Geestelijk gestoord jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn leuke bijkomstigheden.
Nee, vanille.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?
Jij had gewoon een hork, dat is echt geen mannending hoorquote:Nee, vanille.
Maar even serieus: ben niet zo winderig. Is toch meer een mannending, vaak.
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef Rozekwarts het volgende:
Plus de ervaring leert, dat er gewoon niet zo heel erg veel leuke mannen rondlopen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, balen.
Hoe ziet lichamelijk gestoord eruit dan?![]()
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was niet serieus. Vond jouw vraag wat kortzichtig
Haha, nee op zich niet. We zijn wel goed uit elkaar gegaan, dus dan is het wel fijn als er niet alsnog problemen ontstaan. (mooi meegenomen.)quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?
Precies. Je moet eerst van jezelf leren houdenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Als je ongelukkig bent als je vrijgezel bent, dan helpt een relatie niet.
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben van plan nu lang single te blijven.
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Zijn echt wel meerdere deksels, dat is echt het probleem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Meerderheid van de fokkers is dommer dan ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Die zijn dus niet gelukkig met zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Zou het toch treurig vinden als je die relatie nodig hebt om gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben van plan nu lang single te blijven.
Vrouwenlogica....quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan me voorstellen dat het balen is als je lang single blijft. Dan ben je het op een gegeven moment ook zat.
De eerst post sprak ik voor mezelf, en de tweede was een quote van iemand waar ik me in probeerde te verplaatsenquote:
Net wat ik denk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.
Kan toch? Zijn genoeg mensen die heel hun leven single blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Ja, en dat zullen veel mensen doen die tot over hun oortjes verliefd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:45 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Je kunt een kandidaat ook weigeren hoor
Behalve jijzelf dan..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef KitteKat het volgende:
Beetje zoals Volcano zegt:
Dan hoor ik vaak genoeg 'ah, komt wel goed' of 'ik snap niet dat jij nog single bent'. Maar wat valt er niet aan te snappen? Het hele verliefd zijn/worden moet je overkomen. Ik word niet snel verliefd. Daarnaast wel wat dingen meegemaakt in het verleden die ook van invloed zijn (een ex die vreemdging bijv.), maar dat heeft iedereen wel. Dus dat is ook geen excuus. Wel ben ik een stuk sceptischer dan eerst. Ik stel me niet meer zo snel kwetsbaar op. Iemand moet ik echt leren vertrouwen. Ook dat hele proces wil je niet met iedereen. Dat vergt tijd en energie. Ik ben dus ook best kieskeurig. Veel meer dan eerst. Omdat het in mijn hoofd moet kloppen. Ik moet eigenlijk vanaf het eerste moment het idee hebben dat zij 'die ene' is (en dat kunnen er heus meerdere zijn, de ware bestaat toch niet).
--
Niet echt gelukkig een beetje alleen. Maar zou weleens iemand willen vinden voor mij maar ben blijkbaar erg lastig.
Maar verder heeft het ook ze voordelen, niemand die klaagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |