De eerste tijd wel ja. Vooral omdat ze een idioot is en op dingen springt. En ik had een nog veel onstuimigere opvanger, dus dat was niet zo'n succesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaaaahw. Moest ze in die bench blijven? Met de 8 weken rust bedoel ik?
Ze heeft eens gehapt naar een assistente die zomaar een handdoek over d'r heengooide. Ze heeft mij gebeten net na de operatie omdat ze nog suf was en ik haar pijn deed en ze schrok.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O op die manier, ziet er in idd. geval niet agressief uit.
En iemand niet echt bijten klinkt dubieusIk ben vaak genoeg door honden gebeten, ook weer niet het einde van de wereld.
Ja, hond in het nauw zetten/pijn doen logischquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze heeft eens gehapt naar een assistente die zomaar een handdoek over d'r heengooide. Ze heeft mij gebeten net na de operatie omdat ze nog suf was en ik haar pijn deed en ze schrok.
Ergo, ze heeft altijd alleen maar gebeten/gesnauwd als dat terecht was, een logische reactie. En nog nooit bloed, want stompe hoektanden.
Nu al voor verjaardag van maandag?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:18 schreef Qwea het volgende:
Aight. Whey kwarktaart staat op te stijven
Dus jij wisselt van schoeisel als je van loopband naar andere toestellen gaat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Asics
[..]
Ik heb een indoorschoen. Hardlopen doe ik enkel op mijn hardlopen schoenen met anti pronatie zool![]()
http://www.perrysport.nl/gel-beyond_100031897.html Die heb ik.
Het gaat me niet zozeer om de goedkoopste. Maar meer of het goed bij mij past.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kijk; als je een beetje robust bent en je hardlopen blijft voorlopig beperkt tot 10-15 minuten op de loopband zal het ook wel loslopen op goedkope scapino gympen. Maar te grote basketbalschoenen lijken me in ieder geval geen goed plan.
Van het weekend maar eens doen danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan naar een intersport gaan ofzo
Nee voor tussendoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nu al voor verjaardag van maandag?
Hoeveel Whey gaat daar in? Zal wel goed vullend zijn
Jup.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus jij wisselt van schoeisel als je van loopband naar andere toestellen gaat?
Aha. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee voor tussendoor3 scoops ingeflikkerd.
Ikea restaurant wat scoren? Je kunt er wel kipsate krijgen, neem je dat zonder de patat en saté saus is toch niet raar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstje van 3300 komt rond de 2100 uitwant ik ben nu op weg naar ikea voor vloerkleden voor het hondje en als ik terug ben is het 22:00
Ik kom ook 900 te kort.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
Mijn lijstje van 3300 komt rond de 2100 uitwant ik ben nu op weg naar ikea voor vloerkleden voor het hondje en als ik terug ben is het 22:00
Betaal je de volle prijs voor een bord eten, wil je daarvan helemaal niets eten behalve die paar stukjes kip die erop liggen? Dat helpt ook niet echt bij een tekort van 1200 kcal. En is gewoon fucking zonde van het geld.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ikea restaurant wat scoren? Je kunt er wel kipsate krijgen, neem je dat zonder de patat en saté saus is toch niet raar?
De volle mepquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal je de volle prijs voor een bord eten, wil je daarvan helemaal niets eten behalve die paar stukjes kip die erop liggen? Dat helpt ook niet echt bij een tekort van 1200 kcal. En is gewoon fucking zonde van het geld.
Je gaat toch ook geen euroknaller halen en alleen het plakje augurk eten? Is gewoon stom. Ik vind 6 euro betalen voor wat stukjes kip ook onzin.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De volle mepKost daar al vrij weinig, patat is niet echt bevorderend en sate saus ook niet. Kip is wel oke
Volgens mij kost het ¤3, maar je hebt een puntquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen euroknaller halen en alleen het plakje augurk eten? Is gewoon stom. Ik vind 6 euro betalen voor wat stukjes kip ook onzin.
Plus processed fuck food. Ik ben echt kei kieskeurigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal je de volle prijs voor een bord eten, wil je daarvan helemaal niets eten behalve die paar stukjes kip die erop liggen? Dat helpt ook niet echt bij een tekort van 1200 kcal. En is gewoon fucking zonde van het geld.
wat voor nootjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kom ook 900 te kort.
Apennootjes eten!
Is Almhof kwark niet processed dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus processed fuck food. Ik ben echt kei kieskeurig
Ik heb geen honger, ik zit nu te laag in mijn macro'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgens mij kost het ¤3, maar je hebt een punt
Maar als je honger krijgt en je wilt echt wat eten, dan is daar wel wat te krijgenOok gezond, dat was eigenlijk meer mijn punt.
Geen idee, eet ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is Almhof kwark niet processed dan?
Welk merk was dan je lievelings?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, eet ik niet
Maar ik bedoelde meer dat het iig niet iets is wat vers wordt gemaakt daar. En voor buiten de deur eten stel ik best wel hoge eisen
Magere vd lidlquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welk merk was dan je lievelings?
Ja je hebt wel gelijk, je weet buiten de deur nooit wat er precies in is gegaan. Maar ik weet ook niet of ik toe zou willen naar hoe het in veel Amerikaanse restaurants gaat, dat overal bijstaat hoeveel kcal erin zitten en welke ingredienten precies. Een beetje vrijheid voor de chef komt het eten alleen maar ten goede..
Hmm ze hebben ook salades hoor, en gerookte zalm en zo. Gemiddeld vind ik het een stuk gezonder dan veel vergelijbkare restaurants in warenhuizen en zo. Ik ontbijt eigenlijk altijd alleen maar bij de ikea. Voor 1 euro koffie, gekookt eitje, croissantje en broodje met beleg!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magere vd lidl![]()
Nou ja ik vind dat er best een schatting qua kcal mag komen. En kijk, restaurants is wat anders dan de ikea snackbar imho. Dat is opwarmen en klaar. Liep er net doorheen voor spa rood (fucking 1.50) enige gezonde wat ik zo snel zag liggen was een fruitsalade. Dus echt gezond is dat restaurant ook niet...
Die heb ik niet liggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ze hebben ook salades hoor, en gerookte zalm en zo. Gemiddeld vind ik het een stuk gezonder dan veel vergelijbkare restaurants in warenhuizen en zo. Ik ontbijt eigenlijk altijd alleen maar bij de ikea. Voor 1 euro koffie, gekookt eitje, croissantje en broodje met beleg!Maar ik woon ook op loopafstand van de Ikea.
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik combineer magere kwark van de lidl met magere vanille kwark van de lidl. Dan is het perfect.
Pistache.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor nootjes?punt is dat als ik thuis ben mijn eetwindow dichf is. Ik eet niet na 21u want dan slaap ik kei kut.
Apenootjes zijn hier pinda'squote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Nee, pistache, want die moet je open prutsen als een aapje.
Of als een eekhoorn, maar eekhoornnootjes zijn beukennootjes.
Hij is wel slechter hoor, hij heeft ook een erg sterke smaak. Maar daardoor is die juist zo fijn om te mengen. Dan is de smaak perfect.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9
Ooh ja nee lol, laat dan maarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is wel slechter hoor, hij heeft ook een erg sterke smaak. Maar daardoor is die juist zo fijn om te mengen. Dan is de smaak perfect.![]()
88 kcal en 6.8 gram eiwit. 14 gram suiker, geen wonder dat het zo lekker is.
Die zit qua eitwit weer laag. Maar eigenlijk is de vanille kwark ook voor mijn vriend. Ik vind de magere kwark vooral fijn als ik overdag enorm veel honger heb en dan werkt het niet als het een lekker smaakje heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee lol, laat dan maarkun je beter optimel 0% vet nemen
Haha dat denk ik ook wel eens bij sommige lijstjes hier! Ik zou het echt niet vol kunnen houden denk ik.. Maar als het werkt en iemand geen honger heeft, is het mooi meegenomen tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je nooit honger tussendoor dan? Als ik alleen een groentensmoothie eet 's ochtends heb ik om 10 uur al weer knagende honger..
Huh, dat is meer dan de smaakjes kwark van Topvit. Dacht dat het nog lager zou moeten zitten danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9
Ja hallo, honger! En was wheytaart dus extra eiwittenquote:Op woensdag 14 januari 2015 07:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh.
Heerlijk om uit te slapen in de baas z'n tijd![]()
Q, om drie uur in de nacht taart eten![]()
optimel heeft 5.5 per 100gquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Huh, dat is meer dan de smaakjes kwark van Topvit. Dacht dat het nog lager zou moeten zitten dan
Wintersportquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
mijn lijstje:
O: groente smoothie, half danio bosbessen kwark half magere kwark met schep havermout, goji bessen en lijnzaad, een mandarijntje
T: 3 mandarijnen
L: restje andijviestamppot met spekjes en picallilly
T: 2 mandarijnen, appel, doosje rozijnen
D: weet ik nog niet
S: misschien yoga
Mijn vriend heeft een kist mandarijnen gekocht die opmoeten voor ik op vakantie ga zaterdag
Ik heb ook nog niet echt nagedacht in hoeverre ik op mijn eten ga letten op wintersport. We zitten wel in een appartement, dus dat is wel relaxt qua ontbijt en een paar keer zelf koken. En ik zal proberen chocolademelk en frietjes etc. over te slaan. Maar een beetje genieten op de berg hoort er toch ook wel bij
Ik twijfel ook nog een beetje of ik mijn hardloopspullen moet meenemen of niet. Geen idee of dat goed te doen is daar, en in hoeverre het skieen ook 'sportief' zal zijnquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
WintersportDe fysio gaat zaterdag ook op wintersport. Ik ben jaloers op jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |