Ach, hij doet het niet slecht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Die Kuzu heeft ook zo'n blik op zijn gezicht van "Haha!, nu heb ik je Geert!". Terwijl hij zichzelf alleen maar voor lul zet.
Die is nooit vanwege zijn intelligentie op de kieslijst gekomen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Die Kuzu heeft ook zo'n blik op zijn gezicht van "Haha!, nu heb ik je Geert!". Terwijl hij zichzelf alleen maar voor lul zet.
Zijn stem trilt een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Geert Poesjkin.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:37 schreef jamesdeen het volgende:
Iedereen in de rij om met Geertje te duelleren.
Vrijheid van meningsuiting jeweettochquote:
Het is al een blunder op zich dat hij Wilders gratis aan extra spreektijd helpt (geldt overigens ook voor de anderen), maar hij wordt overbluft door de grote (nietszeggende) woorden van Geert en kan vervolgens niets anders dan afdruipen. Inhoud vs. retoriek wint hij echt niet, maar hij trapt met open ogen in die val. En niet voor het eerst.quote:
Omdat wij daarvoor belasting betalen.quote:
Mening geuit, nextquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting jeweettoch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |