Kreeg in elk geval een keer een ban aan zijn broek na behoorlijk doordraaienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was wel een kleurrijke user inderdaad. Waar is hij gebleven?²
Wie had jij gezegd ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
.....
Godsamme, heb je uitgevonden wie het is, gelooft niemand je
Nah, naarmate je ergens langer rond hangt leer je de users wel kennenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind dat gokken sowieso knap aangezien ik meerdere fokkers mij in het ene topic heb horen zeggen dat ik van de PVV ben om me een dag later voor linkse gek uit te maken. Dat geeft mij het idee dat namen op fora niet goed blijven hangen.
Scandumquote:
True maar hoeveel mensen postten in 2005 op fok over eugenics, zeggen dat ze een standbeeld voor Breivik willen regelen en runnen hun eigen MUD?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef Ryan3 het volgende:
scandum zou best kunnen qua profiel, maar heb nog niet kunnen linken aan emigratie.
Het zou voor mij een anticlimax zijn want ik heb geen flauw idee wie dat isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
.....
Oke, ja ik was er toen ook nog niet dus die naam zegt mij niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Scandum
[..]
True maar hoeveel mensen postten in 2005 op fok over eugenics, zeggen dat ze een standbeeld voor Breivik willen regelen en runnen hun eigen MUD?
Ik ken 'm niet he? Dus da's nogal lastigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef oompaloompa het volgende:
.....
PVV is sowieso een linkse partij dus zo raar is dat nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
En op FOK! is het geheel niet raar om zowel voor een PVV-ers al voor een "linkse" uitgemaakt te worden.
Daar is discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
PVV is sowieso een linkse partij dus zo raar is dat niet
Misschien dat de AIVD meekijkt en dit in hun databse willen plaatsen. Zodat eventuele haatdragende opmerkingen jegens een etnische minderheid op zijn blog kunnen worden opgevat als een casus belli en maatregelen kunnen worden getroffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat hebben we daar aan? Of denk je dat (veel) users die persoon gemeet hebben?
40% van alle fokkers, dan nog iedereen van die 40% wat naar Amerika is verhuisd en daarvan nog eens een percentage wat in South Carolina woont. Ik geloof dat dat er niet veel zijn.quote:
Wel een flinke portie dubieuze praat van dat figuurquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee het is scandum, 100%
http://forum.fok.nl/user/history/95278
Woont bij mij in de straat, weinig van vernomen maar redelijk gematigd, dacht ik?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef sp3c het volgende:
is zoalshetis al genoemd?
klinkt als zoalshetis, daar kon je best mee lachen alstie geen buien had
Tja, dit is een discussieforum, geen AIVD ontmoetingsplaats..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, na 2 1/2 topic doorgeploegd te hebben had ik wel verwacht dat betreffende user (onomstotelijk) gevonden zou zijn als ik bij was met lezen
Niet dus
Die woont toch in Den haag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef Jigzoz het volgende:
Ah, da's user 'geavanceerd'.
Duidelijk.
Die ja!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef sp3c het volgende:
is zoalshetis al genoemd?
klinkt als zoalshetis, daar kon je best mee lachen alstie geen buien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |