quote:UCI Cyclo-Cross World Championships
Hoogerheide 1/2 & 2/2
quote:Stannah NK Cyclocross
Gieten Gasselte 11/1 & 12/1
quote:Wereldbeker
WB Valkenburg 20/10
WB Tabor 26/10
WB Koksijde 23/11
WB Namen 22/12
WB Zolder 26/12
WB Rome 05/01
WB Nommay 26/01
quote:Superprestige
Superprestige Ruddervoorde 27/10
Superprestige Zonhoven 03/11
Superprestige Hamme-Zogge 10/11
Superprestige Gavere 17/11
Superprestige Gieten 24/11
Superprestige Diegem 29/12
Superprestige Hoogstraten 09/02
Superprestige Middelkerke 15/02
quote:Bpost Bank Trofee
GP Mario De Clercq (Ronse) 13/10
Koppenbergcross (Oudenaarde) 01/11
GP Hasselt 16/11
Cyclocross Essen 21/12
Azencross (Loenhout) 27/12
GP Sven Nys (Baal) 01/01
Krawatencross (Lille) 08/02
Sluitingsprijs (Oostmalle) 23/02
quote:Soudal Classics
GP Neerpelt 28/09
Jaarmarktcross Niel 11/11
Scheldecross Antwerpen (Soudal) 07/11
WB Namen 22/12
Leuven (Soudal) 09/10
Goede beslissing.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 03:28 schreef tong80 het volgende:
Mathieu van der Poel heeft besloten op de WK veldrijden bij de profs uit te komen. De 19-jarige Van der Poel, die zondag de nationale titel veroverde, had ook bij de beloften kunnen uitkomen.
De WK veldrijden worden over drie weken verreden in het Tsjechische Tabor.
http://nos.nl/teletekst#669
Zeker, ben het met je eerns.quote:
Plus, je weet nooit wat ie kan laten zien. De nieuwelingen is ie allang ontgroeid.quote:
Dat klopt. Hij is dan ook al een tijdje geen 16 meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus, je weet nooit wat ie kan laten zien. De nieuwelingen is ie allang ontgroeid.
En het voordeel van die veldritten is dat ze ook wel te overzien zijn qua lengte en tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij is dan ook al een tijdje geen 16 meer.
Maar serieus. Zolang ze hem niet opbranden is het prima natuurlijk.
Als je al superprestigewedstrijden wint bij de profs sta je ook niet echt meer met heel veel motivatie meer bij de beloften lijkt me.
Oeps. Ha ha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij is dan ook al een tijdje geen 16 meer.
Voorlopig blijft dat nog speculeren, en die trui bij de beloften is ook helemaal geen zekerheidje op een bevroren parcours. Want vlak dan Toupalik en Venturini niet uit. Beiden schat ik hoger in dan Laurens Sweeck.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu wel echt uitgesloten dat Van Aert mee gaat doen bij de beloften.
Bron: MKWCX.comquote:No Milton Keynes World Cup in 2015!
We are very sad to have to tell you that we have not been able to bid for a World Cup round for next season. Unfortunately for us the Rugby World Cup is in town throughout October and Campbell Park is to be used as a ‘fan zone’ and Milton Keynes Council don’t feel able to deliver two world class events within such a short space of time.
We’re sad that we can’t continue but were overwhelmed by the reaction and feedback we received after the event; we are proud that we were able to host the first World Cup in the UK and outside of mainland Europe and hope it will encourage other countries and organisers to step up and do the same.
The response of the riders, the media, and especially the British fans, showed that there is appetite in the UK for a big ‘cross event and to everyone who helped, supported, sponsored, worked, and came and yelled and rang a cowbell, we thank you for making it a success
We’ll be working hard to try to do it again in 2016; whether in Milton Keynes or somewhere else remains to be seen, we just need to find another killer venue and a pot of money. Easy, right?!
Finally, don’t be too hard on MK for not supporting it in year 2. The fact is they stepped up and supported an event they knew nothing about based on some vague promises that ‘if we build it they will come’. They put a lot of money and effort behind it and without that, well we wouldn’t have even had the taster of a year 1. Thank you Milton Keynes, your name will always be synonymous with Cyclocross in the UK and we hope people will talk about it for a few years, just like they did with Leeds ’92.
U hebt hem een pistool tegen het hoofd gezet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef buzz1291 het volgende:
En Wout van Aert vrijdag tijdens velofollies een persconferentie belegd. Dat doe je dus niet als je het WK bij de beloften gaat starten. Maar of dat een geheel vrije keuze is, ik betwijfel het.
twitter:wielerman twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:35:44Officieel: @WoutvanAert rijdt profwk #Tabor #veldrijden reageer retweet
Als Renaat én Karl het zeggen, dan klopt het.twitter:Vannieuwkerke twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:23:31Beloften @WoutvanAert en @mathieuvdpoel gaan mekaar in Tabor bekampen bij de profs. Wout heeft dus beslist. #cx reageer retweet
zeker, maar als het vriest is het nog steeds niet bepaald een gimmequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Sweeck springt nu een gat in het plafond.
Maar veel belangrijker, onze weddenschap gaat door.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
twitter:wielerman twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:35:44Officieel: @WoutvanAert rijdt profwk #Tabor #veldrijden reageer retweet
Als Renaat én Karl het zeggen, dan klopt het.twitter:Vannieuwkerke twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 13:23:31Beloften @WoutvanAert en @mathieuvdpoel gaan mekaar in Tabor bekampen bij de profs. Wout heeft dus beslist. #cx reageer retweet
Dat is inderdaad veel belangrijker. Gelukkig loopt mijn huidige UI straf een dag voor het WK af.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar veel belangrijker, onze weddenschap gaat door.
Het zou wel extreem duivels van mij zijn als ik je ook gewoon drie weken UI-loos laat rondlopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel belangrijker. Gelukkig loopt mijn huidige UI straf een dag voor het WK af.
Ik was in de veronderstelling dat ik een van Aert UI moest nemen, maar als je me naar zelfmoord wil drijven mag je dat doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zou wel extreem duivels van mij zijn als ik je ook gewoon drie weken UI-loos laat rondlopen.
Juigt dan te vroeg, want Adam Toupalik komt er aan. En afwachten op Venturini ook bij de beloften start. Van Logan Owens verwacht ik dat deze ook wel eens heel kort zou kunnen eindigen. En Sweeck sprint als een strijkijzer. Is meer een mannetje voor de modder.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Sweeck springt nu een gat in het plafond.
Bron: sport.be (om geen rondewim te doen)quote:Wekenlang werd de vraag aan de jonge Van Aert gesteld of hij wel of niet zou deelnemen aan het WK bij de profs. "Ik heb zelf de beslissing genomen. UIteraard was er overleg met de ploeg, maar ik was wel vragende partij om in Tabor aan te treden bij de elite. Eerst wou ik gewoon vasthouden aan mijn programma, maar aangezien dit seizoen alles beter draait dan verwacht, denk ik dat ik sterk genoeg en klaar ben om bij de eliterenners deel te nemen op het WK."
Het WK in 2016 is immers voor eigen volk in Heusden-Zolder. "Dat heeft zeker ook een rol gespeeld. Liever doe ik ervaring op in 2015 in Tabor dan meteen voor de leeuwen gegooid te worden in België. Ik start in Tabor zonder hoge verwachtingen: het parkoers is mijn ding niet. Andere renners zoals Sven Nys, Kevin Pauwels en de Nederlanders zijn er favoriet. Ik wil er mijn steentje bijdragen in de Belgische ploeg en ervaring opdoen. Ik vertrek zonder stress naar daar en ben er niet gefocust op een resultaat."
REACTIE VAN DER POEL
"Een beslissing die ik verwachtte", zegt Mathieu van der Poel op de website van zijn team BKCP-Powerplus. "Een logische beslissing ook. Als Wout in Tabor bij de beloften aan de start was gekomen, had hij meer te verliezen dan te winnen. Stel dat het hem niet zou lukken zijn titel te verlengen? Verlies bij de profs heeft op zijn leeftijd nooit zo'n grote impact. Wout geeft er wel veel meer voor op dan ik. Hij heeft uitzicht op de eindzege in de Wereldbeker, maar die mag hij nu op zijn buik schrijven."
"Ik vind het eerder tof dat ik in de clinch mag gaan met Wout. Stel dat ik de titel behaal na een wedstrijd zonder hem, dan zweeft er toch altijd een vraagteken boven mijn hoofd: 'Zou hij het ook gehaald hebben met Van Aert erbij?' Voor wie het hele seizoen overschouwt, zal het prof-WK nu bevolkt worden door de beste veldrijders. Zoals het hoort, vind ik."
Dit geldt dus ook voor Van der Poel zelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:36 schreef buzz1291 het volgende:
"Een beslissing die ik verwachtte", zegt Mathieu van der Poel op de website van zijn team BKCP-Powerplus. "Een logische beslissing ook. Als Wout in Tabor bij de beloften aan de start was gekomen, had hij meer te verliezen dan te winnen. Stel dat het hem niet zou lukken zijn titel te verlengen? Verlies bij de profs heeft op zijn leeftijd nooit zo'n grote impact.
Zo zo, die Mettepenningen heeft vast behoorlijk onder tafel geschoven, 4, 2 en 1. Kunnen ze gelijk beter Mario de Clercq als bondscoach aanstellen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef DeMessias het volgende:
WK selectie bij de Belgen:
Wout van Aert, Sven Nys, Kevin Pauwels, Klaas Vantornout, Rob Peeters, Tim Merlier en Gianni Vermeersch
Geen Meeusen, Wellens en Sweeck. Zij worden genoemd in dopingonderzoek (ozon).
Tot zo ver het gat in het plafond van Sweeck.quote:De Belgische wielerbond weert Tom Meeusen, Bart Wellens en favoriet bij de beloften Laurens Sweeck wegens hun betrokkenheid in het nog lopende onderzoek tegen 'ozondokter' Chris Mertens.
De drie renners in kwestie mogen ook niet deelnemen aan de Wereldbeker in Hoogerheide, komende zaterdag.
quote:Het is de Internationale Wielerunie die het trio aan de kant houdt. Meeusen, tweede op het BK in Erpe-Mere, wordt al enige tijd gelinkt aan het dossier van Mertens, Wellens en Sweeck tot dusver niet.
twitter:TomMeeusen twitterde op maandag 19-01-2015 om 15:09:14Pijnlijk dat ik zowel op menselijk als sportief vlak mijn rechten/kansen niet kan verdedigen.. #oneerlijk reageer retweet
En hard dat hij reed!quote:Op maandag 19 januari 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Wellens werd toch ook al genoemd in die zaak van die man met magische koffiebonen? Gaat lekker dan.
Wellens heeft al jaren geen fatsoenlijke koers meer gewonnen, geloof ik..quote:Op maandag 19 januari 2015 20:17 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hij won toen toch, wat was het Essen? In de modder
ff opgezocht,quote:Op maandag 19 januari 2015 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wellens heeft al jaren geen fatsoenlijke koers meer gewonnen, geloof ik..
Dat is de eerste week altijd even lastig idd.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef Wombcat het volgende:
Wel wennen, VDH en Mourey niet in de kampioenentrui.
Gelukkig heeft VDP een herkenbare stijl.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is de eerste week altijd even lastig idd.
Met oog op volgende week gewoon kat uit de boom kijken?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met Van Aert aan de hand ? Die rijdt anoniem rond terwijl ie eerder iedereen naar huis reed.
Och, waarom zou ie ? Je kunt een week voor een WK toch wel alles geven zonder dat je daar slechter van wordt ?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met oog op volgende week gewoon kat uit de boom kijken?
Klassement is niet van belang voor hem.
Hij is een flauw ventje, en wil zich niet bombarderen tot favoriet.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, waarom zou ie ? Je kunt een week voor een WK toch wel alles geven zonder dat je daar slechter van wordt ?
Ben het ook wel met hem eens hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
En terecht. Compleet terechte kritiek.
Dan mag De Bie zijn plekje van mij wel weggeven aan Vermeersch, Merlier of Adams. Prutser.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Klaas weer ziek, zwak en misselijk?
Michel piept hem al behoorlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:50 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die hoop in de stem van Wuyts dat MvdP een probleem zou hebben.
Had wel weer gelijk, stelde hij even later triomfantelijk vast.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:50 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die hoop in de stem van Wuyts dat MvdP een probleem zou hebben.
Mwoah...quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik weet niet of Pauwels zo intelligent is om cadeautjes weg te geven.
Ik heb Pauwels onderschat.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik weet niet of Pauwels zo intelligent is om cadeautjes weg te geven.
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht dat MvdP zich zou laten naturaliseren? Beetje vreemd met de Nederlandse vlag dan
Misschien is hij bijgelovig. De laatste 3 keren dat er een WB-cross is Hoogerheide was, werd de 4e uit die cross een week later wereldkampioen.quote:
Vorig was de druk anders te hoog bij hem.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
MVDP zelf lijkt niet echt wakker te liggen van de spelletjes van zijn vader, waarschijnlijk nog de slimste van allemaal.
Daar ziet het wel naar uit. Geweldige overwinning na een prima trainingskamp. Dit zal te denken geven bij de Belgen. En Wellens wilde ook nog naar het WK? Als busschauffeur zeker dan.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar ongeacht dit resultaat zou het VDP kamp toch al rekening houden met een WK titel.
Aan de andere kant kan een resultaat als dit wel eenheid creëren bij de Belgen. Zoals toen angst ontstond dat Boom voor de tweede maal op rij kampioen werd en de Belgen opeens wel als een team konden rijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar ziet het wel naar uit. Geweldige overwinning na een prima trainingskamp. Dit zal te denken geven bij de Belgen. En Wellens wilde ook nog naar het WK? Als busschauffeur zeker dan.
Helaas deze wedstrijd via een overigens uitstekende livestream in Thailand moeten volgen met prima Engels commentaar. Had graag die Wuyts gehoord vandaag.
Hahah Geniaalquote:
Die grap is al te vaak gemaskt makker. Daar kunnen slechts domme Belgen nog om lachen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik dacht dat MvdP zich zou laten naturaliseren? Beetje vreemd met de Nederlandse vlag dan
Ik hoor net Jeroen Koster zeggen dat Van der Poel 'favoriet is, of in ieder geval één van de'.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Aert deed rustig aan. Rijdt wel een hele snelle laatste ronde. Blijft favoriet voor Adrie en mij.
En Gaviria ook al verslagen door een Cavendish die alleen al in zijn gezicht 10 kilo kan afvallen, er is gister in huize Cavaliers met deuren geslagen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat hij niet heeft gereageerd. Wout van Aert was helemaal nergens.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Welke veldrijder ben jij, een test.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2214295
Uiteraard kwam ik op Mathieu uit.
Lars van der Haarquote:Op maandag 26 januari 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Welke veldrijder ben jij, een test.
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2214295
Uiteraard kwam ik op Mathieu uit.
.quote:
Ik dacht bijvoorbaat al laat ik maar niet aan dat spelletje meedoen. Laadt overigens niet goed hier in Thailand maar dat daar gelaten. Want veronderstel dat ik me met Nys zou moeten identificeren, dat overleef ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent Tom Meeusen
Je bent een publiekslieveling en een enthousiaste doorzetter.
quote:Het Wereldbeker-circuit maakt volgend seizoen een ommetje naar Noord-Amerika. Het seizoen opent met veldritten in Las Vegas en Montréal. "Het is een bewijs van de enorme groei van het veldrijden in de VS."
De plannen om met het veldritcircus naar Noord-Amerika te trekken lagen al langer op tafel, maar in het zog van het WK veldrijden werden ze officieel gemaakt.
Op 16 september, een woensdag, gaat de Wereldbeker van start in Las Vegas met de CrossVegas. Drie dagen later wordt er gekoerst in Canada, in Montréal.
"Na het WK in Louisville kijken we uit naar een nieuwe mijlpaal in het veldrijden. Daarom worden de eerste twee Wereldbekermanches in Noord-Amerika gehouden", zegt UCI-coördinator Peter Van den Abeele.
"Dat we de eer krijgen om de start van de Wereldbeker veldrijden voor het eerst op Amerikaanse bodem te organiseren, is een bewijs van de enorme groei van het veldrijden in de VS", zegt Steve Johnson van de Amerikaanse wielerbond.
En zijn laatste in het veldrijden. Vanaf volgend jaar complete dominantie van van Aert (en Sweeck voor de kruimels).quote:Op zaterdag 7 februari 2015 10:16 schreef buzz1291 het volgende:
Vandaag de Krawattencross bij Woutje en Paul thuis op de rol. Waar Mathieu, le Phenomene volgens Grand Pére, zijn V.I.E.R.D.E. WK trui komt showen. Handrem ritje voor iedereen behalve Meeusen en Van Aert schat ik zo in.
Mooie tip, even bestellen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:48 schreef Gripper het volgende:
Ik was vorig weekend op de Velofollies in Kortrijk (fietsbeurs) en heb daar dit prachtige boek gekocht:
http://www.uitgeverijkannibaal.be/catalogus-kannibaal/cyclocross
Aanrader voor iedereen die zich een Flandrien voelt én van mooie koersfotografie houdt. Fraai boekwerk, je ruikt de modder als je het openslaat!
S.P.E.C.U.L.A.T.I.E. ! Niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En zijn laatste in het veldrijden. Vanaf volgend jaar complete dominantie van van Aert (en Sweeck voor de kruimels).
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
S.P.E.C.U.L.A.T.I.E. ! Niets meer en niets minder.
Het ene seizoen is het andere niet. Zo kan ik ook speculeren dat MVDP komend wegseizoen de accenten wat zal verleggen waarbij hij een top conditie heeft zodra Cross Vegas op de rol staat. (en dan dus niet aan het WK op de weg deelneemt). Daarnaast beweren de kenners (en fluisteren de Belgen) dat het huidige groei potentieel van MVDP vele malen groter is dan dat van WVA.
Daarnaast is het WK in Zolder gewoon een snelle koers........ Beetje gladheid erbij en het angstzweet klotst bij WVA onder de oksels vandaan. Maar ongetwijfeld zal hij volgend jaar vele crossen winnen. Mathieu kiest z'n wedstrijden wat selectiever zodat hij er staat op het momemnt van de enige wedstrijd die echt telt.
En Sweeck? Ach, aardige renner hoor, maar beslist niet beter dan een Boros of Toupalik die er aan zitten te komen maar wel voor een seizoen Toi Toi Cup zullen kiezen.
Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit laat je toch niet over je kant gaan ratjetoe? Hup in de aanval op Buzz.
Dank je!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.
Bron: Sporzaquote:vr 06/02/2015 - 13:29 Roland Liboton is in het oog van een kleine mediastorm terechtgekomen. Zijn kritische uitspraken over het professionalisme van de Belgische delegatie op het WK veldrijden in Tabor zijn bij de renners en de Belgische wielerbond in het verkeerde keelgat geschoten.
kalenders en standen
Liboton dropte na het WK in Tabor een bommetje door openlijk het "amateurisme" van Eli Iserbyt en Wout van Aert tijdens de wedstrijd te hekelen en uit te brengen dat hij een aantal renners na het WK in bloot bovenlijf had gespot in het Praagse nachtleven.
De uitspraken van Liboton zetten kwaad bloed bij renners en de wielerbond. Sven Nys liet openlijk zijn ergernis blijken op Twitter en de wielerbond heeft beslist Liboton tijdelijk te schorsen als parcourskeurder.
"Bijna alle profs waren geschokt door de uitspraken van Liboton", zegt Smets, directeur van de wielerbond. "Er is een vertrouwensprobleem gerezen. Daarom hebben we Liboton op non-actief gezet tot het vertrouwen met de renners hersteld is."
Of Liboton volgend jaar opnieuw parcourskeurder mag zijn is nog niet beslist. "We willen hem eerst eens spreken, want het is van cruciaal belang dat er vertrouwen is tussen de renners die op een parcours moeten rijden en diegene die het parcours technisch moet keuren."
Toch wil de wielerbond de zaak niet op de spits drijven. "Het werk van parcoursverkenner is vrijwilligerswerk. Roland krijgt enkel een reële onkostenvergoeding. Tot nu toe waren we heel tevreden over zijn werk, maar deze zaak moet eerst afkoelen."
Ik denk dat het meer te maken had met het achteruit fietsen van Nys en die ontblote bovenlijven in een disco... Of was het een Gay Bar?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bron: Sporza
Wat betreft Iserbyt (juiste banden in camper laten liggen) en Wout van Aert (nieuwe fiets net voor WK) heeft Liboton toch gewoon gelijk?
U geeft deze reeks wederom kleur.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dank je!
Oh, en Wout van Aert heeft me op Twitter geblokkeerd.
Twitter bericht van een Golden Palace shirtjes signeer sessie, retweete ik met dat die handtekening op een wit shirt beter uit zou komen..... Vond tie blijkbaar niet grappig, flauw ventje.![]()
VRT1quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:48 schreef koosfransoos het volgende:
Waar kan ik de race zo live volgen? Stream ergens?
Staat 3e in de tussenstand, lijkt me niet dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:57 schreef buzz1291 het volgende:
Moet Nys nu zo onderdehand niet eens vanaf de tweede startrij gaan starten?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:19 schreef buzz1291 het volgende:
Van Aert en Van der Poel rijden met veer overschot, terwijl die ouwe alles uit de kast mowt halen.
Niet alleen met Nys.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:25 schreef buzz1291 het volgende:
Hahaha, hij rijdt die ouwe gewoon uit het wiel
Hij speelt er gewoon mee,
VDP heeft weer gas gegeven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:32 schreef koosfransoos het volgende:
Toen ik ging plassen zat V/d Haar nog in het wiel van VdP. Gaat snel.
Cavaliers, are you watching?!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Mani89 het volgende:
WVA gaat nooit meer een koers winnen waar MVP start.
Nou nou nou, dat zou niet echt goed voor de publieke belangstelling zijn. Podium ala Tabor vandaag, alleen nu NL-NL-BEquote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:38 schreef Mani89 het volgende:
WVA gaat nooit meer een koers winnen waar MVP start.
Fuck die publieke belangstelling, MVP gaat vanaf nu iedereen iedere koers op een rondje rijden. We maken ze kapot.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:42 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zou niet echt goed voor de publieke belangstelling zijn. Podium ala Tabor vandaag, alleen nu NL-NL-BE
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fuck die publieke belangstelling, MVP gaat vanaf nu iedereen iedere koers op een rondje rijden. We maken ze kapot.
Zo is dat! Wel reeel blijven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk niet.
Mooi voor één seizoen maar ik zie toch liever 2 a 3 renners die rijden voor de overwinningen.
Geen woord aan gelogen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 16:01 schreef baggerbaas het volgende:
"De Nederlander Van der Poel die eigenlijk Vlaams spreekt..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |