doe ff rustig meloewa.. met je kkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef hondebrokje het volgende:
Stink naar mayonaise in trein.
Altijd rond dit tijdstip meestal
Kk smullers
Somebody moet je bro's back gotten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
was echt een hel en morgen weer... de enige manier om het falen van mijn favoriete collega te verhullen is nu hard werken...
Ik had hem 10 jaar geleden als stagair, en hij zei "je bent de enige stagebegeleider met een lekkere kont" dus ja... 100/10 one luv forevahquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Somebody moet je bro's back gotten.
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef hondebrokje het volgende:
Stink naar mayonaise in trein.
Altijd rond dit tijdstip meestal
Kk smullers
Dat is vriendschap zonder chrome.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik had hem 10 jaar geleden als stagair, en hij zei "je bent de enige stagebegeleider met een lekkere kont" dus ja... 100/10 one luv forevah
Mmmm k weet niet ergste is nog tonijn in treinquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Robophatt het volgende:
Hondenbrokjewat een kk slechte kuttroll weer
meteen na school aangenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is vriendschap zonder chrome.
hjbquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.
Ha-ha. Struikel en breek je nek aub.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.
Ja maar een veel betere vermomming dan een tak voor je gezicht is het ook niet als je vervolgens weer op dezelfde debiele manier doorgaat met postenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nog fittie gehad daar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]was echt een hel en morgen weer... de enige manier om het falen van mijn favoriete collega te verhullen is nu hard werken...
Skippenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef hondebrokje het volgende:
Iemand de film Lucy gekeken?!
Zo ja, Moeite waard of skippen?
Zo nee, ok zie deze post als niet verzonden.
Ik geloof echt wel dat je even mad was hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wahahahaha nee man... biertje gedronken
Ik wou dat jij mijn stage begeleider was geweest. Ach ja, nu had ik een lieve vrouw met superlange benen en een boezem a la snakelady.quote:
Smullersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is erger mayo vd smullers of van die turkse meuk.
Ik ook niet hoor, mijn originele account is gerdatolsteyn.quote:
Ja, ik heb hem ook hard uitgelachen, en geplaagd... maar ik ken hem al 10 jaar... hij is mijn vriend... dus ja....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geloof echt wel dat je even mad was hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |