abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148638016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:57 schreef DonJames het volgende:
Ik heb een huis uit 1930. Altijd frisse lucht!
Herkenbaar.

Kieren jouw deuren ook en kleppert je brievenbus ook?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:00:46 #32
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Kieren jouw deuren ook en kleppert je brievenbus ook?
Dat doet dat van mij ook, en dat is van '81 :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Kieren jouw deuren ook en kleppert je brievenbus ook?
Deuren zijn allemaal krom ja, dat heb je nou eenmaal met dit soort houten deuren. Maar ja, die kartonnen rotzooi die ze tegenwoordig als deur verkopen houdt het waarschijnlijk geen 85 jaar vol.
Brievenbus kleppert meestal niet, alleen als het echt hard waait.
pi_148638130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 12:57 schreef DonJames het volgende:
Ik heb een huis uit 1930. Altijd frisse lucht!
1928 hier.. Heerlijk die frisse lucht.. En de kou die door de buitenmuur trekt, en de stookkosten,

Nee ik vind dit huis echt heerlijk... Maar de rest van de buurt he :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148638138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:00 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dat doet dat van mij ook, en dat is van '81 :P
Ik wil eigenlijk een hele postbode onvriendelijke klep er op zetten. En nu las ik laatst in K&W mee met een topic en nu twijfel ik :')
pi_148638180
Mijn brievenbus doet ook klepperklepper. En ik moet na dik 4 jaar nog steeds tochtstrips voor de voordeur halen. Soms waait het in de gang gewoon :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:05:10 #37
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638235
Heb de brievenbus naast de deur ... scheelt een hoop geklepper...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638248
Ik heb bij de openslaande deuren 1 cm ruimte waar het doorheen kiert, bij de voordeur zie ik de lampen van de auto's die langs rijden op de vloer schijnen aan de onderkant en de brievenbus staat standaard 1,5 cm open. En dat zit schuin tegenover elkaar. Het lucht wel prima :P
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:06:26 #39
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638261
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:05 schreef Puala het volgende:
Ik heb bij de openslaande deuren 1 cm ruimte waar het doorheen kiert, bij de voordeur zie ik de lampen van de auto's die langs rijden op de vloer schijnen aan de onderkant en de brievenbus staat standaard 1,5 cm open. En dat zit schuin tegenover elkaar. Het lucht wel prima :P
Wauw... :{
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:06 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Wauw... :{
Het komt wel goed hou ik mezelf voor.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:08:41 #41
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638320
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Het komt wel goed hou ik mezelf voor.
Jouw kennende *O*

Heb jij btw nog een pvc-tang?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638332
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:08 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Jouw kennende *O*

Heb jij btw nog een pvc-tang?
Nee, heb een zaagje gebruikt
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:13:30 #43
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee, heb een zaagje gebruikt
Hmm... ok. Twijfel nog of ik er eentje aanschaf.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638544
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn brievenbus doet ook klepperklepper. En ik moet na dik 4 jaar nog steeds tochtstrips voor de voordeur halen. Soms waait het in de gang gewoon :Y
Die kleine dingetjes die je iets later zou doen.. _O- komen er dan niet meer van
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:21:35 #45
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Die kleine dingetjes die je iets later zou doen.. _O- komen er dan niet meer van
staan bij mij op de to-do lijst al 4 jaar ;(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638734
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Hmm... ok. Twijfel nog of ik er eentje aanschaf.
Ik heb het beide geprobeerd, want een maatje van me had 'm wel bij zich. Maar ik vond het niet extreem veel handiger. Dat ding deed zeer aan mn handen, want die waren te klein voor die grote tang ;(
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:26:27 #47
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148638865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb het beide geprobeerd, want een maatje van me had 'm wel bij zich. Maar ik vond het niet extreem veel handiger. Dat ding deed zeer aan mn handen, want die waren te klein voor die grote tang ;(
http://www.elektrobode.nl(...)-61-43-10001619.html

Pffff. voor 4 tientjes zaag ik net zo lief.... :o
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148638975
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

http://www.elektrobode.nl(...)-61-43-10001619.html

Pffff. voor 4 tientjes zaag ik net zo lief.... :o
https://www.sandervunderi(...)eren/buisschaar.html

Voor 12 euro ook?
pi_148639196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Die kleine dingetjes die je iets later zou doen.. _O- komen er dan niet meer van
Die gaan ook niet meer gebeuren ook. Volgend jaar toch weg.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:40:22 #50
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148639248
quote:
bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148639294
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die gaan ook niet meer gebeuren ook. Volgend jaar toch weg.
Is het rond?
pi_148639369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:

[..]

bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook :P
Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijs
pi_148640109
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Is het rond?
Ja moeten alleen nog passeren. *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148640453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:40 schreef Merlijn het volgende:

[..]

bijkans 18 bij het verzenden. Ja dan ook :P
Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:29:16 #55
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148640488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik heb er een uit de Gamma 5-eurobak. Doet wat het moet doen.
Als ik er toevallig langs loop, neem ik hem ook daar wel mee :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:10 #56
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148641275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:44 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kan even kijken, ze zijn met andere spullen ook goedkoop. Ik heb mijn draad daar vandaan. Goed spul en prima prijs
Scheelt pakweg 30 euro inderdaad.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148641581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Scheelt pakweg 30 euro inderdaad.
Mail t lijstje ook nog even ;)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:11:33 #58
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_148641865
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Mail t lijstje ook nog even ;)
* poef *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_148660805
Vette shit


Gotham From Above door David Geffin
  FOK!Fotograaf woensdag 14 januari 2015 @ 06:21:49 #60
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_148664781
mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')