Tristan Hoffman heeft er ook een paar dichtbij gezeten. Zeer ondergewaardeerde renner destijdsquote:
Geen mindere naam dan Backstedtquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tristan Hoffman heeft er ook een paar dichtbij gezeten. Zeer ondergewaardeerde renner destijds
Ik had het wel mooi gevonden als hij had gewonnen op het velodrome van Roubaix hij kwam van het baanwielrennen tenslottequote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Marcoss het volgende:
Van Bon had met iets meer geluk ook een monument kunnen winnen, vooral dat WK toen.. (won wel Hamburg, maar dat is toch een niveau lager)
Won wel de wereldbeker dat jaar... 14 jaar geledenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Dekker zal ook nog wel eens wakker worden van zijn 2e plek in de RVV btw
twitter:NOSsport twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 17:15:21Na twaalf jaar koersen houdt @NickNuyens het voor gezien. Hij kon voor dit jaar geen nieuwe ploeg meer vinden. http://t.co/dBZq9qG4i8 reageer retweet
Eigenlijk onvoorstelbaar dat die profiteur nog een klassieker gewonnen heeft in z'n carriere ook ...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:34 schreef Evertjan het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 17:15:21Na twaalf jaar koersen houdt @NickNuyens het voor gezien. Hij kon voor dit jaar geen nieuwe ploeg meer vinden. http://t.co/dBZq9qG4i8 reageer retweet
ik zag hem de Gold Race al winnenquote:
Tsjah. RVV, KBK, Dwars door Vlaanderen, De Omloop. Hoe hij het ook deed, het staat wel op zijn lijst terwijl er ook renners zijn die overal tweede werden bij wijze van.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar dat die profiteur nog een klassieker gewonnen heeft in z'n carriere ook ...
bron: 1limburg.nlquote:Provincie wil Tour de France naar Limburg halen
De provincie heeft zich gemeld bij organisator ASO om een etappe van de Tour de France naar Limburg te halen.
Tour-directeur Christian Prudhomme bevestigt dat Limburg in beeld is voor een etappe.
Koopmans
Gedeputeerde Ger Koopmans zegt: "We hebben onze belangstelling kenbaar gemaakt bij ASO. Zolang die heuvels hier blijven liggen, zijn wij geïnteresseerd in het organiseren van wielerwedstrijden."
In 2006 was de Tour voor het laatst in Zuid-Limburg, Toen eindigde een etappe in Valkenburg.
bron: nos.nlquote:Ook een vrouwenkoers tijdens Vuelta
VANDAAG, 15:22WIELRENNEN
Marianne Vos wint de eerste La Course EPA
Na het succes van La Course op de laatste dag van de Tour, krijgt het vrouwenpeloton nu ook zijn eigen wedstrijd tijdens de Vuelta van dit jaar. Dat zegt directeur Christian Prudhomme namens de ASO dinsdag tegen de NOS.
De ASO organiseert beide grote rondes. "We zijn bezig met regelen van een La Course in Madrid", aldus Prudhomme. "Het is nog niet helemaal rond, maar we gaan ervan uit dat het gaat lukken."
De laatste dag van de Vuelta is dit jaar op zondag 13 september.
Waarom geen complete koers voor vrouwen tijdens de Vuelta? "De vrouwen willen niet per se meer koersen, ze willen meer aandacht van de media. Die krijgen ze als ze op de dag van de slotetappe van de mannen hun koers mogen rijden."
Prudhomme stelt dat het onmogelijk is om een hele ronde tegelijkertijd te organiseren. "Ik heb het er ook met Marianne Vos over gehad. Tien jaar geleden kon dat misschien nog, maar nu is het logistiek onmogelijk."
De tweede editie van La Course in Parijs is overigens op zondag 26 juli.
ik ook als hij daar wint dan krijg ik een hartverzakkingquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef Mani89 het volgende:
De Gees gaat Dwars door Vlaanderen rijden. Ik houd nu al mijn hart vast.
Ik sluit niks uit. Wie had verwacht dat hij Sagan reglementair uit het wiel zou sprinten...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ook als hij daar wint dan krijg ik een hartverzakking
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Wie had verwacht dat hij Sagan reglementair uit het wiel zou sprinten...
Dat was een JUICHEN! momentjequote:
gelukkig is het een zachte winter dus ik heb nog zelf iedere week wat kilometers kunnen maken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, zaterdag begint het seizoen alweer. Na 3 fietsloze maanden heb ik er wel weer zin in.
28 februariquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, zaterdag begint het seizoen alweer. Na 3 fietsloze maanden heb ik er wel weer zin in.
Omloop het Volk blijft de echte opening van het seizoen idd, maar die rondes in het verre Oosten zijn leuke opwarmertjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |