Is het rond?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die gaan ook niet meer gebeuren ook. Volgend jaar toch weg.
Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook
Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook
Als ik er toevallig langs loop, neem ik hem ook daar wel meequote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.
Scheelt pakweg 30 euro inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijs
Is het zo ergquote:Op woensdag 14 januari 2015 06:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een kop koffie heb ik wel nodig ja...
* Nalbandian houdt pinpas in de aanslagquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*
Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor
25 November een extra concert
Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren
Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*
Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor
25 November een extra concert
Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren
Oeh...quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*
Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor
25 November een extra concert
Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren
nogmaals succes, dit x zal het vast lukkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
* Nalbandian houdt pinpas in de aanslag!
Dat het door de weeks vind ik ook bagger.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..
Nu heb je vast iets meer tijd om een beslissing te nemenquote:
Niet iedereen hoeft er toch om 6 uur uit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..
BAM! Kaarten zijn binnenquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
nogmaals succes, dit x zal het vast lukken
[..]
Dat het door de weeks vind ik ook bagger.
Uurtje later beginnen is een optie hier..
Maar heb ook genoeg vrij opneembare dagen per jaar.
Dagje vrij nemen is dus ook niet zo'n probleem, al zal ik er nu eerder wat opnemen ivm de kleine dame
[..]
Nu heb je vast iets meer tijd om een beslissing te nemen
Een uurtje later ofzo kan wel de oplossing zijn jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat het door de weeks vind ik ook bagger.
Uurtje later beginnen is een optie hier..
Maar heb ook genoeg vrij opneembare dagen per jaar.
Dagje vrij nemen is dus ook niet zo'n probleem, al zal ik er nu eerder wat opnemen ivm de kleine dame
Wanneer ga jij heenquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*
Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor
25 November een extra concert
Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren
26e november denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wanneer ga jij heen#teluiomterugtezoeken
Ik laat je wel weten hoe de show wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
jups, donderdag 26 November, (eerste rij op de 2de ring (in de hoek van de ziggodome)
2de show is altijd beter #jeweettochquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik laat je wel weten hoe de show was.
Ach, komt vast goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
2de show is altijd beter #jeweettoch
Tegen die tijd ff bekijkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
Koffie drinken dan? To meet the man behind the avatar
In Amsterdam kan ook natuurlijk. Werk er toch en dan rij ik effe om via de Arena oid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Tegen die tijd ff bekijken![]()
Volgens mij begint het optreden om een uur of 8, en vanuit de achterhoek die kant op crossen kost ook de nodige tijd. (eerst gewoon werken he...)
Maar zou leuk zijn, kunnen we je villa ook bewonderen
Dat zou wat makkelijker zijn denk ik, hebben wel ff contact tegen die tijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In Amsterdam kan ook natuurlijk. Werk er toch en dan rij ik effe om via de Arena oid.
muaah calculatie wijzigen, daarna verder met het calculeren van een bedrijfshal voor de bouwmaterialenboer 500 mtr verderopquote:
Dat 2e klinkt wel heel tofquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
muaah calculatie wijzigen, daarna verder met het calculeren van een bedrijfshal voor de bouwmaterialenboer 500 mtr verderop
ja ik zat niet op te letten denk ik ^^ maar je hebt mijn facebook toch. Gewoon aanspreken ik ouwehoer vanzelf terug.. Toch niks beters te doen..quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja ik zat niet op te letten denk ik ^^ maar je hebt mijn facebook toch. Gewoon aanspreken ik ouwehoer vanzelf terug.. Toch niks beters te doen..
Oh dat was weer een zeer nuttige ochtend dan ^^quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik werk had. 25 laptopjes installeren. Kom ik er na de 2e achter dat de installatie niet klopt. En klaar was ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |