abonnement Unibet Coolblue
pi_149088235
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef koloskabouter het volgende:
Nog een Pauwels hier.
sig verwijderd door FA
pi_149088733
MvP ^O^
Hooray for boobies!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 26 januari 2015 @ 22:04:39 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_149089082
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 20:41 schreef koloskabouter het volgende:
Nog een Pauwels hier.
.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 27 januari 2015 @ 07:03:19 #129
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149095876
quote:
10s.gif Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Buzz wie ben jij? Die ouwe?
Ik dacht bijvoorbaat al laat ik maar niet aan dat spelletje meedoen. Laadt overigens niet goed hier in Thailand maar dat daar gelaten. Want veronderstel dat ik me met Nys zou moeten identificeren, dat overleef ik niet.

Geef me dan maar een Pauwels, ras autist die zich van de hele wereld rond zich heen niets aantrekt, en waarschijnlijk ook geen weet van heeft. Moet toch een makkelijk leven zijn denk ik zo.

Oké, test toch maar gedaan..... Klaas Vantornout. Kan wel kloppen, want ik hou wel van die kleine rotstreken van 'm. Linkeballen en niks aantrekken wat de rest er van denkt. Pieken op het juiste moment en voor de rest aantreden ter vermaak van het volk en je startgeld opstrijken. Heeft Klaas in Mario natuurlijk een geweldige leermeester in. Vroegah wanneer AVDP of RG niet wonnen maar het Mario was vond ik dat al prima. Ik wacht nog steeds op dat boek van Mario, komt maar niet af hé..... _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door buzz1291 op 27-01-2015 07:16:09 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149104688
Je bent Tom Meeusen
Je bent een publiekslieveling en een enthousiaste doorzetter.
pi_149132364
Nog een Pauwels hier.
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:03:51 #132
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_149135815
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Je bent Tom Meeusen
Je bent een publiekslieveling en een enthousiaste doorzetter.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 29 januari 2015 @ 04:18:31 #133
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149161303
16 jaar geleden was er ook een WK in Tsjechie.

Nys werd op anderhalve minuut gereden door Adrie van der Poel.

Denk dat Mathieu dat zondag dunnetjes over gaat doen met een iets groter gat aan de finish.

Al hoop ik eigenlijk op een millimeter sprint tussen Nys en Mathieu waarbij de laatste dan met een (kut)haartje verschil wint. Oh, wat zou ik genieten bij zo'n scenario.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149162168
Ik was vorig weekend op de Velofollies in Kortrijk (fietsbeurs) en heb daar dit prachtige boek gekocht:
http://www.uitgeverijkannibaal.be/catalogus-kannibaal/cyclocross

Aanrader voor iedereen die zich een Flandrien voelt én van mooie koersfotografie houdt. Fraai boekwerk, je ruikt de modder als je het openslaat!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 30 januari 2015 @ 03:50:33 #135
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149199295
Geen geneuk vóór het WK bij de Belgen

Nou zal dat voor Nys niks uitmaken...... _O-

http://www.sport.be/nl/wi(...)ml?Article_ID=717581
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149223302
quote:
Het Wereldbeker-circuit maakt volgend seizoen een ommetje naar Noord-Amerika. Het seizoen opent met veldritten in Las Vegas en Montréal. "Het is een bewijs van de enorme groei van het veldrijden in de VS."

De plannen om met het veldritcircus naar Noord-Amerika te trekken lagen al langer op tafel, maar in het zog van het WK veldrijden werden ze officieel gemaakt.

Op 16 september, een woensdag, gaat de Wereldbeker van start in Las Vegas met de CrossVegas. Drie dagen later wordt er gekoerst in Canada, in Montréal.

"Na het WK in Louisville kijken we uit naar een nieuwe mijlpaal in het veldrijden. Daarom worden de eerste twee Wereldbekermanches in Noord-Amerika gehouden", zegt UCI-coördinator Peter Van den Abeele.

"Dat we de eer krijgen om de start van de Wereldbeker veldrijden voor het eerst op Amerikaanse bodem te organiseren, is een bewijs van de enorme groei van het veldrijden in de VS", zegt Steve Johnson van de Amerikaanse wielerbond.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 18:08:41 #138
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149333227
Zo, morgen Maldegem op de rol. De revanche van het WK zeg maar. Daar hadden ze dus op gehoopt, maar Mathieu blijft lekker met de beentjes omhoog en het nieuwe witte pekske schoon houden voor een wedstrijd die er wel toe doet, Superprestige a.s. zondag in Hoogstraten.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 7 februari 2015 @ 10:16:57 #139
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149441893
Vandaag de Krawattencross bij Woutje en Paul thuis op de rol. Waar Mathieu, le Phenomene volgens Grand Pére, zijn V.I.E.R.D.E. WK trui komt showen. Handrem ritje voor iedereen behalve Meeusen en Van Aert schat ik zo in.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149442467
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 10:16 schreef buzz1291 het volgende:
Vandaag de Krawattencross bij Woutje en Paul thuis op de rol. Waar Mathieu, le Phenomene volgens Grand Pére, zijn V.I.E.R.D.E. WK trui komt showen. Handrem ritje voor iedereen behalve Meeusen en Van Aert schat ik zo in.
En zijn laatste in het veldrijden. Vanaf volgend jaar complete dominantie van van Aert (en Sweeck voor de kruimels).
pi_149442478
Enige wat van Aert nog moet leren is niet zo'n flauw ventje te zijn. Verliest het WK op mentaal gebied.
pi_149442493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:48 schreef Gripper het volgende:
Ik was vorig weekend op de Velofollies in Kortrijk (fietsbeurs) en heb daar dit prachtige boek gekocht:
http://www.uitgeverijkannibaal.be/catalogus-kannibaal/cyclocross

Aanrader voor iedereen die zich een Flandrien voelt én van mooie koersfotografie houdt. Fraai boekwerk, je ruikt de modder als je het openslaat!
Mooie tip, even bestellen!
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 12:55:35 #143
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149444376
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 11:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En zijn laatste in het veldrijden. Vanaf volgend jaar complete dominantie van van Aert (en Sweeck voor de kruimels).
S.P.E.C.U.L.A.T.I.E. ! Niets meer en niets minder.

Het ene seizoen is het andere niet. Zo kan ik ook speculeren dat MVDP komend wegseizoen de accenten wat zal verleggen waarbij hij een top conditie heeft zodra Cross Vegas op de rol staat. (en dan dus niet aan het WK op de weg deelneemt). Daarnaast beweren de kenners (en fluisteren de Belgen) dat het huidige groei potentieel van MVDP vele malen groter is dan dat van WVA.

Daarnaast is het WK in Zolder gewoon een snelle koers........ Beetje gladheid erbij en het angstzweet klotst bij WVA onder de oksels vandaan. Maar ongetwijfeld zal hij volgend jaar vele crossen winnen. Mathieu kiest z'n wedstrijden wat selectiever zodat hij er staat op het momemnt van de enige wedstrijd die echt telt.

En Sweeck? Ach, aardige renner hoor, maar beslist niet beter dan een Boros of Toupalik die er aan zitten te komen maar wel voor een seizoen Toi Toi Cup zullen kiezen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149444480
Zeg het ze, buzz! ;)

De groei dit seizoen van Van Aert was misschien nog wel indrukwekkender, had het idee dat MvdP hem vorig jaar 'makkelijk' de baas was. Denk echter dat Van der Poel veelzijdiger is, waardoor hij inderdaad meer moet verdelen en zorgvuldiger z'n koersen zal kiezen, maar daar is niks mis mee!
Jack does it in real time...
pi_149444553
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 12:55 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

S.P.E.C.U.L.A.T.I.E. ! Niets meer en niets minder.

Het ene seizoen is het andere niet. Zo kan ik ook speculeren dat MVDP komend wegseizoen de accenten wat zal verleggen waarbij hij een top conditie heeft zodra Cross Vegas op de rol staat. (en dan dus niet aan het WK op de weg deelneemt). Daarnaast beweren de kenners (en fluisteren de Belgen) dat het huidige groei potentieel van MVDP vele malen groter is dan dat van WVA.

Daarnaast is het WK in Zolder gewoon een snelle koers........ Beetje gladheid erbij en het angstzweet klotst bij WVA onder de oksels vandaan. Maar ongetwijfeld zal hij volgend jaar vele crossen winnen. Mathieu kiest z'n wedstrijden wat selectiever zodat hij er staat op het momemnt van de enige wedstrijd die echt telt.

En Sweeck? Ach, aardige renner hoor, maar beslist niet beter dan een Boros of Toupalik die er aan zitten te komen maar wel voor een seizoen Toi Toi Cup zullen kiezen.
:D
pi_149444762
Dit laat je toch niet over je kant gaan ratjetoe? Hup in de aanval op Buzz.
pi_149444937
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit laat je toch niet over je kant gaan ratjetoe? Hup in de aanval op Buzz.
Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 13:38:21 #148
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_149445118
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.
Dank je!

Oh, en Wout van Aert heeft me op Twitter geblokkeerd.

Twitter bericht van een Golden Palace shirtjes signeer sessie, retweete ik met dat die handtekening op een wit shirt beter uit zou komen..... Vond tie blijkbaar niet grappig, flauw ventje. :r
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_149445129
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Is toch heerlijk man. Beetje plagen, en dan meteen zo'n prachtig betoog.
:Y
pi_149445185
quote:
vr 06/02/2015 - 13:29 Roland Liboton is in het oog van een kleine mediastorm terechtgekomen. Zijn kritische uitspraken over het professionalisme van de Belgische delegatie op het WK veldrijden in Tabor zijn bij de renners en de Belgische wielerbond in het verkeerde keelgat geschoten.
kalenders en standen

Liboton dropte na het WK in Tabor een bommetje door openlijk het "amateurisme" van Eli Iserbyt en Wout van Aert tijdens de wedstrijd te hekelen en uit te brengen dat hij een aantal renners na het WK in bloot bovenlijf had gespot in het Praagse nachtleven.

De uitspraken van Liboton zetten kwaad bloed bij renners en de wielerbond. Sven Nys liet openlijk zijn ergernis blijken op Twitter en de wielerbond heeft beslist Liboton tijdelijk te schorsen als parcourskeurder.

"Bijna alle profs waren geschokt door de uitspraken van Liboton", zegt Smets, directeur van de wielerbond. "Er is een vertrouwensprobleem gerezen. Daarom hebben we Liboton op non-actief gezet tot het vertrouwen met de renners hersteld is."

Of Liboton volgend jaar opnieuw parcourskeurder mag zijn is nog niet beslist. "We willen hem eerst eens spreken, want het is van cruciaal belang dat er vertrouwen is tussen de renners die op een parcours moeten rijden en diegene die het parcours technisch moet keuren."

Toch wil de wielerbond de zaak niet op de spits drijven. "Het werk van parcoursverkenner is vrijwilligerswerk. Roland krijgt enkel een reële onkostenvergoeding. Tot nu toe waren we heel tevreden over zijn werk, maar deze zaak moet eerst afkoelen."
Bron: Sporza

Wat betreft Iserbyt (juiste banden in camper laten liggen) en Wout van Aert (nieuwe fiets net voor WK) heeft Liboton toch gewoon gelijk?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')