Fixedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Kaleddi het volgende:
Ze hebben daar iets met fucking 32 jarigen he
En wassen en schoonmakenquote:
Family van?quote:
Ze vraagt niet naar haar sterrenbeeld. (Amandaquote:
En of ze kadootjes bij zich heeft.quote:
Ik dacht hetzelfde.quote:
Aiai die blik suri he as ze zo is as suri die ik ken standaard big mama kon het toch nog leuk wordenquote:
Goed, en door...1e minpunt. Verder benefit of the doubt...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Urb het volgende:
Gab2 heeft een crush op Usher, ik verstond Asscher
[ afbeelding ]
Join the clubquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Urb het volgende:
Gab2 "Ik hou van zingen maar ik kan het niet, ik kan af en toe wel kraaien"
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf: Rook je?
Ik heb een volle kaart.![]()
![]()
![]()
Geef 'r een dag of 3... ze krijgen alleen kneuzen voor dat programma, dus ergens zit heus wel een steekje los.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef miertje36 het volgende:
ik vind haar tot nu toe wel leuk ze komt grappig uit de hoek
Nou laat er maar eens uit de dak gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef japie1971 het volgende:
Ze is volgens mij wel redelijk relaxt...
Ik wil wel kookstreams, kan ik Surinaams leren kokenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me een zelfverzekerde dame, ik hoop alleen niet dat ze standaard voor de groep gaat koken
Tot ze boos wordtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef japie1971 het volgende:
Ze is volgens mij wel redelijk relaxt...
Ze zoeken een nieuwe kok en schoonmaaksterquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Urb het volgende:
Lauw "Ben jij wel een beetje van poetsen, schoon enzo?"
Dat heeft ze toch allang gezegd muts
Sure...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf wil weten of ze naar het programma keek.
En ook deze heeft pas gekeken nadat ze zich heeft aangemeld en de laatste dagen niet gekeken.
quote:
in ieder geval uit 2 hele donkere mensjes geboren...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Urb het volgende:
Gio "Je bent wel helemaal Surinaams?"![]()
Gab2 "Ja... denk ik.... je kan het niet wetuh he?"
Dat was wel mooi en opvallendquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Jian het volgende:
Ze is 2 x niet op de uitnodiging ingegaan en is pas na de 3e keer op komen dagen. Kan je nagaan hoe ze omhoog zitten.
Als ie zn sokken maar uitdoet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil mark er wel onder zien liggen
En nu zit ze bij the biggest losersquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze wilde eerst meedoen aan The biggest loser.
fles gaat huiskamerdiners organiserenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Nou ja, als ze thuismaaltijden gaat verkopen, blijft het Vanessadebacle tenimste nog wel even hangen, die zit nu thuis en kan meelezen hoeveel beter deze dame het gaat doen
Je weet toch.....quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef japie1971 het volgende:
Dit gaat een overdosis aan weetjuh's worden de komende tijd....
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Als ie zn sokken maar uitdoet.![]()
Moet hieraan denken, scene uit de film "Road Trip"
[ afbeelding ]
Wie bestelt er een broodje oorsmeer of een omelet voetschimmel?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
fles gaat huiskamerdiners organiseren
Mja dat dus he, nuja we zullen zien wat deze dame brengtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Jian het volgende:
Ze is 2 x niet op de uitnodiging ingegaan en is pas na de 3e keer op komen dagen. Kan je nagaan hoe ze omhoog zitten.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef rowan634 het volgende:
ik vind der wel leuk, pittige tante volgens mij
En wil niet gecommandeert worden tijdens sporten, klinkt als Lotquote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef japie1971 het volgende:
Ik heb een hekel aan sporten......
GOH...![]()
![]()
Debiele niet blij ermee?quote:
en daarom maar niet sporten.... vreten is ook een soort van bewegingquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
En wil niet gecommandeert worden tijdens sporten, klinkt als Lot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |