En nu heb je dus met een gek?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
En indien niet single: ben je er happy mee of wil je liever van die trol af?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Voor degene wie (al geruime tijd) single zijn: ben je er happy mee of zou je liever een relatie willen? En indien niet happy, hoe komt 't dat je nu geen relatie hebt?
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:06 schreef whatdafuck het volgende:
Ik ben altijd happy als ik single ben.
Ik verkloot namelijk vrijwel elke relatie, ben te snel uitgekeken op een dame. Zijn er weinig die m'n aandacht kunnen vasthouden. Makkelijk is het niet..
Ja, dat kun je ook echt plannen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben van plan nu lang single te blijven.
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.quote:
Wil je verkering ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Ik heb geen man nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie jaar single en nog nooit zo gelukkig geweest. Ik hoop dat ik nooit meer de fout maak van een relatie
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.
Ja, zo'n bed moet ik nog steeds een keer kopen..quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:31 schreef DroogDok het volgende:
De dames met korte pittige kapsels zijn ook gearriveerd zie ik.
Inb4 een volgespamde inbox.quote:
Ik moedig dit alleen maar aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Relatie neuken dan maar!?quote:
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?
Klinkt vrouwvriendelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.
Ik kan ook niet zonder een vrouw, dus op de 1 of andere manier word ik erin gezogen door haar. Zelfde met scharrels, hoe beter je de veeg uitdeelt, hoe meer ze van je willen.
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klinkt vrouwvriendelijk![]()
Maar klaarblijkelijk is dat wel de houding anders zouden ze niet voor je vallen...
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..
Ben jij een chickie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
Wat verschillen vrouwen tegenwoordig nog van mannen. Seks lijkt deze tijd prioriteit nummer 1 te zijn. Mannen komen er alleen wat makkelijker voor uit. The world became a nasty place..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben wel happy ja.
Op een gegeven moment accepteer je het ook.
Dat op ieder potje een dekseltje past is de grootst mogelijke onzin.
Op FOK! komt sowieso enkel het tweede voor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen single met geregeld sex en celibatair single.
Voor een groot deel van de singles betekent het namelijk fappen. Echter er zijn ook singles die de sterren van de hemel neuken en elke week met een ander in bed hebben liggen. Nogal een verschil als je het mij vraagt.
Geestelijk gestoord jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn leuke bijkomstigheden.
Nee, vanille.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?
Jij had gewoon een hork, dat is echt geen mannending hoorquote:Nee, vanille.
Maar even serieus: ben niet zo winderig. Is toch meer een mannending, vaak.
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef Rozekwarts het volgende:
Plus de ervaring leert, dat er gewoon niet zo heel erg veel leuke mannen rondlopen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, balen.
Hoe ziet lichamelijk gestoord eruit dan?![]()
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was niet serieus. Vond jouw vraag wat kortzichtig
Haha, nee op zich niet. We zijn wel goed uit elkaar gegaan, dus dan is het wel fijn als er niet alsnog problemen ontstaan. (mooi meegenomen.)quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?
Precies. Je moet eerst van jezelf leren houdenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Als je ongelukkig bent als je vrijgezel bent, dan helpt een relatie niet.
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Zijn echt wel meerdere deksels, dat is echt het probleem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Meerderheid van de fokkers is dommer dan ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Die zijn dus niet gelukkig met zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Zou het toch treurig vinden als je die relatie nodig hebt om gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Vrouwenlogica....quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan me voorstellen dat het balen is als je lang single blijft. Dan ben je het op een gegeven moment ook zat.
De eerst post sprak ik voor mezelf, en de tweede was een quote van iemand waar ik me in probeerde te verplaatsenquote:
Net wat ik denk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.
Kan toch? Zijn genoeg mensen die heel hun leven single blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Ja, en dat zullen veel mensen doen die tot over hun oortjes verliefd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:45 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Je kunt een kandidaat ook weigeren hoor
Behalve jijzelf dan..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef KitteKat het volgende:
Beetje zoals Volcano zegt:
Dan hoor ik vaak genoeg 'ah, komt wel goed' of 'ik snap niet dat jij nog single bent'. Maar wat valt er niet aan te snappen? Het hele verliefd zijn/worden moet je overkomen. Ik word niet snel verliefd. Daarnaast wel wat dingen meegemaakt in het verleden die ook van invloed zijn (een ex die vreemdging bijv.), maar dat heeft iedereen wel. Dus dat is ook geen excuus. Wel ben ik een stuk sceptischer dan eerst. Ik stel me niet meer zo snel kwetsbaar op. Iemand moet ik echt leren vertrouwen. Ook dat hele proces wil je niet met iedereen. Dat vergt tijd en energie. Ik ben dus ook best kieskeurig. Veel meer dan eerst. Omdat het in mijn hoofd moet kloppen. Ik moet eigenlijk vanaf het eerste moment het idee hebben dat zij 'die ene' is (en dat kunnen er heus meerdere zijn, de ware bestaat toch niet).
--
Niet echt gelukkig een beetje alleen. Maar zou weleens iemand willen vinden voor mij maar ben blijkbaar erg lastig.
Maar verder heeft het ook ze voordelen, niemand die klaagt..
Mooi gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan toch? Zijn genoeg mensen die heel hun leven single blijven.
Dan hoor ik vaak genoeg 'ah, komt wel goed' of 'ik snap niet dat jij nog single bent'. Maar wat valt er niet aan te snappen? Het hele verliefd zijn/worden moet je overkomen. Ik word niet snel verliefd. Daarnaast wel wat dingen meegemaakt in het verleden die ook van invloed zijn (een ex die vreemdging bijv.), maar dat heeft iedereen wel. Dus dat is ook geen excuus. Wel ben ik een stuk sceptischer dan eerst. Ik stel me niet meer zo snel kwetsbaar op. Iemand moet ik echt leren vertrouwen. Ook dat hele proces wil je niet met iedereen. Dat vergt tijd en energie. Ik ben dus ook best kieskeurig. Veel meer dan eerst. Omdat het in mijn hoofd moet kloppen. Ik moet eigenlijk vanaf het eerste moment het idee hebben dat zij 'die ene' is (en dat kunnen er heus meerdere zijn, de ware bestaat toch niet).
Maar dat hele 'komt wel goed' slaat gewoon nergens op. Het is geen schaafwond met voetbal dat wel weer heelt of een toets die je de volgende keer beter maakt. Het verliefd zijn/worden, van twee kanten, is iets waar je geen invloed op hebt. Nogmaals: niet iedereen vindt een partner. Ik sta er wel open voor, maar niet met het vertrouwen dat ik zou willen
Mooi verwoord. Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef Rozekwarts het volgende:
Je moet denk ik geluk hebben, dat je iemand ontmoet, waarbij je je thuis voelt, maar tegelijk ook tot aangetrokken voelt.
En die zo aansluit op jou gevoel en emotie, leefstijl, dat het past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Single en happy.
Relaties zijn vermoeiend. Je hoeft met niemand rekening te houden en kan doen en laten wat je wilt.
