Via Apple TV. Ik ga eens kijken hoe dat aan te passen isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:03 schreef Copycat het volgende:
Jawel. Dat is aan te passen. Ligt aan je device hoe.
Apple TV is eenvoudig. Film starten, grote knop van remote ingedrukt houden en bovenin scherm optie audio kiezen en dan voor Engels kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:06 schreef karr-1 het volgende:
Via Apple TV. Ik ga eens kijken hoe dat aan te passen is
Thanxquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Apple TV is eenvoudig. Film starten, grote knop van remote ingedrukt houden en bovenin scherm optie audio kiezen en dan voor Engels kiezen.
You're ever so welcome!quote:
Je kunt op de website ook een voorkeur instellen die op alle apparaten voor dat profiel wordt gebruiktquote:
ik heb frozen gewoon in het engels gekeken hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:00 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb Walking Dead echt geprobeerd, maar verder dan seizoen 1 ben ik nooit gekomen. Slecht geschreven, slecht geacteerd en het kon me totaal niet boeien.
Verder jammer dat animatiefilms en zo allemaal Nederlands gesproken zijn. Gisteren enthousiast aan Wreck it Ralph begonnen, maar na 5 minuten afgezet ivm nederlands gesproken. Ik kan het gewoon niet aanhoren. Frozen zal dan wel net zo zijn.
Is dat niet ergens aan te passen?
the kiling al gezien?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Hulp gezocht. Heb net de laatste aflevering van Broadchurch gekeken en ben op zoek nog zon soort series, die ik alleen kan kijken. Homeland, Breaking Bad etc kijk ik allemaal met mijn vriend samen. Maar hij zit af en toe voor zijn werk in de kost, en dan vind ik het ook wel fijn om te kunnen Netflixen. Wie heeft tips?
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Hulp gezocht. Heb net de laatste aflevering van Broadchurch gekeken en ben op zoek nog zon soort series, die ik alleen kan kijken. Homeland, Breaking Bad etc kijk ik allemaal met mijn vriend samen. Maar hij zit af en toe voor zijn werk in de kost, en dan vind ik het ook wel fijn om te kunnen Netflixen. Wie heeft tips?
Welke is beter? De Amerikaanse of de Zweedse (of is het Deense)?quote:
Ga ik zoeken, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...
Canada!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...
dat weet ik nog niet, alleen de deense gezien. Ga de amerikaanse nog wel kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef gekkie000000 het volgende:
[..]
Welke is beter? De Amerikaanse of de Zweedse (of is het Deense)?
Misfits is erg grappig vind ikquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef gekkie000000 het volgende:
Klopt maar ik heb niet het hoofdaccount. We hebben een sub account van mijn zus gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt op de website ook een voorkeur instellen die op alle apparaten voor dat profiel wordt gebruikt
quote:Seth Rogen and James Franco's controversy-causing "The Interview" has been available to purchase and rent online and through cable providers since December, but soon the movie will be available to watch for U.S. and Canadian subscribers of Netflix. The subscription streaming service will release "The Interview" beginning Saturday (Jan. 24), a month after the film's digital release.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 21 januari 2015 03:43 schreef OMG het volgende:
Ik zal 'em meteen 1 ster geven zodra ik 'em zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |