Zoals ik al zei, hij kan zich al laten testen als hij dat wil, hij is niet verplicht om te wachten op de uitslag van t onderzoek van onze ouders. Maar ik kan dat dus niet voor hem beslissen. Of hij dat nu wil, of pas na de andere uitslagen of helemaal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ik jouw broer was geweest zou ik me nu ook gelijk laten onderzoeken. Ik zou dan echt geen zin hebben om nog weken/maanden te moeten wachten, omdat er dus wel een kans is..
Snap ik. Was ook echt niet aanvallend bedoeldquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:05 schreef Cygne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij kan zich al laten testen als hij dat wil, hij is niet verplicht om te wachten op de uitslag van t onderzoek van onze ouders. Maar ik kan dat dus niet voor hem beslissen. Of hij dat nu wil, of pas na de andere uitslagen of helemaal niet.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Snap ik. Was ook echt niet aanvallend bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hormonen.![]()
om te testen bij welke kant het weg komt is het wel weer logisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:03 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen verstand van hoor. Ik zeg alleen wat de geneticus tegen ons vertelde, ervan uitgaande dat hij misschien een punt zou kunnen hebben. Ouders worden ook getest omdat mijn beide ouders ook broers en zussen hebben op wiens kinderen het invloed zou kunnen hebben. Ze willen dus ook zeker weten bij welke kant van de familie het vandaan komt. Maar mijn broer kan zich gewoon laten testen. Dan geeft ie gewoon aan dat zn zus t heeft en dan doen ze gewoon een onderzoek.
De test van mijn ouders gaat ook via mijn verzekering omdat t voor de geneticus op dit punt nog om mijn kinderwens gaat.
Maar ik maak t alleen onduidelijker zo.
Dat alleen al zijn al 66 mensen, achterkleinkinderen niet meegerekend. Als t bij mn vaders kant vandaan komt is t voor mn moeders familie niet zo relevant. Tenzij iedereen de novo is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:58 schreef Elleska het volgende:
[..]
om te testen bij welke kant het weg komt is het wel weer logisch.
dat je oom/tante/neven/nichten ook dezelfde translocatie kunnen hebben had ik nog niet over nagedacht.
dit staat op fkquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:04 schreef Malteser het volgende:
Goed bezig Jagär!
Vraagje: Ik heb behoorlijk keelpijn en zou er graag iets voor nemen. Normaal zou ik zonder nadenken aan de Trachitol gaan. Maar 2 miskramen doen wat met een mens. Dus ineens vroeg ik me af of Trachitol wel mocht. Bijsluiter gelezen:
Zwangerschap en borstvoeding
Trachitol zuigtabletten kunnen tijdens de periode van borstvoeding gebruikt worden. Er zijn geen aanwijzingen dat Trachitol niet tijdens de zwangerschap gebruikt zou kunnen worden. Desalniettemin wordt zwangeren aangeraden advies te vragen aan een arts of apotheker voordat men een geneesmiddel inneemt.
Ik kan toch wel voorzichtig een Trachitol nemen of ben ik dan zeer dom en onverantwoordelijk bezig? Ik had overigens ook nog Strepsils liggen maar daarin staat duidelijk dat je die niet mag gebruiken bij zwangerschap.
Ik ben helemaal geen watje maar ik wil toch, behalve warme thee, iets innemen om de keelpijn wat te verzachten.
kortom, ze weten het niet. Lijkt erop dat het niet zoveel boeit maar het is gewoonweg niet bekend.quote:Zwangerschap/Lactatie
Lidocaīne kan de placenta passeren. Bij hoge dosering kan foetale depressie niet worden uitgesloten. Over het orale gebruik van de bestanddelen tijdens zwangerschap bij de mens en over de effecten in de dierproef bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen.
Dankjewel voor je reactie en de tips. Thee: check! Sjaal: check! Straks even honing en dropjes halen. Waterijs heb ik thuis nog wel in de vriezer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
dit staat op fk
[..]
kortom, ze weten het niet. Lijkt erop dat het niet zoveel boeit maar het is gewoonweg niet bekend.
Ik zou zeggen, thee met honing, wat dropjes, sjaal erom eventueel een paracetamolletje tegen de pijn en wat waterijs desgewenst. Kijk eens of dat helpt
en zie het maar positief, je lichaam doet zn best!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie en de tips. Thee: check! Sjaal: check! Straks even honing en dropjes halen. Waterijs heb ik thuis nog wel in de vriezer.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
en zie het maar positief, je lichaam doet zn best!Je weerstand gaat omlaag om ervoor te zorgen dat je lijf je kindje accepteert. Dus yay! nadeeltje is dat je nu vatbaarder bent voor virusjes en zulks maar goed....
always look on the briiiiight siiiide of life
[ afbeelding ]
*boks* Of hebben we het in Z&G over *box*?quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:36 schreef Cholula het volgende:
Keelpijn boks met Malteser!
Alleen zit er hier ook nog een vastzittende hoest bij. Volledig tegen mijn principes in zit ik nu ziek thuis. Ik blijf eigenlijk alleen ziek thuis na een ziekenhuisopname omdat het moet van de arts, als ik blijf overgeven of het licht niet kan verdragen vanwege hoofdpijn. Niet vanwege een verkoudheidje. Al heeft dit verkoudheidje wel mijn stem afgepakt en blijf ik soms bijna in mijn hoestsessies. Twee dagen op de bank/in bed met thee, een wcrol en een pot honing en dan kan ik maandag weer aan het werk.
Ik ga straks meteen richting supermarkt voor drop e.d. zodat ik vanavond vooruit kan. Dank je!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:00 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb laatst ergens gelezen dat het enige wat werkt aan Trachitol en soortgelijke middelen, het zuigen is. Dus niet eens de werkzame stoffen. Een dropje heeft daarom net zoveel effect.
Je mag toch ook niet te veel drop eten per dag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:00 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb laatst ergens gelezen dat het enige wat werkt aan Trachitol en soortgelijke middelen, het zuigen is. Dus niet eens de werkzame stoffen. Een dropje heeft daarom net zoveel effect.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef klumsy het volgende:
Zo, weer helemaal goedgekeurd
Een prachtige cervix lengte en beeb loopt ook nog steeds 1 weekje voor op de groei![]()
En het is nog steeds een jochie
Maandag glucose testdaar heb ik dan wel weinig zin in....
Voor u een Betty Boop glittersticker!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef klumsy het volgende:
Zo, weer helemaal goedgekeurd
Een prachtige cervix lengte en beeb loopt ook nog steeds 1 weekje voor op de groei![]()
En het is nog steeds een jochie
Maandag glucose testdaar heb ik dan wel weinig zin in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |