Serieus? Okéquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:13 schreef methodmich het volgende:
Da's raar, die heb ik al sinds december fysiek in huis.
Ik heb inderdaad ook alleen het laatste album gekocht en geen andere. En ik geloof niet dat ik The Jezabels ken, zal er eens naar luisteren.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:26 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook niet het idee dat die laatste minder is dan de vorige maar of ik nou echt een 4e Eisley in de kast moet hebben staan, misschien is 3 wel genoeg
Ken je ook The Jezabels? Ik vind ze wel enigzins vergelijkbaar afgezien van de meerstemmigheid.
Ja, serieus. Maar was misschien een import dan, zou kunnen. Doen ze wel vaker bij mijn vaste platenzaak, hoewel ik nu niet het idee had dat dit het geval was.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Serieus? OkéOp Spotify in ieder geval nu pas.
Eens! En daar is niets mis mee. Juist leuk, valt er nog eens iets te ontdekken in plaats van steeds weer allerlei van die bandjes die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:09 schreef ranja het volgende:
En ik heb geen rare muzieksmaakalleen wat minder mainstream-indie
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef DO2 het volgende:
Ik ben heel blij met ranja's aanwezigheid. Ook al doe ik zelden iets met zijn luistertips,.
Dat laatste siert je dan weer niet, maar goed. Misschien een goed voornemen voor 2015!quote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef DO2 het volgende:
Ik ben heel blij met ranja's aanwezigheid. Ook al doe ik zelden iets met zijn luistertips,.
Meteen in de herkansingquote:Op zondag 18 januari 2015 16:34 schreef DO2 het volgende:
Dat heeft zo'n Distillers vibequote:
Hm... Distillers heb ik weinig meequote:
Vanmiddag wat op spotify gezocht. Now Now klinkt wel erg lekker. Ik heb 1 EP beluisterd.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier ook een voorkeur voor vrouwenstemmen, wat ze vaak als zeikerig bestempelenMaar ik zal wel weer veel te mainstream zijn
![]()
Ik luister op het moment toch wel lekker eenzijdig naar now now, eisley, soley en balance & composure
als dat uberhaupt nog binnen indie valt.
Ja klopt is een zangerquote:Op zondag 18 januari 2015 19:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanmiddag wat op spotify gezocht. Now Now klinkt wel erg lekker. Ik heb 1 EP beluisterd.
Soley heb ik 1 single van gehoord, mwah niet helemaal mijn ding.
Bij Balance and Composure hoor ik geen zangeresmaar klinkt wel ok, beetje foo fighters-achtig.
Ik ook wel maar ik dacht dat je een lijstje van zangeressen (bands) noemdequote:Op zondag 18 januari 2015 19:52 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja klopt is een zanger![]()
Ik luister tussendoor ook wel naar mannen, B&C, Lydia, Copeland.
Die ep die ik heb beluisterd was trouwens nog onder de naam Now Now Every Childrenquote:En Now, Now is gewoon altijd lekker om te luisteren, als het goed is komt er binnenkort vast nog wel iets nieuwsein-de-lijk.
Van de oude S-K vind ik die vorige, The Woods, ook de minste. The Hot Rock en Dig Me Out zijn m'n favorieten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:57 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwe Sleater-Kinney is wel leuk zeg. Ging er een beetje vertwijfeld in, want vond die vorige plaat echt 3x niks, maar deze kan ik zeker waarderen.
Goed album jaquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm... Distillers heb ik weinig mee
Soko maakte altijd heel breekbare muziek maar deze stijl bevalt me ook heel erg, past eigenlijk veel meer bij wat ik altijd leuk vindAl stond haar 1e album een paar jaar geleden ook heel hoog in m'n jaarlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |