Heb je in Amsterdam ook niet nodigquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe een traktor werkt
zijn allemaal incidentjes die verder nooit voorkomenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
1. Zullen vast racisten zijn die hem achterna rennen
volgens mij hebben ze in amsterdam nog nooit een tractor in het echt gezienquote:
Alberto is wel slecht bezig. In de reconstructie is het een neger. Maar op de bewakingsbeelden heeft meneer eerder een midden-oostelijk uiterlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn allemaal incidentjes die verder nooit voorkomen
Dat dan weer wel. Op de kinderboerderij of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze in amsterdam nog nooit een tractor in het echt gezien
de reconstructie dief was geen negerquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Alberto is wel slecht bezig. In de reconstructie is het een neger. Maar op de bewakingsbeelden heeft meneer eerder een midden-oostelijk uiterlijk.
Makkelijk, lieten ze net zienquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar even serieus. Hoe kan iemand met een best goed lopend bedrijf hierin trappen?
Wat ik al eerder zei: hebzucht. Makkelijk snel wat verdienen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar even serieus. Hoe kan iemand met een best goed lopend bedrijf hierin trappen?
Ik wil mijn trekker rijbewijs wel halen als dat in Juni ingaatquote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef tralalala het volgende:
Ik heb wel eens in een trekker gereden.
Ja maar je zou denken dat die mensen wel een beetje gezond verstand hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: hebzucht. Makkelijk snel wat verdienen.
ow, even gemistquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de reconstructie dief was geen neger
Teveel gras gesnovenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar je zou denken dat die mensen wel een beetje gezond verstand hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |