abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148749050
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk recht op je eigen mening, maar als ik een topic binnen kom stormen over Peugeot, mensen daar vertel dat Peugeot eigenlijk niet echt bestaat en dat de mensen die in een Peugeot denken te rijden eigenlijk in een Renault rijden, hoe zou jij dan reageren?
Jij vraagt bewijs, wij laten bewijs zien en je negeert het of je zegt dat het toch niet echt is.
je houdt jezelf dus bewust dom en negeert feiten omdat je je mening pertinent niet bij wil stellen.

Dat vind ik een beetje vreemd en raar maar bovenal erg dom.
Waar precies heb ik gezegd dat transgenders en het fenomeen niet bestaan snakelady? Daar refereer je telkens naar namelijk, en dat heb ik nooit gezegd.
pi_148749110
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:17 schreef Alentejana het volgende:
Hoe blij zou jij zijn als je morgen wakker werd met een vagina en borsten? Zou je dat dan niet rap weg willen laten halen en een penis aan willen meten?
Er is wel een verschil tussen 30 jaar man zijn en ineens borsten en een vagina hebben en transgenders. Ik weet hoe het was, ik heb een geschiedenis met mijn uiterlijk :). Dat is wat anders dan transgender zijn.

Voor de rest hoef ik niet op je reactie in te gaan, ben het ermee eens :)
pi_148749259
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen 30 jaar man zijn en ineens borsten en een vagina hebben en transgenders. Ik weet hoe het was, ik heb een geschiedenis met mijn uiterlijk :). Dat is wat anders dan transgender zijn.

Voor de rest hoef ik niet op je reactie in te gaan, ben het ermee eens :)
:o

Herken jij je hierin? (Vanaf 3:05)

(Transgender wensen dat het zo makkelijk zou zijn ;) )
pi_148750098
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik kan niet beoordelen in welke kringen jij je begeeft, maar ik ken werkelijk niemand die een pop of fleshlight heeft. Geen idee hoe je er bij komt dat mannen daar geen probleem mee hebben, maar ik denk dat je het nergens op baseert.
Die anus mag je houden van mij, dat is een uitgang.

[..]

Nee, nee en nog eens nee. Een geboetseerde vagina is voor mij geen vagina. Dat is gewoon een nep ding wat gecreëerd is en geen enkele functie dient behalve cosmetisch.

[..]

Ook nee. Een borstimplantaat staat netjes rechtop als de dame in kwestie ligt en je voelt hem zitten, been there done that. Niks natuurlijks aan.

[..]

Voor mij zal een seksleven met een transgender nooit bevredigend zijn, ik zou hem niet omhoog krijgen. Er zullen genoeg mensen zijn die er geen moeite mee hebben en een prima relatie met seksleven kunnen opbouwen, maar daar ben ik er niet 1 van.

[..]

Een gynaecoloog bekijkt en beleeft een vagina heel anders dan ik dat doe. Het mag dan uiterlijk geen verschil zijn, hij werkt gewoon niet naar behoren. Net als tofu geen vlees is en de paus geen moslim is.

Ik vind dat je behoorlijk fel reageert, dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Denk ook dat je over het feit heengaat wat ik vind en dat ik mijn mening weergaf (weergeef). Die hoeft zeker niet voor meer mannen te gelden.

Voor mij zijn alle ingrepen aan een lichaam die niet medisch noodzakelijk zijn nonsens. Ik hoef geen opgeleukte poes, gebleekte anus, opgepompte tieten of weggezogen vet. Ik wil de real deal, the real women. Ik zie ook 9 van de 10 keer dat het een transgender betreft, ik kan daar niet doorheen kijken op seksueel gebied. Als persoon en vriendschappelijk geen enkel probleem, maar verder dan dat zal het nooit komen. Al zou het het laatste op aarde zijn. Dat geldt ook voor een man, daar zal je mij ook niet mee in bed vinden. Dat is niet mijn ding. Waarmee ik de mannen en vrouwen die wel met een transgender of eigen geslacht in bed liggen NIET ver- of beoordeel. Dat is hun ding, prima.

Laat ik ook heel duidelijk stellen dat ik het niet kan begrijpen dat je van geslacht wil veranderen. In mijn ogen is dat echt waanzin en kan geen enkele goede reden bedenken waarom je dat zou willen. Net als mensen niet begrijpen dat ik een Peugeot rijd of een houten vloer heb liggen. Dat zijn dingen doe heel persoonlijk zijn, en dat moet je respecteren. Ik respecteer het dan ook heel erg als mensen voor hun eigen keuzes gaan en dit soort paden bewandelen. Ik vind het heel knap dat je zo jezelf kan zijn, dat zal zeker niet makkelijk zijn zover ik dat kan beoordelen.
Je zegt het af en toe wat bot, maar ben het op sommige punten met je eens.

Ik weet niet of ik een seksuele relatie zou kunnen krijgen met een transvrouw. Zou hem liever in een echte vagina stoppen (no offense).
pi_148750122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Weten hoe het was is een slap argument, wij weten hoe het zou moeten zijn.
Het gaat om het gevoel.Je voelt je dan toch ongelukkig in je uiterlijk? Dat is voor een transgender hetzelfde. Het klopt niet met wie je bent, zo simpel is het en je wilt het aanpassen naar hoe het hoort te zijn bij jouw innerlijk.
Als anderen dat dan zien als het simpelweg een ander setje genitaliën aanmeten omdat je iets anders wilt zijn dan je bent, is op z´n zachts gezegd jammer en klopt gewoon niet met hoe het zit.
pi_148750142
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef Gewas het volgende:

[..]

Je zegt het af en toe wat bot, maar ben het op sommige punten met je eens.

Ik weet niet of ik een seksuele relatie zou kunnen krijgen met een transvrouw. Zou hem liever in een echte vagina stoppen (no offense).
En hoe weet je precies wat een echte en "onechte" is dan? Treed eens in details?
pi_148750295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:43 schreef Alentejana het volgende:

[..]

En hoe weet je precies wat een echte en "onechte" is dan? Treed eens in details?
Dat is niet echt uit te leggen, dat is meer een gevoel.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:53:51 #283
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148750445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waar precies heb ik gezegd dat transgenders en het fenomeen niet bestaan snakelady? Daar refereer je telkens naar namelijk, en dat heb ik nooit gezegd.
Je hebt meerdere malen aangegeven dat het psychologisch is, en feit is dat dat het niet is, het is een biologisch aangeboren "fout".
Dat het probleem in de hersenen zit maakt het nog niet psychologisch.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148750486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat is niet echt uit te leggen, dat is meer een gevoel.
Probeer dat gevoel eens uit te leggen?
Ik denk nl dat het gevoel komt vanuit een vooroordeel, dat is zo jammer.
Dat vooroordeel is gebaseerd op niks.
Je DENKT dat het wel anders moet zijn.
Je denkt dat er ergens toch een man in zit.

Of heeft het te maken met een soort status van "echte man"?

Laat mij eens proberen in te leven in zo´n gevoel?
pi_148750502
quote:

[..]

Nou, als ik over een poes wrijf dan heb ik graag dat deze nat wordt. Dat gebeurd bij een geboetseerde poes niet. Dus dan weet je al snel wat echt en onecht is.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:57:19 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148750554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nou, als ik over een poes wrijf dan heb ik graag dat deze nat wordt. Dat gebeurd bij een geboetseerde poes niet. Dus dan weet je al snel wat echt en onecht is.
Dat gebeurd ook niet altijd bij natuurlijke vagina's (bij poezen verwacht ik dat als ik ze aai ze harig zijn en ze beginnen te spinnen)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148750561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dus elke poes die niet nat wordt is onecht. Ik geloof dat je toch iets verder moet studeren op het gebied van vaginas...
Het feit dat er veel glijmiddel wordt verkocht is niet alleen aan de homos te danken, hoor.
pi_148750598
quote:

[..]

Waarom zou dat een slap argument zijn? Ik weet hoe ik met piemel ben, als dat ineens een vagina is dan klopt het niet. Dat is niet te vergelijken met het gevoel wat een transgender heeft, dat zeg ik. Wat is daar mis mee?

quote:
Het gaat om het gevoel.Je voelt je dan toch ongelukkig in je uiterlijk? Dat is voor een transgender hetzelfde. Het klopt niet met wie je bent, zo simpel is het en je wilt het aanpassen naar hoe het hoort te zijn bij jouw innerlijk.
Als anderen dat dan zien als het simpelweg een ander setje genitaliën aanmeten omdat je iets anders wilt zijn dan je bent, is op z´n zachts gezegd jammer en klopt gewoon niet met hoe het zit.
Nee, maar zo zie ik het wel. Sorry voor jou misschien, maar zo zie ik het. Hoe jij het ziet moet jij weten, dat respecteer ik (al een miljoen keer gezegd), maar waarom respecteer jij niet hoe ik het zie? Waarom moet ik het met jouw gevoel eens zijn?
pi_148750639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dus elke poes die niet nat wordt is onecht. Ik geloof dat je toch iets verder moet studeren op het gebied van vaginas...
Het feit dat er veel glijmiddel wordt verkocht is niet alleen aan de homos te danken, hoor.
Waar zeg ik dat alle poezen die niet nat worden onecht zijn?

Het is voor mij echter wel een indicatie dat het niet helemaal goed zit, jij wilde weten hoe je echt en onecht tot in detail kon onderscheiden ik niet.

Als er dan ook nog een baard groeit dan is het plaatje compleet.
pi_148750649
Maar snakelady(ook anderen) het leest alsof je het accepteren, begrijpen van en meeleven met mensen die transgender zijn door een ander de strot wil douwen. Die indruk kreeg ik zo'n beetje door heel dit topic trouwens, mensen die het niet begrijpen of vies en raar vinden worden gelijk afgesnauwd, dan krijgen ze niet veel kans om hun afkeer echt uit te leggen.

Duck gaf aan geen liefdesrelatie met een transgender persoon aan te willen gaan, een gewone vriendschap of een werkrelatie vond hij daarentegen wel prima. Oké, dit heb ik ook wel met trans/cisgender mannen, ik kan sommige zeker wel aantrekkelijk vinden, maar er echt een intieme liefdesrelatie mee opbouwen? Nee.

Hij gaf ook aan het niet te snappen dat iemand zich niet bij zijn lichaam thuis voelt, maar staat er alsnog wel voor open om iemands identiteit te respecteren en er voor de rest ook niet moeilijk over te gaan doen. Oké, ik zal zelf ook nooit begrijpen waarom cisgender vrouwen cisgender zijn en dit komt voornamelijk denk ik omdat ik er zelf niet aan moet denken om als vrouw of in ieder geval herkenbaar als vrouw door het leven te gaan. Toch respecteer ik een vrouw haar identiteit en ga er voor de rest ook niet moeilijk over doen. Hetzelfde geldt misschien ook voor Duck, hij voelt zich wél prima in zijn lichaam en begrijpt niet waarom een ander dit niet zou doen.

Je kunt dan zeggen dat Duck zoals de meeste mensen hier in Nederland(ervaar ik tenminste) er géén hekel aan hebben, maar het nou eenmaal nooit zullen begrijpen.

Uiteindelijk weten immers alleen ik en andere transgender personen hoe dit voelt en wat er allemaal in ons hoofd afspeelt. Van een ander verwacht ik dan ook niks meer dan respect, zoals elk ander doet. Heb je dat niet, dan breken we het contact af.

Fascinerend zijn wel figuren die dit zeggen..

quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

het vetroebelt, vervuilt en besmet de samenleving en brengt allerlei soort andere waanideeen naarboven

we zijn al ver afgegelden als maatschapij met allerhanden degenerate gedrag en dit is zo een voorbeeld hiervan
en zo tijdens de volwassenheid ook blijven denken. Maarja, zo denken mensen ook over negers, Polen of zelfs gothics. Ik betrap me er dan ook op zo te denken over alle Ahmed's die hier in West-Europa wonen. ;)
Smiley
pi_148750656
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat gebeurd ook niet altijd bij natuurlijke vagina's (bij poezen verwacht ik dat als ik ze aai ze harig zijn en ze beginnen te spinnen)
Mijn ervaring is dat elke vagina die ik beroerde nat werd.

Waar precies zei ik dat het bij natuurlijke vagina's niet het geval kon zijn?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:01:02 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148750680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waarom zou dat een slap argument zijn? Ik weet hoe ik met piemel ben, als dat ineens een vagina is dan klopt het niet. Dat is niet te vergelijken met het gevoel wat een transgender heeft, dat zeg ik. Wat is daar mis mee?

[..]
Hoe weet jij hoe het voor een transgender voelt?

quote:
Nee, maar zo zie ik het wel. Sorry voor jou misschien, maar zo zie ik het. Hoe jij het ziet moet jij weten, dat respecteer ik (al een miljoen keer gezegd), maar waarom respecteer jij niet hoe ik het zie? Waarom moet ik het met jouw gevoel eens zijn?
Dat je geen relatie of seks wel met een transgender hen ik overigens alle begrip voor. Ik zou geen relatie of seks willen met iemand die 200 kilo weegt, daar trekt mij gewoon niet aan.
pi_148750735
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:59 schreef VMonkey het volgende:
Maar snakelady(ook anderen) het leest alsof je het accepteren, begrijpen van en meeleven met mensen die transgender zijn door een ander de strot wil douwen. Die indruk kreeg ik zo'n beetje door heel dit topic trouwens, mensen die het niet begrijpen of vies en raar vinden worden gelijk afgesnauwd, dan krijgen ze niet veel kans om hun afkeer echt uit te leggen.
Snakelady eigen, ze legt ook graag woorden in je mond. Haar mening is wet en de rest moet die volgen. Het is niet het eerste topic waarin ik haar voorbij zie komen, normaal negeer ik haar.

quote:
Je kunt dan zeggen dat Duck zoals de meeste mensen hier in Nederland(ervaar ik tenminste) er géén hekel aan hebben, maar het nou eenmaal nooit zullen begrijpen.
Ik begrijp homoseksualiteit en BDSM ook niet. Hoeft ook niet, het is er en ik heb het te respecteren. Maar niemand kan mij dwingen het te begrijpen.

Ik vind het wel schokkend als mensen een hekel hebben aan transgenders of deze vies vinden. Raar kan ik nog wel enigszins begrip voor opbrengen.
pi_148750750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

[..]

Het gaat niet om eens zijn met een gevoel. Het gaat niet om een gelijk halen.
Het gaat om in kunnen leven. Kunnen snappen dat je kunt zitten in een lichaam dat niet klopt met je innerlijk. Maar blijkbaar mis je dat vermogen en veeg je liever van de baan dat het vergelijkbaar zou kúnnen zijn.

Ik leef trouwens nog steeds met de geslachtskenmerken waar ik me geboren bem, voor de duidelijkheid en heb me sinds mijn 18e ongeveer goeed aangepast in de rol als vrouw, maar het is wel een rol, die ik trouwens tegenwoordig steds meer lat varen. Dan maar een manwijf zijn voor de buitenwereld. ik zit hier op het plaateland waar dat toch wel vrij normaal is.
pi_148750766
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe weet jij hoe het voor een transgender voelt?
Dat haal ik uit de reactie en uit dit topic, ze posten het zelf:

quote:

[..]

Zo voelt het blijkbaar. Bij mij voelt dat niet zo. Ik kan er niet meer van maken. Ik heb dat gevoel niet opgeschreven.
pi_148750823
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Het gaat niet om eens zijn met een gevoel. Het gaat niet om een gelijk halen.
Het gaat om in kunnen leven. Kunnen snappen dat je kunt zitten in een lichaam dat niet klopt met je innerlijk. Maar blijkbaar mis je dat vermogen en veeg je liever van de baan dat het vergelijkbaar zou kúnnen zijn.
Waarom haal je begrijpen en snappen door elkaar? Ik snap dat een transgender bepaalde gevoelens heeft, en ik begrijp die gevoelens niet. Heeft niet met gelijk halen te maken, ik verdedig mijn mening die blijkbaar door sommige mensen geprobeerd wordt van de baan te schuiven.

quote:
Ik leef trouwens nog steeds met de geslachtskenmerken waar ik me geboren bem, voor de duidelijkheid en heb me sinds mijn 18e ongeveer goeed aangepast in de rol als vrouw, maar het is wel een rol, die ik trouwens tegenwoordig steds meer lat varen. Dan maar een manwijf zijn voor de buitenwereld. ik zit hier op het plaateland waar dat toch wel vrij normaal is.
Dat moet jij weten, jouw leven jouw feestje. Waarom zou ik daar over oordelen? Waarom zet je dit zo expliciet neer? Moet ik je hierdoor anders zien? Moet ik je nu manwijf noemen? Ik begrijp werkelijk niet wat je met dit stukje tekst wil bereiken. Fijn voor je verder, maar het maakt mijn mening over transgenders, mensen met transgendergevoelens of mijn mening over jou niet anders. Het draagt voor mij niks bij, sorry.
pi_148751059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:55 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Probeer dat gevoel eens uit te leggen?
Ik denk nl dat het gevoel komt vanuit een vooroordeel, dat is zo jammer.
Dat vooroordeel is gebaseerd op niks.
Je DENKT dat het wel anders moet zijn.
Je denkt dat er ergens toch een man in zit.

Of heeft het te maken met een soort status van "echte man"?

Laat mij eens proberen in te leven in zo´n gevoel?
Ik heb weleens video's gezien van hoe ze zo'n vagina maken en vond het er best onsmakelijk uitzien. Hoe het verder voelt weet ik niet want ik heb nog nooit iets met een transvrouw gehad. Zoals ik zei, het is puur het gevoel wat ik heb.
pi_148751061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Tha_Duck het volgende:

Dat moet jij weten, jouw leven jouw feestje. Waarom zou ik daar over oordelen? Waarom zet je dit zo expliciet neer? Moet ik je hierdoor anders zien? Moet ik je nu manwijf noemen? Ik begrijp werkelijk niet wat je met dit stukje tekst wil bereiken. Fijn voor je verder, maar het maakt mijn mening over transgenders, mensen met transgendergevoelens of mijn mening over jou niet anders. Het draagt voor mij niks bij, sorry.
Nou, als je er over nadenkt, zou je, als je met mij naar bed zou gaan een echte vagina en borsten krijgen, maar toch met een transgender, dus feitelijk met een man, naar bed gaan.
Mag ik vragen wat je erger vindt?
Oftewel zit het ´m in het transgender zijn of zit het ´m in de volgens jou al of niet echte vagina?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 16:34:18 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148751575
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Snakelady eigen, ze legt ook graag woorden in je mond. Haar mening is wet en de rest moet die volgen. Het is niet het eerste topic waarin ik haar voorbij zie komen, normaal negeer ik haar.

Nogmaals. dat je er geen relatie mee wil, alle begrip voor, waar ik geen begrip voor heb is dat je feiten negeert.

Hier heb je nog steeds niet op gereageerd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je hebt meerdere malen aangegeven dat het psychologisch is, en feit is dat dat het niet is, het is een biologisch aangeboren "fout".
Dat het probleem in de hersenen zit maakt het nog niet psychologisch.
Ik ben heel erg van de wetenschap en feiten, ik bekijk alles dus van die kant, niet altijd juist misschien maar als iemand zijn mening heeft gebaseerd op onjuiste meningen en vervolgens komt er bewijs wat dus laat zien dat die mening fout is en die persoon negeert dat, dan kan ik daar niet zo heel goed tegen.

Als ik zou beweren dat de aarde plat is zou jij mij ook bewijs laten zien van niet, als ik dan nog steeds blijf volhouden dat de aarde plat is zou jij dat toch ook op zijn minst vreemd vinden?
pi_148751615
Ik open zo een nieuw deel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')