ja maar t is saai nuquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Englesh is the mostest importantest class to payed attention two
Waar gaat het overquote:
kzit gwn op mn mobielquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag op je mobiel tijdens een proefexamen? of ben je al klaar?
was het op mijn school maar zo'n pretquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
kzit gwn op mn mobiel
wat wil hij doen mag gewoon
een keer moeten zij mijn mobiel aanraken ik ga ruzie maken danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was het op mijn school maar zo'n pret
Antwoorden opzoeken jwquote:
neppe stoere boi dus ;squote:
op mijn school was het zo dat als je op je mobiel zat in de les en je gepakt werd, je het moest inleveren en het pas einde van de les terugkreeg. als je nog een keer gepakt werd kreeg je je mobiel pas weer aan het einde van de schooldagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
een keer moeten zij mijn mobiel aanraken ik ga ruzie maken dan
Ik vind het sowieso een goeie instelling. Hulde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil naar de havo dus moet wel goed kunnen
Dat hij mad is joh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je dat even tegen HZAW zeggen, dan unblockt hij me weer van DM's en PM's
ja bij ons ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn school was het zo dat als je op je mobiel zat in de les en je gepakt werd, je het moest inleveren en het pas einde van de les terugkreeg. als je nog een keer gepakt werd kreeg je je mobiel pas weer aan het einde van de schooldag
Thnxquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een goeie instelling. Hulde.
ik weet nog steeds niet of hij echt mad is of aan het trollen is. als ik dat vraag negeert hij mequote:
Nee hoor op je eindexamen is het nog makkelijker om te frauderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil naar de havo dus moet wel goed kunnen
klap je ze dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
maar gebeurd bij mij nooit wanr ze weten dat ik dan ruzie ga maken
zo ben ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee hoor op je eindexamen is het nog makkelijker om te frauderen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik dreig dat ik afdelingsleiders erbij haal
Maar is er geen regel dat je niet op je telefoons mag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de afdelingsleiders dit lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
ik heb al zoveel probs gehad met leraren en toen ging ik naar afdelingsleider en boden ze excuses aanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat de afdelingsleiders dit lezen.
de regel is nuquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar is er geen regel dat je niet op je telefoons mag?
Mooi dit. Maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Tenzij je op maaswaal of kandinsky zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus jij kan heel sneaky fokken?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
de regel is nu
als je op mobiel zit en de leraar wil niet moet je m wegdoen en als je daarna weer pakt en hij ziet t wordt ie afgepakt
Echt waar is het schoolsysteem heengegaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:51 schreef Fylax het volgende:
ik heb al zoveel probs gehad met leraren en toen ging ik naar afdelingsleider en boden ze excuses aan
nee man zit niet op diequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mooi dit. Maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. Tenzij je op maaswaal of kandinsky zit.
ja onder tafelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij kan heel sneaky fokken?
niet fokken met onsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt waar is het schoolsysteem heengegaan.
Jo medeassenaarquote:
Kip, het meest mishandelde stukje vlees, KIPquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef tetouaribo het volgende:
Lekker bordje rijst met kip.... hmmmmm
bordje rijst met kip met satésausquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:59 schreef tetouaribo het volgende:
Lekker bordje rijst met kip.... hmmmmm
Jo Hermanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
(ik ga even iets proberen hoor jongens)
Hallo meneer hetzalallemaalwel, hoe maakt u het?
Merk je niks van als het op je bord ligt joh, struikvoeler.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kip, het meest mishandelde stukje vlees, KIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |