Kon niet kiezen..quote:
Hahaha, mooie tegenhanger welquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kon niet kiezen..
Nu thuis en gelijk maar een gezond sapje gemaakt van 2 sinaasappels en een grapefruit
Ja ff lekker op de bank tv kijken. Anders werk ik, slaap ik en werk ik weer. Is ook niet leukquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, mooie tegenhanger wel![]()
Nu lekker chillen?
Nee idd. Geniet ervan!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ff lekker op de bank tv kijken. Anders werk ik, slaap ik en werk ik weer. Is ook niet leuk
Hier ook een tosti, met kaas en salami. Heerlijk!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb een nieuw tosti apparaat van PRINCESS, geweldig ding ik kan niet meer zonder
Ooo, die shiitake!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:06 schreef Iwanius het volgende:
Druilerig weer vraagt dus om een stevige hap en werd het dus dit met wat fris.
Lekker met een drupje Ketchupquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Blikje tonijn aan het leeglepelen
Is het wat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
AH stamppot 4 soorten groente![]()
Geen zin om zelf iets te koken vandaag..
Valt mee al zou ik zelf meer groente en minder aardappelen erin doen en veel minder zout.quote:
Ziet er mooi uit !! Mooi in plakjes gesneden. Heb jij wel steak messen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef agter het volgende:
Biefstuk met soja, peper en gember.
Daarbij wat salade en stokbroodjes.
[ afbeelding ]
Grapefruit heb ik ook vaak, als ik er een aan snij en vind hem aardig zuur/bitter laat ik de rest gewoon nog 4/6 dagen liggen heb je geen suiker meer nodig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
1/2 grapefruit met beetje suiker.
+ sap van andere 1/2 grapefruit, 1 minneola en 1 sinaasappel.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit !! Mooi in plakjes gesneden. Heb jij wel steak messen?
Wel heel rose
Ohw daardoor, dacht even dat het "bloed" was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:06 schreef agter het volgende:
[..]
Dank je wel!
3 minuten per kant, en daarna 5 min. laten rusten. Het rood qua vleessap was eigenlijk weinig, maar zag er meteen heftig uit met de saus er overheen, want dan mengt het.
Ook wel een beetje, hoor!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw daardoor, dacht even dat het "bloed" was.
Oke, heb hem liever ietsjes verder doordrongen rood.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:12 schreef agter het volgende:
Morgen spaghetti bolognese (met gehaktballetjes) want dat is de favoriet van mijn dochter van 3. Zijn er mensen geïnteresseerd in een foto?
Hier ook, vanmiddag visite gehad pa ma oma, zus zwager nichtje van 2,5 (wat een ding) 2 honden nog erbij. Vis spel gekocht je weet wel hengeltje magneetje voor haar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Zo een broodje knakworst/old amsterdam uit de oven en een likje mayo/ketchup.
Nu eerst een biertje
Vind het met een theelepeltje suiker toch altijd lekkerder. Net als aardbeitjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grapefruit heb ik ook vaak, als ik er een aan snij en vind hem aardig zuur/bitter laat ik de rest gewoon nog 4/6 dagen liggen heb je geen suiker meer nodig.
Wou net zeggen zomerkoninkjes met suiker zonde joh ! Wanneer je mooie rijpe aarbeitjes hebt heb je echt geen suiker nodig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind het met een theelepeltje suiker toch altijd lekkerder. Net als aardbeitjes.
Alhoewel ik die meestal zonder eet.
Straks aardappels uit de oven met ui, beetje spek en knoflook. En maak een paddenstoelenmix erbij.
Gehaktballen geserveerd?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook, vanmiddag visite gehad pa ma oma, zus zwager nichtje van 2,5 (wat een ding) 2 honden nog erbij. Vis spel gekocht je weet wel hengeltje magneetje voor haar.
Ome Geerd !!! Kom je spelen ?? Eerste keer hier.
En 1,5 L Grolsch fles gekregen
Gaan we even gus maken vanavond.
[ afbeelding ]
Niet eens! Cashew noten, brie, slaatjes, kaastengels, tuc, wokkels, Gebakken spek met kaas, roggebrood met kaas ofzo? Stokbrood met kruidenboter, Filet american, buggels.quote:
Dat dacht ik al! Complimenten, liever te veel dan te weinig. Haha!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet eens! Cashew noten, brie, slaatjes, kaastengels, tuc, wokkels, Gebakken spek met kaas, roggebrood met kaas ofzo? Stokbrood met kruidenboter, Filet american, buggels.
Van die pepers in olie gevuld met kaas.
Had 3 tafels staan hier![]()
Dorrito''s met dip saus en cappachio?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:08 schreef agter het volgende:
[..]
Dat dacht ik al! Complimenten, liever te veel dan te weinig. Haha!
Klinkt goed!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet eens! Cashew noten, brie, slaatjes, kaastengels, tuc, wokkels, Gebakken spek met kaas, roggebrood met kaas ofzo? Stokbrood met kruidenboter, Filet american, buggels.
Van die pepers in olie gevuld met kaas.
Had 3 tafels staan hier![]()
En die honden er tussen door natuurlijk, meestal sneuvelt er wel wat dit keer niet eens.
Ik zou wel willen maar kan niet, hond van me ouders en van oma.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:41 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
offtopic; wat voor honden heb je?
Gewoon mini of mini mini (celebrations)?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini twix, malteser, snicker en milky way...
Mini miniquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gewoon mini of mini mini (celebrations)?
Ik had net wat B&J. Straks ff kijken wat ik uit mn kast ga trekken
Dat je het bij maar 4 hapjes kunt houden vind ik knap!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mini mini
Nu een warme chocomelk met baileys en slagroom.
Het sneeuwt zachtjes
Had niet meerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat je het bij maar 4 hapjes kunt houden vind ik knap!
Tis in huis niet koudquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had niet meer
B&J brrrrrrrrrrrrrr, koud man.
Ik ga aan de berenburg want koud
Hmm, echt lekker! Klinkt als mijn favoriete dag.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:34 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag was het zulk fraai weer met al die zon dat het wel zomer leek en dus wat lekkers opengetrokken bij de paffert. Als lunch even daarvoor een uitgebreide bowl genuttigd. Vanavond als avondhap dit heerlijk hapje verorbert.
Mooi.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:38 schreef agter het volgende:
Hmm, echt lekker! Klinkt als mijn favoriete dag.
Vind het met capucijners veel lekkerder dan met bonen eigenlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Chili con carne. Ik heb speciaal naast kidneybonen ook zwarte bonen en pintobonen gekocht. Ben benieuwd hoe die gaan smaken.
Dat zal ik volgende keer eens proberen.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het met capucijners veel lekkerder dan met bonen eigenlijk.
Enig idee waar ik die geitenkaas door zou kunnen vervangen? Dat krijg ik dus echt zo erg niet wegquote:
Nee. Ja, feta, maar dat vind je dan waarschijnlijk ook niet lekker.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Enig idee waar ik die geitenkaas door zou kunnen vervangen? Dat krijg ik dus echt zo erg niet weg
Ja heel suf maar de schapen/geitenfeta vind ik dus heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ja, feta, maar dat vind je dan waarschijnlijk ook niet lekker.
Het fantastische aan deze taart is juist dat scherpe/zure/zoute van de geitenkaas in combinatie met de zoete knoflook.
Ik vind blauw schimmelkaas dan weer niet lekker. Feta en manchego lijkt me een toffe combi ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja heel suf maar de schapen/geitenfeta vind ik dus heerlijk.
Maar de rest van de geitenkazen die ik heb gegeten word ik gewoon echt misselijk. Kan gewoon mijn hele maaltijd verpesten.
Dan probeer ik dus met feta en ik denk manchego
Gorgonzola en mascarpone zou denk ik ook wel lekker zijn bedenk ik me net.
Zijn die andere 2 peuken ook van jou? Of kreeg je die asbak zo?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:17 schreef Iwanius het volgende:
Voor het avondeten nog even een biertje en een paffert. Het is tenslotte zondag.
Altijd lekker !!! Alleen het resulteert vaak in dat ik met kleding en al onder de douch kanquote:Op zondag 18 januari 2015 18:02 schreef agter het volgende:
Spaghetti Bolognese, met gehaktballetjes.
Speciaal voor mijn dochtertje van drie.
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef Loontjah het volgende:
Weer een heel weekend in de keuken gestaan, maar resultaat mag er zijn. Wat er op mijn bordje ligt:
witte rijst, rendang, sambal goreng telor, sateh, en oseng. Niks geen pakjes of boemboe's uit zakje
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:58 schreef Szikha het volgende:
Ik had een vraagje. Ik eet frikandellen van BizBiz ( 15% varkensvlees)
Enfin op 1 frikandellen verschijnt er ineens een hebreeuwse tekst.
Hoort dit??! Best wft momentje
gezien je actieve topics:quote:Op zondag 18 januari 2015 18:58 schreef Szikha het volgende:
Ik had een vraagje. Ik eet frikandellen van BizBiz ( 15% varkensvlees)
Enfin op 1 frikandellen verschijnt er ineens een hebreeuwse tekst.
Hoort dit??! Best wft momentje
quote:
Wat heeft mijn post geschiedenis hiermee te maken? Het is geen kosher of halalquote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
gezien je actieve topics:
en ja dat hoort, bij mij komt allah altijd op mijn hamburgers, maar alleen als het 100% halal vlees is.
Er staat in het Iwriet: Kosjere frikandellen, van een besneden varken.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:42 schreef Szikha het volgende:
Als je goed kijkt zijn hebben alle frikandellen Hebreeuwse lettertype. Laat maar.
Ik verwittig BizBiz fabrikant wel
Ohh, lekker!!quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Er staat in het Iwriet: Kosjere frikandellen, van een besneden varken.
Die asbak lag er al zo bij en ik heb 'm gewoon verder gebruikt.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:16 schreef Geerd het volgende:
Zijn die andere 2 peuken ook van jou? Of kreeg je die asbak zo?
omg. Ga je daar eten en neem je salade???quote:Op zondag 18 januari 2015 21:22 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ohh, lekker!!
Ik heb gegeten bij http://www.steaksandribs.nl/
en had de Colorado Lion Salad: Mixed salad met ossenhaaspuntjes, Parmezaan en Chefs-dressing, was erg lekker
Nope het wordt zalmpje in bladerdeeg met pommes duchesse.quote:
Dat klinkt prettig bij elkaar zeg!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:03 schreef -Mellow- het volgende:
Als toetje sinaasappel-kardemom koekjes en rozen-kaneelthee:9
quote:
Tja, ik ben geen super grote vlees eter, maar had 1 ribje van een vriend, spicy one, errug lekker.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omg. Ga je daar eten en neem je salade???
Die spareribs zijn zooo lekker!
Vanmiddag had ik volkoren beschuiten met philadelphia en rauwe ham, kopje uiensoep en een minneola.
Vanavond bami met saté.
Ik had laatst voor het eerst toast met zalmforel, dat was ook lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Volkoren beschuiten met forelfilet.
Ben benieuwd, nog nooit gegeten.
quote:
Dit.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef SuperFood het volgende:
hij is aan het doosje / rek blijven plakken en ietwat beschadigd. dat Hebreeuws noemen
In Rotterdam? In die Markthal of gewoon op De Meent (beter)quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:56 schreef minilot het volgende:
Vanavond pho bij een Vietnamees restaurant.
Net een melkbroodje met kruidenroomkaas.
Nope, dit keer die op de Westersingel, want dat lag precies op de route en we zaten een tikkie krap in de tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In Rotterdam? In die Markthal of gewoon op De Meent (beter)
Zozo, dat zijn niet te weinig doperwtjes, Iwanius eet zijn groenten wel!quote:
Pannenkoeken in slarolletjes?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, dit keer die op de Westersingel, want dat lag precies op de route en we zaten een tikkie krap in de tijd.
Ik had de banh xeo, pannekoek van rijstmeel, gevuld met groenten, garnalen en varkensvlees, geserveerd met een enorme berg verse koriander, thaise basilicum en munt, wat je dan opeet in zelfgeknutselde slarolletjes.![]()
(Had ik bij nader inzien meer zin in dan in pho)
Heb je misschien het recept van ottolenghi ook al een keer gemaakt? Staat al lang op m'n to do lijst. T klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, dit keer die op de Westersingel, want dat lag precies op de route en we zaten een tikkie krap in de tijd.
Ik had de banh xeo, pannekoek van rijstmeel, gevuld met groenten, garnalen en varkensvlees, geserveerd met een enorme berg verse koriander, thaise basilicum en munt, wat je dan opeet in zelfgeknutselde slarolletjes.![]()
Nope, die toevallig nog niet, maar ga ik nu zeker doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:20 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Heb je misschien het recept van ottolenghi ook al een keer gemaakt? Staat al lang op m'n to do lijst. T klinkt heerlijk!
Ah. Overnight oats klinkt toch lekkerderquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Havermout van bijna 7 uur oud.
Vanochtend nog gehad. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah. Overnight oats klinkt toch lekkerder
quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah. Overnight oats klinkt toch lekkerder
Wij vanavond deze:quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:27 schreef minilot het volgende:
Vanavond ongeveer dit:
http://www.chattavore.com(...)-really-theyre-good/
Met pico de gallo
Nope, die eten we morgen, denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij vanavond deze:
http://www.naturalcomfort(...)weet-potato-risotto/
Had je m al geproefd?
Ik eet er nog wel 200 gram sugar snaps bij.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, die eten we morgen, denk ikMet extra broccoli
Nou ja, ik vind zoete aardappel niet altijd je-van-het, dus ik ben heel benieuwd of ik dat hierin wel vind. Ben daar nog al selectief in.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:15 schreef minilot het volgende:
Naja, is wel 'gewoon' risotto met zoete aardappel, ik val niet om van benieuwsheid ofzo. Ik verwacht dat het wel gewoon lekker is, voor een doordeweekse hap
Klinkt goed! Laat weten hoe het wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanavond geitenkaas-prei-paprika risotto maken, ben benieuwd
Will do! Eerste keer dus we gaan het zien. Vriendin komt eten die vega is dus dit is gelijk een goede om te maken hehe.quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Klinkt goed! Laat weten hoe het was
Dit klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:21 schreef Skeletor. het volgende:
Gepaneerde Franse kaas uit de Vosges met rode bieten-aardappelprutje op z'n Hongaars. Een hele kaas van 200 gram per persoon. Wel erg lekker
.
Was het zo'n vierkante roodschimmel uit de Vosges? Die ligt hier vaak bij de Lidl namelijk, en vind ik erg lekker.quote:
Die brood salade heet panzanella, lekker is dat hequote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef Stefanovich het volgende:
Gisteren wel apart gegeten, beetje rare combi maar het was een lekker brouwsel. Deels geïnspireerd door mijn wintersport vakantie in Oostenrijk.
Gebakken aardappelstukjes uit de oven (Dus lekker krokant) met spekreepjes en ei erdoor (in oostenrijk heet dat gröstl of zo, vrat zo'n beetje iedereen op de piste), met daarbij 2 zelfgemaakte hamburgertjes met weer wat ei en spek erop tussen 2 stukjes krokant brood en als side dish een tomatensalade met basilicum... kon je ook tegelijk over de burger flikkeren. Overgebleven krokant brood lekker dippen in die salade dressing.... was goed te doen!![]()
Vanavond maar simpel mihoen met varkensvlees en wat groenten.
Vorige week toevallig gröstl gegeten en nog nooit eerder van gehoordquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:38 schreef Stefanovich het volgende:
Gisteren wel apart gegeten, beetje rare combi maar het was een lekker brouwsel. Deels geïnspireerd door mijn wintersport vakantie in Oostenrijk.
Gebakken aardappelstukjes uit de oven (Dus lekker krokant) met spekreepjes en ei erdoor (in oostenrijk heet dat gröstl of zo, vrat zo'n beetje iedereen op de piste), met daarbij 2 zelfgemaakte hamburgertjes met weer wat ei en spek erop tussen 2 stukjes krokant brood en als side dish een tomatensalade met basilicum... kon je ook tegelijk over de burger flikkeren. Overgebleven krokant brood lekker dippen in die salade dressing.... was goed te doen!![]()
Vanavond maar simpel mihoen met varkensvlees en wat groenten.
Rond kaasje van de Aldi! Maar met de vierkantjes van de Lidl zal het ook wel lekker zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Was het zo'n vierkante roodschimmel uit de Vosges? Die ligt hier vaak bij de Lidl namelijk, en vind ik erg lekker.
En waarmee gepaneerd precise? Gewoon broodkruim, panko, iets anders? En dan: in de koekenpan, in de frituur, in de oven? Details graag!
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:08 schreef Trusten het volgende:
Groene curry met spitskool van HelloFresh Pizza Hawaii
Zaten er dingen bij die ik ooit in in deze recensie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef minilot het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:46 schreef Skeletor. het volgende:
Ik voel me vereerd dat de koningin van CUL mij om details vraagt!
Fout! 3 lekkere sneden speltbrood met pompoenpitten van de biobakker met (kruiden)kaas, kipfilet, tomaat en pestoquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Stukje appelkruimeltaart van een echt oud bakkertje![]()
Vanmiddag verjaardagslunch: soep en broodjes roomkaas/zalm.
Ik zou er avocado quessadilla's van makenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef minilot het volgende:
Ik heb nog een stapeltje maïstortillas in de koelkast liggen, dus daar wil ik vanavond wel wat leuks mee doen.Ik weet alleen nog niet wat.
Quesedilla's zijn altijd lekker!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou er avocado quessadilla's van maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan met zure room en sriracha
Dat zal vast goed bevallen!quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:57 schreef minilot het volgende:
[..]Volgens mij ben je in de war met iemand anders!
![]()
Maar hartelijk dank en reken maar dat ik een Vosgeskaasje van de Lidl in de pan ga gooien dit weekend!
Dan mis je de helft! Foodgawkertopic!quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Dat zal vast goed bevallen!
Nope, niet in de war met iemand anders. Als ik in het baktopic lurk en jouw foto's zie!
Ziek geweest?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Bijna twee dagen nauwelijks iets gegeten, vanmiddag 1 stukje kaas en paar stukjes komkommer. Dalijk pannenkoeken ben benieuwd
Ja zoiets, en nu komt er iemand eten en die wilde graag pannenkoeken... Eentje moet wel lukkenquote:
Weet je zeker dat die alleen maar pannenkoeken wil? Whehequote:Op donderdag 22 januari 2015 17:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja zoiets, en nu komt er iemand eten en die wilde graag pannenkoeken... Eentje moet wel lukken
Hahahquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die alleen maar pannenkoeken wil? Whehe
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:46 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar weer eens dit gegeten met wat fris en daarna wat acclimatiseren zoals dat heet. Tis tenslotte donderdag.
Neem je dan echt 4 dropjes? En 1/4 choco reep?quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Op: Mac and cheese, worteltjes, spinazie en kabeljauw
Nu een paar dropjes en een blokje choco
Zo nog wat verse macadamiamix vd markt
Uhmmm soms.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neem je dan echt 4 dropjes? En 1/4 choco reep?
Heb je echt van die kleine zakjes in huis?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmm soms.
Nu een zakje wokkels en een zakje chipito's
Inderdaad, daar plaats jij ook altijd heel wat foto's waarvan het water hier menigeen in de mond doet lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan mis je de helft! Foodgawkertopic!![]()
![]()
De kaas staat in elk geval op de boodschappenlijst voor vanavond, dank voor de inspiratie!
Eerst nog werken vanavond dus geen vrijdagmiddag biertjequote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen vroeg voordat ik op FOK! kwam. Stevig soepje met een biertje,roggebrood met spek en later een paffert. Het is tenslotte vrijdag.
Zo meteen lunch en paffen.
Jammer.Het weer is er wel naar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:38 schreef Geerd het volgende:
Eerst nog werken vanavond dus geen vrijdagmiddag biertje
hoveel van die badboys rook je op een dag?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jammer.Het weer is er wel naar.
On topic.
Vanmiddag dus als lunch maar weer eens de Surinamer bezocht en daarna was het paffen van een wat ik noem een 'Bruce Lee'sigaar die fiks tegenviel en dus kapotgedrukt werd en vervangen door een betere.
Toch was ik 1000x liever af dan dat ik van plastic bordjes met plastic bestek moet eten. Brrrrr.quote:
Wat eet jij vanavond?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:53 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Toch was ik 1000x liever af dan dat ik van plastic bordjes met plastic bestek moet eten. Brrrrr.
En dan de tweede gruwel: bordje op schoot.
Daar ben je vrouw voor denk ik. Pizza eet je ook op een bord of dat wel uit de doosquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:53 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Toch was ik 1000x liever af dan dat ik van plastic bordjes met plastic bestek moet eten. Brrrrr.
En dan de tweede gruwel: bordje op schoot.
Bord.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor denk ik. Pizza eet je ook op een bord of dat wel uit de doos
Ooit +/- 4 op een dag,nu nog maar 1 ongeveer en dan nog kan het afhankelijk zijn waar ik ben op dat moment, en hoelang ik met zo een 'toeter' doe.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:50 schreef Thezappa het volgende:
hoveel van die badboys rook je op een dag?
Er is een duidelijk verschil tussen die 2. Op een croque monsieur zit ook geraspte kaas op de bovenkant gegratineerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:25 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben tosti aan het maken![]()
Of croque monsieur als je kakker bent..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |