Fixedquote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alle vrouwen eruit geshopt, want vrouwen met een politieke functie, brrrr...
Het staat niet aan elkaar gelijk. Vrijheid van meningsuiting heb je in een democratie nodig, zodat de machthebbers niet eventuele kritiek op die macht of alles dat daarmee samenhangt eenvoudigweg buiten de wet kunnen stellen, en dus een dictatuur kunnen instellen uiteindelijk, waarin iedereen met kritiek kalt gestellt wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het laatste is een inherent onderdeel van het eerste.
"Schat, heb ik in deze broek een dikke kont?"
Kijkt op: "Jeuzus, de tering, sinds wanneer ben jij zo vet geworden??"
Gekwetsten langetenenschuivertjes: "VERBIETEN die beledigingen!!1!!!!"
Ohja, vrouwen zijn in het algemeen een eng verschijnsel natuurlijkquote:
En daar sta ik nog steeds 100% achter.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet tegen wie je het hebt:
[..]
Klopt, gelukkig gebeurt dat nu al niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het staat niet aan elkaar gelijk. Vrijheid van meningsuiting heb je in een democratie nodig, zodat de machthebbers niet eventuele kritiek op die macht of alles dat daarmee samenhangt eenvoudigweg buiten de wet kunnen stellen, en dus een dictatuur kunnen instellen uiteindelijk, waarin iedereen met kritiek kalt gestellt wordt.
Voor dat soort enge lui wel ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen zijn in het algemeen een eng verschijnsel natuurlijk
Daarom: wettelijke minimumleeftijd voor religie.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef Loekie1 het volgende:
Je ziet het bij allerlei sektes dat mensen erin meegesleurd worden, ik denk dat op jonge leeftijd de hersens helaas vatbaar zijn voor onzin. Ze kunnen er wel uit gehaald worden, maar de groep zorgt er wel voor dat er geen KRITIEK mogelijk is waardoor hun groepsleden wellicht anders zouden gaan denken.
In die zin heb je hier in Nederland niet veel te klagen, volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig gebeurt dat nu al niet.
Zolang het niks met waxinelichtjes of slavernij te maken heeft zit je idd goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die zin heb je hier in Nederland niet veel te klagen, volgens mij.
Ik zie er nog eentje staanquote:Op maandag 12 januari 2015 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor dat soort enge lui wel ja.
Het gaat niet om de vorm, maar om de reactie die proportioneel moet zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Kritiek geven mag. Maar de vorm is ook belangrijk. Je kan tegen je vrouw zeggen dat ze moet afvallen of je kan je vrouw vertellen dat ze net zo dik als een koe is. Wat is verstandig? Juist ja.²
We kwamen, voor 2001, uit een situatie waar het minste spoortje heel erg netjes gestelde kritiek meteen betekende dat je een fascist was. Na 2001, na Fortuyn, na de moord op Fortuyn en Van Gogh is dat klimaat veranderd.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Kritiek geven mag. Maar de vorm is ook belangrijk. Je kan tegen je vrouw zeggen dat ze moet afvallen of je kan je vrouw vertellen dat ze net zo dik als een koe is. Wat is verstandig? Juist ja.²
Sarkozy? Waar staat die?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie er nog eentje staan(achter Sarkozy)
Als het de richting van een samenzweringscomplot gaat dan heb je nog steeds veel vrijheid, volgens mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zolang het niks met waxinelichtjes of slavernij te maken heeft zit je idd goed.
Of überhaupt iets te melden hebt.
Linksachter die neger met zijn pimphat, althans hij lijkt er wel opquote:
Je laat hier anders zelf ook een stevige slachtofferrol zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom er zoveel mensen boos op Moslims zijn. Elke keer die slachtofferrol. Elke keer die onderwerpkapingen richting Palestina, Syrië en weet ik veel voor andere omgevingen.
'Wij' willen leven zonder al die shit, zonder gezeik van gelovigen over hoe 'wij' ons leven uitdragen. Moslims zijn hier te gast met een vreemde cultuur, niet andersom. Ik ga nog liever dood, dan ook maar 1cm te keren.
Dan ben je het dus met me een. Ik verkondig al een aantal topics niets anders.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vorm, maar om de reactie die proportioneel moet zijn.
Als jij tegen je vrouw zegt dat ze net zo dik als een koe is dan kan ik begrijpen dat ze boos op je wordt en je wellicht het huis uit schopt. Het zou echter te ver gaan als ze je om het leven brengt of anderszins geweld tegen je gebruikt.
Ah, gevonden. Maar ik zie geen vrouwquote:Op maandag 12 januari 2015 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Linksachter die neger met zijn pimphat, althans hij lijkt er wel op
Nou volgens mij niet, want van mij mag jij je vrouw rustig uitschelden voor dikke koe, al dan niet terecht, en het lijkt alsof jij impliceert dat je vindt dat ik dat niet mag doen.quote:
Dat roodbruine vlekje net achter zijn hoofd, ik zei niet dat het opvallend was, gewoon slordig van de censuristenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, gevonden. Maar ik zie geen vrouw
Dat is ook zo. Hij wil het alleenrecht op beledigen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet, want van mij mag jij je vrouw rustig uitschelden voor dikke koe, al dan niet terecht, en het lijkt alsof jij impliceert dat je vindt dat ik dat niet mag doen.
te gast?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:23 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom er zoveel mensen boos op Moslims zijn. Elke keer die slachtofferrol. Elke keer die onderwerpkapingen richting Palestina, Syrië en weet ik veel voor andere omgevingen.
'Wij' willen leven zonder al die shit, zonder gezeik van gelovigen over hoe 'wij' ons leven uitdragen. Moslims zijn hier te gast met een vreemde cultuur, niet andersom. Ik ga nog liever dood, dan ook maar 1cm te keren.
En wie zegt dat dat een vrouw is dan? Is onherkenbaar en daarom ook niet weg lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat roodbruine vlekje net achter zijn hoofd, ik zei niet dat het opvallend was, gewoon slordig van de censuristen
Natuurlijk mag dat. Het is alleen onverstandig en onfatsoenlijk. En als ze me verrot zou schelden heb ik er zelf om gevraagd. En als ik een goede verstandhouding met haar wil (houden) zal ik me tactvoller moeten opstellen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet, want van mij mag jij je vrouw rustig uitschelden voor dikke koe, al dan niet terecht, en het lijkt alsof jij impliceert dat je vindt dat ik dat niet mag doen.
Op het bijzettafeltje.quote:
Een generatie of zeven zuiver Nederlands bloed lijkt me de minimumeis.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
te gast?er worden vandaag de dag kinderen geboren die islamitisch worden opgevoed met twee puurbloed Nederlandse ouders
Nou en? Alsof het mij iets zou moeten kunnen schelen wat jij onfatsoenlijk vindt. Dat is toch niet relevant? Jouw moraal is subjectief, daar heb ik niets mee te maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Het is alleen onverstandig en onfatsoenlijk.
Zal mij een worst wezen. NSB'ers hadden wij vroeger ook. Nu zijn het mensen die zich aansluiten bij GL, D66, PVV (ja PVV), PvdA, VVD en al die andere partijen die dit land naar de vernietiging willen helpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
te gast?er worden vandaag de dag kinderen geboren die islamitisch worden opgevoed met twee puurbloed Nederlandse ouders
Bij de discussie die aan de rechterkant plaatsvind is wel de vrouw waar slechts een klein stuk gezicht te zien is weggehaald (achter man met grijze snor. Nu is die vent die in discussie is gewoon iemand in zijn nek aan het schreeuwenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat een vrouw is dan? Is onherkenbaar en daarom ook niet weg lijkt me.
Zijn er ook nog partijen die wat jou betreft ons land niet naar de vernietiging helpen?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen. NSB'ers hadden wij vroeger ook. Nu zijn het mensen die zich aansluiten bij GL, D66, PVV (ja PVV), PvdA, VVD en al die andere partijen die dit land naar de vernietiging willen helpen.
Komt uiteindelijk wel goed.
Mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn NIET "te gast".quote:Op maandag 12 januari 2015 18:43 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen. NSB'ers hadden wij vroeger ook. Nu zijn het mensen die zich aansluiten bij GL, D66, PVV (ja PVV), PvdA, VVD en al die andere partijen die dit land naar de vernietiging willen helpen.
Komt uiteindelijk wel goed.
Vermoedelijk alle Jezus partijen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog partijen die wat jou betreft ons land niet naar de vernietiging helpen?
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn er ook nog partijen die wat jou betreft ons land niet naar de vernietiging helpen?
Speciaal voor jou aangepast.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vermoedelijk alle Jezus partijen.
Fatsoensnormen zijn niet zo subjectief als je wilt doen geloven.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou en? Alsof het mij iets zou moeten kunnen schelen wat jij onfatsoenlijk vindt. Dat is toch niet relevant? Jouw moraal is subjectief, daar heb ik niets mee te maken.
Jawel dat zijn ze wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fatsoensnormen zijn niet zo subjectief als je wilt doen geloven.²
Aha, en hoe zou het land dan wel bestuurd moeten worden? Democratie lijkt me zo te zien niet echt een optie voor je.quote:
Ik weet niet eens hoe ik daarop moet inzoomenquote:Op maandag 12 januari 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de discussie die aan de rechterkant plaatsvind is wel de vrouw waar slechts een klein stuk gezicht te zien is weggehaald (achter man met grijze snor. Nu is die vent die in discussie is gewoon iemand in zijn nek aan het schreeuwen.
Als je de foto trouwens even goed inzoomt zie je pas hoe ontiegelijk slecht het is gefotoshopt, overal "restjes" van de stamptool.
Wat wij hier hebben is geen democratie. En nee, een democratie is niet mijn voorkeur. Liever een technocratie.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, en hoe zou het land dan wel bestuurd moeten worden? Democratie lijkt me zo te zien niet echt een optie voor je.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:04 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Wat wij hier hebben is geen democratie. En nee, een democratie is niet mijn voorkeur. Liever een technocratie.
En toch weet ik dat als ik je moeder uitscheld voor leprapoatiënt dat zowel je moeder als jij dit als beledigend zal ervaren.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jawel dat zijn ze wel.
Absolute moraal bestaat niet.
http://www.nu.nl/aanslag-(...)ag-van-woensdag.htmlquote:Er zijn meer dan vijftig meldingen gedaan van anti-moslimacties in Frankrijk sinds de aanslag woensdag in Parijs.
Dat heeft de Franse moslimraad CFCM maandag gezegd, meldt de krant Le Parisien.
De raad baseert zich naar eigen zeggen op cijfers van het ministerie van Binnenlandse Zaken. In vijf dagen tijd zouden er 33 dreigingen zoals brieven en beledigingen zijn geweest en 21 acties zoals beschietingen.
''Ongekend veel'', aldus de CFCM. Incidenten in Parijs zijn niet bij deze cijfers inbegrepen. In de eerste negen maanden van vorig jaar waren er 110 geregistreerde incidenten (dreigingen en acties).
De raad roept de overheid op om moskeeën extra te beschermen.
En?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch weet ik dat als ik je moeder uitscheld voor leprapoatiënt dat zowel je moeder als jij dit als beledigend zal ervaren.²
En als ik jou een berberaap of geitenneuker (is dat eigenlijk met 1 of met 2 ennen?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch weet ik dat als ik je moeder uitscheld voor leprapoatiënt dat zowel je moeder als jij dit als beledigend zal ervaren.²
Ja, het is het uitgangspunt om juist van ganser harte te starten in de fase dat je denkt dat ook zij het minder vindt. Maar dan nog voor dat ze dat laat weten (denken).quote:
Dieptriest, treurig en heel veel meer, maar te verwachten.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uitermate treurig en dieptriest dat dit soort dingen gebeuren:
[..]
http://www.nu.nl/aanslag-(...)ag-van-woensdag.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |