quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Kijken alleen naar stats, paar honderd minuten gespeeld en toch 5x gescoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:37 schreef eight het volgende:
Welke clubs zijn er eigenlijk geïnteresseerd in Te Vrede? En waarom in godsnaam
De stats van Hafuna daarentegen..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijken alleen naar stats, paar honderd minuten gespeeld en toch 5x gescoord.
Is ook een prima spitsje voor een doorsnee Eredivisie team denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kijken alleen naar stats, paar honderd minuten gespeeld en toch 5x gescoord.
Kamikaze Hafuna is geen grapje. Komt uit Hiroshima. Erg actief in 't veld. Radioactief.quote:
Basis AZ, wil contract niet verlengen. Dan zit ook al gauw half Europa achter je aanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:27 schreef DonRaja het volgende:
Die Wesley Hoedt schijnt rond te zijn met Lazio, die was toch ook in beeld bij ons?
Ik heb blijkbaar echt met mijn ogen dicht gekeken dit seizoen, want ik kan me die hele Hoedt niet herinneren en nu zit heel Europa achter hem aan...
quote:Bij de zoektocht naar aanvallende versterking heeft Feyenoord geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Mike Havenaar.
De 27-jarige Nederlandse Japanner is zonder club nadat hij zijn contract met het Spaanse Córdoba kort voor de jaarwisseling liet ontbinden.
Feyenoord-coach Fred Rutten werkte in het seizoen 2012/13 bij Vitesse samen met Havenaar. Feyenoord heeft bij diens management nagevraagd hoe de spits tegen een eventuele rentree in de Eredivisie aankijkt.
Heeft de Japanse nationaliteit, we gaan dus sowieso de hoofdprijs moeten betalen qua salaris.quote:
Kan je Knut een lift geven, die gaat mee om met Japanse vlaggen te zwaaien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu naar maasgebouw om te protesteren.
De ene prutser voor de andere, waarbij de nieuwe prutser qua salaris gegarandeerd meer kost. Maar misschien halen we nog wat extra binnen aan marketing in Japan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Havenaar als vervanger van Te Vrede is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |