Haha wat een mooi koppie. Leer dat Loebie even Link. Loebes rent vooral graagquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Link let ook op zijn gewicht.. hij doet aan KT en probeert spiermassa aan te zetten. Ik betrapte hem bij mijn sups![]()
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Hoe zwaar is Loebes? Link weegt 28 Kilo. Wel top dat hij mooi stabiel blijft, want een hond en met name een lab stabiel houden is echt gewoon moeilijk. Waarom is er geen speciaal Lab topic?
[..]
True story. En lekker
Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Wat is de schofthoogte van jullie labjes eigenlijk?
Net 3 boterhammen met duopasta opquote:
Ja, die van mij ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk waar geen idee. En hij is bang voor de rolmaat...
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Die van mij eet nog wel steeds zo'n grote pot chocopasta (van 600 gram ofzo) in 10 dagen.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :
[ afbeelding ]
Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer
haha groot gelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die van mij liep laatst te klagen dat mijn pindakaas op zijn brood karig was en poste dit plaatje op mijn FB wall :
[ afbeelding ]
Dus ik deed de halve pot (I shit you not) erop.. Ik heb het hem op laten vreten ook. Sindiens klaagt hij niet meer
Ik wil met liefde voor je meten, maar hij slaaptquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:53 schreef Lonaa het volgende:
Wat is de schofthoogte van jullie labjes eigenlijk?
Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en als hij slaapt valt er niet te meten.
Ik snap a) niet waarom je zo'n emotionele waarde hangt aan frietjes en b) als je wil afvallen eet je beter geen frietjes.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
Normaal mag ik 1x in de week frietjes, of 1 keer in de twee weken. En vanavond zou eigenlijk zijn, is al weer 2 weken geleden. Alleen ik val maar niet af. Dus weet eigenlijk niet of ik het wel moet doen. Woog vlak naar kerst 84,7 en toen na oud & nieuw opeens 86,5 en nu weer 84,6 en heb echt netjes gegeten.. Maar dan vind ik toch niet dat ik het verdien ofzo..
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zet m naast de deurpost/tafelpoot. Zet een stipje/streepje moet potlood op de deurpost/tafelpoot, meet vanaf de grond tot het stipje.
Ja, hoi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik eet gewoon allesJa dat lijf is niet voor niks zo geworden
Ik kan ieder moment ongesteld worden dus zal daar wel aan liggen. Dus het is ook niet logisch ofzo..quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt leuk.
Misschien eet je op het moment wel te weinig?
Ik heb ook een hond die bang is voor de rolmaat en ooit moest iemand weten hoe hoog die hond was, daar wordt je creatief van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Goed idee. straks als hij wakker is eens doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |