abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2015 @ 17:26:05 #76
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148681303
Ik werk 30 uur Indaha (4 dagen). Maar het is wel veel ja, vanmiddag om een uur of 3 was ik zo vreselijk moe :O Gelukkig was het de hele dag al vrij rustig en zat ik daarom niet aan de telefoon.

Morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen. In principe mogen we 1 dag thuis werken, ik zou daar nog even mee wachten maar ik ga vragen of ik daar toch volgende week mee mag beginnen. Scheelt toch weer een keer 2 uur rijden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2015 @ 17:26:34 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148681314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:37 schreef indaha het volgende:
Nou alweer sensatie hier -O- een zoutzuurwolk , helikopters vliegen boven ons dorp .
Gelukkig was ik nog niet onderweg naar mijn moeder en nu blijven we maar binnen.
Mag je alweer naar buiten? Ik hoorde het op de radio vanmorgen :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2015 @ 17:28:39 #78
43556 miss_dynastie
pi_148681376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk 30 uur Indaha (4 dagen). Maar het is wel veel ja, vanmiddag om een uur of 3 was ik zo vreselijk moe :O Gelukkig was het de hele dag al vrij rustig en zat ik daarom niet aan de telefoon.

Morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen. In principe mogen we 1 dag thuis werken, ik zou daar nog even mee wachten maar ik ga vragen of ik daar toch volgende week mee mag beginnen. Scheelt toch weer een keer 2 uur rijden.
Maar wat is je reïntegratieplan dan? Whop, meteen volledig werken?
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2015 @ 17:29:25 #79
43556 miss_dynastie
pi_148681406
Ik vind het maar eng klinken indaha :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2015 @ 17:54:34 #80
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148682228
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:28 schreef miss_dynastie het volgende:

Maar wat is je reïntegratieplan dan? Whop, meteen volledig werken?
Ja, leuk hè? :') Ik had natuurlijk al thuis gewerkt, langzaam opgebouwd en "dus" kon ik wel weer volledig aan de slag :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148682659
Hier is alles weer vrijgegeven behalve dat stuk autoweg omdat ze de auto's er nog af moeten halen .
Ik zou zeker vragen voor een thuiswerkdag tussendoor Rewimo
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2015 @ 18:48:05 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148683960
Hopelijk is er nog iets over van de weg :P Zoutzuur lijkt me niet goed voor asfalt ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148693415
Eh ja toen viel ik in slaap na het eten en werd pas kwart voor 9 weer wakker. Ik hoop dat ik vannacht nog wel kan slapen :9
Duvel & Niels
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2015 @ 22:39:59 #84
43556 miss_dynastie
pi_148693481
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, leuk hè? :') Ik had natuurlijk al thuis gewerkt, langzaam opgebouwd en "dus" kon ik wel weer volledig aan de slag :P
Gelukkig heb je niet met de reis te dealen en zo :+
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 00:53:03 #85
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148698173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik werk 30 uur Indaha (4 dagen). Maar het is wel veel ja, vanmiddag om een uur of 3 was ik zo vreselijk moe :O Gelukkig was het de hele dag al vrij rustig en zat ik daarom niet aan de telefoon.

Morgen maar even met mijn leidinggevende overleggen. In principe mogen we 1 dag thuis werken, ik zou daar nog even mee wachten maar ik ga vragen of ik daar toch volgende week mee mag beginnen. Scheelt toch weer een keer 2 uur rijden.
Maar laten ze je het niet eerst opbouwen in overleg met de bedrijfsarts?
Je reistijd is ook al inspannend en je zou zeker niet gelijk hele dagen aan de telefoon moeten.
Ja, hier spreekt de Vakbondsconsulente die ik was :')

Maar langzaam opbouwen zou een stuk beter zijn, zeker qua energie :@
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 00:56:19 #86
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148698252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:10 schreef indaha het volgende:
Hier is alles weer vrijgegeven behalve dat stuk autoweg omdat ze de auto's er nog af moeten halen .
Ik zou zeker vragen voor een thuiswerkdag tussendoor Rewimo
Wat een schrik. Bah.... :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2015 @ 06:43:48 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148699776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 00:53 schreef Strega het volgende:

Maar laten ze je het niet eerst opbouwen in overleg met de bedrijfsarts?
Je reistijd is ook al inspannend en je zou zeker niet gelijk hele dagen aan de telefoon moeten.
Ja, hier spreekt de Vakbondsconsulente die ik was :')

Maar langzaam opbouwen zou een stuk beter zijn, zeker qua energie :@
Praat me niet van de bedrijfsarts :') Ze is niet zo erg als 2 jaar geleden maar je hebt er nog steeds niks aan :N
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 januari 2015 @ 07:06:46 #88
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148699884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 06:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Praat me niet van de bedrijfsarts :') Ze is niet zo erg als 2 jaar geleden maar je hebt er nog steeds niks aan :N
Herkenbaar!

"Oh je bent 26 en 3 weken wees? Prima je kan hele dagen werken"

Toen heeft mn baas hem zelfs gebeld of die wel spoort :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148701746
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:06 schreef Toekito het volgende:

[..]

Herkenbaar!

"Oh je bent 26 en 3 weken wees? Prima je kan hele dagen werken"

Toen heeft mn baas hem zelfs gebeld of die wel spoort :+
Ja sommige bedrijfsartsen doen idd alles in het belang van het bedrijf ipv kijken naar de persoon die voor hun zit -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_148707058
Ben je weer mooi klaar mee Rewimo :{ :*

Zo, goedemiddag :W
Vandaag staat het vak 'Gynaecologie en verloskunde' (Bij koeien, paarden, schapen, varkens en huisdieren) op de planning. Volgende week toets van. Wel leuk onderwerp :) .
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 13:01:50 #91
43556 miss_dynastie
pi_148707539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Ja sommige bedrijfsartsen doen idd alles in het belang van het bedrijf ipv kijken naar de persoon die voor hun zit -O-
Dat denken ze maar. Want iemand die uitvalt door te snelle belasting kost tig keer zoveel.... wat dat betreft is het soms echt penny wise, pound foolish.

Ik kom effe mopperen op de bank. Dat zo'n pasje altijd uitvalt als je net wil betalen, oke, maar dat ik nu alleen via de app een nieuwe aan kan vragen vind ik echt niet normaal. Ik wil geen app. En toch moet het nu, om z.s.m. weer te kunnen internetbankieren :(
pi_148707699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat denken ze maar. Want iemand die uitvalt door te snelle belasting kost tig keer zoveel.... wat dat betreft is het soms echt penny wise, pound foolish.

Ik kom effe mopperen op de bank. Dat zo'n pasje altijd uitvalt als je net wil betalen, oke, maar dat ik nu alleen via de app een nieuwe aan kan vragen vind ik echt niet normaal. Ik wil geen app. En toch moet het nu, om z.s.m. weer te kunnen internetbankieren :(
Wat stom, ik wil geen app om mee te bankieren ik doe lekker alles gewoon via de computer , ik vind bankieren per telefoon niet veilig genoeg
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 13:14:43 #93
43556 miss_dynastie
pi_148707894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat stom, ik wil geen app om mee te bankieren ik doe lekker alles gewoon via de computer , ik vind bankieren per telefoon niet veilig genoeg
Het kan ook helemaal niet, want om hem te kunnen installeren, moet je wel een keer inloggen. Met het pasje dat het niet doet. Noem dat dan ook niet als oplossing, stomme bank :( Sowieso vind ik de klantgerichtheid van de Rabobank heel erg afgenomen. Waarom kan dit niet normaal via internet?

Bel je met het nummer dat erbij stond: 'u belt met het foute nummer, u moet een ander nummer hebben'..... ik ga even iets anders doen _O- :+
pi_148708165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het kan ook helemaal niet, want om hem te kunnen installeren, moet je wel een keer inloggen. Met het pasje dat het niet doet. Noem dat dan ook niet als oplossing, stomme bank :( Sowieso vind ik de klantgerichtheid van de Rabobank heel erg afgenomen. Waarom kan dit niet normaal via internet?

Bel je met het nummer dat erbij stond: 'u belt met het foute nummer, u moet een ander nummer hebben'..... ik ga even iets anders doen _O- :+
:'( :D :'(

Ik weet nog dat wij in eerste instantie naar de Rabo gingen voor een hypotheek. "Eh ja, over 3 maanden hebben we wel ergens een plekje voor een gesprek.."
:')
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 13:31:25 #95
43556 miss_dynastie
pi_148708334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:'( :D :'(

Ik weet nog dat wij in eerste instantie naar de Rabo gingen voor een hypotheek. "Eh ja, over 3 maanden hebben we wel ergens een plekje voor een gesprek.."
:')
Ja, marktleider he, dan krijg je dat _O- Ik had iets soortgelijks met een nieuwe rekening (niet de eerste bij deze bank, dus ze hadden alles al. Moesten we ook nog een plaatsje verder i.p.v. in onze eigen woonplaats, echt wtf). Uiteindelijk had ik bij ASN nog sneller de rekening aangevraagd dan het gesprek bij de Rabo kon plaatsvinden :+
pi_148708705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, marktleider he, dan krijg je dat _O- Ik had iets soortgelijks met een nieuwe rekening (niet de eerste bij deze bank, dus ze hadden alles al. Moesten we ook nog een plaatsje verder i.p.v. in onze eigen woonplaats, echt wtf). Uiteindelijk had ik bij ASN nog sneller de rekening aangevraagd dan het gesprek bij de Rabo kon plaatsvinden :+
Ja wij zouden ook naar een andere vestiging moeten. Sowieso moesten we al naar een plaats verderop voor wat infomatie. Ik weet het niet eens precies meer, ik weet alleen dat we de eerste keer binnenkwamen in een kleine vestiging en het er daar zo knullig uitzag; mottige vloerbedekking, twee dames achter een bureau zonder een plaat die de achterkant afdekte (dus je zag gewoon alle snoeren, de computerkasten en bureaustoelen+benen van de dames. Het zag er gewoon heel slordig uit) en de geur van tomaten-cup a soup. Want dat dronken diezelfde dames ondertussen.

:')

Ze zullen verder best een prima bank zijn hoor, maar we hebben uiteindelijk de hypotheek maar bij de ABN afgesloten. Inderdaad nog binnen die drie maanden :P .
pi_148709764
Mijn pasje van de rabo wat laatst ook ineens geblokkerd :? bij mijn vriend maar een en/of rekening maar ik mocht er mooi mee terug. Stond ik bij een andere vestiging nee mevrouw dat mag hier eigenlijk niet. Oh ja bij de abn kan dat wel maar uiteindelijk lukte het wel.

Sowieso zijn die nieuwe pasjes van de rabo maar flutpasje ze voelen ook erg goedkoop aan.

indaha wat een schrik bij jou zeg.

Rewimo de vorige keer was het integreren en ziek gemeld blijven op je werk toch ook zo'n drama en dan nu weer succes er mee.
pi_148709867
Ik heb 24 jaar bij de rabo geweest.. Zit nu bij de ING... Ik had altijd wat bij de rabo de laatste 2 jaar.
I solemnly swear i'm up to no good
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2015 @ 14:39:37 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148710604
Wat knullig m_d :{

Zit al eeuwen bij de Postbank/ING. Niet tevreden over de hypotheekafdeling (daar zijn we dus ook weg :P ) maar de bank is verder prima. Sparen doen we bij de ASN trouwens.

Ik ga vanaf komende week 1 dag thuiswerken, ene week maandag, andere week donderdag. Erg blij mee :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 15-01-2015 17:57:05 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148710646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Wat knullig :{

Zit al eeuwen bij de Postbank/ING. Niet tevreden over de hypotheekafdeling (daar zijn we dus ook weg :P ) maar de bank is verder prima. Sparen doen we bij de ASN trouwens.

Ik ga vanaf komende week 1 dag thuiswerken, ene week maandag, andere week donderdag. Erg blij mee :)
Hopelijk geeft je dat wat rust :)

Wij zitten met de Hypotheek ook niet bij de INg maar bij de aegon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 15-01-2015 17:59:07 ]
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')