ja maar t is saai nuquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Englesh is the mostest importantest class to payed attention two
Waar gaat het overquote:
kzit gwn op mn mobielquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag op je mobiel tijdens een proefexamen? of ben je al klaar?
was het op mijn school maar zo'n pretquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
kzit gwn op mn mobiel
wat wil hij doen mag gewoon
een keer moeten zij mijn mobiel aanraken ik ga ruzie maken danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was het op mijn school maar zo'n pret
Antwoorden opzoeken jwquote:
neppe stoere boi dus ;squote:
op mijn school was het zo dat als je op je mobiel zat in de les en je gepakt werd, je het moest inleveren en het pas einde van de les terugkreeg. als je nog een keer gepakt werd kreeg je je mobiel pas weer aan het einde van de schooldagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
een keer moeten zij mijn mobiel aanraken ik ga ruzie maken dan
Ik vind het sowieso een goeie instelling. Hulde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil naar de havo dus moet wel goed kunnen
Dat hij mad is joh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan je dat even tegen HZAW zeggen, dan unblockt hij me weer van DM's en PM's
ja bij ons ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn school was het zo dat als je op je mobiel zat in de les en je gepakt werd, je het moest inleveren en het pas einde van de les terugkreeg. als je nog een keer gepakt werd kreeg je je mobiel pas weer aan het einde van de schooldag
Thnxquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een goeie instelling. Hulde.
ik weet nog steeds niet of hij echt mad is of aan het trollen is. als ik dat vraag negeert hij mequote:
Nee hoor op je eindexamen is het nog makkelijker om te frauderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil naar de havo dus moet wel goed kunnen
klap je ze dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
maar gebeurd bij mij nooit wanr ze weten dat ik dan ruzie ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |