SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hekel aan. Daarom heb ik ook niets met verenigingsleven (buiten dat ik principieel tegen ontgroenen ben)
BOL9090, ik weet dat jij niet begonnen bent maar kun je misschien ophouden met elke user in dit topic te bekvechten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Ontzettend interessant dat je een hekel hebt aan een user op grond van haar 10 posts in een topic. Het is niet vreemd dat ik spreek over Engelse begrippen, als mijn studie in het Engels is.
![]()
Verder zie ik het verband tussen mijn reacties en het corporale verenigingsleven niet. Het verschil tussen jou en een corpsbal is niet groot. Jullie denken namelijk dat homo een scheldwoord is. Alleen onzekere aapjes denken dat.![]()
Oke. Ga nou maar weer aan je paper.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Ontzettend interessant dat je een hekel hebt aan een user op grond van haar 10 posts in een topic. Het is niet vreemd dat ik spreek over Engelse begrippen, als mijn studie in het Engels is.
![]()
Verder zie ik het verband tussen mijn reacties en het corporale verenigingsleven niet. Het verschil tussen jou en een corpsbal is niet groot. Jullie denken namelijk dat homo een scheldwoord is. Alleen onzekere mannelijke aapjes denken dat.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
PaxconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
BOL9090, ik weet dat jij niet begonnen bent maar kun je misschien ophouden met elke user in dit topic te bekvechten?
Jeetje wat een avontuur weerquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ben best wel dom trouwens.Ik was bij de AH en zo'n kassamiep vroeg aan mij of ik zegels spaarde, ik dacht dat ze kristalzegels bedoelde, dus ik zei volmondig: "Ja"
, vraagt ze daarna of ik kristalzegels spaar, ik dacht: "Huh, vroeg je net toch al?", dus ik zei maar weer 'ja', kreeg ik ook die gewone zegels in mn handen gedrukt
Dag geld en nu zit ik met zegels die ik niet spaar.
In be4 Erikquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ben best wel dom trouwens.Ik was bij de AH en zo'n kassamiep vroeg aan mij of ik zegels spaarde, ik dacht dat ze kristalzegels bedoelde, dus ik zei volmondig: "Ja"
, vraagt ze daarna of ik kristalzegels spaar, ik dacht: "Huh, vroeg je net toch al?", dus ik zei maar weer 'ja', kreeg ik ook die gewone zegels in mn handen gedrukt
Dag geld en nu zit ik met zegels die ik niet spaar.
ik zou zeggen:quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat ties dan weer zo negatief is over mijn functioneren als mod. De stemming was hier net zo positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |