quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil die je wijzen op alle dt fouten die je hebt gemaakt.
Gewaagd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:05 schreef Yreal het volgende:
Hij wilde me nog fotograferen als belazerde reiziger door de htm
Zometeen moeten ze daar ook weer naarstig op zoek naar redacteurs.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb maar geweigerd. De oplage is al zo laag...
Hij klonk wel alsof ie over systematische grondrechtenschending van de AIVD ging publiceren, niet over de prijzen van tramkaartjes.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zometeen moeten ze daar ook weer naarstig op zoek naar redacteurs.
quote:
advocaat van de Art&Allposter vs Pictoright zaak. Gaat over uitputting. Maar is elk jaar andersquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gastcollege van wie?Verder heb ik er wel zin
verkeersboetesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Giku het volgende:
Overigens: mensen die oproep gezien voor die nieuwe rechtswinkel in Groningen? Kan me niet voorstellen op welk rechtsgebied die nog iets gaat toevoegen.
Jep.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Giku het volgende:
Overigens: mensen die oproep gezien voor die nieuwe rechtswinkel in Groningen? Kan me niet voorstellen op welk rechtsgebied die nog iets gaat toevoegen.
Inderdaad, beetje overkill.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:46 schreef Giku het volgende:
Ja, elk jaar natuurlijk een nieuwe gast en ander hoorcollege. Tenzij het een graag geziene gast is die keer op keer terugkomt met hetzelfde onderwerpquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:44 schreef Giku het volgende:
advocaat van de Art&Allposter vs Pictoright zaak. Gaat over uitputting. Maar is elk jaar anders.
Ik vind t overigens een leuk vak, ben het alleen met het auteursrecht vaak oneens met de docent: is erg pro-bescherming en wellicht een tikkeltje conservatief. Ben erg benieuwd wat er in de komende aanpassingsronde van de Commissie van het Auteursrecht gaat veranderen. Vrees niet zo veel omdat we gelimiteerd worden door Verdragen.
Tijd om mijn oma dan maar even aan het schilderen te zettenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, elk jaar natuurlijk een nieuwe gast en ander hoorcollege. Tenzij het een graag geziene gast is die keer op keer terugkomt met hetzelfde onderwerp![]()
Dat ben ik met je eens. Het is mij ook te conservatief ingesteld, geldig tot 70 jaar na overlijden is wel erg veel. Al waren de erven van Gogh en co er vast blij mee, want zoals een echt kunstenaar/componist, de erkenning van je werk krijg je pas dikwijls postuum toegekend. Maarja, dan kan kan je er geen vruchten meer van plukken. Daarnaast is de speelruimte idd beperkt door verdragen waar je nu eenmaal aan hebt te houden als land. Dus verandering gaat er niet ten nadele van de rechthebbende(n) komen, daar waakt de lobby wel voor.
Zo kut hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:10 schreef Ties02 het volgende:
GTA weer delayed voor de PC masterrace HAHA
En met welke specs komen ze aan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:10 schreef Ties02 het volgende:
GTA weer delayed voor de PC masterrace HAHA
Een AMD 4870 gpu en Intel Q6600 cpu, man ik had in mijn oude PC uit 2008 nog zulke zittenquote:Om het spel te kunnen draaien is minimaal een Intel Core 2 Quad Q6600- of een AMD Phenom 9850 quadcore-processor nodig in combinatie met 4GB aan werkgeheugen. Daarnaast is voor het grafische werk een Nvidia GeForce 9800 GT of een AMD Radeon HD 4870 met 1GB aan geheugen vereist
Wat zeggen mininum specs nou over het uiteindelijke grafische geweldquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:56 schreef Joosie200 het volgende:
[
Een AMD 4870 gpu en Intel Q6600 cpu, man ik had in mijn oude PC uit 2008 nog zulke zittenConsole masterrace HAHA
Veel om te zien vanaf welke console ie geport is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:02 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat zeggen mininum specs nou over het uiteindelijke grafische geweld
Dat is wel echt bullshit wat je zegt hoor Joosie, ik denk namelijk dat die eerder van de ps4/xbone is geport ivm architectuur. Dat kan je uit minimum specs niet afleiden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Veel om te zien vanaf welke console ie geport is.PC-ports van AC Unity en bijvoorbeeld Shadow of Mordor vereisen 8GB ram en de recente videokaarten als AMD R9 290 en Nvidia GTX 970 met minimaal 4GB VRAM, liefst 8GB VRAM editie. De minimum specs van die twee games geven aan dat ze geport zijn vanaf een XBO/PS4 build. Deze GTA V specs tonen aan dat de PC editie geport is van de 360/PS3 build, anders waren de minimum en recommended specs wel gelijk aan Unity en co.
Die zijn gewoon heel slecht geoptimaliseerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Veel om te zien vanaf welke console ie geport is.PC-ports van AC Unity en bijvoorbeeld Shadow of Mordor vereisen 8GB ram en de recente videokaarten als AMD R9 290 en Nvidia GTX 970 met minimaal 4GB VRAM, liefst 8GB VRAM editie. De minimum specs van die twee games geven aan dat ze geport zijn vanaf een XBO/PS4 build. Deze GTA V specs tonen aan dat de PC editie geport is van de 360/PS3 build, anders waren de minimum en recommended specs wel gelijk aan Unity en co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |