M'n moeder probeert me naar Nederland te krijgen deze zaterdag dus die kans zit erinquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Tenzij je dan in Nederland bent is er geen we!
als ik er op reageer wordt het dan een zonnige discussie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
gewoon zonneschijn beter marketen
(sorry)
je hebt je zonnebril al op zie ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
als ik er op reageer wordt het dan een zonnige discussie?
net een nieuwe gekocht ja... wishful thinking vooralsnogquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
je hebt je zonnebril al op zie ik
Dankje Frutsel!quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bedoel je deze?
http://www.knmi.nl/exp/pl(...)php?run=00&type=snow
Ga jij maar lekker naar Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:32 schreef Dven het volgende:
Altijd warm deze winter in Nederland. Moet ik misschien terug, wordt het grafweer
Waarom Nieuw ZEELANDquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Nieuw Zeeland
Stuur me dan naar Willemstad ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt toch een beetje Nederland, maar is toch zo ver mogelijk.
Graag. Ik wil daar wel heen hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Nieuw Zeeland
Gezien het daar zomer is, inderdaad niet zo verkeerdquote:
eigenlijk moet je gewoon een baan hebben waarbij je in onze winter daar zit en in onze zomer hier.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezien het daar zomer is, inderdaad niet zo verkeerd
Bij voorkeur de zomer op de noordelijke hemisfeer toch iets zuidelijker dan Nederlandquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef WEST het volgende:
[..]
eigenlijk moet je gewoon een baan hebben waarbij je in onze winter daar zit en in onze zomer hier.
Het hele jaar zomer
Zit je alleen met vliegen. Maar dat is geen ramp dat vind ik wel leuk zelfs
Nee er zijn beroerde plekken om heen te gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorkeur de zomer op de noordelijke hemisfeer toch iets zuidelijker dan Nederland
's Zomers ben ik vaak in Lapland. Klein dorpje. Woont een vent met een Thaise vrouw. Vanaf eind mei tot en met eind augustus zijn ze daar. Rest van het jaar in Thailand. Ook niets mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |