quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Barbaaf Ook jij bent ons helaas ontvallen. We missen je en we hopen dat je samen met D_K op ons let!
Geen popcorn wtf.. Een bios zonder popcornquote:Op zondag 11 januari 2015 23:00 schreef Candaasje het volgende:
Pas goed op jezelf M_D !
En wat een knappe kat![]()
Vanavond zijn we weer eens naar de bios geweest. Dit keer eentje dichterbij, met de mogelijkheid tot gratis parkeren. Alleen.... GEEN POPCORN......
En de film viel ook een beetje tegen. Eigenlijk na de eerste 5 minuten al
Dat is toch geen bios? Chris heeft net thuis nog popcorn voor ons gemaaktquote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen popcorn wtf.. Een bios zonder popcorn
Welke film?
Nee ik vind ook dat een bios popcorn moet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is toch geen bios? Chris heeft net thuis nog popcorn voor ons gemaakt![]()
The Hobbit, laatste deel. Ik vond deel 1 en 2 best leuk, maar deze viel me echt tegen.
dus omdat persoon X opgevoed is door de wolven mag ik niet snacken in de bios....quote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als je ziet wat voor ongelofelijke rommel er wordt achtergelaten bij bioscopen met popcorn kan ik me best voorstellen dat sommige bioscopen zeggen 'Bekijk het maar!'.
De goeden lijden hier idd onder de kwaden maar ik kan het de bioscopen echt niet kwalijk nemen. Veel mensen gedragen zich gewoon als mongolen en flikkeren alles op de grond en dat moet tussen twee films door toch razendsnel weer worden opgeruimd.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus omdat persoon X opgevoed is door de wolven mag ik niet snacken in de bios....
Ook dat ja. Je krijgt het ook nauwelijks uit het tapijt als er mensen overheen zijn gelopen... ach, ik ben toch een te grote cheapskate voor popcorn buiten de deur. Net als met poffertjesquote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als je ziet wat voor ongelofelijke rommel er wordt achtergelaten bij bioscopen met popcorn kan ik me best voorstellen dat sommige bioscopen zeggen 'Bekijk het maar!'.
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De goeden lijden hier idd onder de kwaden maar ik kan het de bioscopen echt niet kwalijk nemen. Veel mensen gedragen zich gewoon als mongolen en flikkeren alles op de grond en dat moet tussen twee films door toch razendsnel weer worden opgeruimd.
Ja, want jij zit te wachten op gooipolitie in de bios die om de haverklap in beeld staan terwijl ze alweer iemand uit de zaal proberen te plukken (met alle agressiviteit die daar dan weer bij komt kijken). Het niet meer serveren van popcorn is dan veel eenvoudiger.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.
Ik denk dat bioscopen zich dermate uit de markt hebben geprezen dat ze zich dat nu niet meer kunnen veroorloven. Dus ze weren liever de popcorn.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat soort gooisjonnies landelijk uit Bios weren. Moet kunnen lijkt me.
Dat ook. Dat er überhaupt nog mensen naar de bios gaan in deze tijdenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat bioscopen zich dermate uit de markt hebben geprezen dqt ze zich dat nu niet meer kunnen veroorloven.
Ik ga dit jaar misschien ook weer eens een keer (voor het eerst sinds 2010quote:Op maandag 12 januari 2015 08:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat ook. Dat er überhaupt nog mensen naar de bios gaan in deze tijden
na afloop oppakken niet tijdens de film.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, want jij zit te wachten op gooipolitie in de bios die om de haverklap in beeld staan terwijl ze alweer iemand uit de zaal proberen te plukken (met alle agressiviteit die daar dan weer bij komt kijken). Het niet meer serveren van popcorn is dan veel eenvoudiger.
Dino'squote:Op maandag 12 januari 2015 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar misschien ook weer eens een keer (voor het eerst sinds 2010). Maar dat is ook een film waar ik al jaaaaaaren naar uit kijk. En ik heb thuis geen 3D toestand. Dino's
Romantisch? Nou nee. Avondje bij de kachel met de kat op schoot is voor mij romantischer. Ik ga echt voor de film....quote:Op maandag 12 januari 2015 09:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
na afloop oppakken niet tijdens de film.
Bios is romantisch toch?
Kan ookquote:Op maandag 12 januari 2015 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Romantisch? Nou nee. Avondje bij de kachel met de kat op schoot is voor mij romantischer. Ik ga echt voor de film....
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef Pagan het volgende:
In afwachting van uw afwijzing teken ik,
Hoogachtend,
Candaasje
Dankjewel!quote:We duimen voor je.
Oh dat is wel shit jaquote:Bioscoopbezoek met een rolstoel is niet zo leuk. Afhankelijk van waar de zaalingang zit mag je helemaal vooraan (stijve nek) of helemaal achteraan (verrekijker) zitten. Verre van ideaal. Gelukkig hebben we thuis een fijn surroundsysteem waardoor filmpje kijken op de tv goed te doen is.
IMAX lijkt me nog wel eens mooi om te zien, vooral als je dit leest, alleen zit de dichtstbijzijnde in A'dam.
Geniet ze morgen!quote:Op maandag 12 januari 2015 15:47 schreef Strega het volgende:
Wat een ongelofelijk rotweer is het hier.
Wind, nat en waterkoud.![]()
Heb net eindelijk mijn nieuwe laptop in gebruik genomen.
De eerste tijd er niets mee kunnen doen, door m'n slechte ogen.
Fijn hoor, zo'n splinternieuwe!![]()
Candaasje, ik duim hoor.![]()
M_D beterschap
Indaha, gewoon nieuwe pyamadag voor je zelf inplannen!![]()
Morgen plan ik maar eens een welness middagje voor mezelf hier thuis.
Maskertje, fijne bodycreme, haarmaskertje.
Vandaag hadden we controle van de aardbevingsschade. Overal zijn foto's van genomen.
Veel scheurenNou, zal wel een jaartje duren voor de NAM en de nieuwe commissie iets te melden hebben.
jij mag mijn bloed wel prikkenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:28 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit nog in de 'race' bij het ziekenhuis (voor die functie van medewerker bloedafname).
Niks bijzonders hoor, maar kreeg een mailtje met "Beste mevrouw XXx. Wij hebben uw brief ontvangen, waarin u solliciteert naar de functie van.... '
Ik verwachtte te lezen "... helaas moeten wij u mededelen dat...' . Want zo beginnen die brieven meestal, is mijn ervaring dan. Maar er stond enkel dat ze doormiddel van brievenselectie besluiten welke kandidaten ze gaan uitnodigen voor een gesprek, en ik zodra ze meer weten van ze hoor.
Pff... mijn bloeddruk!![]()
(Wel vriendelijk dat ze even mailen dat alles ontvangen is hoor. Begrijp me goed!)
Acenocoumarol of fraxiparine gebruiken en dan een leerling treffen bij het bloedlab.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij mag mijn bloed wel prikkenieder ander moet zich eerst bewijzen
Weet je dat wel zeker? Ik heb tot nu toe enkel bij een herdershond een infuus gezetquote:Op maandag 12 januari 2015 17:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij mag mijn bloed wel prikkenieder ander moet zich eerst bewijzen
'Meneer, ik had slechts 3 buisjes nodig hoor...... Meneer......Meneer??..... 'quote:Op maandag 12 januari 2015 18:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Acenocoumarol of fraxiparine gebruiken en dan een leerling treffen bij het bloedlab.
Ik heb lekker paardgereden net. Wat voor puzzel ben jij aan het maken? Ik ben verzot op 'Japanse puzzels'. (Nonogram heten die dingen geloof ik ook welquote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef Duufje het volgende:
Stil hier zo op de maandagavond.
Ik heb vandaag een lijnpuzzelboekje gekocht, mag er zo een van mezelf maken en dan naar bed.
Leuk! Paardrijden lijkt me zo leuk om te doen maar dat durf ik echt niet. Een lijnenpuzzel, zie ook het cre topic over lijnenpuzzelsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb lekker paardgereden net. Wat voor puzzel ben jij aan het maken? Ik ben verzot op 'Japanse puzzels'. (Nonogram heten die dingen geloof ik ook wel)
Haha wat moet je doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef Duufje het volgende:
Goeiemorgen,
Mag ik van iemand n grote berg motivatie kopen?
Ik heb niets te koopquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef Duufje het volgende:
Goeiemorgen,
Wow dat zijn er echt veelquote:Op maandag 12 januari 2015 16:07 schreef Pagan het volgende:
De woningstichting had 400 schademeldingen op een totaal woningbestand van 1200.
mag ik dat ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:01 schreef Duufje het volgende:
Goeiemorgen,
Oh ik moet aanstaande maandag 4 tentamens afhebben. En als ik eindelijk de motivatie heb is na een uur of 2 de concentratie voorbijquote:
Sowieso tussendoor half uurtje even wat anders doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:52 schreef Duufje het volgende:
[..]
Oh ik moet aanstaande maandag 4 tentamens afhebben. En als ik eindelijk de motivatie heb is na een uur of 2 de concentratie voorbij
Ja verslagen, portfolio en een take home toets.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Afhebben? Zijn het opdrachten of zo dan? Na twee uur even een half uurtje pauze nemen en met frisse moed weer verder
Heb je met je neus in de mest gezeten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:43 schreef Candaasje het volgende:
Misschien zit het nog gewoon in mijn neus
Als je thuis bent een geurbrander met etherische rozemarijnolie branden. Helpt te concentreren. Natuurlijk wel de echte en geen chemische gebruiken. Van chemische krijg je koppijn.quote:
Laat er toch maar even na kijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef Duufje het volgende:
Vervelend Rewimooverleef je je eerste werkweek een beetje?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat er toch maar even na kijken!Vooral nu je hele dagen moet werken.
Duufje, bovenstaande post was eigenlijk voor jou en niet vooe Toek
Amperquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef Duufje het volgende:
Vervelend Rewimooverleef je je eerste werkweek een beetje?
pijn is fijn xD.quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
AmperIk ben bekaf als ik thuis kom. Kan wel merken dat ik nog niet de oude ben. Pijn vreet energie
Ben je nou gelijk volledig aan de slag?quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
AmperIk ben bekaf als ik thuis kom. Kan wel merken dat ik nog niet de oude ben. Pijn vreet energie
Oh wat jammer dat het zo moet lopen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar kon je dan niet eerst part-time beginnen, 40 uur is ook wel veel om mee te startenquote:Op woensdag 14 januari 2015 06:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 07:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je nou gelijk volledig aan de slag?
Ik ben blij, heb voor volgend jaar winter de Uggs gescoord die ik heel graag wildeHeb nu mini's, maar die zijn me net te kort
Hehe, dat zat ik me vanochtend nog te bedenken ja, dat we ook dit jaar een hele milde winter hebben. Mij hoor je niet klagen hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar kon je dan niet eerst part-time beginnen, 40 uur is ook wel veel om mee te starten
[..]
Goed gedaanmaar welke winter die komen hier niet meer voor
Van mij hoeft het ook niet , vriezen en wat droog weer gaat nog maar die sneeuw zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, dat zat ik me vanochtend nog te bedenken ja, dat we ook dit jaar een hele milde winter hebben. Mij hoor je niet klagen hoor, daar niet van
Plu mee en lekker gaan joh (tenzij het stormt, zoals van de week, dat was wat minderquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is de tigste keer dat ik binnen blijf in de pauze. Het is wel behoorlijk regenachtig op de woensdagen en de vrijdagen
Alle kinderen een plu? Dat wordt erg gevaarlijk op de speelplaats.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Plu mee en lekker gaan joh (tenzij het stormt, zoals van de week, dat was wat minder![]()
)
Oh, je had het over ik, ik dacht dat je het over de pauze van de leerkracht hadquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Alle kinderen een plu? Dat wordt erg gevaarlijk op de speelplaats.
* ferrari_rood ziet gevaarlijke taferelen met paraplu's
Mag je alweer naar buiten? Ik hoorde het op de radio vanmorgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef indaha het volgende:
Nou alweer sensatie hiereen zoutzuurwolk , helikopters vliegen boven ons dorp .
Gelukkig was ik nog niet onderweg naar mijn moeder en nu blijven we maar binnen.
Maar wat is je reïntegratieplan dan? Whop, meteen volledig werken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk 30 uur Indaha (4 dagen). Maar het is wel veel ja, vanmiddag om een uur of 3 was ik zo vreselijk moeGelukkig was het de hele dag al vrij rustig en zat ik daarom niet aan de telefoon.
Morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen. In principe mogen we 1 dag thuis werken, ik zou daar nog even mee wachten maar ik ga vragen of ik daar toch volgende week mee mag beginnen. Scheelt toch weer een keer 2 uur rijden.
Ja, leuk hè?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar wat is je reïntegratieplan dan? Whop, meteen volledig werken?
Gelukkig heb je niet met de reis te dealen en zoquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, leuk hè?Ik had natuurlijk al thuis gewerkt, langzaam opgebouwd en "dus" kon ik wel weer volledig aan de slag
Maar laten ze je het niet eerst opbouwen in overleg met de bedrijfsarts?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk 30 uur Indaha (4 dagen). Maar het is wel veel ja, vanmiddag om een uur of 3 was ik zo vreselijk moeGelukkig was het de hele dag al vrij rustig en zat ik daarom niet aan de telefoon.
Morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen. In principe mogen we 1 dag thuis werken, ik zou daar nog even mee wachten maar ik ga vragen of ik daar toch volgende week mee mag beginnen. Scheelt toch weer een keer 2 uur rijden.
Wat een schrik. Bah....quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:10 schreef indaha het volgende:
Hier is alles weer vrijgegeven behalve dat stuk autoweg omdat ze de auto's er nog af moeten halen .
Ik zou zeker vragen voor een thuiswerkdag tussendoor Rewimo
Praat me niet van de bedrijfsartsquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:53 schreef Strega het volgende:
Maar laten ze je het niet eerst opbouwen in overleg met de bedrijfsarts?
Je reistijd is ook al inspannend en je zou zeker niet gelijk hele dagen aan de telefoon moeten.
Ja, hier spreekt de Vakbondsconsulente die ik was![]()
Maar langzaam opbouwen zou een stuk beter zijn, zeker qua energie
Herkenbaar!quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Praat me niet van de bedrijfsartsZe is niet zo erg als 2 jaar geleden maar je hebt er nog steeds niks aan
Ja sommige bedrijfsartsen doen idd alles in het belang van het bedrijf ipv kijken naar de persoon die voor hun zitquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Herkenbaar!
"Oh je bent 26 en 3 weken wees? Prima je kan hele dagen werken"
Toen heeft mn baas hem zelfs gebeld of die wel spoort
Dat denken ze maar. Want iemand die uitvalt door te snelle belasting kost tig keer zoveel.... wat dat betreft is het soms echt penny wise, pound foolish.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja sommige bedrijfsartsen doen idd alles in het belang van het bedrijf ipv kijken naar de persoon die voor hun zit
Wat stom, ik wil geen app om mee te bankieren ik doe lekker alles gewoon via de computer , ik vind bankieren per telefoon niet veilig genoegquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denken ze maar. Want iemand die uitvalt door te snelle belasting kost tig keer zoveel.... wat dat betreft is het soms echt penny wise, pound foolish.
Ik kom effe mopperen op de bank. Dat zo'n pasje altijd uitvalt als je net wil betalen, oke, maar dat ik nu alleen via de app een nieuwe aan kan vragen vind ik echt niet normaal. Ik wil geen app. En toch moet het nu, om z.s.m. weer te kunnen internetbankieren
Het kan ook helemaal niet, want om hem te kunnen installeren, moet je wel een keer inloggen. Met het pasje dat het niet doet. Noem dat dan ook niet als oplossing, stomme bankquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat stom, ik wil geen app om mee te bankieren ik doe lekker alles gewoon via de computer , ik vind bankieren per telefoon niet veilig genoeg
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet, want om hem te kunnen installeren, moet je wel een keer inloggen. Met het pasje dat het niet doet. Noem dat dan ook niet als oplossing, stomme bankSowieso vind ik de klantgerichtheid van de Rabobank heel erg afgenomen. Waarom kan dit niet normaal via internet?
Bel je met het nummer dat erbij stond: 'u belt met het foute nummer, u moet een ander nummer hebben'..... ik ga even iets anders doen![]()
![]()
Ja, marktleider he, dan krijg je datquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat wij in eerste instantie naar de Rabo gingen voor een hypotheek. "Eh ja, over 3 maanden hebben we wel ergens een plekje voor een gesprek.."
Ja wij zouden ook naar een andere vestiging moeten. Sowieso moesten we al naar een plaats verderop voor wat infomatie. Ik weet het niet eens precies meer, ik weet alleen dat we de eerste keer binnenkwamen in een kleine vestiging en het er daar zo knullig uitzag; mottige vloerbedekking, twee dames achter een bureau zonder een plaat die de achterkant afdekte (dus je zag gewoon alle snoeren, de computerkasten en bureaustoelen+benen van de dames. Het zag er gewoon heel slordig uit) en de geur van tomaten-cup a soup. Want dat dronken diezelfde dames ondertussen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, marktleider he, dan krijg je datIk had iets soortgelijks met een nieuwe rekening (niet de eerste bij deze bank, dus ze hadden alles al. Moesten we ook nog een plaatsje verder i.p.v. in onze eigen woonplaats, echt wtf). Uiteindelijk had ik bij ASN nog sneller de rekening aangevraagd dan het gesprek bij de Rabo kon plaatsvinden
Hopelijk geeft je dat wat rustquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Wat knullig![]()
Zit al eeuwen bij de Postbank/ING. Niet tevreden over de hypotheekafdeling (daar zijn we dus ook weg) maar de bank is verder prima. Sparen doen we bij de ASN trouwens.
Ik ga vanaf komende week 1 dag thuiswerken, ene week maandag, andere week donderdag. Erg blij mee
Bij ons heel veel maar wij zijn wel een uitzondering nou ja dat hoop ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat kan er precies allemaal mis gaan dan bij een hypotheek?
ben daar allemaal nog nieuw mee enzo
Hoop dat het straks allemaal goed gaat met dat bouwdpot dan...quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij ons heel veel maar wij zijn wel een uitzondering nou ja dat hoop ik.
Wat een enorme botte l*l, gaan greintje empathie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
Herkenbaar!
"Oh je bent 26 en 3 weken wees? Prima je kan hele dagen werken"
Toen heeft mn baas hem zelfs gebeld of die wel spoort
Zoiets heb ik toen ook gezegdquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een enorme botte l*l, gaan greintje empathie.
Weet je dat jouw naam de popullairste babynaam was in Limburg het afgelopen jaar voor meisjes , las ik toevallig gisteren ergensquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo en think (quote): willen jullie even mijn echte naam verwijderen?
Ik vind ook de ABN-pasjes slap hoor.... geen enkel pasje haalt hier de einddatum en ik ben er echt wel zuinig mee, altijd netjes in de portemonnee en zo.
* indaha geeft trap onder bevallige kont van Candaasjequote:Op donderdag 15 januari 2015 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik zit zelf bij de ING. Prima pasjes wel, en altijd wel netjes geholpen. Alleen dat gedoe met die stomme TAN-codes als je telefoon niet werkt... We hebben daar de hypotheek niet genomen omdat er nogal wat boetes opstonden bij vroegtijdig aflossen/meeneme e.d.
Chris zat eerst bij de Rabo, maar is toen met de hypotheek (staat op zijn naam) overgestapt naar de ABN. Wat hij met die pasjes doet weet ik niet, maar zowel van de Rabo als de ABN werken ze vaker niet dan wel![]()
Ach ja...
Innie, waar ben je. Ik heb weer eens een trap onder mijn kont nodig. Het onderwerp is wel leuk, maar die droge lappe tekst...
Oeps sorry, is wegquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ook de ABN-pasjes slap hoor.... geen enkel pasje haalt hier de einddatum en ik ben er echt wel zuinig mee, altijd netjes in de portemonnee en zo.
Ik moest serieus even zoeken hoor..quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is dan toch vrij "makkelijk" wat extra geld verdienen. Ben je op schema met je opdrachten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef Duufje het volgende:
Zo na lange dag lang uit op de bank met cola en pringles naar wie is de mol kijkenwel bij mn oppasadresje maar heh je kan niet alles hebben
Ja gelukkig lagen ze net optijd in bed! Nee helaas dat is wel n beetje ver weg. Geen buren of vrienden die n oppas hebben die je kan vragen? Zo heb ik 'al' mijn adresjes gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is dan toch vrij "makkelijk" wat extra geld verdienen. Ben je op schema met je opdrachten?
Je woont niet omg. 040 toevallig? Ik zoek ook voor soms een oppas.
Onze straat is relatief oud of hebben wel oudere kinderen maar die willen of stappen of zijn nog net te jong.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Duufje het volgende:
[..]
Ja gelukkig lagen ze net optijd in bed! Nee helaas dat is wel n beetje ver weg. Geen buren of vrienden die n oppas hebben die je kan vragen? Zo heb ik 'al' mijn adresjes gekregen.
Ja op schema gelukkig nog wel. Morgen vrij dus ff dagje knallen dan kom ik hopelijk ver.
Ik woon niet in Einhovenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eindhoven![]()
![]()
![]()
Hier wonen juist heel veel jonge kinderen
Ik heb oogkleppen op johquote:
Omg. 040quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op joh![]()
040 staat voor mij gelijk aan Eindhoven![]()
weekendje weg met mn vriendin uitzoeken voor mn verjaardag. Zag al wat leuks in Indahaland. Nu haar nog overtuigenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow mensen hier nog leuke plannen ook voor het weekend enzo?
Oh leuk! Hoop voor je dat ze ook wilquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
weekendje weg met mn vriendin uitzoeken voor mn verjaardag. Zag al wat leuks in Indahaland. Nu haar nog overtuigen
Kattenquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef Duufje het volgende:
Thuis komen en dat je in de garage al mauwmauw hoort en als je de deur naar de gang opent er een spinnende kat je komr begroetenknuffelen!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Katten, altijd leuk
Ogen laten meten vanmorgen, we gaan een poging doen om van de leesbril af te komenOver twee weken krijg ik een setje monovisielenzen. D.w.z. 1 leeslens en 1 voor in de verte. Schijnbaar weten je hersenen daar goed mee om te gaan zodat je dan kunt lezen èn ver weg kijken
Ik heb het vorige week meegenomen in de euroweken bij C1000... is soms zo lekker. Maar wel de 'gewone'quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zo 2 boterhammen met sandwichspreadIk hou van het spul...
De gewone of die met komkommer iddquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week meegenomen in de euroweken bij C1000... is soms zo lekker. Maar wel de 'gewone'
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Zelf brood bakken! Wil ik ook zo graag, maar om de een of andere reden heb ik het gevoel tig topics/blogs/weetikhet te moeten bestuderen en kom ik er toch weer niet toe... wat was ook alweer je simpele recept, rewimo?
Ik eet een tosti van zuurdesembrood met ham en kaas. Heerlijk
Ik kan hem niet helemaal verstaan...quote:
1 kilo bloem, 700 ml water (of iets minder, deeg mag redelijk nat zijn), 4 gram gist, 9 gram zout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan hem niet helemaal verstaan...Zo is me nog steeds niet duidelijk of 'ie tussen bloem en water er een pond van iets in gooit of niet
![]()
Oeh tof!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Woei, ik ben uitgenodigd voor een gesprek! Over twee weken pas, maar woei!
Alvast een heel voorzichtige eerste kleine jompel; hindernis 1 is genomen, nu op naar de volgende!![]()
O, en de panda is essentieelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:41 schreef Rewimo het volgende:
1 kilo bloem, 700 ml water (of iets minder, deeg mag redelijk nat zijn), 4 gram gist, 9 gram zout.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:45 schreef Duufje het volgende:
Thuis komen en dat je in de garage al mauwmauw hoort en als je de deur naar de gang opent er een spinnende kat je komr begroetenknuffelen!
Ik heb een landquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
weekendje weg met mn vriendin uitzoeken voor mn verjaardag. Zag al wat leuks in Indahaland. Nu haar nog overtuigen
komkommerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De gewone of die met komkommer idd
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Alvast een heel voorzichtige eerste kleine jompel; hindernis 1 is genomen, nu op naar de volgende!![]()
* indaha Schopt Duufje voorzichtig onder haar kont ,quote:
Dank het heeft eventjes geholpen maar niet lang. Nu ff relaxen tot iedereen hier zo t huis uit gaat richting de ikea kan ik in alle stilte nog ff werken aan mn tentamen. Stilte =quote:* indaha Schopt Duufje voorzichtig onder haar kont ,
ik mis een schopsmiley
Je mag komen lessen, zegt qltelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan hem niet helemaal verstaan...Zo is me nog steeds niet duidelijk of 'ie tussen bloem en water er een pond van iets in gooit of niet
![]()
Ja, maar daar ga ik dus altijd de mist in: dan wil ik vanalles lezen i.p.v. bezig te zijn met het bakken. Maar ik moet sowieso eerst maar eens naar de molen, want ik ben overal doorheen zag ik...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag komen lessen, zegt qltel
En je kunt ondertussen ook hier kijkenCUL / Brood bakken in de oven #18: Op reis met je rijsmandje
Wat fijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik maak vaak "Nachtbrood" of "panbrood" Van spelt en bloem of roggemeel. Geen gist bij nodig. 18 uur rijzen. Heerlijk brood, gebakken in de oven, in een (oude) in mijn geval Le Creuset braadpan. Daarna kun je hem niet meer als braadpan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag komen lessen, zegt qltel
En je kunt ondertussen ook hier kijkenCUL / Brood bakken in de oven #18: Op reis met je rijsmandje
Die methode gebruiken wij ook. Alleen dan wel met gist (en 12 uur rijzen). Heerlijk brood!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:33 schreef Strega het volgende:
Ik maak vaak "Nachtbrood" of "panbrood" Van spelt en bloem of roggemeel. Geen gist bij nodig. 18 uur rijzen. Heerlijk brood, gebakken in de oven, in een (oude) in mijn geval Le Creuset braadpan. Daarna kun je hem niet meer als braadpan gebruiken.
Tegen de tijd dat je hier bent, is dat rozijnenbrood wel klaar denk ikquote:
Hoi, ik lees dit toevallig. Had zo'n panbrood nog op mijn lijstje staan. Maar waarom is de Creuset dan niet meer als braadpan te gebruiken?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik maak vaak "Nachtbrood" of "panbrood" Van spelt en bloem of roggemeel. Geen gist bij nodig. 18 uur rijzen. Heerlijk brood, gebakken in de oven, in een (oude) in mijn geval Le Creuset braadpan. Daarna kun je hem niet meer als braadpan gebruiken.
Dat weet ik ook niet. Hier was de pan toch al niet goed meer maar voor brood bakken fungeert hij prima. Je kunt ook gewoon op zoek gaan naar een goedkope (grote) braadpan natuurlijk. Je vindt ze ook wel in kringloopwinkels. Zolang ze maar geen plastic knoppen of handvatten hebben en er een deksel bij zit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Hoi, ik lees dit toevallig. Had zo'n panbrood nog op mijn lijstje staan. Maar waarom is de Creuset dan niet meer als braadpan te gebruiken?
logisch! Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Het ruikt zalig!We kunnen nog niet proeven want het moet eerst afkoelen voor we het kunnen snijden.
Zo'n braadpan heb ik ook, maar ik zou geen van beide willen verpesten door er een brood in te bakken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Hier was de pan toch al niet goed meer maar voor brood bakken fungeert hij prima. Je kunt ook gewoon op zoek gaan naar een goedkope (grote) braadpan natuurlijk. Je vindt ze ook wel in kringloopwinkels. Zolang ze maar geen plastic knoppen of handvatten hebben en er een deksel bij zit.
Ik heb zoiets:
[ afbeelding ]
Hij is al een jaar of 30 oud
Lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:36 schreef Duufje het volgende:
eindelijk weer eens mooi weer tijdens post lopen
ik ben blij
Het smaakt ook heerlijk!quote:
Ja, 't is gewoon lekker buitenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:36 schreef Duufje het volgende:
eindelijk weer eens mooi weer tijdens post lopen
ik ben blij
Dit was een oude. Mijn drie, waarvan ik de 1e eigenaar ben, daar heb ik levenslang garantie op Dit oudje was een 2e hands, van een rommelmarkt lang geleden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoi, ik lees dit toevallig. Had zo'n panbrood nog op mijn lijstje staan. Maar waarom is de Creuset dan niet meer als braadpan te gebruiken?
Mmmm ziet er heerlijk uit, ik ga kijken of ik rozijnen in huis heb!quote:
Nee, ik ook niet, vandaar de mazzel die ik had een 2e hands creuset pan te vinden voor nog geen tientje. Hij had wat schade van binnen, maar voor het brood bakken ligt er toch een vel bakpapier in. Het is nu gewoon mijn broodbakpan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n braadpan heb ik ook, maar ik zou geen van beide willen verpesten door er een brood in te bakken.
Recept (met no knead uitleg):quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef Strega het volgende:
Mmmm ziet er heerlijk uit, ik ga kijken of ik rozijnen in huis heb!
Mogen ze alleen maar kijken?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer ondertussen nog een stuk dakar te kijken terwijl ean aan het spelen is en mijn schoonouders komen zo appeltaart kijken.
quote:Op zondag 18 januari 2015 13:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik warm momenteel mijn koude voeten aan mijn lapjeskat!![]()
En verder heb ik nog geen kont gedaan want het is zondagIk ga vandaag nasi maken!
Zijn die speelhallen echt zo erg? Ik moet over een paar weken mee met stagekind naar zo'n hal, maar in OUD worden die dingen als de ultieme hel beschrevenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier de kinderen los gelaten in de speelhel en gewassen en gewaasen en gewassen.
Ultieme zondag!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe heel suf spelletjes op de computer en lees forumberichtenBijzonder spannend allemaal.
Haha, bij dat soort programma's denk ik altijd, ik dacht dat wij Nederlanders gierig zijn maar pff.. die mensen daar kunnen er wat vanquote:Op zondag 18 januari 2015 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit te kijken naar een marathon van extreme cheapskates/ extreme couponing. Heerlijk
Werkze!quote:
Ga je de taart voor hun neus opeten?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer ondertussen nog een stuk dakar te kijken terwijl ean aan het spelen is en mijn schoonouders komen zo appeltaart kijken.
Ik hou niet van appeltaart dus van mij mogen ze hem helemaal hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:52 schreef Duufje het volgende:
[..]
Zijn die speelhallen echt zo erg? Ik moet over een paar weken mee met stagekind naar zo'n hal, maar in OUD worden die dingen als de ultieme hel beschreven(ja ik lurk daar
)
Mwah ligt er aan hoe druk het is, nu waren we er toen het open ging dus erg rustig maar nu is het enkel binnen open wat meer herrie geeft. en ik moet zelf mee dat klimrek in want Ean is nog iets te klein en de ander is dan bij Sac die spontaan ook dat wil wat Ean doet maar nog niet kan wat resulteert in drama. Op een gegeven moment is Sac dan heel moe maar Ean wil nog blijven weer drama dus. Maar goed de kinderen vinden het wel erg leuk en wij hebben een abonnement.
Ga je de taart voor hun neus opeten?
Maar nou weet ik nog niet waarom een braadpan niet meer als braadpan te gebruiken zou zijn als je er eenmaal brood in hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, vandaar de mazzel die ik had een 2e hands creuset pan te vinden voor nog geen tientje. Hij had wat schade van binnen, maar voor het brood bakken ligt er toch een vel bakpapier in. Het is nu gewoon mijn broodbakpan.
Groot gelijkquote:
Oh dan komt het wel goed, het zijn kinderen die n stuk ouders zijn dan jouw dochters!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik hou niet van appeltaart dus van mij mogen ze hem helemaal hebben.
Super tof!! Foto van de bananenosie?? Ik wil graag wat vaker naar de Primark, maar er zit gewoon geen primark in de buurtquote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Toekito het volgende:
Ik heb Primark bezocht. Heb nu een bananenonesie
Fotoooooooooooooooooo!quote:Op zondag 18 januari 2015 14:01 schreef Toekito het volgende:
Ik heb Primark bezocht. Heb nu een bananenonesie
Ik vind wel dat Amerikanen zuinig soms verwarren met gierig... Niks mis met zuinig, wel met gierig. Sommigen gaan wel iets over het randje richting gierig, maar zijn eigenlijk zuinig. Zoals een moeder die niet teveel uit wilde geven voor een bruiloft. Dat ze vroeg bij een winkel of ze de modeltaart kon lenen en er kaartjes neer kon leggen, vond ik gierig, maar dat ze had bedacht dat haar dochter (niet degene die trouwdequote:Op zondag 18 januari 2015 13:52 schreef Duufje het volgende:
Haha, bij dat soort programma's denk ik altijd, ik dacht dat wij Nederlanders gierig zijn maar pff.. die mensen daar kunnen er wat van
Precies. Maar ik zou niet naar een winkel gaan en vragen wat een taart kost en dan een piepschuimtaart meevragen, dat zou voor mij voelen als broodroof... Maar schoonmoeder wilde een paar duizend dollar besteden aan alleen het rehearsal diner uitgeven, dat vind ik zo stomquote:Op zondag 18 januari 2015 14:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aangezien een bruidstaart in de US zo 500 à 600 dollar kost (en dan heb je een simpel ding) zou ik daar ook een cheapskate zijnwant ik zou die ook zelf bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Even opletten allemaal, hier volgt een belangrijke levensles
Dank u, Swami!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaanquote:
Soort gele Bugs Bunny, zeg maarquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Rewimo het volgende:
Even opletten allemaal, hier volgt een belangrijke levensles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel een handige jaquote:
Ik heb zo'n tangetje voor de kattennagels, daarmee kun je niet te ver knippen omdat er een plaatje achter zit. Best handig want ik vind het ook engquote:Op zondag 18 januari 2015 17:49 schreef Candaasje het volgende:
Verder vandaag hier lekker uitgeslapen, alle stof voor het tentamen doorgelezen (viel wel mee, morgen de dingen die je kunt leren maar eens echt gaan leren. Maar het is vooral logisch nadenken. En gewoon veel bevallingsverhalen hier in OUD lezen. Kom je ook al een end mee) en nu de laatste snaren er ook weer op zitten, wat zitten klooien op de harp.
Oh, en een poging gedaan de nageltjes van de konijnen te knippen. Ging best ok.Mara's voorpootjes moeten nog wel een keer onder handen genomen worden. Het ging een beetje langzaam doordat ze van die donkere nagels heeft waar je het leven niet in ziet lopen. (En ik knip eigenlijk niet zo vaak nagels, en Chris houdt nooit vast. Dus nouja, dan maar nu enkel de achterpoten, want ze vond het niet zo tof meer. )
Ja die zijn heel fijn ja! Bij Mara moet er alleen best een stukkie af, en dan is het altijd een beetje gokken dat je niet in het leven zit. De laatste keer dat ze geknipt zijn, was ze nog onder zeil van de castratie, dus dan is het wat makkelijker om alles goed te bekijken en wat verder te knippen indien nodig. Nu heb ik iets minder ver geknipt, zolang ze niet over de grond tikken of zich in de huid boren vind ik het wel primaquote:Op zondag 18 januari 2015 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tangetje voor de kattennagels, daarmee kun je niet te ver knippen omdat er een plaatje achter zit. Best handig want ik vind het ook eng
Laten we het zo zeggen, hij wordt er niet mooier van, het emaille wordt dof. De onze had een barst, dus die kon in zijn een tweede leven als broodpan gebruikt worden.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet waarom een braadpan niet meer als braadpan te gebruiken zou zijn als je er eenmaal brood in hebt gemaakt.
Hij trekt krom en bol.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar nou weet ik nog niet waarom een braadpan niet meer als braadpan te gebruiken zou zijn als je er eenmaal brood in hebt gemaakt.
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:14 schreef Pagan het volgende:
Geen gele Toek voor ons.
Wij kunnen niet op FB![]()
Ik heb een zwarte Homer Simpson onesie met gifgroene rits.
Het is een bewuste keuze, vanwege de grove schending van iemands privacy door FB wil ik geen account.quote:
Oh..quote:Op zondag 18 januari 2015 20:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het is een bewuste keuze, vanwege de grove schending van iemands privacy door FB wil ik geen account.
Niet gelijk vervangen, eerst proberen of ze het doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Doet me er aan denken. Wij gaan straks van gas over op inductie. Dan moeten de pannen ook vervangen worden gezien ze op gas wat krom trekken...
Budget technisch alvast rekening mee houden
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:14 schreef Pagan het volgende:
Geen gele Toek voor ons.
Wij kunnen niet op FB![]()
Ik heb een zwarte Homer Simpson onesie met gifgroene rits.
O, wat een mooi idee zo'n In memoriamquote:Op zondag 18 januari 2015 20:28 schreef Strega het volgende:
Ik heb zitten breien, lezen (ben in de triologie "All Souls triologie" van Deborah Harkness bezig) Kan het moeilijk wegleggen.![]()
Beetje zitten twitteren.
Nu aan het luisteren naar de Concertzender, met een 4 uur durend "In memoriam" van een goede vriend van ons, die deze week 5 jaar geleden is overleden.
Ik zal ze wel vervangen zeker als je al wat ouder zijn, ze zijn dan echt krom getrokken en ik gok dat de meeste ook niet voor inductie zijn die zijn echt een stuk duurder.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet gelijk vervangen, eerst proberen of ze het doen.
Wij hebben uiteindelijk wel nieuwe gekocht maar mijn oude braadpan deed het gewoon bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal ze wel vervangen zeker als je al wat ouder zijn, ze zijn dan echt krom getrokken en ik gok dat de meeste ook niet voor inductie zijn die zijn echt een stuk duurder.
Dat hoeft niet, ik heb al haar boeken, incl. de twee laatsten. (Met het bloed van mijn hart 1 en 2.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, wat een mooi idee zo'n In memoriam
Ken je de Outlanderserie van Diana Gabaldon? Mocht je belangstelling hebben voor geschiedenis (Culloden, Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog) met een flinke dosis humor en romantiek dan is dat een aanrader. Ik weet niet of je een e-reader hebt? Zo ja dan klop je maar even aan per pm of dm
Heb je haar John Grey boeken ook gelezen?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik heb al haar boeken, incl. de twee laatsten. (Met het bloed van mijn hart 1 en 2.
Volg de serie, zit in het DG forum op Twitter, ben lid van de Outlander kookclub. Bij al mijn ziekenhuis opnames in de loop der jaren had ik meestal net een nieuw boek meeEen verpleegkundige die ik bij de meeste opnames had, was ook zo'n fan. Ik had veel "persoonlijke" aandacht van haar. (Natuurlijk hadden we het over Claire en Jamie.) Mijn vorige rode BK kater was ook Jamie genoemd na DE Jamie. (Toen ie zo'n keukenkater bleek was de naam dubbel juist. (Jamie Olivier)
Ha jij bent ook fanquote:Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef Strega het volgende:
Dat hoeft niet, ik heb al haar boeken, incl. de twee laatsten. (Met het bloed van mijn hart 1 en 2.
Volg de serie, zit in het DG forum op Twitter, ben lid van de Outlander kookclub. Bij al mijn ziekenhuis opnames in de loop der jaren had ik meestal net een nieuw boek meeEen verpleegkundige die ik bij de meeste opnames had, was ook zo'n fan. Ik had veel "persoonlijke" aandacht van haar. (Natuurlijk hadden we het over Claire en Jamie.) Mijn vorige rode BK kater was ook Jamie genoemd na DE Jamie. (Toen ie zo'n keukenkater bleek was de naam dubbel juist. (Jamie Olivier)
Nee, alleen de eerste. De andere staan op mijn ebooklijstjequote:Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef Strega het volgende:
Heb je haar John Grey boeken ook gelezen?
Laatste twee kun je zo van mij als e-book krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha jij bent ook fanIk ben in de laatste bezig (in het Engels, ik heb nooit het geduld om de NL versie af te wachten
). Mijn Scottish Fold Jamie heb ik ook naar Jamie genoemd
Zat net toevallig gisteren op bol te kijken naar de NL-versie als ebook. Want die wil ik toch ook wel hebben
[..]
Nee, alleen de eerste. De andere staan op mijn ebooklijstje
Heel graagquote:Op zondag 18 januari 2015 21:22 schreef Strega het volgende:
Laatste twee kun je zo van mij als e-book krijgen.Met het bloed van mijn hart 1 en 2.
John Grey heb ik allemaal als gewoon boek.
Ga ik qltel even vragenquote:Op zondag 18 januari 2015 21:31 schreef Strega het volgende:
"All Souls triologie" van Deborah Harkness vind je vast ook naar je zin Rewimo. Zij is historicus en schrijft erg beeldend en goed en historisch juist.![]()
Neuh, net wakker.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:24 schreef Duufje het volgende:
Slapen jullie allemaal al? Ik kan niet slapen
Ik heb Lord John 1, 2 en 3 als ebook zag ik. Dus mocht je die willen hebben dan gil je maarquote:Op zondag 18 januari 2015 21:22 schreef Strega het volgende:
Laatste twee kun je zo van mij als e-book krijgen.Met het bloed van mijn hart 1 en 2.
John Grey heb ik allemaal als gewoon boek.
Ik heb gisteren Happy Valley zitten kijken. Ook een aanrader!quote:Op maandag 19 januari 2015 08:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie net op Facebook dat the fall seizoen 2 op Netflix staat (ik denk Canada, daar stond seizoen 1 ook, kan nu niet checken). Voor de liefhebbers
Hier is het heerlijk warm. Op kantoorquote:Op maandag 19 januari 2015 11:10 schreef Duufje het volgende:
Zo jullie waren vroeg op. Ik kon uitslapen9uur ging de wekker.
Nogsteeds mistig hier, en brrr koud. Hoe is het in t rest van het land?
Ik kijk echt best veelquote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk warm. Op kantoor
Tussen de middag even een frisse neus halen, maar die zal dan ook wel erg fris zijn, want brrrrrrr.....
Happy Valley ken ik niet PB! Ik zal hem op het lijstje zetten. Denk dat 'ie rond augustus 2016 wel aan de beurt isBen ik de enige die dat heeft? Dat er zoveel series zijn die je wil zien dat je niet weet waar te beginnen en dan maar TLC aanzet of zo
Ik merk wel dat ik er beter van kan genieten na een kantoorwerkdag dan na een thuiswerkdag. En dat slaat écht nergens op, want thuis werk ik net zo hardquote:Op maandag 19 januari 2015 11:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kijk echt best veelOok de afgelopen jaren veel al gekeken. The Fall moet ik nog kijken
De komende tijd nog op het programma: Dexter, Fargo, Downton Abbey, Grimm, Marco Polo, The Americans, Wallander, Boss, Deadwood, etc.
Ik denk dat ik maar een uitkering neem ofzo![]()
Oh daar heb ik het eerste seizoen ook van gezien idd : En ik geniet altijd als ik niet hoef te werkenquote:Op maandag 19 januari 2015 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik er beter van kan genieten na een kantoorwerkdag dan na een thuiswerkdag. En dat slaat écht nergens op, want thuis werk ik net zo hardDus ik denk niet dat thuis blijven voor mij een oplossing zou zijn
We kijken nu samen nog steeds the Mentalist en ik kijk alleen Orphan Black. En daarna? Geen idee. Under the dome misschien.
Fijn zeg!! Is je werk ook beter vol te houden als je thuis bent?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Klaar met werken en geen uur in de auto
Dat schiet opquote:Op maandag 19 januari 2015 16:51 schreef Duufje het volgende:
Uur eerder van school naar huis gegaan, vond t wel lang genoeg durenvanavond nog een tentamen controleren op spelling opbouw en grammatica en dan zijn al mn grootste tentamens klaar
nog wel stagemidden evaluatie en portfolio gesprek, maar dat is is alleen wat voorbereidingswerk nog.
't Is pas maandag hèquote:Fijn zeg!! Is je werk ook beter vol te houden als je thuis bent?
Schandalig!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:47 schreef Toekito het volgende:
ik was jullie vergeten goeiemorgen te wensen
mag ik wel eerst friet halen? mag ik mijn bananenonesie aan?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ga je schamen! In een hoekje! Drie dagen lang!
Nog om gunsten vragen ook! De brutaliteit!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik wel eerst friet halen? mag ik mijn bananenonesie aan?
Lekker bezig!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo mijn training zit er weer op 5km vandaag
hou ook van jou!quote:Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog om gunsten vragen ook! De brutaliteit!
Oh kak.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Blue monday to the max. We zijn zojuist aangereden, grote kans dat de auto total loss is, ik heb last van mijn nek, vooralsnog hoef ik me geen zorgen te maken volgens het ambulancepersoneel, maar echt, bluh
Troela reed met veertig op ons in, terwijl wij stil stonden voor het stoplicht. Ze had ook pas net zeven maanden haar rijbewijs. Zeven maanden te lang dus, kennelijkquote:Op maandag 19 januari 2015 21:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh kak.
Wat gebeurde er? Hopelijk trekt je nek snel bij!
Verdorie zeg.. Zou me niks verbazen als die wat anders aan het doen is geweest.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Troela reed met veertig op ons in, terwijl wij stil stonden voor het stoplicht. Ze had ook pas net zeven maanden haar rijbewijs. Zeven maanden te lang dus, kennelijk
Mij ook niet. Hopelijk heeft ze dat dan in ieder geval afgeleerd, zullen we maar denken....quote:Op maandag 19 januari 2015 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Verdorie zeg.. Zou me niks verbazen als die wat anders aan het doen is geweest.
Sterkte
Lets hope.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mij ook niet. Hopelijk heeft ze dat dan in ieder geval afgeleerd, zullen we maar denken....
Daar leek het echt niet op, dus daar vertrouw ik maar op. Ik heb niet de 'foute' pijn, kennelijk. Voel me alsof ik niet helemaal lekker ben uitgelijnd, om maar in autotermen te blijven. Ik had voor mezelf nooit een ambulance laten komen, maar hij kwam voor haar knie, dus konden ze meteen even naar mij kijken. Rekening stuur ik wel door naar haar verzekering...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lets hope.
Zie het zo vaak mensen die drukker met hun whatsapp gesprek zijn dan met het verkeer.
Maar hoop meer voor jou dat je nek geen blijvend gedoe oplevert.
Je hebt groot gelijk. Met een beetje geluk heb je na een paar dagen spierpijn nergens meer last vanquote:Op maandag 19 januari 2015 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar leek het echt niet op, dus daar vertrouw ik maar op. Ik heb niet de 'foute' pijn, kennelijk. Voel me alsof ik niet helemaal lekker ben uitgelijnd, om maar in autotermen te blijven. Ik had voor mezelf nooit een ambulance laten komen, maar hij kwam voor haar knie, dus konden ze meteen even naar mij kijken. Rekening stuur ik wel door naar haar verzekering...
Kon ook echt niet, er stonden auto's voor ons, we waren net aan het optrekken. Het ironische was dat het stoplicht wel op groen stond, maar madam had even het rijtje voor zich gemist kennelijkquote:Op maandag 19 januari 2015 22:20 schreef Candaasje het volgende:
Bagger M_DHet is ook echt iets dat je niet verwacht, en waar je zelf ook zo weinig aan kunt veranderen als je wel door hebt dat een ander je wel ERG hard benaderd. (Zelf door rood rijden is ook niet altijd even handig zeg maar...)
Sterkte met je nekEn hopelijk pakt het met de auto ook niet te nadelig uit!
Wat een ellende. Laat anders een MRI van je nek maken. Straks is er toch wat mis.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mij ook niet. Hopelijk heeft ze dat dan in ieder geval afgeleerd, zullen we maar denken....
O Miss Dquote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Blue monday to the max. We zijn zojuist aangereden, grote kans dat de auto total loss is, ik heb last van mijn nek, vooralsnog hoef ik me geen zorgen te maken volgens het ambulancepersoneel, maar echt, bluh
Goedemorgenquote:
Oef dat is schrikken! Wees voorzichtig met je nek. Ga even verder lezen...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk niet dat ik daar zomaar voor in aanmerking kom (even los van of je het moet willen). Ik hou het goed in de gaten, er is me verteld bij welke signalen ik direct naar de dokter moet en dat ik me vandaag slecht zou voelen (en dat klopt). Ik wil er toch ook wel een beetje vertrouwen in hebben, die mensen zijn tenslotte ook medisch geschoold... fysio ga ik sowieso wel doen volgende week, kan geen kwaad om even te kijken, zeker gezien m'n soepele gewrichten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een ellende. Laat anders een MRI van je nek maken. Straks is er toch wat mis.
Jeetje, dat ging wel harder dan, denk ik? Gelukkig had D de koppeling al weggetrapt, daardoor gaven we een stukje mee. Anders had de hele auto in de poeier gezeten...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 06:39 schreef indaha het volgende:
[..]
O Miss Dgelukkig dat jullie er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen , maar wat Strega zegt laat je nek nog maar eens goed nakijken . Ik heb jaren geleden hetzefde gehad bij mijn vader in de auto en het is toch een hele klap als iemand achterop je rijdt als je zelf stilstaat, wij stonden ineens aan de overkant van het kruispunt
![]()
Beterschap
[..]
Goedemorgen
Foto.com?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef Duufje het volgende:
Goede avond luitjes!
M_D, hopelijk zal de pijn na een paar dagen wegtrekken. Hoe is het met de schrik? Zijn jullie al een beetje bij gekomen?
Hm.. ik vind het super leuk om fotoboeken te maken en daar n beetje me te knutselen en te doen. Maar waarom zijn foto's afdrukken zó duur? Ik wil nu rond de 180 foto's afdrukken maar dan ben ik echt n kapitaal kwijt.. Iemand een tip voor wat goedkopere sites/winkels? liefst 10x15 cm
En voor eind van de week in huis.. (ophalen ook geen probleem)
Dank voor je tip maar..quote:
Misschien helpt deze site.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:40 schreef Duufje het volgende:
[..]
Dank voor je tip maar..
Die is zelfs duurder dan Hema/Kruidvat etc. Lokt je wel met 0.05 cent per foto, maar dat is pas bij grote bestellingen vanaf 500 foto's.
Ha vroege vogelquote:
retour Den Haag - Eindje vandaafquote:Op woensdag 21 januari 2015 06:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha vroege vogel![]()
Miss D hoe gaat het met je nek ?
thnx maar is gemiddeld 4 dagen per week dat ik DH/R'dam - Eindje doe. Dus komt goedquote:
Nee dat had vooral als Jack wel wat beter gekund.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:24 schreef Strega het volgende:
Ik vind alleen Frank/Black Jack niet "zwart" genoeg, hij doet me denken aan die acteur die James Herriot speelde
quote:Op woensdag 21 januari 2015 06:51 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
En zometeen alweer weg richting Arnhem.
Hee Toekjequote:
hoe voel je je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |