abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148639294
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die gaan ook niet meer gebeuren ook. Volgend jaar toch weg.
Is het rond?
pi_148639369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:

[..]

bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook :P
Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijs
pi_148640109
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Is het rond?
Ja moeten alleen nog passeren. *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148640453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:

[..]

bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook :P
Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:29:16 #55
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148640488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.
Als ik er toevallig langs loop, neem ik hem ook daar wel mee :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:10 #56
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148641275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijs
Scheelt pakweg 30 euro inderdaad.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148641581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Scheelt pakweg 30 euro inderdaad.
Mail t lijstje ook nog even ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:11:33 #58
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148641865
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Mail t lijstje ook nog even ;)
* poef *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148660805
Vette shit


Gotham From Above door David Geffin
  FOK!Fotograaf woensdag 14 januari 2015 @ 06:21:49 #60
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148664781
mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 14 januari 2015 @ 06:39:33 #62
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148664825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 06:25 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Goedemorgen c_/ !
Een kop koffie heb ik wel nodig ja...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_148664832
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 06:39 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Een kop koffie heb ik wel nodig ja...
Is het zo erg :D ?
pi_148665017
Goedemorgen :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 07:58:38 #65
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148665282
Good morning!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148665425
*Breaking news*

Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor ;)
25 November een extra concert

Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij :P
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren *D
pi_148665472
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*

Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor ;)
25 November een extra concert

Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij :P
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren *D
* Nalbandian houdt pinpas in de aanslag :D !
pi_148665486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*

Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor ;)
25 November een extra concert

Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij :P
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren *D
Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:26:16 #70
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148665512
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*

Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor ;)
25 November een extra concert

Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij :P
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren *D
Oeh...
* Merlijn twijfelt
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148665740
quote:
6s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

* Nalbandian houdt pinpas in de aanslag :D !
nogmaals succes, dit x zal het vast lukken *D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..
Dat het door de weeks vind ik ook bagger.
Uurtje later beginnen is een optie hier..
Maar heb ook genoeg vrij opneembare dagen per jaar.
Dagje vrij nemen is dus ook niet zo'n probleem, al zal ik er nu eerder wat opnemen ivm de kleine dame :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Oeh...
* Merlijn twijfelt
Nu heb je vast iets meer tijd om een beslissing te nemen :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:52:54 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148665847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik snap die concerten doordeweeks niet zo goed geloof ik. Ik moet om goed 6 uur de auto in 's morgens. Dan ga je toch niet de avond er voor naar een concert? En het is nou ook weer niet alsof iedereen in NL zoveel vrije dagen heeft dat je er even een vrije dag voor pakt..
Niet iedereen hoeft er toch om 6 uur uit?

Ik zou best naar een concert gaan als ik voor 1 uur thuis ben. Volgende dag om 7 eruit en dan even een dag op je tanden bijten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148665908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:46 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

nogmaals succes, dit x zal het vast lukken *D

[..]

Dat het door de weeks vind ik ook bagger.
Uurtje later beginnen is een optie hier..
Maar heb ook genoeg vrij opneembare dagen per jaar.
Dagje vrij nemen is dus ook niet zo'n probleem, al zal ik er nu eerder wat opnemen ivm de kleine dame :)

[..]

Nu heb je vast iets meer tijd om een beslissing te nemen :P
BAM! Kaarten zijn binnen *O* !
pi_148665957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:46 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Dat het door de weeks vind ik ook bagger.
Uurtje later beginnen is een optie hier..
Maar heb ook genoeg vrij opneembare dagen per jaar.
Dagje vrij nemen is dus ook niet zo'n probleem, al zal ik er nu eerder wat opnemen ivm de kleine dame :)
Een uurtje later ofzo kan wel de oplossing zijn ja :Y

Maar goed ik keek even naar mijn eigen situatie. Kensington boeit me niet zo dus ik zit niet met het dilemma *)
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:02:37 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148665996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
*Breaking news*

Extra concert van Kensington,
enneh Puala.. niet de vrijdag erna, maar de woensdag ervoor ;)
25 November een extra concert

Edit:
Nalbandian, anders post je het ff 17 seconden voor mij :P
Nu zal het toch moeten lukken om een kaartje te scoren *D
Wanneer ga jij heen :? #teluiomterugtezoeken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:05:43 #76
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148666047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wanneer ga jij heen :? #teluiomterugtezoeken
26e november denk ik
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148666118
jups, donderdag 26 November, (eerste rij op de 2de ring (in de hoek van de ziggodome)
pi_148666341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
jups, donderdag 26 November, (eerste rij op de 2de ring (in de hoek van de ziggodome)
Ik laat je wel weten hoe de show was ;) .
pi_148666616
quote:
6s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:20 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik laat je wel weten hoe de show was ;) .
2de show is altijd beter #jeweettoch :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:35:57 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148666640
Koffie drinken dan? To meet the man behind the avatar
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148666667
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:34 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

2de show is altijd beter #jeweettoch :P
Ach, komt vast goed B-) !
pi_148666821
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:35 schreef kanovinnie het volgende:
Koffie drinken dan? To meet the man behind the avatar
Tegen die tijd ff bekijken ^O^
Volgens mij begint het optreden om een uur of 8, en vanuit de achterhoek die kant op crossen kost ook de nodige tijd. (eerst gewoon werken he...)
Maar zou leuk zijn, kunnen we je villa ook bewonderen *D
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:53:00 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148667017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:45 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Tegen die tijd ff bekijken ^O^
Volgens mij begint het optreden om een uur of 8, en vanuit de achterhoek die kant op crossen kost ook de nodige tijd. (eerst gewoon werken he...)
Maar zou leuk zijn, kunnen we je villa ook bewonderen *D
In Amsterdam kan ook natuurlijk. Werk er toch en dan rij ik effe om via de Arena oid.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148667057
FOT-meet! *O*
pi_148667089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In Amsterdam kan ook natuurlijk. Werk er toch en dan rij ik effe om via de Arena oid.
Dat zou wat makkelijker zijn denk ik, hebben wel ff contact tegen die tijd ^O^
pi_148667753
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:55 schreef DonJames het volgende:
FOT-meet! *O*
Ik ben degene die met zijn mobiel met flits foto's probeert te maken tijdens het concert B-)
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:17:35 #87
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148670531
Dumtiedumtiedumtiedumtiedumdumdumdummmm....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148670633
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:22 schreef andreas612 het volgende:
Vette shit


Gotham From Above door David Geffin
:o :9
pi_148673852
Pomtiedom :)
pi_148673866
Iedereen druk aan het werk?
pi_148673881
nee...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148673889
Waarom ben je dan zo stil? ;(
pi_148673892
jep
pi_148673898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
jep
Leuk werk? :D
pi_148673954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:02 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuk werk? :D
muaah calculatie wijzigen, daarna verder met het calculeren van een bedrijfshal voor de bouwmaterialenboer 500 mtr verderop :)
pi_148674024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:04 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

muaah calculatie wijzigen, daarna verder met het calculeren van een bedrijfshal voor de bouwmaterialenboer 500 mtr verderop :)
Dat 2e klinkt wel heel tof :Y

Wat calculeer jij precies eigenlijk? Ik moet nog wat berekenen voor boven maar weet niet zo goed wat aan te houden.. :@
pi_148674146
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:01 schreef Puala het volgende:
Waarom ben je dan zo stil? ;(
ja ik zat niet op te letten denk ik ^^ maar je hebt mijn facebook toch. Gewoon aanspreken ik ouwehoer vanzelf terug.. Toch niks beters te doen..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148674169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

ja ik zat niet op te letten denk ik ^^ maar je hebt mijn facebook toch. Gewoon aanspreken ik ouwehoer vanzelf terug.. Toch niks beters te doen..
:D

Ik dacht dat ik werk had. 25 laptopjes installeren. Kom ik er na de 2e achter dat de installatie niet klopt. En klaar was ik weer :')
pi_148674190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

:D

Ik dacht dat ik werk had. 25 laptopjes installeren. Kom ik er na de 2e achter dat de installatie niet klopt. En klaar was ik weer :')
Oh dat was weer een zeer nuttige ochtend dan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148674191
muaah, het is een saaie hal.
fundering / spouwmuren / wandbeplating en een dak van sandwichplaten.
geen architectonisch hoogstandje oid :P

calculeer en teken veel rundveestallen, af en toe een woning :)
zitten voor 95% in de agrarische sector, dus zo'n beetje alles wat daar gebouwd word
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')