SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
[ Bericht 2% gewijzigd door LekkerSimpel op 12-01-2015 15:12:39 ]![]()
Nou domper 63254 in 10 minI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Hollandse nieuwe met een uitje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik verwacht eigenlijk dat het niet een nieuwe is, maar gewoon visite![]()
iets met dooie mussen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Welke tbs er zal er nu weer komen
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Een met haar op zijn tandenquote:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wie staat er voor de poort? - www.sbs6.nl/utopia/live
Is het inwoner 15? Haast je NU naar de LIVESTREAMS en ontdek wie voet zet op Utopiaanse bodem!
bron fb![]()
Ik hoop het ook maar denk het niet, al 8 mannen, weet nog dat ze in de zomer maar 4 mannen hadden ofzo, wat een kippenhok was dat.quote:![]()
![]()
Ik had LAPO en TT.
Laten ze even opschieten, dan kan de nieuwe zelfs nog meedoen in de POLL's, want die zijn ook al een week oud.![]()
Recht voor zijn raapquote:
Of ballen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast een vrouw... Lau is buiten...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:
Wijven enkels. Veel te dik.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Waarom niet beide?quote:
Oh vandaar dat Laaf buiten is, die heeft via de Febo te horen gekregen dat
ze ff 'n fikkie moet stoken voor de nieuwe bewoner(ster) als welkom![]()
![]()
Mag ook.quote:
Ballen heeft ze wel, die Gabrielle.
― Mark Twain
Gabrielle... Loopt als een pad...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh vandaar dat Laaf buiten is, die heeft via de Febo te horen gekregen dat
ze ff 'n fikkie moet stoken voor de nieuwe bewoner(ster) als welkomKind doet niks uit zichzelf.
Ben je hetero?
Waar woon je?
Rook je?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef japie1971 het volgende:
deze had ik niet besteld godverdomme......![]()
![]()
![]()
![]()
Wilcos dikke negerin
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ze kan goed koken, zegt ze.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heeft ze gevraagdquote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe weet Lau dat het een Surinaamse is?![]()
![]()
De belangrijkste vragen voor haarquote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Kind doet niks uit zichzelf.
Ben je hetero?
Waar woon je?
Rook je?
Zat ook net te denken, met die kwaliteitsstreams van Talpa gaan we die niet zien 's avondsquote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die mogen savonds wel oppassen als het licht uit is.... zie je alleen d'r tanden![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ben zo goed as klaar met
Dat hele utopia.
Kijk ober week wel oft een natasia is of niet![]()
![]()
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ze moet nu al even bijkomen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze heeft wel massa...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zooooo origineel...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Restaurant, afhaalmaaltijden, gedichten uitbrengen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Wil scenatioschrijver worden, komt goed uit in die klucht daar
Fucking origineel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Idd de jonge generatie zit 5 dagen per week bij mac kfc en burgerking met 6 jongenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef mootie het volgende:
Laura hangt ook van vooroordelen aan elkaar. Zware, donkere vrouw: Jij kan lekker koken he?!
Heeft ze wijnvlekken op haar armen of zijn dat tattoos?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
'Ik vind dat ik eigenlijk 25 ben, maar in mijn paspoort staat 32'quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef regenworm het volgende:
Ze mogen nu echt wel wat aan de belichting gaan doen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die zakt gvd door die gammele bedjes.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt donker en donker....en dan ook nog eens donkere kleding aan..
En de kookkunst van Colinda is bij deze de grond ingeboord ....![]()
![]()
![]()
![]()
Of ze ook nog van wassen houdt.
De lamlendige rest begint te juichen, kan weer verder op bed rotten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Fixedquote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Kaleddi het volgende:
Ze hebben daar iets met fucking 32 jarigen he![]()
![]()
En wassen en schoonmakenquote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ze vindt dat het schoner moet zijn.
Lui Waaif: Ik heb gisteren met Ivan van onder tot boven gepoetst.
Onder de douche misschien.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laaf: Waar woon je?![]()
( Almere)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Family van?quote:I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ze vraagt niet naar haar sterrenbeeld. (Amandaquote:)
― Mark Twain
Laaf: Ben je vrijgezel?
Lauw belt de toko wel effe voor Gab2
Nicole "We hebben wel al een goeie slager"
Ad Vies vond toch echt van niet.![]()
Nu de vraag of ze hetero is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En of ze kadootjes bij zich heeft.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik dacht hetzelfde.quote:
Laaf wil weten of ze naar het programma keek.
En ook deze heeft pas gekeken nadat ze zich heeft aangemeld en de laatste dagen niet gekeken.
Aiai die blik suri he as ze zo is as suri die ik ken standaard big mama kon het toch nog leuk wordenquote:![]()
Zal wel weer niet
Goed, en door...1e minpunt. Verder benefit of the doubt...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Urb het volgende:
Gab2 heeft een crush op Usher, ik verstond Asscher
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Laaf: Rook je?
Ik heb een volle kaart.![]()
![]()
![]()
Join the clubquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Urb het volgende:
Gab2 "Ik hou van zingen maar ik kan het niet, ik kan af en toe wel kraaien"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf: Rook je?
Ik heb een volle kaart.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me een zelfverzekerde dame, ik hoop alleen niet dat ze standaard voor de groep gaat koken![]()
![]()
Geef 'r een dag of 3... ze krijgen alleen kneuzen voor dat programma, dus ergens zit heus wel een steekje los.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef miertje36 het volgende:
ik vind haar tot nu toe wel leuk ze komt grappig uit de hoek![]()
Nou laat er maar eens uit de dak gaan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef japie1971 het volgende:
Ze is volgens mij wel redelijk relaxt...
Heb meer het gevoel dat ik naar een stream van een bejaardenhuis zit te kijken.![]()
Ik wil wel kookstreams, kan ik Surinaams leren kokenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
![]()
Lijkt me een zelfverzekerde dame, ik hoop alleen niet dat ze standaard voor de groep gaat koken![]()
![]()
![]()
Tot ze boos wordtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef japie1971 het volgende:
Ze is volgens mij wel redelijk relaxt...
Ze zoeken een nieuwe kok en schoonmaaksterquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Urb het volgende:
Lauw "Ben jij wel een beetje van poetsen, schoon enzo?"
Dat heeft ze toch allang gezegd muts![]()
![]()
Sure...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Laaf wil weten of ze naar het programma keek.
En ook deze heeft pas gekeken nadat ze zich heeft aangemeld en de laatste dagen niet gekeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze heeft zich niet in Utopia verdiept want ze wil nuchter zijn.![]()
Ze wilde eerst meedoen aan The biggest loser.
Enfin, wil ook alleen maar met d'r kop op tv.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
in ieder geval uit 2 hele donkere mensjes geboren...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Urb het volgende:
Gio "Je bent wel helemaal Surinaams?"![]()
Gab2 "Ja... denk ik.... je kan het niet wetuh he?"![]()
Nou ja, als ze thuismaaltijden gaat verkopen, blijft het Vanessadebacle tenimste nog wel even hangen, die zit nu thuis en kan meelezen hoeveel beter deze dame het gaat doen![]()
![]()
Ze is 2 x niet op de uitnodiging ingegaan en is pas na de 3e keer op komen dagen. Kan je nagaan hoe ze omhoog zitten.![]()
![]()
Stinkvest: Heb je nog dromen of idealen die je wil nastreven?
Heel veel roken en heel veel slapen, net als jij.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil mark er wel onder zien liggen
Dat was wel mooi en opvallendquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Jian het volgende:
Ze is 2 x niet op de uitnodiging ingegaan en is pas na de 3e keer op komen dagen. Kan je nagaan hoe ze omhoog zitten.
Als ie zn sokken maar uitdoet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil mark er wel onder zien liggen![]()
Moet hieraan denken, scene uit de film "Road Trip"![]()
![]()
![]()
En nu zit ze bij the biggest losersquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze wilde eerst meedoen aan The biggest loser."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
fles gaat huiskamerdiners organiserenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Flow3r het volgende:
Nou ja, als ze thuismaaltijden gaat verkopen, blijft het Vanessadebacle tenimste nog wel even hangen, die zit nu thuis en kan meelezen hoeveel beter deze dame het gaat doen![]()
![]()
Je weet toch.....quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef japie1971 het volgende:
Dit gaat een overdosis aan weetjuh's worden de komende tijd....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Whoopi de poepie...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Als ie zn sokken maar uitdoet.![]()
Moet hieraan denken, scene uit de film "Road Trip"
[ afbeelding ]
Wie bestelt er een broodje oorsmeer of een omelet voetschimmel?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
fles gaat huiskamerdiners organiseren![]()
![]()
Mja dat dus he, nuja we zullen zien wat deze dame brengtquote:Op maandag 12 januari 2015 15:20 schreef Jian het volgende:
Ze is 2 x niet op de uitnodiging ingegaan en is pas na de 3e keer op komen dagen. Kan je nagaan hoe ze omhoog zitten.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef rowan634 het volgende:
ik vind der wel leuk, pittige tante volgens mijBen benieuwd, tot nu toe leuk
![]()
![]()
En wil niet gecommandeert worden tijdens sporten, klinkt als Lotquote:Op maandag 12 januari 2015 15:22 schreef japie1971 het volgende:
Ik heb een hekel aan sporten......
GOH...![]()
![]()
![]()
Debiele niet blij ermee?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
![]()
en daarom maar niet sporten.... vreten is ook een soort van bewegingquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
En wil niet gecommandeert worden tijdens sporten, klinkt als Lot![]()
Beter dan dat ze zegt dat ze een knaller en en doorpakker en een kaaiharde werker is en geen flikker uitvoert.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Urb het volgende:
[..]
En wil niet gecommandeert worden tijdens sporten, klinkt als LotOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
we weten nu in ieder geval dat ze vooral zal zitten daar... en liggend snurkenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beter dan ze zegt dat ze een knaller en en doorpakker en een kaaiharde werker is en geen flikker uitvoert.![]()
De lekkere wijven moeten nog even wachten met binnenkomen dusquote:Op maandag 12 januari 2015 15:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
we weten nu in ieder geval dat ze vooral zal zitten daar... en liggend snurkenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Huh wat?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Big mama type
![]()
![]()
LauB "Jammer dat je er gister niet was, toen hebben we ook een knalfeest gehad!"
Gio cynisch "Ja wat een fuif!"![]()
de 15 compleet .. op naar de nominaties![]()
Debieltje zat de boel zelf te verziekenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Urb het volgende:
LauB "Jammer dat je er gister niet was, toen hebben we ook een knalfeest gehad!"
Gio cynisch "Ja wat een fuif!""Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Dottey het volgende:
de 15 compleet .. op naar de nominaties![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ivan aan het woord ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gabrielle en laurA gaan clashen. dat voorspel ik![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ivan heeft een go gekregen om ergens een gebouw neer te zetten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laten we het hopen maar tot nu toe lijkt Lau druk met haar reet likken.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:31 schreef LLgetikt het volgende:
Gabrielle en laurA gaan clashen. dat voorspel ik![]()
![]()
Voor de ingang!quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivan heeft een go gekregen om ergens een gebouw neer te zetten.Blokken die hap
Stinkvest vindt het belangrijk dat er een fatsoenlijke sportruimte is.
Jij en fatsoen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat zegt zequote:
Lauw de feeder ziet een nieuw doelwit om te voeden na Lot.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Binnen 10 dagen moet het gebouw staan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze ziet al goed doorvoed uit hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 15:33 schreef notturna het volgende:
Lauw de feeder ziet een nieuw doelwit om te voeden na Lot.
Luie Laaf vindt het heel leuk maar gaat niet bouwen.
Nee jij bent daar om te sjaainen met je rotkop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gio hoort nu pas dat de gym op het achterste weiland komt, hij lijkt verrast maar het allemaal wel best te vinden.![]()
Ik weet zeker dat Lau denkt dat er nog meer bij kan.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze ziet al goed doorvoed uit hoor
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Rare plek, naast de koeienstal. Het is daar één grote modderpoel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ja er zouden eerst kassen voor chris komen, maar die gaan dus op de akker.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:34 schreef Urb het volgende:
Gio hoort nu pas dat de gym op het achterste weiland komt, hij lijkt verrast maar het allemaal wel best te vinden.TEAM TAFEL![]()
![]()
Voetbalclinic is van 10 tot 11 jaar.
Yepquote:Op maandag 12 januari 2015 15:35 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja er zouden eerst kassen voor chris komen, maar die gaan dus op de akker.![]()
Zo jij nu je zin Japie met je oevers lange dikke tieten gezeur.quote:![]()
Ik had inmiddels stille hoop op MIchella, dat heb ik tijdje terug al gezegd dat gaat dan knallen worden
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo jij nu je zin Japie met je oevers lange dikke tieten gezeur.![]()
Ik had inmiddels stille hoop op MIchella, dat heb ik tijdje terug al gezegd dat gaat dan knallen worden
Pat met zijn transparantie.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd of daar kiddos voor geronseld worden, Lau had voor 8-12 ofzo en daar kwam al geen kip opaf.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Voetbalclinic is van 10 tot 11 jaar.
Zullen wel een voetbal-elftal uit de buurt laten opdraven ofzo.![]()
Vind het een beetje desillusie weer ditquote:
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Astemblieft zeg, doe me een lol.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
― Mark Twain
![]()
Lui Waaif wordt dus de eerste die een tattoo daar kraaigt?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Laaf: Op je billuh...
En Ivan hoort er nu pas over, of doet alsofquote:Op maandag 12 januari 2015 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui Waaif wordt dus de eerste die een tattoo daar kraaigt?![]()
Transparante Patje... Monsieur Hansaplast...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geeft spannende beelden...vraag is nu...welk programma ze bedoelt.
Ik weet wel dat ze geen fan was van Billy![]()
https://www.facebook.com/michellak1Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ze hebben het iets te letterlijk genomenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zo jij nu je zin Japie met je oevers lange dikke tieten gezeur.![]()
Ik had inmiddels stille hoop op MIchella, dat heb ik tijdje terug al gezegd dat gaat dan knallen worden.. en ik had het over jetsers..
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat dit kut is, maar dat aso wijf mag lekker thuisblijven.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
Geeft spannende beelden...![]()
https://www.facebook.com/michellak1“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
lachen joh..... Ernhemse bluf zonder IQquote:Op maandag 12 januari 2015 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat dit kut is, maar dat aso wijf mag lekker thuisblijven.![]()
![]()
Lui Waaif heeft hoofdpaain, maar gaat al te graag liggen voor spank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou liever mn baard opvreten dan mij door die debiele laaf te laten tatoeërenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Lui Waaif wordt dus de eerste die een tattoo daar kraaigt?![]()
![]()
volgens mij krijgt ze er een van martin. lau en joey mogen nog niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik zou liever mn baard opvreten dan mij door die debiele laaf te laten tatoeëren![]()
TEAM TAFEL![]()
Dat zal door die dikke Martin gedaan worden, Laaf en Joey mogen alleen oude tattoo's bijkleuren.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik zou liever mn baard opvreten dan mij door die debiele laaf te laten tatoeëren![]()
Die bolle kwabnek vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 12 januari 2015 15:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij krijgt ze er een van martin. lau en joey mogen nog niet."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
ligt dat ook niet een beetje aan de beroepsgroep?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:44 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die bolle kwabnek vertrouw ik ook niet![]()
Is het zelfdequote:Op maandag 12 januari 2015 15:41 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ze hebben het iets te letterlijk genomen.. en ik had het over jetsers..
![]()
, dus je weet nu, te veel vragen is mensen plagen
![]()
Ik las ook dat Patrick steeds bij Coll der dochters zat, daar heb je ook weer die bezittingsdrang...laat ze lekker alleen. Jammer dat ze er niets over hebben gezewd. Ben benieuwd hoe deze nieuw zal zijnLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ik weet niet waar je beter af mee bent..quote:Op maandag 12 januari 2015 15:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zal door die dikke Martin gedaan worden, Laaf en Joey mogen alleen oude tattoo's bijkleuren.
Van Ivan? vind het wel lekker eruit zienquote:Op maandag 12 januari 2015 15:43 schreef japie1971 het volgende:
Die bovenarmen ..... om bang van te wordenVeilig gevoel om in weg te kruipen
om grote jetsers kun je nooit te vaak vragenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is het zelfde, dus je weet nu, te veel vragen is mensen plagen
![]()
Ik las ook dat Patrick steeds bij Coll der dochters zat, daar heb je ook weer die bezittingsdrang...laat ze lekker alleen. Jammer dat ze er niets over hebben gezewd. Ben benieuwd hoe deze nieuw zal zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ah joh, het is Lui Waaif maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik weet niet waar je beter af mee bent..Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dikke Dennis vertrouw ik wel...quote:Op maandag 12 januari 2015 15:45 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ligt dat ook niet een beetje aan de beroepsgroep?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee van Gerda Havertongquote:Op maandag 12 januari 2015 15:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Van Ivan? vind het wel lekker eruit zienVeilig gevoel om in weg te kruipen
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:46 schreef japie1971 het volgende:
[..]
om grote jetsers kun je nooit te vaak vragen![]()
![]()
je leert het niet af!
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dikke Dennis vertrouw ik wel...![]()
maar dan ook alleen die
![]()
Heeft een andere naam....maar nu weet ik de naam niet meer, heb hem laatst hier zien reagerenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef Urb het volgende:
Heb Hampie de tattoo-man hier trouwens niet meer gezien sinds Martin die toko binnneliep.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ahquote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft een andere naam....maar nu weet ik de naam niet meer, heb hem laatst hier zien reageren![]()
![]()
De boerenkool ligt klaar om weggegooid te worden.
TOP!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Kul? Zoiets?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft een andere naam....maar nu weet ik de naam niet meer, heb hem laatst hier zien reageren"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: