En nu heb je dus met een gek?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
En indien niet single: ben je er happy mee of wil je liever van die trol af?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Voor degene wie (al geruime tijd) single zijn: ben je er happy mee of zou je liever een relatie willen? En indien niet happy, hoe komt 't dat je nu geen relatie hebt?
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:06 schreef whatdafuck het volgende:
Ik ben altijd happy als ik single ben.
Ik verkloot namelijk vrijwel elke relatie, ben te snel uitgekeken op een dame. Zijn er weinig die m'n aandacht kunnen vasthouden. Makkelijk is het niet..
Ja, dat kun je ook echt plannen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben van plan nu lang single te blijven.
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.quote:
Wil je verkering ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Ik heb geen man nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie jaar single en nog nooit zo gelukkig geweest. Ik hoop dat ik nooit meer de fout maak van een relatie
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.
Ja, zo'n bed moet ik nog steeds een keer kopen..quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Hoezo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:31 schreef DroogDok het volgende:
De dames met korte pittige kapsels zijn ook gearriveerd zie ik.
Inb4 een volgespamde inbox.quote:
Ik moedig dit alleen maar aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat zo raar?
Relatie neuken dan maar!?quote:
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?
Klinkt vrouwvriendelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heb 3 serieuze relaties gehad. 1 van 4 jaar de andere beide 2.5 jaar.
Ik kan ook niet zonder een vrouw, dus op de 1 of andere manier word ik erin gezogen door haar. Zelfde met scharrels, hoe beter je de veeg uitdeelt, hoe meer ze van je willen.
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Klinkt vrouwvriendelijk![]()
Maar klaarblijkelijk is dat wel de houding anders zouden ze niet voor je vallen...
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Kerel, we hebben het hier over scharrels. Is dat niet hoe de maatschappij tegenwoordig denkt? Lekker neuken wat los en vastzit? Bespaar me je zogenaamde goede intenties..
Ben jij een chickie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
Wat verschillen vrouwen tegenwoordig nog van mannen. Seks lijkt deze tijd prioriteit nummer 1 te zijn. Mannen komen er alleen wat makkelijker voor uit. The world became a nasty place..quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om wat jij als man doet, maar om de hypocrisie van vrouwen in dit verhaal.
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben wel happy ja.
Op een gegeven moment accepteer je het ook.
Dat op ieder potje een dekseltje past is de grootst mogelijke onzin.
Op FOK! komt sowieso enkel het tweede voor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen single met geregeld sex en celibatair single.
Voor een groot deel van de singles betekent het namelijk fappen. Echter er zijn ook singles die de sterren van de hemel neuken en elke week met een ander in bed hebben liggen. Nogal een verschil als je het mij vraagt.
Geestelijk gestoord jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeilijk karakter of niet helemaal in orde?
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt de relatie-struggles...
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Zijn leuke bijkomstigheden.
Nee, vanille.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw scheten ruiken naar lavendel zeker?
Jij had gewoon een hork, dat is echt geen mannending hoorquote:Nee, vanille.
Maar even serieus: ben niet zo winderig. Is toch meer een mannending, vaak.
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef Rozekwarts het volgende:
Plus de ervaring leert, dat er gewoon niet zo heel erg veel leuke mannen rondlopen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n mutserige kijk op het leven, alsof alle mannen hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, balen.
Hoe ziet lichamelijk gestoord eruit dan?![]()
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Was niet serieus. Vond jouw vraag wat kortzichtig
Haha, nee op zich niet. We zijn wel goed uit elkaar gegaan, dus dan is het wel fijn als er niet alsnog problemen ontstaan. (mooi meegenomen.)quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?
Precies. Je moet eerst van jezelf leren houdenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Als je ongelukkig bent als je vrijgezel bent, dan helpt een relatie niet.
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Zijn echt wel meerdere deksels, dat is echt het probleem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zelf al is dat wel zo, dan moet je die nog maar net tegen het lijf lopen. Er wonen meer dan 7 miljard mensen op de wereld en als jouw deksel aan de andere kant van de wereld loopt is de kans minimaal dat je die ooit tegenkomt.
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Meerderheid van de fokkers is dommer dan ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meerderheid van de fokkers denkt er anders over, dus je zal er wel naast zitten.
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Kreator het volgende:
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Die zijn dus niet gelukkig met zichzelf.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die wel gelukkig zijn in een relatie en zonder niet.
Zou het toch treurig vinden als je die relatie nodig hebt om gelukkig te zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Vrouwenlogica....quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan me voorstellen dat het balen is als je lang single blijft. Dan ben je het op een gegeven moment ook zat.
De eerst post sprak ik voor mezelf, en de tweede was een quote van iemand waar ik me in probeerde te verplaatsenquote:
Net wat ik denk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch heb je een grote groep mensen die daardoor falen in het hebben van relaties.
Kan toch? Zijn genoeg mensen die heel hun leven single blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom er niemand voor jou rondloopt dan.
Ja, en dat zullen veel mensen doen die tot over hun oortjes verliefd wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:45 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Je kunt een kandidaat ook weigeren hoor
Behalve jijzelf dan..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef KitteKat het volgende:
Beetje zoals Volcano zegt:
Dan hoor ik vaak genoeg 'ah, komt wel goed' of 'ik snap niet dat jij nog single bent'. Maar wat valt er niet aan te snappen? Het hele verliefd zijn/worden moet je overkomen. Ik word niet snel verliefd. Daarnaast wel wat dingen meegemaakt in het verleden die ook van invloed zijn (een ex die vreemdging bijv.), maar dat heeft iedereen wel. Dus dat is ook geen excuus. Wel ben ik een stuk sceptischer dan eerst. Ik stel me niet meer zo snel kwetsbaar op. Iemand moet ik echt leren vertrouwen. Ook dat hele proces wil je niet met iedereen. Dat vergt tijd en energie. Ik ben dus ook best kieskeurig. Veel meer dan eerst. Omdat het in mijn hoofd moet kloppen. Ik moet eigenlijk vanaf het eerste moment het idee hebben dat zij 'die ene' is (en dat kunnen er heus meerdere zijn, de ware bestaat toch niet).
--
Niet echt gelukkig een beetje alleen. Maar zou weleens iemand willen vinden voor mij maar ben blijkbaar erg lastig.
Maar verder heeft het ook ze voordelen, niemand die klaagt..
Mooi gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan toch? Zijn genoeg mensen die heel hun leven single blijven.
Dan hoor ik vaak genoeg 'ah, komt wel goed' of 'ik snap niet dat jij nog single bent'. Maar wat valt er niet aan te snappen? Het hele verliefd zijn/worden moet je overkomen. Ik word niet snel verliefd. Daarnaast wel wat dingen meegemaakt in het verleden die ook van invloed zijn (een ex die vreemdging bijv.), maar dat heeft iedereen wel. Dus dat is ook geen excuus. Wel ben ik een stuk sceptischer dan eerst. Ik stel me niet meer zo snel kwetsbaar op. Iemand moet ik echt leren vertrouwen. Ook dat hele proces wil je niet met iedereen. Dat vergt tijd en energie. Ik ben dus ook best kieskeurig. Veel meer dan eerst. Omdat het in mijn hoofd moet kloppen. Ik moet eigenlijk vanaf het eerste moment het idee hebben dat zij 'die ene' is (en dat kunnen er heus meerdere zijn, de ware bestaat toch niet).
Maar dat hele 'komt wel goed' slaat gewoon nergens op. Het is geen schaafwond met voetbal dat wel weer heelt of een toets die je de volgende keer beter maakt. Het verliefd zijn/worden, van twee kanten, is iets waar je geen invloed op hebt. Nogmaals: niet iedereen vindt een partner. Ik sta er wel open voor, maar niet met het vertrouwen dat ik zou willen
Mooi verwoord. Zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:17 schreef Rozekwarts het volgende:
Je moet denk ik geluk hebben, dat je iemand ontmoet, waarbij je je thuis voelt, maar tegelijk ook tot aangetrokken voelt.
En die zo aansluit op jou gevoel en emotie, leefstijl, dat het past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Single en happy.
Relaties zijn vermoeiend. Je hoeft met niemand rekening te houden en kan doen en laten wat je wilt.
1 woord : Heerlijk
JA MAAR HET IS TOCH LEUK OM DINGEN TE DELEN ONLOGISCH!1!?>!>1!!?!?!Sex heb je ook liever in je eentje!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Nee, maar sinds wanneer moet je een relatie hebben om sex te hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sex heb je ook liever in je eentje!?
Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:10 schreef Puntenjager het volgende:
Als je niet happier bent met een relatie (en dus minder happy zonder relatie), waarom heeft dan de overgrote meerderheid een relatie en is van het gedeelte zonder relatie eveneens een groot deel op zoek naar een partner
Kijk 5 minuten naar een BBC-documentaire over primaten. Primaten en ook mensen zijn sociale dieren en worden ongelukkig als ze niet in de behoefte aan bonding kunnen voorzien.
Iedereen die zichzelf en zijn omgeving vertelt dat hij/zij blij is dat ie geen relatie heeft of iig net zo gelukkig zonder een relatie is, lijdt aan cognitieve dissonantie.
Hij bedoelde waarschijnlijk normale mensen. Niet elitaire gedesillusioneerde "independent" feministen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Wij zitten toch wat meer ingewikkeld in elkaar als primaten.
En als we het over primaten hebben, die leven vaak in grote groepen en daar zitten er ook altijd wat bij die 'alleen' in de groep zijn. Geen levenspartner hebben, of andere aap waarmee ze neuken.
Je hebt geen relatie/levenspartner nodig om toch een sociaal leven te hebben.
Ik heb een hekel aan het zinnetje : "het komt wel goed' als het om relaties gaat. Wie zijn anderen om te oordelen dat mijn leven nu niet goed is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:55 schreef KitteKat het volgende:
Beetje zoals Volcano zegt:
--
Niet echt gelukkig een beetje alleen. Maar zou weleens iemand willen vinden voor mij maar ben blijkbaar erg lastig.
Maar verder heeft het ook ze voordelen, niemand die klaagt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |