Die momenten zijn betrekkelijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef waht het volgende:
[..]
Oh jammer. Halcon zegt wel eens wat zinnigs.
Is hij inmiddels wijlen dan?quote:
Je moet het graag willen zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Die momenten zijn betrekkelijk zeldzaam.
Tijd om de de hulp van El_Matador in te roepen, voor het te laat is!!quote:
Daarom ontkracht je me makkelijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je deelt in elk geval oprecht zijn kortzichtigheid en simplisme.
Quote eens zo'n bericht.quote:
Islam kritiek kan nog steeds rekenen op een racisme beschuldiging. Islam is tenslotte een ras en geen ideologie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat stokpaardje wat nooit echt geklopt heeft en dat de laatste 10-15 jaar zeker niet meer klopt?
Waarom zou het je verbazen? Je bent hier om te trollen, hebt een achtergrond in de IT en ik zie jou er wel voor aan om een site te runnen waar je mensen ophitst.quote:
Struisvogelpolitiek ja wat nog altijd zeer veel voorkomt ook in Nederland.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat stokpaardje wat nooit echt geklopt heeft en dat de laatste 10-15 jaar zeker niet meer klopt?
Whut?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Islam kritiek kan nog steeds rekenen op een racisme beschuldiging. Islam is tenslotte een ras en geen ideologie.
.
Voortaan zal ik in de zin zelf een smily gebruiken, zodat mensen die de twee zinnen ervoor alweer zijn vergeten ook mee kunnen genieten van wat sarcasme. Overigens gebeurt het in zo'n beetje ieder islam topic.quote:
Ja ik dacht al dat je dit niet serieus kon menenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voortaan zal ik in de zin zelf een smily gebruiken, zodat mensen die de twee zinnen ervoor alweer zijn vergeten ook mee kunnen genieten van wat sarcasme.
ik zag het te laat iddquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Voortaan zal ik in de zin zelf een smily gebruiken, zodat mensen die de twee zinnen ervoor alweer zijn vergeten ook mee kunnen genieten van wat sarcasme. Overigens gebeurt het in zo'n beetje ieder islam topic.
Het stripfiguur?quote:
Ik ben eens als jihadist neergezet (zie link hieronder). Dat kan ik nog enigszins begrijpen. Maar een vriendje van poedel Breivik? Neen.quote:
We wachten op Kingstown......quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef SeLang het volgende:
Dit topic schiet niet op
En nee, ik ga niet zelf zoeken
quote:
Ach het zal wel aan mij liggen. Zelfs smilies werken niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:08 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je die instructie wel eens goed bekeken?
Waarop is nou gebaseerd dat het een fokker is?quote:
Op een Noorse krant toch ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Ach het zal wel aan mij liggen. Zelfs smilies werken niet.
[..]
Waarop is nou gebaseerd dat het een fokker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |