Ook omdat verder niemand 3fm luister of uberhaupt radioquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:49 schreef BoerBert het volgende:
Man man man, zeg ik iets positiefs over Giel, wordt het compleet genegeerd. Lekker zuur, T.
Ik moet echt altijd om jouw posts lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Leuk is dat ja... als ik een verslag lees op 3voor12 van een festival waar ik ben geweest lijkt het wel of heb ik precies de bands gezien die 3voor12 heeft overgeslagen
Idem voor de tv-rapportages die ze maken van bv Lowlands. Precies de bands die ik niet hoef te zien.
Lees je post nu pas. Ik vind Giel een topgozer met verstand van alles. Ben zeker geen Giel-hater. Maar deze "felicitatie" slaat nergens op. Ja, hij vindt het wel terecht voor Atze. Maar daar gaat het niet om. Het is de kritiek die hij uitoefent op Atze, die slaat gewoon nergens op. Laat Atze nou toevallig vaak negatief zijn over die 3fm bandjes. Wat een toeval. Die zijn ook gewoon troep.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
Gielhaat als vanouds hier, maar ben ik dan de enige die vindt dat hij nu niet iets heel raars zegt?
Nou ik raak er wel wat aangewend maar toch staat het in de tenten waar ik sta net zo vol als in de tenten waar de recencent over schrijft. Denk ik tenminste want dat kan ik natuurlijk niet zien als ik er niet bij benquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:54 schreef Norrage het volgende:
Ik moet echt altijd om jouw posts lachenjij hebt zo'n rare muzieksmaak, soms denk ik dat je bij elk concert in je eentje staat
En altijd doe je weer alsof je verrast en verbaasd bent dat niemand jouw bandjes etc reviewt/gezien heeft
Blijkbaar kan hij bij muziekjournalisten wel kritisch zijn. Over muziek niet, daar heb ik hem nog nooit iets anders aan horen kondigen dan dat het goed is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het is wel gemeend. Dat wordt dan vervolgens opgevat als "iemand die elke leerling een 10 wil geven" (dan had hij toch wel vol lof gesproken, of niet dan?) en dat hij zich laat kennen. Dat lees ik er dus absoluut niet in.
Kan Ranja dan niet voor 3voor12 gaan recenseren. Beste voor beiden danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:11 schreef Norrage het volgende:
Maar als zelfs 3voor12, die doorgaans eigenlijk 90% van de bandjes wel verslaat en echt niet zo biased is richting de grote namen, zelfs jouw bandjes niet verslaat![]()
Maar goed, ik vind het vooral grappig
Ik luister overdag meer radio dan "eigen" muziek, om de simpele reden dat ik een baan heb en rekening moet houden met mijn collega(s). Daarbij is het ook wel prettig om hapklare muziek te luisteren. Als ik mijn playlist draai, moet ik me continu verantwoorden voor de muziekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook omdat verder niemand 3fm luister of uberhaupt radio
Jij zoekt het vooral in de bandjes die vrij ver onder de radar blijven, al dan niet bewust. Ik vind het knap, omdat ik veel namen pas leer kennen door jou. Aan de andere kant valt er ook veel te genieten in de "mainstream indie", maar om redenen eindigen dat soort artiesten nooit hoog bij jouquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:09 schreef ranja het volgende:
En ik heb geen rare muzieksmaakalleen wat minder mainstream-indie
En als ie kritisch is komt het hem bijna duur te staan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij bij muziekjournalisten wel kritisch zijn. Over muziek niet, daar heb ik hem nog nooit iets anders aan horen kondigen dan dat het goed is.
Verder vind ik naast het feit dat hij totaal niet kritisch is en een aandachtshoer wel dat hij erg geschikt is als 3fm dj.
Gewoon omdat hij echt wel goed kan lullen.
Tja, dat ligt toch vooral aan die muziekstijl. Om een of andere reden zijn het vaak van die zeikbandjes die zo populair worden onder de indieliefhebbers. Echt lekkere (rammel)rock wordt bijna nooit zo gehypet. En als dat wel gebeurt pik ik het ook vaak wel op. Maar ik heb geen idee waarom al die bands die ik wel meteen goed vind nooit groter wordenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:18 schreef Moody het volgende:
Jij zoekt het vooral in de bandjes die vrij ver onder de radar blijven, al dan niet bewust. Ik vind het knap, omdat ik veel namen pas leer kennen door jou. Aan de andere kant valt er ook veel te genieten in de "mainstream indie", maar om redenen eindigen dat soort artiesten nooit hoog bij jou
En Springstienquote:Op zondag 18 januari 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totale perfectie bij atzegod
Atzegod en Portishead adoratiepost dit.
Ik stond woensdag bij het concert van Kiasmos naast Atzegod. Totaal genot.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totale perfectie bij atzegod
Atzegod en Portishead adoratiepost dit.
welke pinkpop was dat? Ook 2013?quote:
Die vorige geloof ik. 2012?quote:Op zondag 18 januari 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke pinkpop was dat? Ook 2013?
Hier ook een voorkeur voor vrouwenstemmen, wat ze vaak als zeikerig bestempelenquote:Op zondag 18 januari 2015 00:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, dat ligt toch vooral aan die muziekstijl. Om een of andere reden zijn het vaak van die zeikbandjes die zo populair worden onder de indieliefhebbers. Echt lekkere (rammel)rock wordt bijna nooit zo gehypet. En als dat wel gebeurt pik ik het ook vaak wel op. Maar ik heb geen idee waarom al die bands die ik wel meteen goed vind nooit groter worden
En verder heb ik natuurlijk een voorkeur voor vrouwenstemmen en om een of andere reden doet dat het nooit zo goed bij de meerderheid van de media.
Eisley ken ikquote:Op zondag 18 januari 2015 00:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook een voorkeur voor vrouwenstemmen, wat ze vaak als zeikerig bestempelenMaar ik zal wel weer veel te mainstream zijn
![]()
Ik luister op het moment toch wel lekker eenzijdig naar now now, eisley, soley en balance & composure
als dat uberhaupt nog binnen indie valt.
Okay, had ik wel verwacht. Vooral de laatste 2.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Eisley ken ikHeb ik een paar albums van maar de laatste heb ik maar laten zitten, teveel van hetzelfde. En ik geloof niet dat 1 van die bands binnen mainstream valt, weinig mensen die het kennen volgens mij
Ach ja, ik heb ook niet het idee dat die laatste minder is dan de vorige maar of ik nou echt een 4e Eisley in de kast moet hebben staan, misschien is 3 wel genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 01:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Okay, had ik wel verwacht. Vooral de laatste 2.
En ik ben eigenlijk naar Eisley gaan luisteren door het laatste album
twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 22:51:49Giel Beelen vindt dat de traditionele bierdouche op Noorderslag afgeschaft moet worden #ESNS15 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |