zo ben ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee hoor op je eindexamen is het nog makkelijker om te frauderen.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik dreig dat ik afdelingsleiders erbij haal

Maar is er geen regel dat je niet op je telefoons mag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]

Je zou bijna hopen dat de afdelingsleiders dit lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:

ik heb al zoveel probs gehad met leraren en toen ging ik naar afdelingsleider en boden ze excuses aanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de afdelingsleiders dit lezen.

de regel is nuquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar is er geen regel dat je niet op je telefoons mag?

Mooi dit. Maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Tenzij je op maaswaal of kandinsky zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]

Dus jij kan heel sneaky fokken?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
de regel is nu
als je op mobiel zit en de leraar wil niet moet je m wegdoen en als je daarna weer pakt en hij ziet t wordt ie afgepakt

Echt waar is het schoolsysteem heengegaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
ik heb al zoveel probs gehad met leraren en toen ging ik naar afdelingsleider en boden ze excuses aan

nee man zit niet op diequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mooi dit. Maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Tenzij je op maaswaal of kandinsky zit.

ja onder tafelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij kan heel sneaky fokken?

niet fokken met onsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt waar is het schoolsysteem heengegaan.

Jo medeassenaarquote:

Kip, het meest mishandelde stukje vlees, KIPquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef tetouaribo het volgende:
Lekker bordje rijst met kip.... hmmmmm

bordje rijst met kip met satésausquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef tetouaribo het volgende:
Lekker bordje rijst met kip.... hmmmmm

Jo Hermanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
(ik ga even iets proberen hoor jongens)
Hallo meneer hetzalallemaalwel, hoe maakt u het?

Merk je niks van als het op je bord ligt joh, struikvoeler.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kip, het meest mishandelde stukje vlees, KIP

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |