Is goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:45 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ha-ha. Struikel en breek je nek aub.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
al baal ik wel dat ik nu worgen weer hard moet werkenik moet woensdag resultaat hebben
en dat had ik vrijdag al... en nu niet...
dus niks lui lummelen...
Gastquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mensen die zich niet staande kunnen houden met hun originele account moeten ook wat.
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.quote:
paranoid is the way of the walk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.
ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nadat ik paranoïde ben gemaakt mag dat wel.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:24 schreef Gridlok het volgende:
Pseudo serieus ik vernaai een foto om semi serieus over te komen terwijl ik poep praat.
Spijt zul je hebben ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja je hebt gelijkik had je niet zo moeten plagen... ik heb oprecht spijt
en dat heb ik zelden op FOK!
Zien ze ook 's pussy.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kat met zonnebril, echt een iconisch kopstuk van onze geschiedenis ja.
Ik heb geen recht op een foto van een soldaat in Vietnam is je boodschap?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kat met zonnebril, echt een iconisch kopstuk van onze geschiedenis ja.
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb geen recht op een foto van een soldaat in Vietnam is je boodschap?
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heeft hij niet nodig, is toch varkensboer?
Aangezien je zelf al aangaf dat een kat niet zo veel waarde heeft verder.quote:
Ja, het soort account met een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar een veel betere vermomming dan een tak voor je gezicht is het ook niet als je vervolgens weer op dezelfde debiele manier doorgaat met posten
Ik stond al klaar om het trappengat in te duiken maar ik vind het er toch allemaal wat gevaarlijk uitzien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee doe maar niet hoor, ik lach vaak om je...
Ben jij het voeder? Is it you??? AAHHHHHHH!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aangezien je zelf al aangaf dat een kat niet zo veel waarde heeft verder.
Kattenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
mijn lekkere kontjes radar ging af dus ik liet alles vallen en ging snel naar m'n PCtje toe. wel jammer dit.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?tevens zie ik het als vleierij want is home made.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn lekkere kontjes radar ging af dus ik liet alles vallen en ging snel naar m'n PCtje toe. wel jammer dit.
Je ben zelluf homemadequote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik een UI met " waarde " willen?tevens zie ik het als vleierij want is home made.
Kamper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ is buitenshuis verwerkt.
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.quote:
Ik ken de details niet gelukkig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, 2NutZ is buitenshuis verwerkt.
Geef me haar ping.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moe je tegen me moer zeggen, heahehahehehahahhe
'zich niet staande kunnen houden'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.
War is hell ;sssssquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zegt de persoon die in zijn vrije tijd UI's steelt van andere gebruikers op een forum.
Mijne heb ik ook zelf gemaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |