abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:37:27 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148697690

Lilou Mace interviewt Patrick Flanagan | Een briljante, vooruitstrevende uitvinder

(Agus Judistira) Patrick Flanagan begon al op achtjarige leeftijd met zijn briljante uitvindingen. Op twaalfjarige leeftijd ontdekte hij een atoombom detector, waarmee hij een wetenschapsprijs kreeg. De regering stuurde meteen twaalf mensen om zijn uitvinding in beslag te nemen. Ze gebruikten de detector om vroegtijdig nucleaire raketlanceringen te ontdekken.

Op dertienjarige leeftijd begon hij aan zijn Neurophone uitvinding. Dit is een apparaat die d.m.v. ultrasone geluiden de hersenen van de drager gunstig kan beïnvloeden. Zo wordt o.a. de drager veel intelligenter en kan hij/zij veel dingen beter begrijpen en aanleren. Een Neurophone gebruiker blijkt dezelfde hersengolven te produceren als een guru die al dertig jaar heeft gemediteerd.

Het verkrijgen van een patent voor het apparaat was lastig omdat niemand op het patentbureau het kon begrijpen. Patrick moest zelf naar het bureau komen voor een demonstratie om de werking uit te leggen. Nadat het patent was toegekend, probeerde men zijn uitvinding tegen te houden door het als 'topgeheim' te classificeren.

Patrick Flanagan praatte ook over zijn andere uitvindingen. O.a. over het onderzoek naar de communicatie met dolfijnen, wat op zich ook een heel interessant onderwerp is. Hij werkte namelijk aan een vertaalcomputer waarmee mensen en dolfijnen verbaal kunnen communiceren.

Dit interview is om wetenschappelijke redenen zeer interessant. Het is verwonderlijk dat veel van Flanagans uitvindingen tientallen jaren nodig heeft om door het publiek begrepen te worden.
Feyenoord!
pi_148697758
Uhu, en op mijn balkon landde net een UFO
pi_148697802
_O- Moest lachen, bedankt. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148698198
Leuk shirt heeft hij aan. Is dat ook een uitvinding van hem zelf?
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:55:40 #5
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148698234
Goh allemaal al reacties zonder dat iemand het interview heeft bekeken. Misschien eerst even kijken voor je je mening geeft? Levert meestal een iets beter onderbouwde mening op namelijk. :)
Feyenoord!
pi_148698315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Japie77 het volgende:
Goh allemaal al reacties zonder dat iemand het interview heeft bekeken. Misschien eerst even kijken voor je je mening geeft? Levert meestal een iets beter onderbouwde mening op namelijk. :)
Hé, wil je wat leuks horen? Ik heb laatst een fantastisch docu over geweldige technologieën gezien. Zo hadden ze bijvoorbeeld apparaten waarbij eten uit het niet verscheen, machines die je van de ene plek naar de andere konden verplaatsten in een oogwink, ruimteschepen die sneller dan licht gingen via iets dat ze een warpbubble noemde, en ook nog wapens die mensen bewusteloos konden maken via lichtstralen. Maar ja, ook allemaal tegengehouden door overheden die ons onder controle willen houden, wedden! :(
pi_148698324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hé, wil je wat leuks horen? Ik heb laatst een fantastisch docu over geweldige technologieën gezien. Zo hadden ze bijvoorbeeld apparaten waarbij eten uit het niet verscheen, machines die je van de ene plek naar de andere konden verplaatsten in een oogwink, ruimteschepen die sneller dan licht gingen via iets dat ze een warpbubble noemde, en ook nog wapens die mensen bewusteloos konden maken via lichtstralen. Maar ja, ook allemaal tegengehouden door overheden die ons onder controle willen houden, wedden! :(
^O^
  donderdag 15 januari 2015 @ 01:02:02 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148698372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Tja ik schaar je reactie maar hieronder:

Het is verwonderlijk dat veel van Flanagans uitvindingen tientallen jaren nodig heeft om door het publiek begrepen te worden.

Niet intelligent genoeg om dit soort dingen te snappen helaas.
Feyenoord!
pi_148698415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:02 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja ik schaar je reactie maar hieronder:

Het is verwonderlijk dat veel van Flanagans uitvindingen tientallen jaren nodig heeft om door het publiek begrepen te worden.

Niet intelligent genoeg om dit soort dingen te snappen helaas.
Ik ben intellegent genoeg om iets wat te mooi om waar blijkt te zijn op het internet vooral niet voor waarheid aan te nemen. Zou jij ook eens moeten proberen. :)
pi_148698425
Trouwens, ik heb het filmpje niet gekeken hoor, maar ik betwijfel ten zeerste of daar zijn uitvinden stap voor stap worden uitgelegd en hoe ze werken.
pi_148698464
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:05 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, ik heb het filmpje niet gekeken hoor, maar ik betwijfel ten zeerste of daar zijn uitvinden stap voor stap worden uitgelegd en hoe ze werken.
En dan nog zou de materie veeeel te moeilijk zijn voor je.
  donderdag 15 januari 2015 @ 01:07:20 #12
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_148698468
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben intellegent genoeg om iets wat te mooi om waar blijkt te zijn op het internet vooral niet voor waarheid aan te nemen. Zou jij ook eens moeten proberen. :)
Je bent in ieder geval niet intelligent genoeg om eerst het interview te bekijken voordat je je mening geeft. Dat geeft aan dat je niet openminded bent en openmindedness is een van de belangrijkste aspecten van intelligentie aangezien je zo je mening bij kan stellen bij nieuwe informatie.

Maar succes met je aanpak van alles wat niet in je kadertje past af te kraken! ^O^
Feyenoord!
pi_148698475
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval niet intelligent genoeg om eerst het interview te bekijken voordat je je mening geeft. Dat geeft aan dat je niet openminded bent en openmindedness is een van de belangrijkste aspecten van intelligentie aangezien je zo je mening bij kan stellen bij nieuwe informatie.

Maar succes met je aanpak van alles wat niet in je kadertje past af te kraken! ^O^
Ik denk dat jij het niet helemaal snapt...
pi_148698485
quote:

[..]

Maar het is toch bij voorbaat zinloos om te kijken! Want we zijn niet intelligent genoeg.
pi_148698486
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:07 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan nog zou de materie veeeel te moeilijk zijn voor je.
Oh ja, lastige shit hoor. Ik had al moeite met 5x3. :'(
pi_148698501
quote:

[..]

_O-
pi_148698505
quote:

[..]

Een vaag verhaal door een excentriek figuur dat door een amateur journalist wordt geinterviewd. Ik geloof NK propaganda nog eerder.
pi_148698727
Maar TS, vermaak mij eens. Die atoombomdetector, welke eigenschap(pen) van een atoombom detecteert die precies? Of is dat boven mijn pet?
  donderdag 15 januari 2015 @ 01:31:07 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148698776
kickstarter project?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148699056
Ik kan er niet naar luisteren (na 10 min afgezet). En veel onderbouwing voor wat ie allemaal heeft uitgevonden geeft ie niet.

Dit is de nieuwe Messias van BNW, Japie? Kom op...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148699282
quote:
15s.gif Op donderdag 15 januari 2015 02:06 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan er niet naar luisteren (na 10 min afgezet). En veel onderbouwing voor wat ie allemaal heeft uitgevonden geeft ie niet.

Dit is de nieuwe Messias van BNW, Japie? Kom op...
google is your friend my dear.

het boek dat hij geschreven heeft (een bestseller) piramide power 1972

Voor huis tuin en keuken testjes over zijn piramide onderzoek
http://www.bibliotecapleyades.net/piramides/esp_piramide_18.htm
skeptic heeft er ook het een en ander over te vertellen(met diverse bronnen)
http://www.skeptic.com/ju(...)ources_bibliography/

Wie is patrick flanagan?

http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Flanagan
(Let op de links en jaartallen)

Zijn (verkoop)website: http://phisciences.com/
en ja ook funding(forever)

Nog een verkoopsite (voor de neurophone)
https://www.indiegogo.com(...)ficiency-o-optimizer

Over dolfijnen...

https://www.indiegogo.com(...)ficiency-o-optimizer

Volgens Niburu: We zijn niet alleen: Dolfijnen spreken universele taal
http://niburu.co/index.ph(...)ns-en-dier&Itemid=37
(in PDF http://niburu.co/index.ph(...)om_content&Itemid=37 )

Wat ik van Flanagan en het intervieuw vindt ......weet ik niet maar het doet me in zekere zin aan dit denken, power balance
http://www.kwakzalverij.n(...)moderne_bijgelovigen

Genoeg onderbouwing Japie77?
There is only one religion
pi_148699602
quote:

[..]

Te openminded is ook niet goed, dat valt al die kennis er constant uit...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_148699618
quote:
Invented in 1958, by the then 13 year-old prodigy, Patrick Flanagan, the incredible Neurophone speeds meditation, balances left and right brain functions, activates your ancient ears and boosts IQ using ultrasonic frequencies broadcast into the brain via transducers you wear on your head.
Klinkt legit, en dat voor maar 400 dollar!
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_148699661
Ok, mijn conclusie is dat hij sowieso een genie is omdat hij bijna 4 ton binnen heeft gehaald met een product dat nog niet eens bestaat en dat hij ook niet hoeft te leveren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')