1 woord : Heerlijk
JA MAAR HET IS TOCH LEUK OM DINGEN TE DELEN ONLOGISCH!1!?>!>1!!?!?!Sex heb je ook liever in je eentje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nee, maar sinds wanneer moet je een relatie hebben om sex te hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sex heb je ook liever in je eentje!?
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef Puntenjager het volgende:
Als je niet happier bent met een relatie (en dus minder happy zonder relatie), waarom heeft dan de overgrote meerderheid een relatie en is van het gedeelte zonder relatie eveneens een groot deel op zoek naar een partner
Kijk 5 minuten naar een BBC-documentaire over primaten. Primaten en ook mensen zijn sociale dieren en worden ongelukkig als ze niet in de behoefte aan bonding kunnen voorzien.
Iedereen die zichzelf en zijn omgeving vertelt dat hij/zij blij is dat ie geen relatie heeft of iig net zo gelukkig zonder een relatie is, lijdt aan cognitieve dissonantie.
Hij bedoelde waarschijnlijk normale mensen. Niet elitaire gedesillusioneerde "independent" feministen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Wij zitten toch wat meer ingewikkeld in elkaar als primaten.
En als we het over primaten hebben, die leven vaak in grote groepen en daar zitten er ook altijd wat bij die 'alleen' in de groep zijn. Geen levenspartner hebben, of andere aap waarmee ze neuken.
Je hebt geen relatie/levenspartner nodig om toch een sociaal leven te hebben.
Ik heb een hekel aan het zinnetje : "het komt wel goed' als het om relaties gaat. Wie zijn anderen om te oordelen dat mijn leven nu niet goed is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef KitteKat het volgende:
Beetje zoals Volcano zegt:
--
Niet echt gelukkig een beetje alleen. Maar zou weleens iemand willen vinden voor mij maar ben blijkbaar erg lastig.
Maar verder heeft het ook ze voordelen, niemand die klaagt..
De meeste mensen zijn nou ook weer niet zo goed in het regelen van casual sex. Fokkers iig nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar sinds wanneer moet je een relatie hebben om sex te hebben?
Ja, niet dus. We zijn gewoon een primaat. Met dezelfde psychologische drijfveren en sociale dynamica als onze 'familieleden'. Als je dat niet gelooft moet je misschien iets beter naar David Attenborough luisteren (Uiteraard kun je gaan kwaken dat die vent er geen kont van begrijpt, maar dan neem ik je niet meer voor vol aan)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Wij zitten toch wat meer ingewikkeld in elkaar als primaten.
En zijn dat de gelukkige apen!??quote:En als we het over primaten hebben, die leven vaak in grote groepen en daar zitten er ook altijd wat bij die 'alleen' in de groep zijn. Geen levenspartner hebben, of andere aap waarmee ze neuken.
Dat stel ik nergens. Echter daarmee voorzie je niet in de universele behoefte aan pairbonding.quote:Je hebt geen relatie/levenspartner nodig om toch een sociaal leven te hebben.
Er is een verschil tussen gelukkig zijn in je eentje en gelukkiger zijn met een partner, of ongelukkig zijn in je eentje en pas gelukkig zijn met een partner...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef Puntenjager het volgende:
Als je niet happier bent met een relatie (en dus minder happy zonder relatie), waarom heeft dan de overgrote meerderheid een relatie en is van het gedeelte zonder relatie eveneens een groot deel op zoek naar een partner
Kijk 5 minuten naar een BBC-documentaire over primaten. Primaten en ook mensen zijn sociale dieren en worden ongelukkig als ze niet in de behoefte aan bonding kunnen voorzien.
Iedereen die zichzelf en zijn omgeving vertelt dat hij/zij blij is dat ie geen relatie heeft of iig net zo gelukkig zonder een relatie is, lijdt aan cognitieve dissonantie.
Natuurlijk. Volledig mee eens. Alleen waar zit de overgang van gelukkig naar ongelukkig!??quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gelukkig zijn in je eentje en gelukkiger zijn met een partner, en ongelukkig zijn in je eentje en pas gelukkig zijn met een partner...
Je eigen geluksgevoel kan in een relatie versterkt worden, door elkaars geluk te delen. Dat creëert een heel nieuw geluk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Natuurlijk. Volledig mee eens. Alleen waar zit de overgang van gelukkig naar ongelukkig!??
Maar de crux van dit topic is de vraag of je net zo gelukkig bent zonder een relatie of toch iets minder. Niet de stelling dat je zonder een relatie opeens oneindig ongelukkig bent, volgens mij.
Ik las hier toch aardig wat reacties van mensen die zeggen dat ze ongelukkig zijn omdat ze geen relatie hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Natuurlijk. Volledig mee eens. Alleen waar zit de overgang van gelukkig naar ongelukkig!??
Maar de crux van dit topic is de vraag of je net zo gelukkig bent zonder een relatie of toch iets minder. Niet de stelling dat je zonder een relatie opeens oneindig ongelukkig bent, volgens mij.
Tja, zoals ik al zei: ergens zit de overgang van gelukkig naar ongelukkig. Als je het in een rapportcijfer zou uitdrukken bijvoorbeeld een 7 versus een 5. Dus 2 punten minder gelukkig zonder een relatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las hier toch aardig wat reacties van mensen die zeggen dat ze ongelukkig zijn omdat ze geen relatie hebben.
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar als een vrouw die ik leuk vindt mij ook leuk blijkt te vinden, dan kan mij dat intens gelukkig makken. Makkelijk van depressief naar echt gelukkig, weet ik uit ervaring. Maar goed, misschien hebben sommigen een vlakker gevoelsleven...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je eigen geluksgevoel kan in een relatie versterkt worden, door elkaars geluk te delen. Dat creëert een heel nieuw geluk.
Maar als je niet gelukkig bent, is het een desillusie dat een relatie je wel even een injectie van geluk geeft. In het begin misschien vlinders in de buik, maar uiteindelijk ben je dan gewoon een ongelukkig persoon met een relatie. En dat gaat zelden goed.
Het zijn verschillende soorten vormen van gelukkig en ongelukkig zijn, dat ze lastig te vergelijken zijn denk ik.
Ik snap wel wat je bedoelt maar als je ongelukkig bent omdat je alleen bent dan ben je in mijn ogen niet gelukkig met jezelf en dan gaat een relatie hooguit tijdelijk geluk opleveren..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei: ergens zit de overgang van gelukkig naar ongelukkig. Als je het in een rapportcijfer zou uitdrukken bijvoorbeeld een 7 versus een 5. Dus 2 punten minder gelukkig zonder een relatie.
Zolang de relatie goed is, ja. Een relatie maakt dan dus wel degelijk gelukkiger. Precies de crux van dit topic.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar als je ongelukkig bent omdat je alleen bent dan ben je in mijn ogen niet gelukkig met jezelf en dan gaat een relatie hooguit tijdelijk geluk opleveren..
Nee dat eerste ben ik niet met je eens, ook al is de relatie goed, als je niet gelukkig bent met jezelf kom je jezelf ook in een relatie vroeg of laat weer tegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zolang de relatie goed is, ja. Een relatie maakt dan dus wel degelijk gelukkiger. Precies de crux van dit topic.
Je hebt gelijk ook. Ik zette het neer als dat het voor iedereen zo geldt, maar niet iedereen is het zelfde inderdaadquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar als een vrouw die ik leuk vindt mij ook leuk blijkt te vinden, dan kan mij dat intens gelukkig makken. Makkelijk van depressief naar echt gelukkig, weet ik uit ervaring. Maar goed, misschien hebben sommigen een vlakker gevoelsleven...
Een relatie maakt jou gelukkiger.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zolang de relatie goed is, ja. Een relatie maakt dan dus wel degelijk gelukkiger. Precies de crux van dit topic.
Klopt!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat eerste ben ik niet met je eens, ook al is de relatie goed, als je niet gelukkig bent met jezelf kom je jezelf ook in een relatie vroeg of laat weer tegen.
Maar als het dus aan je zelf ligt... Dat je dus zèlf niet gelukkig bent... Waarom blijkt dan keer op keer uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen behoefte hebben aan sociaal contact en aan sex en pair bonding en dat het onbevredigd laten van deze behoeftes ongelukkig maakt!??quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt maar als je ongelukkig bent omdat je alleen bent dan ben je in mijn ogen niet gelukkig met jezelf en dan gaat een relatie hooguit tijdelijk geluk opleveren..
Ik vind best veel mensen leuk, maar laat daar niet m'n levensgeluk van afhangen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar als een vrouw die ik leuk vindt mij ook leuk blijkt te vinden, dan kan mij dat intens gelukkig makken. Makkelijk van depressief naar echt gelukkig, weet ik uit ervaring. Maar goed, misschien hebben sommigen een vlakker gevoelsleven...
Dat heb ik net al geprobeerd uit te leggen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als het dus aan je zelf ligt... Dat je dus zèlf niet gelukkig bent... Waarom blijkt dan keer op keer uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen behoefte hebben aan sociaal contact en aan sex en pair bonding en dat het onbevredigd laten van deze behoeftes ongelukkig maakt!??
En met mij de overgrote meerderheid. Ik denk dat hooguit een paar procent van de volwassenen echt geen relatie wil. Misschien de mensen die zo goed in de markt liggen dat ze elke week een ander lekker wijf of hunk kunnen neuken niet, maar dat zijn er echt niet zo veel.quote:
Er zijn nou eenmaal mensen die het maandelijks net redden met het inkomen. En altijd zo was geweest waarbij je beter elk dubbeltje kan besparen. (Luxe) dingen voor jezelf kopen, nieuwe dingen leren, jezelf ontwikkelen is het laatste waar het geld naartoe gaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik denk dat als je niet gelukkig kunt zijn in je eentje dat je dan dus eigenlijk niet van jezelf houdt.
Ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen die het maandelijks net redden met het inkomen. En altijd zo was geweest waarbij je beter elk dubbeltje kan besparen. (Luxe) dingen voor jezelf kopen, nieuwe dingen leren, jezelf ontwikkelen is het laatste waar het geld naartoe gaat.
Heb vooral kutrelaties gehad. Maar omdat ik er te veel heb gehad, vermoed ik dat dat aan mij ligt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En met mij de overgrote meerderheid. Ik denk dat hooguit een paar procent van de volwassenen echt geen relatie wil. Misschien de mensen die zo goed in de markt liggen dat ze elke week een andere lekker wijf of hunk kunnen neuken niet, maar dat zijn er echt niet zo veel.
En ja, mensen die net uit een kutrelatie komen. Die hoeven ook even geen relatie. EVEN ja.
Rare denkwijze heb je, toch enigszins puberaal ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En met mij de overgrote meerderheid. Ik denk dat hooguit een paar procent van de volwassenen echt geen relatie wil. Misschien de mensen die zo goed in de markt liggen dat ze elke week een ander lekker wijf of hunk kunnen neuken niet, maar dat zijn er echt niet zo veel.
En ja, mensen die net uit een kutrelatie komen. Die hoeven ook even geen relatie. EVEN ja.
elke week een ander klinkt leuk, maar na enkele maanden voelt het toch net zo 'leeg' als helemaal alleen zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En met mij de overgrote meerderheid. Ik denk dat hooguit een paar procent van de volwassenen echt geen relatie wil. Misschien de mensen die zo goed in de markt liggen dat ze elke week een andere lekker wijf of hunk kunnen neuken niet, maar dat zijn er echt niet zo veel.
Precies. En dat je alleen maar kutrelaties hebt gehad, zal inderdaad aan jezelf liggen hahaha! Hoe hard dat ook klinkt, zit altijd wel een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb vooral kutrelaties gehad. Maar omdat ik er te veel heb gehad, vermoed ik dat dat aan mij ligt.
Maar geluk zit ook in andere zaken. Die mooie reis maken. Of dat vette concert of festival bijwonen. Lachen met vrienden tot je buikpijn hebt. Een samenzijn met familie. Of een spontane internet-date die je een toffe avond bezorgt, en het daar ook bij blijft. Er zijn meer deuren die naar een gelukkig gevoel leiden dan die naar de relatie. En zolang ik geen relatie heb, trap ik zoveel mogelijk van die deuren open
Zo zijn veel mensen wel maar ach ja, zelf weten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
edit: Er zijn uiteraard genoeg mensen die hun hele leven van relatie naar relatie hoppen of in een relatie blijven hangen puur omdat ze niet alleen willen zijn, maar dat zijn wat mij betreft mensen die zichzelf (en dus eigenlijk ook hun partner) voor de gek houden.
Sommige mensen hebben niet zoveel geld om iets voor zichzelf over te hebben. Bioscoop is te duur, uit eten is te duur, boeken zijn te duur, niet op vakantie, geen sport etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen?
Eerlijk commentaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Precies. En dat je alleen maar kutrelaties hebt gehad, zal inderdaad aan jezelf liggen hahaha! Hoe hard dat ook klinkt, zit altijd wel een kern van waarheid in
Psychologie van de kouwe grond. Kroegwijsheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind best veel mensen leuk, maar laat daar niet m'n levensgeluk van afhangen.
Zelfreflectie... Het is niet veel mensen gegeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Eerlijk commentaarAltijd na een relatie zegt het kamp van de jongen: "Wat een raar wijf" Het meisje en haar vriendinnen (vrienden) zullen zeggen: "wat een zak". Maar niemand zal de vraag stellen: "Maar hoe komt het nou dat ze zo lelijk tegen je doet?" Dan moet je namelijk de schuld bij jezelf zoeken, en dat vindt men niet zo chill.
Denk dat je voor jezelf moet spreken. Jij wordt gelukkiger van een vrouw en das mooi voor je. Ik word niet gelukkiger van een man, ik ben serieus al gelukkig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Psychologie van de kouwe grond. Kroegwijsheid.
Het levensgeluk van de primaat 'mens' wordt voor een zeer groot deel bepaald door sociale interacties en zijn functioneren in zijn peergroup(s). Dat tegenwoordig iedereen hyveswijsheden loopt uit kramen dat je voor je geluk niet afhankelijk moet zijn van anderen en dat geluk vanuit jezelf komt is leuk, maar dat verandert weinig aan hoe het werkelijk zit.
Je zegt het zelf al, voor een (zeer) groot deel...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Psychologie van de kouwe grond. Kroegwijsheid.
Het levensgeluk van de primaat 'mens' wordt voor een zeer groot deel bepaald door sociale interacties en zijn functioneren in zijn peergroup(s). Dat tegenwoordig iedereen hyveswijsheden loopt uit kramen dat je voor je geluk niet afhankelijk moet zijn van anderen en dat geluk vanuit jezelf komt is leuk, maar dat verandert weinig aan hoe het werkelijk zit.
Mee eens, misschien wel misschien niet. Maar het weer is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het zinnetje : "het komt wel goed' als het om relaties gaat. Wie zijn anderen om te oordelen dat mijn leven nu niet goed is?
Plus: "Het komt wel goed" wilt natuurlijk zeggen: Jij vindt ooit nog wel een partner. Nou, dat vind ik bijzonder knap dat ze dat al weten. Ze beweren iets waarvan ze geen benul hebben of het uitkomt, maar zeggen het alleen maar omdat het zo leuk klinkt. Zeg dan iets leuks over het weer ofzo
Meestal was het dat beide partijen schuld hadden wel. Het vervelende is dat je soms zaken niet meer terug kunt draaien, hoe graag je ook zou willen. Soms gaan banden tussen mensen fout, omdat mensen nou eenmaal veranderen, ook daar doe je verrot weinig tegenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zelfreflectie... Het is niet veel mensen gegeven.
En jij bent hoe jong?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:43 schreef ems. het volgende:
Al 9 jaar single. Bevalt me prima. Voordat ik überhaupt met een meisje een relatie aanga wil ik er eerst nagenoeg zeker van zijn dat ik de rest van mijn leven met haar wil doorbrengen. Bij alle meisjes die ik tot noch toe ben "tegengekomen" was dat niet het geval dus dan ga ik ook maar niet op de gok een relatie nemen omdat ze 'wel leuk' is.
Ik date wel hier en daar maar ik merk dat een hoop dames van mijn leeftijd vaak echt "op zoek" zijn naar een relatie en dat is voor mij persoonlijk dus best een turnoff.
Voor wat? Het regelen van een relatie? Dat lijkt me vrij voor de hand liggend. Ik insinueerde toch ook nergens dat ik in tijdnood zat?quote:
Juist niet om te regelen, alle tijd om te kijken wat er op jouw pad komt. En als jij dat niet wilt dan nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Voor wat? Het regelen van een relatie? Dat lijkt me vrij voor de hand liggend. Ik insinueerde toch ook nergens dat ik in tijdnood zat?
Als jij een man tegen het lijf loopt waarbij de vonk hard overslaat ben jij niet meer single.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Zoeken levert mijns inziens niets op, de "juiste" persoon moet je tegenkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
Zoals een goed cabaretier dat ooit zei
"of je hebt iemand, of je zoekt iemand, of je bent een combinatie van die twee"
En dat zoeken is niet dagelijks perse of dat je daardoor niet happy kan zijn, maar een mens zoekt (in zeer veel gevallen) toch naar een levenspartner, is wat voor vorm dan ook.
Moest ook "zoeken" zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:22 schreef Juup© het volgende:
Zoeken levert mijns inziens niets op, de "juiste" persoon moet je tegenkomen.
Dat is ook geheel menselijk over het algemeen genomen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moest ook "zoeken" zijn
Ging meer om het idee dat de meeste mensen liever niet alleen achter blijven maar liever iemand hebben om het mee te delen
Lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Juup© het volgende:
Dat is ook geheel menselijk over het algemeen genomen denk ik
Dan is het heel niet ninja danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
HeejIk was nog niet klaar met mijn ninja-edit
Idd. Dus ik denk dat singles zeker happy zijn geregeld, de 1 vaker dan de ander, maar ze zullen het liefst iemand erbij willen hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is ook geheel menselijk over het algemeen genomen denk ikIk heb over het algemeen genoeg aanspraak e.d. zeg maar, maar het alleen zijn (op de aanwezigheid van mijn dochter na op geregelde dagen) is soms niet fijn.
Yep.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd. Dus ik denk dat singles zeker happy zijn geregeld, de 1 vaker dan de ander, maar ze zullen het liefst iemand erbij willen hebben.
Ook weer van die aparte aanname's hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn nou ook weer niet zo goed in het regelen van casual sex. Fokkers iig niet![]()
Maar als je geregeld iets te nuecken hebt en daarnaast een rijk sociaal leven, dan ben ik het wel met je eens dat je geen relatie nodig hebt om gelukkig te zijn.
haha. wordt ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben al mijn hele leve single, en toch ben ik gelukkig. Wow wat goed van mijzelf eigenlijk
Nu ben ik nog gelukkiger
Maar ben niet altijd geluk geweest. Maar tegenwoordig wordt ik wel gewild en dat helpt ook wel.
Auwquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:14 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij je vorige week in Utrecht al gezien
Als je dat daadwerkelijk denkt dan zul je nooit lange relaties hebben. Verliefdheid is maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Nessie7 het volgende:
Nu ook alweer een tijdje single en het bevalt mij nog steeds goed. Heel soms zie ik stelletjes lopen en dan krijg ik lichte "heimwee" naar het hebben van een relatie. Maar ik heb van mijn vorige relatie geleerd dat je écht verliefd op iemand zijn wil een relatie werken. En helaas wordt ik niet zo makkelijk verliefd, ben dat zelfs nog nooit geweest. Soms denk ik dat een relatie gewoon niet voor mij gemaakt is, ik kan mij niet voorstellen dat je na x-aantal jaar nog iemand echt leuk vindt en diegene jou ook.
Ik heb er gewoon echt geen behoefte aan nu.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Als jij een man tegen het lijf loopt waarbij de vonk hard overslaat ben jij niet meer single.
Ik zie juist vaak stelletjes, al dan niet met kinderen, die me doen jubelen dat ik het leven heb wat ik heb. Ik neem zelf de min 3 regel in acht. In het begin is alles geweldig, je zit samen op de roze wolk, dan moet je op een 9 of een 10 zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Nessie7 het volgende:
Nu ook alweer een tijdje single en het bevalt mij nog steeds goed. Heel soms zie ik stelletjes lopen en dan krijg ik lichte "heimwee" naar het hebben van een relatie. Maar ik heb van mijn vorige relatie geleerd dat je écht verliefd op iemand zijn wil een relatie werken. En helaas wordt ik niet zo makkelijk verliefd, ben dat zelfs nog nooit geweest. Soms denk ik dat een relatie gewoon niet voor mij gemaakt is, ik kan mij niet voorstellen dat je na x-aantal jaar nog iemand echt leuk vindt en diegene jou ook.
Maar dat is ook wel heel negatief gedacht...misschien is het ook af en toe best wel zo....maar als je niet zo ver vooruit denkt en soms gewoon kijkt hoe het zal lopen kan het ook best eens beter uitpakken dan je zou denken. Ik heb zelf ook heel lang zo geleefd onder het motto "je leeft maar 1 keer"..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zie juist vaak stelletjes, al dan niet met kinderen, die me doen jubelen dat ik het leven heb wat ik heb. Ik neem zelf de min 3 regel in acht. In het begin is alles geweldig, je zit samen op de roze wolk, dan moet je op een 9 of een 10 zitten.
Een jaar of 5 later woon je samen en gaan de appjes vooral over de boodschappen. Dan zit je op de 7. En dat is een mooie voldoende om verder te gaan. Als je ook maar enigszins twijfelt in het begin, weet je meestal wel waar het eindigt. Ergens in de 4. En dan zak je dus.
Het komt misschien negatief over, maar het is wel realistisch. Heb een lange relatie gehad, heb ook relaties gehad die al in de verliefdheidsfase overgingen. Je moet een verdomd sterk gevoel hebben bij elkaar wil je slagen. En ik geloof best dat mijn "10" nog een keer op mijn pad komtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel heel negatief gedacht...misschien is het ook af en toe best wel zo....maar als je niet zo ver vooruit denkt en soms gewoon kijkt hoe het zal lopen kan het ook best eens beter uitpakken dan je zou denken. Ik heb zelf ook heel lang zo geleefd onder het motto "je leeft maar 1 keer"..
Nu ken ik m'n vriendin en die had ik als ze niet zo standvastig was geweest ook al lang en breed de deur gewezen....en achteraf zo blij dat ik het eens niet heb gedaan.
Vast niet je muziek, de mijne ook meer maar de tekst snijdt wel hout
Maar wat begint als een 7 kan na 4 maand wel groeien tot 10...en die 10 (is mijn ervaring) is een maand leuk en dan ontdek je OOK nadelen en ontdek je OOK dat ze niet zo perfect was als je dacht... liever een 7 die 10 wordt ipv anderomquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het komt misschien negatief over, maar het is wel realistisch. Heb een lange relatie gehad, heb ook relaties gehad die al in de verliefdheidsfase overgingen. Je moet een verdomd sterk gevoel hebben bij elkaar wil je slagen. En ik geloof best dat mijn "10" nog een keer op mijn pad komtEn zo heeft iedereen zijn 10, maar de angst om alleen over te blijven doet men toch vaak besluiten genoegen te nemen met een 7.
Laatst ook een collega, weg van dr man. Zei een andere collega: Dat verwacht je toch ook niet? Mijn antwoord was eigenlijk dat ik er tegenwoordig van versteld sta als mensen wél lang bij elkaar blijven.
Maar super om te lezen dat je je gelukkig voeltGeniet van het genieten
Ja, dat begrijp ik. Maar ik bedoel dat je iemand echt heel leuk moet vinden en niet van "ach dan heb ik in ieder geval een relatie". En alsmaar wachten tot er ook een gevoel gaat opspelen bij jezelf omdat de ander zo lief, knap en jou leuk vindt. Of doelde je daar niet op?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je dat daadwerkelijk denkt dan zul je nooit lange relaties hebben. Verliefdheid is maar tijdelijk.
ivm rammelende eierstokken en 'oeps pil vergeten' !?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:21 schreef Heremeteit het volgende:
Alweer een paar jaar single en het bevalt heel goed. Iemand moet wel heel goed bij me passen wil ik mijn vrijheid voor haar opgeven.
Overigens denk ik dat het voor mensen van mijn leeftijd (begin 30) ook nogal riskant is om een relatie te starten met een vrouw van ongeveer gelijke leeftijd.
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
ivm rammelende eierstokken en 'oeps pil vergeten' !?
Ernstigquote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:00 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Idd
Toen ik jong was leek het de dames met interesse vooral om mij te doen. Tegenwoordig vragen ze wat voor werk ik doe en vanaf dat moment flirten ze. Ik snap ook wel dat ze iemand zoeken met een fatsoenlijk inkomen maar ik ben meer dan een wandelende creditcard.
Voortaan maar vertellen dat ik pallets sorteer.
Sorry, maar dan kom je (in mijn ogen althans) bijzondere vrouwen tegen. Ik herken mij daar iig absoluut niet in. Verdien mijn eigen centen toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:00 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Idd
Toen ik jong was leek het de dames met interesse vooral om mij te doen. Tegenwoordig vragen ze wat voor werk ik doe en vanaf dat moment flirten ze. Ik snap ook wel dat ze iemand zoeken met een fatsoenlijk inkomen maar ik ben meer dan een wandelende creditcard.
Voortaan maar vertellen dat ik pallets sorteer.
Maar maak jij ook je kinderen zelf!? (in je eentje dus)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 06:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kom je (in mijn ogen althans) bijzondere vrouwen tegen. Ik herken mij daar iig absoluut niet in. Verdien mijn eigen centen toch.
Yup. Qft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Gelijk heb je. Relaties zijn uitsluitend voor simpele zielenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:27 schreef Windigo het volgende:
Ben vijf jaar met plezier vrijgezel geweest, daarna aan een relatie van een jaar begonnen met mijn beste vriend en dat werd een puinhoop; we hadden beter vrienden kunnen blijven. Helaas is mijn autisme geen behulpzame factor in het behouden van romantische relaties of het uitzoeken van de juiste partner.
Nu weer 5 maanden vrijgezel, en van plan het nu zo te houden. Ik was gelukkiger als single dan in een relatie, en merk dat ik voldoende bevrediging haal uit vriendschappen. Het is wel prima zo
Check. Maar als eckte zolderkamerautist is het wel fijn voor je zelfbeeld als er mensen zijn die een relatie met je wel zien zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij kost dat niet zoveel moeite, relaties zijn oneindig veel ingewikkelder dan single zijn. Ik heb trouwens Aspergerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:51 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Relaties zijn uitsluitend voor simpele zielen![]()
Welke vorm van autisme heb je precies? Het maakt het allemaal ingewikkeld, misschien dat het over een x aantal jaren anders voor je is, je weet maar nooit. Tot die tijd gewoon genieten van je leven en er zelf het beste van maken.
Denk dat dat wel verklaart waarom zoveel fokkertjes relaties maar niks vinden hierquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mij kost dat niet zoveel moeite, relaties zijn oneindig veel ingewikkelder dan single zijn. Ik heb trouwens AspergerDat had mijn ex overigens ook, daarom dachten we dat het wel zou werken. Niet dus helaas.
Je kunt ook eenzaam zijn ook als je een vriendin hebt en 500 vriendenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Van die paupers die zich beter voelen om "single" te zijn en dit altijd hardop zeggen. Maar die van binnen eenzaam zijn
Met kerst nueck je haar liefdevol diep in haar kontjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt ook eenzaam zijn ook als je een vriendin hebt en 500 vrienden
Ik heb het goed voor elkaar nu, goede baan en leuk, eigen huis.
Elke dag uitslapen, mocht er ooit een dame in het spel komen moet ik aardig wat inleveren.
Dan is het met feestdagen en enkele weekenden toch op visite. Niet meer tot 15.00 in bed liggen elke dag.
Of gewoon pilsen en film kijken tot je iedereen weer naar het werk ziet gaan op maandag ochtend![]()
Dat zou een optie kunnen zijn iddquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met kerst nueck je haar liefdevol diep in haar kontjeEn verder LAT
even een andere vraag, wat voor een goede baan heb je dat je wel elke dag kan uitslapen.. of werk je 's avonds/nachts?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt ook eenzaam zijn ook als je een vriendin hebt en 500 vrienden
Ik heb het goed voor elkaar nu, goede baan en leuk, eigen huis.
Elke dag uitslapen, mocht er ooit een dame in het spel komen moet ik aardig wat inleveren.
Dan is het met feestdagen en enkele weekenden toch op visite. Niet meer tot 15.00 in bed liggen elke dag.
Of gewoon pilsen en film kijken tot je iedereen weer naar het werk ziet gaan op maandag ochtend![]()
Jup altijd late dienstquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
even een andere vraag, wat voor een goede baan heb je dat je wel elke dag kan uitslapen.. of werk je 's avonds/nachts?
Dat ja!!!! Links beginnen in je bed en dan rechts eindigen. Je hele bed optimaal kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat ja!!!! Links beginnen in je bed en dan rechts eindigen. Je hele bed optimaal kunnen gebruiken.
En dan nét iets te hard remmen zodat ze nog iets harder in je gedrukt worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Tuurlijk en aan de andere kant, zo een heerlijk zacht vrouwen mens in bed, waar je lekker tegen aan kunt kruipen of andersom na het pissen snachts.
En dan hete sex midden in de nacht, of onder de douche of in de keuken op de bank in de gang.
Paar borsten in je rug op de motor.
Dat lijkt mij ook wel mooi. maja je moet niet alles willen.
En iemand waar ik lekker tegen kan schreeuwen na een hele dag stress op werkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
En dan hete sex midden in de nacht, of onder de douche of in de keuken op de bank in de gang.
Kan me vergissen, maar zit jij niet in het maagden topic?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:48 schreef Geerd het volgende:
Tuurlijk en aan de andere kant, zo een heerlijk zacht vrouwen mens in bed, waar je lekker tegen aan kunt kruipen of andersom na het pissen snachts.
Dat lijkt mij ook wel mooi. maja je moet niet alles willen.
Die is niet meer toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:53 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar zit jij niet in het maagden topic?
Als in: hij vraagt zich af waarom je praat over hete seks in de nacht, terwijl hij je daar zag post oftewel maagd bentquote:
Ja ik gaf aan dat ik het nu goed heb,quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in: hij vraagt zich af waarom je praat over hete seks in de nacht, terwijl hij je daar zag post oftewel maagd bent
Rozekwarts is een hij?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Cue_ het volgende:
Als in: hij vraagt zich af waarom je praat over hete seks in de nacht, terwijl hij je daar zag post oftewel maagd bent
Ik kan me zo goed inleven in jou. Ik ben voor het eerst in mijn leven écht verliefd nu. Het is gewoon haar combinatie van uitstraling en uiterlijk. Vroeger werd ik al verliefd als ik een lekker meisje zag, maar deze doen mij niets meer. Gedrag/houding moet mij ook aanspreken, ik ben nu dus ook zoveel kieskeuriger geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar dat hele 'komt wel goed' slaat gewoon nergens op. Het is geen schaafwond met voetbal dat wel weer heelt of een toets die je de volgende keer beter maakt. Het verliefd zijn/worden, van twee kanten, is iets waar je geen invloed op hebt. Nogmaals: niet iedereen vindt een partner. Ik sta er wel open voor, maar niet met het vertrouwen dat ik zou willen
Dat ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in: Ze vraagt zich af waarom je praat over hete seks in de nacht, terwijl ze je daar zag post oftewel maagd bent
Valt imho wel mee met dat vreemde, ik vermoed dat hij slechts de wens er toe uitsprak.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:16 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dat ja.
Vond het een bijzondere post voor iemand die nooit seks heeft gehad. Vandaar.
Durf je haar uit te vragen? Hoe goed ken je haar en merk je ook dat zij interesse in jou heeft?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed inleven in jou. Ik ben voor het eerst in mijn leven écht verliefd nu. Het is gewoon haar combinatie van uitstraling en uiterlijk. Vroeger werd ik al verliefd als ik een lekker meisje zag, maar deze doen mij niets meer. Gedrag/houding moet mij ook aanspreken, ik ben nu dus ook zoveel kieskeuriger geworden.![]()
Maar toch hebben de meeste mensen wel een partner uiteindelijk. Of een gehad. Maar persoonlijk begrijp ik the big deal eromheen niet. Gezeur over de ware, eisen, blabla. Als je verliefd bent, ben je verliefd. Klaar. Dat kan iedereen overkomen. Zo niet: uiteindelijk hebben de meeste mensen toch wel een partner en dat is echt niet zo bijzonder. Je doet het overkomen alsof een relatie een hele prestatie hoort te zijn in het leven, terwijl de meeste mensen gewoon een partner hebben op een zekere leeftijd. Het is allemaal niet zo bijzonder ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat iemand een partner heeft betekent niet dat het een happy relatie is, dat ze echt verliefd zijn/houden van. Dat ze niet enkel genoegen nemen met omdat ze bang zijn alleen achter te blijven en toch graag kinderen willen.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar toch hebben de meeste mensen wel een partner uiteindelijk. Of een gehad. Maar persoonlijk begrijp ik the big deal eromheen niet. Gezeur over de ware, eisen, blabla. Als je verliefd bent, ben je verliefd. Klaar. Dat kan iedereen overkomen. Zo niet: uiteindelijk hebben de meeste mensen toch wel een partner en dat is echt niet zo bijzonder. Je doet het overkomen alsof een relatie een hele prestatie hoort te zijn in het leven, terwijl de meeste mensen gewoon een partner hebben op een zekere leeftijd. Het is allemaal niet zo bijzonder ofzo.
Ja, maakt mij niet uit of ze happy zijn of niet. Maar dat sommige mensen doen alsof het een hele prestatie is om een relatie te hebben, dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat iemand een partner heeft betekent niet dat het een happy relatie is, dat ze echt verliefd zijn/houden van. Dat ze niet enkel genoegen nemen met omdat ze bang zijn alleen achter te blijven en toch graag kinderen willen.
Enkel t feit dat er veel mensen een relatie hebben zegt weinig.
Klopt, maar precies dat maakt het des te pijnlijker als jij er niet in slaagt om iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt om een relatie mee aan te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar toch hebben de meeste mensen wel een partner uiteindelijk. Of een gehad. Maar persoonlijk begrijp ik the big deal eromheen niet. Gezeur over de ware, eisen, blabla. Als je verliefd bent, ben je verliefd. Klaar. Dat kan iedereen overkomen. Zo niet: uiteindelijk hebben de meeste mensen toch wel een partner en dat is echt niet zo bijzonder. Je doet het overkomen alsof een relatie een hele prestatie hoort te zijn in het leven, terwijl de meeste mensen gewoon een partner hebben op een zekere leeftijd. Het is allemaal niet zo bijzonder ofzo.
Tuurlijk wil toch iedere man? Hete sex midden in de nacht?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Valt imho wel mee met dat vreemde, ik vermoed dat hij slechts de wens er toe uitsprak.
Omdat die mensen vaak enkel een relatie willen met iemand waar ze happy in zijn. En ja dat kan best moeilijk zijn. Want niet iedereen wordt zo makkelijk verliefd, klikt met heel veel mensen, etc etcquote:Op zondag 18 januari 2015 14:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, maakt mij niet uit of ze happy zijn of niet. Maar dat sommige mensen doen alsof het een hele prestatie is om een relatie te hebben, dat heb ik nooit begrepen.
Jij vindt een relatie met iemand waar je niet happy mee bent ook wel prima!??quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat die mensen vaak enkel een relatie willen met iemand waar ze happy in zijn. En ja dat kan best moeilijk zijn. Want niet iedereen wordt zo makkelijk verliefd, klikt met heel veel mensen, etc etc
Neequote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij vindt een relatie met iemand waar je niet happy mee bent ook wel prima!??
Is welkom, maar er zijn nachten dat ik het niet zou willen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk wil toch iedere man? Hete sex midden in de nacht?
Ik ook niet, maar de verklaring is vaak bang om alleen te zijn of alleen over te blijven.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:48 schreef Juup© het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen een relatie in stand houden als ze niet gelukkig zijn met elkaar of de relatie op zich
Ik heb ook wel relaties gehad.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk ook niet dat je per definitie verliefd moet worden om in een relatie te stappen. Ik word namelijk nooit verliefd, dat zou betekenen dat ik nooit een relatie kan hebben. Terwijl er genoeg mannen zijn waar ik echt gek op kan worden, waar ik van kan houden en waarmee ik het heel goed kan vinden. Maar verliefd zijn zit er bij mij denk ik niet in, ben ik te nuchter voor ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb ook wel relaties gehad.
Wie heeft het over de ware? Ik zei al dat die niet bestaat.
Nou een hele prestatie is overdreven, maar ik vind iets als wederzijdse verliefdheid wel bijzonder ja. Ik word al niet snel verliefd. Daarnaast ben ik nu veel meer met het totaalplaatje bezig en daardoor kieskeuriger.
Maar de dikste Ria, de lompste Henk, de meest autistische Joost (het staat er lullig, maar zo is het wel) en go on kunnen nog een relatie krijgen, dus hoezo zijn er mensen bij wie het niet lukt? Dat begrijp ik niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klopt, maar precies dat maakt het des te pijnlijker als jij er niet in slaagt om iemand te vinden die jou leuk genoeg vindt om een relatie mee aan te gaan.
Nee, omdat die mensen teveel hangen aan een relatie en er teveel van maken. Daarom vinden ze het bijzonder en een prestatie. Dat is mijn mening dan.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat die mensen vaak enkel een relatie willen met iemand waar ze happy in zijn. En ja dat kan best moeilijk zijn. Want niet iedereen wordt zo makkelijk verliefd, klikt met heel veel mensen, etc etc
Sterker nog, die lijken wel gewilder te zijn. Ze zijn iig vaak beter in het vinden van een partner.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar de dikste Ria, de lompste Henk, de meest autistische Joost (het staat er lullig, maar zo is het wel) en go on kunnen nog een relatie krijgen, dus hoezo zijn er mensen bij wie het niet lukt? Dat begrijp ik niet.
Omdat de dikste Ria misschien wel heel veel soorten mannen leuk vindt en klikt met veel mensen. Dus dan komen er meer visjes in haar zee te zitten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar de dikste Ria, de lompste Henk, de meest autistische Joost (het staat er lullig, maar zo is het wel) en go on kunnen nog een relatie krijgen, dus hoezo zijn er mensen bij wie het niet lukt? Dat begrijp ik niet.
Dan sta jij daar anders in dan ikquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk ook niet dat je per definitie verliefd moet worden om in een relatie te stappen. Ik word namelijk nooit verliefd, dat zou betekenen dat ik nooit een relatie kan hebben. Terwijl er genoeg mannen zijn waar ik echt gek op kan worden, waar ik van kan houden en waarmee ik het heel goed kan vinden. Maar verliefd zijn zit er bij mij denk ik niet in, ben ik te nuchter voor ofzo.
De meeste mensen hebben gewoon en relatie uiteindelijk.
Ik weet het niet, denk dat het per persoon verschillend is. Maar ik ben altijd zo allergisch voor mensen die het een hele prestatie lijken te vinden. Een vriendin van mij ook: ''als het ooit uitgaat met X, weet ik wel dat ik toch snel een ander kan krijgen, dus zo erg ga ik het dan niet vinden''. Dan denk ik:quote:Op zondag 18 januari 2015 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sterker nog, die lijken wel gewilder te zijn. Ze zijn iig vaak beter in het vinden van een partner.
Ik vind het zweverig. Misschien word je wel nooit meer verliefd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan sta jij daar anders in dan ik
Misschien wel niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het zweverig. Misschien word je wel nooit meer verliefd.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik merk er niets vanquote:Op zondag 18 januari 2015 16:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sterker nog, die lijken wel gewilder te zijn. Ze zijn iig vaak beter in het vinden van een partner.
Oh oke. Ik kan juist helemaal stapelgek op iemand zijn zonder dat ik echt verliefd ben.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien wel niet.
Maar ik ga dan ook geen relatie aan. Dan heb ik aan familie en vrienden genoeg
Good for youquote:Op zondag 18 januari 2015 16:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh oke. Ik kan juist helemaal stapelgek op iemand zijn zonder dat ik echt verliefd ben.
...niet juist het tegenovergestelde van ditquote:Op zondag 18 januari 2015 16:13 schreef Nammie het volgende:
Een vriendin van mij ook: ''als het ooit uitgaat met X, weet ik wel dat ik toch snel een ander kan krijgen, dus zo erg ga ik het dan niet vinden''. Dan denk ik:![]()
quote:Ik weet het niet, denk dat het per persoon verschillend is. Maar ik ben altijd zo allergisch voor mensen die het een hele prestatie lijken te vinden.
Nou ja, niet echt, want ze is van mening dat het voor veel mensen niet makkelijk is, zeg maar. Maar voor haar dus niet, omdat ze zo'n hotterd is ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:19 schreef Puntenjager het volgende:
Is dit...
[..]
...niet juist het tegenovergestelde van dit
[..]
Is dat niet hetzelfde danquote:Op zondag 18 januari 2015 16:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh oke. Ik kan juist helemaal stapelgek op iemand zijn zonder dat ik echt verliefd ben.
Vooral leuk als het mis gaat.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vooral leuk als het mis gaat.
Fitties
Die zijn helemaal mooi jaquote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vooral leuk als het mis gaat.
Fitties
Vorige week de eerste van 2015 al gehad. Nu al. Wordt vast een goed fittie-jaar. Oneven jaar, geen WK's of Olympische Spelen, dus kom maar opquote:
Ik heb hem gemist blijkbaarquote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorige week de eerste van 2015 al gehad. Nu al. Wordt vast een goed fittie-jaar. Oneven jaar, geen WK's of Olympische Spelen, dus kom maar op
Waar?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vorige week de eerste van 2015 al gehad. Nu al. Wordt vast een goed fittie-jaar. Oneven jaar, geen WK's of Olympische Spelen, dus kom maar op
Die dus. Vond ik toch best wel een megafittiequote:Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar?
Of ging dat om Beauke-gate?
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
R&P / Vriend op Tinder [Met bonusrel]
Vanaf pagina 9 of 10 geloof ik.
Ik heb maar 3 pagina's, maar vind het nogal matig eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een drama gedoequote:Op zondag 18 januari 2015 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vroeger.....quote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 pagina's, maar vind het nogal matig eerlijk gezegd.
Mis de goede rellen
Kinderen in het spel, met drie FOK!kers vreemd gaan via haar vriend's account.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mis de goede rellen
Er zou een goede rel uit kunnen ontstaan, maar te weinig details, ze smijten niet met stront naar elkaar. Ja matigquote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Kinderen in het spel, met drie FOK!kers vreemd gaan via haar vriend's account.
Matig ja
Rel komt te laat in het topic. De kracht van het slotjequote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zou een goede rel uit kunnen ontstaan, maar te weinig details, ze smijten niet met stront naar elkaar. Ja matig
Nou.. vooruitquote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar we kunnen beter on-topic gaan weer
Dat ben ik niet helaas.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. vooruit
Ik ben gewoon op zoek naar een geschikte fokker die geweldig knap is, uber grappig en heel goed mijn voetjes kan masseren![]()
Als ik dat gevonden heb, zal ik heel happy niet single zijn. tot die tijd huil ik in m'n hoekje
Waarom nietquote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helaas.
Maar ik date ook geen FOK!sters
Ik vind het ernstig. Het zullen je ouders maar zijn zegquote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mis de goede rellen
Suc6 met zoeken op Fok!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. vooruit
Ik ben gewoon op zoek naar een geschikte fokker die geweldig knap is, uber grappig en heel goed mijn voetjes kan masseren![]()
Als ik dat gevonden heb, zal ik heel happy niet single zijn. tot die tijd huil ik in m'n hoekje
Binnen no-time zit ik in een fittie.quote:
Volgens mij ben jij daar veel te lief voor.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Binnen no-time zit ik in een fittie.
Maar zijn toekomstige vriendin misschien nietquote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar veel te lief voor.
Ja ernstig. Dan moet je een stabiel iemand uit zien te zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Binnen no-time zit ik in een fittie.
Daar kom je soms na een tijd pas achterquote:Op zondag 18 januari 2015 17:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja ernstig. Dan moet je een stabiel iemand uit zien te zoeken.
Ik ben van mening dat je het altijd kunt weten als je mensenkennis hebt.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar kom je soms na een tijd pas achter
Gewoon hetzelfde als wanneer ze niet single zijn. Bedenk vragen/opmerkingen waaruit je kan afleiden of ze single zijn of niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Maar ff serieus: hebben jullie nog tips als je merkt dat steeds meer vrouwen die je openbaar, op school of in het OV tegenkomt al bezet zijn en online daten niet werkt? Hoe spreek je vrouwen aan waarvan je dus niet weet of ze single zijn of niet?
Hey. Ik ben nieuwenier.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Maar ff serieus: hebben jullie nog tips als je merkt dat steeds meer vrouwen die je openbaar, op school of in het OV tegenkomt al bezet zijn en online daten niet werkt? Hoe spreek je vrouwen aan waarvan je dus niet weet of ze single zijn of niet?
Niet aanspreken. Zorg dat je zo interessant bent, dat ze jou aan gaan spreken.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Vooral in het ov is het toch easy man??He, waar ga jij heen kom je vandaan etc?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet aanspreken. Zorg dat je zo interessant bent, dat ze jou aan gaan spreken.
Hetzelfde als hoe je ze zou aanspreken als je dat wel wist.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Dat werkt alleen als ik ergens naakt sta. Normaal wordt ik niet aangesproken. Nou, toevallig vorige week nog door een heel zenuwachtig meisje die mij wel zag zitten denk ik, maar ze was amper 16 dus bijna 10 jaar jonger.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet aanspreken. Zorg dat je zo interessant bent, dat ze jou aan gaan spreken.
..quote:Op zondag 18 januari 2015 17:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als ik ergens naakt sta. Normaal wordt ik niet aangesproken. Nou, toevallig vorige week nog door een heel zenuwachtig meisje die mij wel zag zitten denk ik, maar ze was amper 16 dus bijna 10 jaar jonger.Mocht ik ze weer zien en ze probeert 't weer maar ff vragen hoe oud ze is, schatten ben ik niet goed in. Zag laatst een leuke zelfverzekerde vrouw van 22, bleek ze 17 te zijn
Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Deezertje het volgende:
16 - 26 is wel kak idd, 10 jaar verschil is het probleem niet natuurlijk.Maar je wist niet houi oud ze was dus 16 - 26 telt nog niet echt dus.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als ik ergens naakt sta. Normaal wordt ik niet aangesproken. Nou, toevallig vorige week nog door een heel zenuwachtig meisje die mij wel zag zitten denk ik, maar ze was amper 16 dus bijna 10 jaar jonger.Mocht ik ze weer zien en ze probeert 't weer maar ff vragen hoe oud ze is, schatten ben ik niet goed in. Zag laatst een leuke zelfverzekerde vrouw van 22, bleek ze 17 te zijn
Dat is jouw meningquote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het altijd kunt weten als je mensenkennis hebt.
I.d.d.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef mitspoes het volgende:
Singel zijn is niet erg zolang je maar een beetje aandacht krijgt.
Van wat?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:18 schreef mitspoes het volgende:
Singel zijn is niet erg zolang je maar een beetje aandacht krijgt.
Leeftijd is maar een getal idd, maar ze was gewoon zo zenuwachtig en waarschijnlijk moet ze nog een hoop levenservaring opdoen wat ik nu net een beetje achter de rug heb. Daarom werkt een relatie met iemand die nog aan de hogeschool moet beginnen terwijl jij aan je eerste echte baan begint ook niet (zelf geen ervaring mee). Maar goed, als ik 'r zie zal ik wel ff vragenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
16 - 26 is wel kak idd, 10 jaar verschil is het probleem niet natuurlijk.Maar je wist niet houi oud ze was dus 16 - 26 telt nog niet echt dus.
Ik vind oudere vrouwen sws aantrekkelijker.
Wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:20 schreef Juup© het volgende:
Tot in het volgende topic, mijn eten is klaar en ik ga het verorberen
Iets simpelsquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij daar veel te lief voor.
Mijn stiefzus zei ook zoiets voor ze haar vriend dumpte. Nu is ze 1,5 jaar alleen en is hij een jaar samen met een meid die (schijnbaar) in alle opzichten een upgrade is.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:13 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, denk dat het per persoon verschillend is. Maar ik ben altijd zo allergisch voor mensen die het een hele prestatie lijken te vinden. Een vriendin van mij ook: ''als het ooit uitgaat met X, weet ik wel dat ik toch snel een ander kan krijgen, dus zo erg ga ik het dan niet vinden''. Dan denk ik:![]()
Hahahquote:Op zondag 18 januari 2015 18:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mijn stiefzus zei ook zoiets voor ze haar vriend dumpte. Nu is ze 1,5 jaar alleen en is hij een jaar samen met een meid die (schijnbaar) in alle opzichten een upgrade is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |