Zal niet vaak gebeuren. Daarnaast zullen renners ook wel voor de dubbel Giro-Vuelta blijven gaan dunkt me.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar krijgen we ook een interessante Vuelta als iedereen eens op normale wijze uit de Tour komt en dus geen seizoen moet goedmaken.
Dat verpest de Vuelta momenteel juist een beetjequote:
Dat bedoel ik dus, daarom mijn eerdere berichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat verpest de Vuelta momenteel juist een beetje. Met voorbedachte rade na 10 dagen afstappen, het zou eigenlijk niet moeten kunnen.
Ah, ik dacht dat het alleen een aanvulling was op de post van SOKquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, daarom mijn eerdere bericht
Of nog erger, als training mee gaan in een vlucht en als je training erop zit gewoon de benen stil houdenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat verpest de Vuelta momenteel juist een beetje. Met voorbedachte rade na 10 dagen afstappen, het zou eigenlijk niet moeten kunnen.
Blijlevens had juist vaak maar één of hooguit twee knechten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, SoK, volgens mij is dat 'het succes van het treintje' te noemen. Daardoor is het tempo in de laatste km's hoger geworden, waardoor het moeilijker is om vooraan te zitten, waardoor een ander treintje ook noodzakelijk is, waardoor het tempo hoger wordt etc.
In mijn herinnering is Blijlevens hier zo'n beetje mee begonnen. Was niet goed genoeg om langer dan een km vooraan te zitten, maar met goed werk van TVM kon ie toch z'n etappe meepikken.
Dat was wel een bazentrein trouwens met Scirea, Calcatera, Fornaciari en Fagniniquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Blijlevens had juist vaak maar één of hooguit twee knechten.
Cipollini begon met de volledige trein. Daarmee won 'ie zoveel etappes in de Giro.In de Tour wat minder, omdat zijn ploeg vaak niet meedeed. Ze kregen op een gegeven moment vaak geen uitnodiging meer,omdat de ploeg in feite bestond uit Cipollini en 8 knechten. Cipo stapte na 10 dagen af, en de organisatie van de Tour had daar genoeg van, dus nodigde hem niet meer uit (de ploeg had ook te weinig punten omdat alleen Cipollini punten verzamelde).
Ach, met die treintjes kan ik nog leven, maar die klassementsrijders die daar met hun hele entourage tussen hangen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, SoK, volgens mij is dat 'het succes van het treintje' te noemen. Daardoor is het tempo in de laatste km's hoger geworden, waardoor het moeilijker is om vooraan te zitten, waardoor een ander treintje ook noodzakelijk is, waardoor het tempo hoger wordt etc.
Of 1 sprintersetappe op het eind dan moeten die dikkerdjes 2 weekjes zwoegen voor hun kans.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:17 schreef Wombcat het volgende:
Gewoon sprintetappes afschaffenDan ben je van het gezeur af. Die zijn toch totaal oninteressant. Kan Lefevre ook zijn zin krijgen, want kunnen de grote rondes in 2 weken gereden worden.
Nu wordt er in februari gecashed in de zandbak. Ach, het is toch veredelde training.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:28 schreef Marcoss het volgende:
Die koersen zijn ook steeds vroeger, waren altijd halverwege februari..
En de Limburger melde vandaag dat er in de Waalse pijl voor de laatste beklimming van de muur nog een extra helling komt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:34 schreef rubbereend het volgende:
Parijs-Roubaix met 52,7 km kasseistroken
Dat proberen ze toch al jaren? Vooralsnog heeft het weinig effect gehad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
En de Limburger melde vandaag dat er in de Waalse pijl voor de laatste beklimming van de muur nog een extra helling komt.
Valverde, Visconti , Rebellin, Schleckquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Het seizoen is pas echt begonnen als Bauke Mollema een ereplaats pakt achter Valverde in een Spaanse voorbereidingskoers.
1. GBR CUMMINGS Stephen MTN 3h56'30" 80
2. ESP VALVERDE BELMONTE Alejandro MOV 48
3. ITA FORMOLO Davide TCG 06" 40
4. NED MOLLEMA Bauke TFR 06" 36
5. CZE KÖNIG Leopold SKY 06" 32
6. ESP INTXAUSTI ELORRIAGA Beñat MOV 13" 28
7. BLR SIUTSOU Kanstantsin SKY 15" 24
8. ITA VISCONTI Giovanni MOV 15" 20
9. USA BOSWELL Ian SKY 15" 16
10. BEL WELLENS Tim LTS 15" 12
11. NED DE MAAR Marc ROO 18" 10
12. BLR KIRYIENKA Vasil SKY 22" 9