Dat Hitler een slecht mens was maar dat ik op een bepaalde manier toch bewondering voor hem heb. Gek en geniaal zijn broertjes.quote:
In het milieu van meloewa en tetou zou dat dan toch deels goed met een klein beetje slecht zijn.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat Hitler een slecht mens was maar dat ik op een bepaalde manier toch bewondering voor hem heb. Gek en geniaal zijn broertjes.
Conclusie; er zit wat goeds en wat slechts in.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In het milieu van meloewa en tetou zou dat dan toch deels goed met een klein beetje slecht zijn.
Oke sorry, ik zou hem daar niet per ongeluk insteken maar gewoon met volle kracht en alle intentie om je goed op te warmen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Chloroform het volgende:
Wow :s Heb altijd normaal tegen jou gedaan, heb je geaccepteerd als m'n eigen retarded broertje en nu doe je zo. Nooit meer goed te maken dit. :s
Draag me als een handpop en ik vergeef jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oke sorry, ik zou hem daar niet per ongeluk insteken maar gewoon met volle kracht en alle intentie om je goed op te warmen.
Jezus, zo beter.
Je bedoelt zoiets als een gedachtegang verzinnen waardoor je van de herenliefde kan zijn zonder jezelf homo/biseksueel te hoeven noemen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef tetouaribo het volgende:
Dat Hitler een slecht mens was maar dat ik op een bepaalde manier toch bewondering voor hem heb. Gek en geniaal zijn broertjes.
Ik ga wel effe een extra flesje glijmiddel halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef Chloroform het volgende:
Draag me als een handpop en ik vergeef je
hou je bek Pinokkioquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Draag me als een handpop en ik vergeef je
Wil je dit echt gaan doen?quote:
welke leuke meisjes?quote:
Hmm.. ja. Hij wist zichzelf en zijn ideeën wel te verkopen. Hoe gestoord ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:58 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beetje overdreven.quote:
Kan niet, katten zijn haar kindjes.quote:
Nee, ik hou me erbuiten.quote:
En dat.quote:
Gaat dit over de zoon van slaapzak?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan vraag je aan Tering Teuntje of jij je les wil geven joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |