Sterren bij elkaar optellen en delen door 2quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schiet niet op als ik Frozen 5 sterren waard vind en hij 1Daarom een combinatieding.
Terecht, wat een slechte film zeg. Zelfs een kind van 3 kan nog betere songteksten schrijven. Slap verhaal.. naja... Ik snap hem wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schiet niet op als ik Frozen 5 sterren waard vind en hij 1Daarom een combinatieding.
Komt dat in beeld? Want Peaky Blinders is van de BBC en pas een jaar later aangekocht door Netflix.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Drankster het volgende:
Vreemd dat Peaky Blinders wél op de Amerikaanse Netflix staat maar niet op de Nederlandse terwijl het een 'Netflix Original' is.
OOk net klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:45 schreef Cee het volgende:
Zo, klaar met Happy Valley. Aanrader van jewelste. Wát een trein.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Komt dat in beeld? Want Peaky Blinders is van de BBC en pas een jaar later aangekocht door Netflix.
Is met Happy Valley (helaas) net zo...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:50 schreef Drankster het volgende:
Vreemd dat Peaky Blinders wél op de Amerikaanse Netflix staat maar niet op de Nederlandse terwijl het een 'Netflix Original' is.
Happy Valley is een BBC productie. Voor Netflix Canada en USA is het omgedoopt tot 'Netflix Original', maar misschien gelden daar dan weer andere regels voor dan de échte Originals zoals House of Cards, OITNB etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 07:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Is met Happy Valley (helaas) net zo...
Oh, o.k. Alleen, waarom dopen ze dat soort series tot "Netflix Original" om dan, als ze dat eigenlijk niet zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Happy Valley is een BBC productie. Voor Netflix Canada en USA is het omgedoopt tot 'Netflix Original', maar misschien gelden daar dan weer andere regels voor dan de échte Originals zoals House of Cards, OITNB etc.
-edit: ik zie nu dat Peaky Blinders op BBC Two werd uitgezonden. Dus net als Happy Valley een pseudo-original.
Overigens komt Happy Valley straks, wanneer seizoen 2 van start gaat, hopelijk net als het eerste seizoen gewoon hier op de BBC dus hoeven we niet eens op Netflix te wachten.
Omdat ze in die regio alleen op Netflix te zien zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, o.k. Alleen, waarom dopen ze dat soort series tot "Netflix Original" om dan, als ze dat eigenlijk niet zijn?
Ik was het net aan het Googlen want ik vroeg het me ook af. Kan zo snel niet echt een antwoord vinden, behalve ditquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, o.k. Alleen, waarom dopen ze dat soort series tot "Netflix Original" om dan, als ze dat eigenlijk niet zijn?
Ik denk dat ze de titel 'Netflix Original' hangen aan buitenlands series die in het land waar het wordt gestreamd, niet op tv zijn verschenen. Zo heeft het een mate van exclusiviteit in de hoop dat er zo veel mogelijk mensen naar kijken.quote:Truthfully, it’s hard to make a list for this category, as what really constitutes as an original or an exclusive? A lot of Netflix Originals are offshoots of preexisting content. Or they might also be only airing in one country on actual television, only to have Netflix give them mass appeal on their streaming service.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was het net aan het Googlen want ik vroeg het me ook af. Kan zo snel niet echt een antwoord vinden, behalve dit
[..]
Ik denk dat ze de titel 'Netflix Original' hangen aan buitenlands series die in het land waar het wordt gestreamd, niet op tv zijn verschenen. Zo heeft het een mate van exclusiviteit in de hoop dat er zo veel mogelijk mensen naar kijken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze in die regio alleen op Netflix te zien zijn.
Oh?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:00 schreef Chrizs het volgende:
Als je justified op Netflix keek...het is verdwenen
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:00 schreef Chrizs het volgende:
Ah oké. Zit nu ook meteen even te kijken hoe ik dat hoofdprofiel kan wijzigen, maar dat is volgens Google ook makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet alle apps ondersteunen profielen, ze gaan altijd naar het hoofdprofiel
Heb zelf ook een Samsung Smart TV. Als ik Netflix opstart krijg ik netjes al mijn profielen. Mocht ik in Netflix een ander profiel willen kiezen ga ik helemaal naar boven in de app (boven Spotlight) en daar kun je ook wisselen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:47 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ah oké. Zit nu ook meteen even te kijken hoe ik dat hoofdprofiel kan wijzigen, maar dat is volgens Google ook makkelijker gezegd dan gedaan.
godverquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:00 schreef Chrizs het volgende:
Weer paniek om niets dus van Netflix-fanaten. Net als bij die 'oh noes Netflix gaat me blokkeren'.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef cva het volgende:
Doctor Who will not be disappearing from Netflix in the United States, despite recent rumours that the contact with BBC Worldwide to show the programme on the streaming service was ending.
Netflix has told Variety that the rumours were false and that it would retain access to many of its most popular UK shows.
The rumours of Doctor Who's departure caused much angst amongst supported of the show in the states, with on line petitions being started to try to save the show.
Both the classic and revived versions of the show will be available, alongside Torchwood, as well as other British stalwarts such as Top Gear, Wallander, Keeping Up Appearances, Monarch of the Glen, with Tom Baker, and the original Office and House of Cards trilogy.
een paar dagen terug werd hier gepost dat dw en andere van netflix zouden verdwijnen ,vandaag stond dit op gallifrey base gepost
Pas als het seizoen klaar is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe zit het trouwens met Gotham? Die zou toch naar Netflix komen, maar volgens mij was vandaag de eerste aflevering op SBS9 (ja 9 blijkbaar)
Duidelijk. Thnx.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pas als het seizoen klaar is.
En dan ws. eerst alleen op de Amerikaanse Netflix.
Je kan daarna nog door met top of the lake, past wel in dat rijtje.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef NiTFLeX het volgende:
Ook klaar met Happy Valley, benieuwd naar seizoen 2, en ondertussen begonnen aan The Fall, topserie!
Staat ie op Netflix? Want dan kijk ik 'm nog een keer.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan daarna nog door met top of the lake, past wel in dat rijtje.
lucky number slevin was geloof ik nieuw, kijken als je die niet kent.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand nog een aanradertje voor een film?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had een tijdje terug 1e aflevering van Happy Valley gekeken maar kon me niet overtuigen dus mee gestopt. Na positieve reacties hier toch maar nieuwe kans gegeven en is wel genot hoor. Aflevering 3![]()
De hoofdrolspeelster doet mij aan Yvonne denken.
Ok dan ga ik nu met 1 beginnen haha.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jah!
Ben net aan seizoen 5 begonnen.
Nu al eng haha. Maar ben wel benieuwd. Zombiespul is normaal niks voor me maar het verhaal trekt me redelijk snel erinquote:Op maandag 19 januari 2015 20:41 schreef DonnaRush het volgende:
Haha inderdaad. Het leek mij echt helemaal niets, maar ik ben absoluut fan!
Ben na drie afleveringen afgehaakt. Zombiesoap.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Itisbangin het volgende:
Als mensen haten op Lost. Dan zouden ze dat ook op The Walking Dead gaan doen. Ik weet nog altijd niet of ik het moet haten of briljant moet vinden. Het gaat al seizoenen lang precies hetzelfde.
na seizoen 2 had ik het wel gezien. Seizoen 1 was nog wat, maar seizoen 2 werd een achterlijk slecht geschreven soapserie, met oh ja zombies. Als je alle hoofdpersonen dusdanig irritant vindt dat je bijna gaat juichen bij de kans dat ze door een zombie gepakt worden, dan moet je er maar mee stoppen. Behalve Derryl, en die komt in het oorspronkelijke verhaal niet eens voor.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Itisbangin het volgende:
Als mensen haten op Lost. Dan zouden ze dat ook op The Walking Dead gaan doen. Ik weet nog altijd niet of ik het moet haten of briljant moet vinden. Het gaat al seizoenen lang precies hetzelfde.
Ik heb die serie al een paar keer proberen op te pakken maar ik erger me constant aan alles en iedereen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Itisbangin het volgende:
moet je voor de grap eens Z nation kijken. dan weet je opeens hoe geweldig the walking dead is.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Itisbangin het volgende:
SPOILER: what has been seen cannot be unseenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 22:28:05 ]
Denise is een beetje aan de zoete kant, maar voor het overige gebeurt er genoeg: moord, homoseksualiteit, overspel, sm, zwart zoent wit.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:31 schreef Copycat het volgende:
Ben gestopt met The Paradise, trok het zoetsappige even niet meer.
jeetje wat heftigquote:Op maandag 19 januari 2015 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Denise is een beetje aan de zoete kant, maar voor het overige gebeurt er genoeg: moord, homoseksualiteit, overspel, sm, zwart zoent wit.
Precies dat! Seizoen 2 was gewoon GTST met zombies. Seizoen 3 was al niet veel beter, dus toen heb ik het opgegeven.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
na seizoen 2 had ik het wel gezien. Seizoen 1 was nog wat, maar seizoen 2 werd een achterlijk slecht geschreven soapserie, met oh ja zombies. Als je alle hoofdpersonen dusdanig irritant vindt dat je bijna gaat juichen bij de kans dat ze door een zombie gepakt worden, dan moet je er maar mee stoppen. Behalve Derryl, en die komt in het oorspronkelijke verhaal niet eens voor.
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
moet je voor de grap eens Z nation kijken. dan weet je opeens hoe geweldig the walking dead is.Z Nation neemt zichzelf al niet serieus, totaal ander genre. Enige overeenkomst is zombies.SPOILER: what has been seen cannot be unseenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind overigens zowel Walking Dead als Z Nation leuk om te kijken.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Eerste serie die ik heb gekeken. Daarvoor nooit de moeite genomen om een serie te volgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:02 schreef Stefanovich het volgende:
Ik keek breaking bad, maar na seizoen 1 een tijdje niet meer kunnen kijken maar het trekt me eigenlijk ook niet meer echt om verder te gaan....
Zover ben ik nog niet gekomen. Misschien wel tot de moord, maar daarnaar wordt slechts gehint.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:32 schreef Disana het volgende:
Denise is een beetje aan de zoete kant, maar voor het overige gebeurt er genoeg: moord, homoseksualiteit, overspel, sm, zwart zoent wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak het wellicht later weer op. Nu gruwel ik even met seizoen drie van Whitechapel.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
de engelse of oorspronkelijke versie?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:04 schreef nattermann het volgende:
Nu bezig met The Killing. Ook wel aardig.
De Engelse, heb geen flauw idee of dat te vergelijken is met de oorspronkelijke versie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
de engelse of oorspronkelijke versie?
ik twijfel nog steeds of ik de engelse ga kijken. Is het hetzelfde verhaal of net wat anders?
Kijk dan is het de moeite de deense alsnog te gaan kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:18 schreef KingRadler het volgende:
The Killing engels heeft een ander einde /andere Killer
ik vond de deense echt goed, oprecht genoten, behalve de laatste aflevering... die vond ik teleurstellend. Dus als de engelse serie een ander einde heeft dan denk ik dat ik die eens probeer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:18 schreef KingRadler het volgende:
The Killing engels heeft een ander einde /andere Killer
Via Apple TV. Ik ga eens kijken hoe dat aan te passen isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Copycat het volgende:
Jawel. Dat is aan te passen. Ligt aan je device hoe.
Apple TV is eenvoudig. Film starten, grote knop van remote ingedrukt houden en bovenin scherm optie audio kiezen en dan voor Engels kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef karr-1 het volgende:
Via Apple TV. Ik ga eens kijken hoe dat aan te passen is
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Apple TV is eenvoudig. Film starten, grote knop van remote ingedrukt houden en bovenin scherm optie audio kiezen en dan voor Engels kiezen.
You're ever so welcome!quote:
Je kunt op de website ook een voorkeur instellen die op alle apparaten voor dat profiel wordt gebruiktquote:
ik heb frozen gewoon in het engels gekeken hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:00 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb Walking Dead echt geprobeerd, maar verder dan seizoen 1 ben ik nooit gekomen. Slecht geschreven, slecht geacteerd en het kon me totaal niet boeien.
Verder jammer dat animatiefilms en zo allemaal Nederlands gesproken zijn. Gisteren enthousiast aan Wreck it Ralph begonnen, maar na 5 minuten afgezet ivm nederlands gesproken. Ik kan het gewoon niet aanhoren. Frozen zal dan wel net zo zijn.
Is dat niet ergens aan te passen?
the kiling al gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Hulp gezocht. Heb net de laatste aflevering van Broadchurch gekeken en ben op zoek nog zon soort series, die ik alleen kan kijken. Homeland, Breaking Bad etc kijk ik allemaal met mijn vriend samen. Maar hij zit af en toe voor zijn werk in de kost, en dan vind ik het ook wel fijn om te kunnen Netflixen. Wie heeft tips?
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Hulp gezocht. Heb net de laatste aflevering van Broadchurch gekeken en ben op zoek nog zon soort series, die ik alleen kan kijken. Homeland, Breaking Bad etc kijk ik allemaal met mijn vriend samen. Maar hij zit af en toe voor zijn werk in de kost, en dan vind ik het ook wel fijn om te kunnen Netflixen. Wie heeft tips?
Welke is beter? De Amerikaanse of de Zweedse (of is het Deense)?quote:
Ga ik zoeken, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...
Canada!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...
dat weet ik nog niet, alleen de deense gezien. Ga de amerikaanse nog wel kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef gekkie000000 het volgende:
[..]
Welke is beter? De Amerikaanse of de Zweedse (of is het Deense)?
Misfits is erg grappig vind ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Klopt maar ik heb niet het hoofdaccount. We hebben een sub account van mijn zus gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt op de website ook een voorkeur instellen die op alle apparaten voor dat profiel wordt gebruikt
quote:Seth Rogen and James Franco's controversy-causing "The Interview" has been available to purchase and rent online and through cable providers since December, but soon the movie will be available to watch for U.S. and Canadian subscribers of Netflix. The subscription streaming service will release "The Interview" beginning Saturday (Jan. 24), a month after the film's digital release.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:43 schreef OMG het volgende:
Ik zal 'em meteen 1 ster geven zodra ik 'em zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |