rens is niet de zanger toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mindfuck: Thomas Berge en de zanger van PAUW zijn broers
Doe even nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk; drummerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rens is niet de zanger toch?
Ik niet, heb om eerlijk te zijn zelden zo'n saai concert meegemaakt als toen ik ze een keer zag paar jaar terug. En het is nog in de Hertz ook; die zaal is volstrekt ongeschikt voor pop/rockmuziekquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Low is wel extreem vlak natuurlijk voor een interessante liveact. Maar dringt het ook niet door live?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik niet, heb om eerlijk te zijn zelden zo'n saai concert meegemaakt als toen ik ze een keer zag paar jaar terug. En het is nog in de Hertz ook; die zaal is volstrekt ongeschikt voor pop/rockmuziek
Schandalig! Maar het was ook geen heel grote release. Werd overigens nog best veel genoemd in de jaarlijstjes hoor, eindigde redelijk hoog in het door kciR gemaakte totaalklassement.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:17 schreef Moody het volgende:
Heb het album van Nick Mulvey compleet gemist vorig jaar!
Ik zie dat ik hem in mei heb toegevoegd aan mijn playlist, maar nooit heb beluisterd
Zag hem wel voorbij komen in 1 (of 2) jaarlijstjes......
Doet me eigenlijk meer aan het werk van zijn oude maatje Aidan Moffat denken, al kan die dat beduidend beter. Was altijd de verhalenverteller. Middleton vind ik toch beter als hij 'gewoon' zingt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:30 schreef Norrage het volgende:
Iemand de plaat van Malcolm Middleton(Arab Strab) met David Shigley (geen idee wie dat is) geluisterd? Een heel vaag luisterbaar album met rare verhaaltjes over onthoofde konijnen en heel veel fuck. Doet me beetje denken aan Sleaford Mods.
Check dit nummer voor een leuk verhaaltje:
Dat is wel een fantastische plaat, net als opvolger Into The Woods. Het daarna verschenen A Brighter Beat vond ik minder. Iets te vrolijk voor een Middleton-plaat wellicht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja maar bij dat album is de muziek nog vrolijk als je dat 5:14 Fluoxytine Seagull Alcohol John Nicotine luisterd vraag je je af hoe het uberhaupt zo lang volgehouden heeft dat hij nog meer albums kon maken
En hun neef voetbalt bij zondagtopklasser HSC '21. Ook weer een weetje dat je kunt meenemen naar een popquiz.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mindfuck: Thomas Berge en de zanger van PAUW zijn broers
Ik mag toch hopen dat dat soort ellende nooit een weg zal vinden naar een popquiz...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
En hun neef voetbalt bij zondagtopklasser HSC '21. Ook weer een weetje dat je kunt meenemen naar een popquiz.
Zag ze als voorprogramma Elephant Stone, was erg fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:52 schreef Beregd het volgende:
Is het nieuwe album van bed rugs al geplugd?
Belgische psychedelica, klinkt heerlijk wmb, full album staat ook al op spotify. Ik lees ook goede recenties, dus je hebt het niet alleen van mij!
Ach, 3 voor 12 is sowieso een beetje zuur altijd toch.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:34 schreef Heufd het volgende:
En Giel Beelen 'feliciteert' hem.
https://www.facebook.com/Giel3FM/posts/10152984821922674
Beter dan Giel die elke band de hemel in prijst. Dat geldt sowieso voor al die gasten die ik op de NPO wel eens over muziek hoor praten. Alle artiesten zijn gewoon super/geniaal/vernieuwend. Commentaar is echt totaal nutteloos op die manier zeg dan niks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ach, 3 voor 12 is sowieso een beetje zuur altijd toch.
Ik had een keer een geweldig optreden meegemaakt, las ik later op 3 voor 12 een conclusie "eigenlijk was het niet zo goed" of iets dergrlijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |