En over symptoombestrijding. Die andere religie is er, die andere cultuur is er.. Extremisme zal ergens uit voort komen.. Probeer dat bij de bron aan te pakken ipv paar terroristen doden en er ergere voor terug komenquote:
Waren dat geen vega anarchisten?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Zouden de redacteurs van Charlie Hebdo vleeseters zijn geweest? Dan zouden ze het uiteindelijk aan zichzelf hebben te danken, uiteraard.
Zij die niets te verbergen hebben vinden dit maar kut.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Be-Smart het volgende:
Alles in NL boven de 50 jaar zal dit wel een slecht verhaal vinden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:24 schreef Morendo het volgende:
Zou ze nog eindigen met 'overigens ben ik van mening dat de bio-industrie verboden moet worden'? Of zou dat een tikkeltje ongepast zijn....
Gut, wat hebben jullie toch met dat mens. Zo bijzonder is ze toch niet?quote:
De domineequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef Morendo het volgende:
Oh god, hij doet zijn 'voorlees-stem'.
Ze is best wel milf anders :s :squote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gut, wat hebben jullie toch met dat mens. Zo bijzonder is ze toch niet?
Communisten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waren dat geen vega anarchisten?
remlof is zojuist lafjes klaargekomen op Staaijquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:28 schreef remlof het volgende:
Kut, kwam ik bijna klaar krijg je vd Staaij in beeld, bummer.
En dan hebben we het Leger van de Heer natuurlijk nog rondlopen in Afrika.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou tegen Wilders zeggen dat ook christenen slechte dingen doen, en dat met name die figuren die cultureel-christelijk zijn.
Ja, dat zei Ojik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan hebben we het Leger van de Heer natuurlijk nog rondlopen in Afrika.
Nee, die man zorgt altijd voor een acute deserectie.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
remlof is zojuist lafjes klaargekomen op Staaij![]()
![]()
!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |