Jij bent er altijd. ALTIJD.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het je echt niet kan schelen, zoals je hier meermaals geforceerd probeert te bewijzen ten behoeve van je eigen ego kun je beter niet meer reageren.
Volgens mij is dat wel opzettelijk zo slecht geacteerd.quote:
Dat lijkt me vandaag de dag wel het enige logische antwoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent er altijd. ALTIJD.
[..]
Volgens mij is dat wel opzettelijk zo slecht geacteerd.
Moest ook lachenquote:
mijn moeder is nooit leuk geweestquote:
Geef eens een omschrijving van mijn gedrag, mislukte Giel Beelen kloon.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog steeds geen verklaring van je eigen gedrag.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik verdenk chroestjov ervan een kloon van Modus te zijn.
giel beelenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geef eens een omschrijving van mijn gedrag, mislukte Giel Beelen kloon.
[..]
[ afbeelding ]
Je blijft krampachtig reageren op elke quote terwijl je om het hardst blijft roepen dat alles wat ik zeg je toch niets uitmaakt en je nergens waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:22 schreef chroestjov het volgende:
Geef eens een omschrijving van mijn gedrag, mislukte Giel Beelen kloon.
Ik vind Giel Beelen echt een samenvatting van alles wat er mis is met Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je blijft krampachtig reageren op elke quote terwijl je om het hardst blijft roepen dat alles wat ik zeg je toch niets uitmaakt en je nergens waarde aan hecht.
Beetje tegenstrijdig, maar dat moet je voor de rest zelf weten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij moest je zo nodig als een vals nichtje een niet bestaand probleem opstoken en dan ben je de mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:40 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind Giel Beelen echt een samenvatting van alles wat er mis is met Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.![]()
Wat een romantiek hier, héquote:
Nou idd Bromance extraordinairequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
Opzich wel een punt chroestj, ben benieuwd wat je reactie is daar op
Misschien moet jij gewoon eens uit de kast (ook gezien je enorme interesse in het achterwerk van tetouaribo) komen, dan hoef jij je (als het goed is) niet meer jarenlang obsessief bezig te houden met niet geïnteresseerde mannen op een forum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Allemaal leuk en aardig verder dat je een bepaald imago voor jezelf probeert op te houden, maar de situatieschets die je steeds probeert te maken houdt geen steek met je daadwerkelijke acties.
Ik ben het nu onderhand ook wel een beetje beu dus grijp je kans om na deze comment nog eens mijn gelijk te bewijzen.
Succes.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, zo hard moeten werken dat je niet kan fokken.
doe ff rustig meloewa.. met je kkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef hondebrokje het volgende:
Stink naar mayonaise in trein.
Altijd rond dit tijdstip meestal
Kk smullers
Somebody moet je bro's back gotten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
was echt een hel en morgen weer... de enige manier om het falen van mijn favoriete collega te verhullen is nu hard werken...
Ik had hem 10 jaar geleden als stagair, en hij zei "je bent de enige stagebegeleider met een lekkere kont" dus ja... 100/10 one luv forevahquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Somebody moet je bro's back gotten.
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef hondebrokje het volgende:
Stink naar mayonaise in trein.
Altijd rond dit tijdstip meestal
Kk smullers
Dat is vriendschap zonder chrome.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik had hem 10 jaar geleden als stagair, en hij zei "je bent de enige stagebegeleider met een lekkere kont" dus ja... 100/10 one luv forevah
Mmmm k weet niet ergste is nog tonijn in treinquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Robophatt het volgende:
Hondenbrokjewat een kk slechte kuttroll weer
meteen na school aangenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is vriendschap zonder chrome.
hjbquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.
Ha-ha. Struikel en breek je nek aub.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.
Ja maar een veel betere vermomming dan een tak voor je gezicht is het ook niet als je vervolgens weer op dezelfde debiele manier doorgaat met postenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nog fittie gehad daar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]was echt een hel en morgen weer... de enige manier om het falen van mijn favoriete collega te verhullen is nu hard werken...
Skippenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
Iemand de film Lucy gekeken?!
Zo ja, Moeite waard of skippen?
Zo nee, ok zie deze post als niet verzonden.
Ik geloof echt wel dat je even mad was hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wahahahaha nee man... biertje gedronken
Ik wou dat jij mijn stage begeleider was geweest. Ach ja, nu had ik een lieve vrouw met superlange benen en een boezem a la snakelady.quote:
Smullersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.
Ik ook niet hoor, mijn originele account is gerdatolsteyn.quote:
Ja, ik heb hem ook hard uitgelachen, en geplaagd... maar ik ken hem al 10 jaar... hij is mijn vriend... dus ja....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof echt wel dat je even mad was hoor.
Is goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ha-ha. Struikel en breek je nek aub.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
al baal ik wel dat ik nu worgen weer hard moet werkenik moet woensdag resultaat hebben
en dat had ik vrijdag al... en nu niet...
dus niks lui lummelen...
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.quote:
paranoid is the way of the walk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.
ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:24 schreef Gridlok het volgende:
Pseudo serieus ik vernaai een foto om semi serieus over te komen terwijl ik poep praat.
Spijt zul je hebben ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja je hebt gelijkik had je niet zo moeten plagen... ik heb oprecht spijt
en dat heb ik zelden op FOK!
Zien ze ook 's pussy.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kat met zonnebril, echt een iconisch kopstuk van onze geschiedenis ja.
Ik heb geen recht op een foto van een soldaat in Vietnam is je boodschap?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kat met zonnebril, echt een iconisch kopstuk van onze geschiedenis ja.
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op een foto van een soldaat in Vietnam is je boodschap?
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heeft hij niet nodig, is toch varkensboer?
Aangezien je zelf al aangaf dat een kat niet zo veel waarde heeft verder.quote:
Ja, het soort account met een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar een veel betere vermomming dan een tak voor je gezicht is het ook niet als je vervolgens weer op dezelfde debiele manier doorgaat met posten
Ik stond al klaar om het trappengat in te duiken maar ik vind het er toch allemaal wat gevaarlijk uitzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee doe maar niet hoor, ik lach vaak om je...
Ben jij het voeder? Is it you??? AAHHHHHHH!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangezien je zelf al aangaf dat een kat niet zo veel waarde heeft verder.
Kattenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
mijn lekkere kontjes radar ging af dus ik liet alles vallen en ging snel naar m'n PCtje toe. wel jammer dit.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?tevens zie ik het als vleierij want is home made.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn lekkere kontjes radar ging af dus ik liet alles vallen en ging snel naar m'n PCtje toe. wel jammer dit.
Je ben zelluf homemadequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?tevens zie ik het als vleierij want is home made.
Kamper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ is buitenshuis verwerkt.
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.quote:
Ik ken de details niet gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ is buitenshuis verwerkt.
Geef me haar ping.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moe je tegen me moer zeggen, heahehahehehahahhe
'zich niet staande kunnen houden'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.
War is hell ;sssssquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.
Mijne heb ik ook zelf gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |