IJshockey>Voetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 07:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
9/11 is het werk van de illuminatie
En dan z'n harde klap op dat bitje krijgen dat al je tanden eruit vliegenquote:Op maandag 12 januari 2015 02:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Verstand op nul en gewoon doen man je hebt toch bescherming aan, zelfs voor je gebit. Of leer haar jou hobby aan dan kunnen wij haar lokquoten.
Mooie sport ja, helaas wegens drukte een tijd geleden mee gestopt. Wel een hoop meegemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:31 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het heel jammer dat er niet zoveel aandacht is voor IJshockey. Het is de beste sport van de wereld.
Voetbal, tennis en basketbal is niets vergeleken met deze topsport. IJshockeyers zijn ook totaal niet kleinzerig en kunnen tegen een stootje, in tegenstelling tot voetballers die meteen gaan huilen bij een klein botsinkje.
Daarom vind ik dat er meer aandacht moet komen voor ijshockey, want op dit moment zijn er weinig mensen die het kijken, volgen of ervan houden.
Dus mensen, ga eens een keer kijken naar een ijshockeywedstrijd, want het is echt fantastisch!
Klacht: Mensen die IJshockey niet waarderen.
Hier nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaar dat Heereveen en Tilburg vanaf het nieuwe seizoen in Duitsland gaan spelen, omdat het niveau hier zo hoog ligt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
Maar ik heb het vooral over het Nederlandse IJshockey, meer mensen moeten dat gaan waarderen.
Geleen eatersquote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mooie sport ja, helaas wegens drukte een tijd geleden mee gestopt. Wel een hoop meegemaakt.
Eredivisie ligt op zijn gat ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
IJshockey is op sterven na dood hier in Nl.
NL ijshockey is kut, NHL is wel aardigquote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
Maar ik heb het vooral over het Nederlandse IJshockey, meer mensen moeten dat gaan waarderen.
Daarom moet het nieuw leven krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat Heereveen en Tilburg vanaf het nieuwe seizoen in Duitsland gaan spelen, omdat het niveau hier zo hoog ligt.![]()
IJshockey is op sterven na dood hier in Nl.
En hoe zie je dat gebeuren?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom moet het nieuw leven krijgen.
Ja, maar dat ga jij niet leuk vinden.quote:
Ik wil nog wel kunnen blijven kijken naar m'n vriendin elk weekendquote:Op maandag 12 januari 2015 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga jij niet leuk vinden.
Namelijk door gewoon de stekker eruit te trekken en een evaluatie traject op te starten.
Onderzoeken waar het fout gegaan is en kijken of dat verholpen kan worden.
Zo ja, dan proberen om de sport te jumpstarten, zo nee, dan lekker zo laten, dus geen ijshockey meer in Nl.
Daarom liet ik het filmpje ook beginnen op 2.32 zodat ze nog even de laatste vechtpartijtjes meekregenquote:Op maandag 12 januari 2015 07:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Actie op 2u 33, had je best even erbij kunnen vermelden
Oh bij mij begon die gewoon op 0quote:Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daarom liet ik het filmpje ook beginnen op 2.32 zodat ze nog even de laatste vechtpartijtjes meekregen
nee, de schaats inzetten als wapen betekend nagenoeg altijd een levenslange schorsingquote:Op maandag 12 januari 2015 05:15 schreef T-zooi het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met de regels, je mag gewoon met je tegenstander knokken en met je schaatsen en stick rammen en zo?
niveau dat ze daar gaan spelen is net zo hoog en onderaan zelfs lagerquote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat Heereveen en Tilburg vanaf het nieuwe seizoen in Duitsland gaan spelen, omdat het niveau hier zo hoog ligt.![]()
dit klopt ook niet, ijshockey in Nederland is een gezonde groeiende sport, de bezettingsgraad (wat ijshockeyers betreft) van de ijsbanen hier is bv hoger dan in bv Italie om maar wat te noemen, er zijn er alleen te weinig vanquote:IJshockey is op sterven na dood hier in Nl.
Idd..quote:Op maandag 12 januari 2015 11:26 schreef Gezicht het volgende:
Goed topic. Maar Nederland zit toch vol met voetbalmietjes dus deze bazensport zal waarschijnlijk nooit groot worden hier.
Patrick Royquote:Op maandag 12 januari 2015 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Colorado Avalanche
Joe Sakic
Peter Forsberg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |