Ja, album is uitgebracht bij Excelsior. Dus nu kun je het niet leuk meer vinden....quote:
Ach, Excelsior heeft ook Spinvis en Roosbeef, dus zo erg zijn ze niet. Maar die standaard rock-bandjes....tsja,quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, album is uitgebracht bij Excelsior. Dus nu kun je het niet leuk meer vinden....
Overigens blikt ook KindaMuzik vooruit op 2015. Een glazen bol met diverse artiesten en een glazen bol met zeven vrouwelijke singer / songwriters en een verkenningstocht die ze eind december hielden op een festival in Gent:
http://www.kindamuzik.net(...)azen-bol-2015/25615/
Ik denk dat als je alle artiesten bij Excelsior op een rij zou zetten, je een veel gevarieerder beeld krijgt dan jij nu schetst hoor. Natuurlijk zit er veel gitaarpop bij, omdat de mannen achter het label dat zelf goed vinden. Maar er zit ook genoeg aparts tussen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach, Excelsior heeft ook Spinvis en Roosbeef, dus zo erg zijn ze niet. Maar die standaard rock-bandjes....tsja,
The Weather Station klinkt in elk geval al leukquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:16 schreef methodmich het volgende:
Overigens blikt ook KindaMuzik vooruit op 2015. Een glazen bol met diverse artiesten en een glazen bol met zeven vrouwelijke singer / songwriters en een verkenningstocht die ze eind december hielden op een festival in Gent:
http://www.kindamuzik.net(...)azen-bol-2015/25615/
Ja, die leek me ook wel interessant. In de gaten houden maar!quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:00 schreef ranja het volgende:
[..]
The Weather Station klinkt in elk geval al leuk
net dit album beluisterdquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, die leek me ook wel interessant. In de gaten houden maar!
Excelsior? Aftellen tot Anne Soldaat mee op tour gaat in dat geval.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:45 schreef Apostrof het volgende:
Ik mag de Afterpartees wel. Hebben humor en die zanger maakt er live altijd een show van. Eigenlijk jammer dat ze door Excelsior zijn opgepikt want daardoor zijn ze niet echt meer zo'n rommelig garagebandje
hadden ook al een erg goede EP uit vorig jaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die leek me ook wel interessant. In de gaten houden maar!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Excelsior? Aftellen tot Anne Soldaat mee op tour gaat in dat geval.
Wat een gekke vergelijking, ik hoor er geen van beiden in.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:28 schreef Slobeend het volgende:
Ryley Walker heeft vorig jaar een album uitgebracht, volgens mij hier langsgekomen. In maart komt al weer een nieuwe maar nu bij DeadOceans. Geweldig nummer alvast. Nick Drake meets The War On Drugs las ik ergens
Volgens Pitchfork nummer 2, volgens een andere site nummer 1.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:48 schreef Norrage het volgende:
Sleater-Kinny ook maar eens luisteren geloof ik, was de #1 van most anticipiated toch? Nog nooit van gehoord maar kennelijk is het aardig.
Ik vind het origineel toch best wel veel beter dan deze remixquote:
Ze doen het eigenlijk al 20 jaar fantastisch. Uitstekende band. Maar ik heb nogal eens moeite met de vocalen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Moody het volgende:
Ze doen het al 20 jaar vrij aardig. Gruizige meisjesrock. Niet meer zo gruizig vandaag de dag.
Da's een leuke plaat inderdaad. Ik vind het werk van Barrett persoonlijk wel een stukkie beter.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef Grobbel het volgende:
Nu aan het luisteren naar het album Joy of a Toy van Kevin Ayers (1969). Wel een aanrader om eens op Spotify/Deezer/etc te proberen (en daarna in je hart te sluiten). Prettig geschifte mix van psych, canterbury, Syd Barrett invloeden en vaudeville ragtime van het toenmalige Soft Machine bandlid. En een mooie break van de sleur om steeds maar weer elke nieuwe hype te moeten luisteren om bij te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |