abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:37:33 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148665628
_O- Qwea :D

Hier slecht geslapen :')

Lijstje:
O: 2 volkoren; 1x jam 1x hagelslag
T: appel
L: 4 volkoren; 2 runderrookvlees 2 smeerkaas
T: mandarijn
D: macaronischotel

Vanwege andere verplichtingen vanavond niet sporten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_148665780
mijn lijstje:

O: groente smoothie, half danio bosbessen kwark half magere kwark met schep havermout, goji bessen en lijnzaad, een mandarijntje
T: 3 mandarijnen
L: restje andijviestamppot met spekjes en picallilly
T: 2 mandarijnen, appel, doosje rozijnen
D: weet ik nog niet
S: misschien yoga

Mijn vriend heeft een kist mandarijnen gekocht die opmoeten voor ik op vakantie ga zaterdag :P

Ik heb ook nog niet echt nagedacht in hoeverre ik op mijn eten ga letten op wintersport. We zitten wel in een appartement, dus dat is wel relaxt qua ontbijt en een paar keer zelf koken. En ik zal proberen chocolademelk en frietjes etc. over te slaan. Maar een beetje genieten op de berg hoort er toch ook wel bij :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:06:59 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148666076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 07:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh.

Heerlijk om uit te slapen in de baas z'n tijd 8-)

Q, om drie uur in de nacht taart eten o|O :')
Ja hallo, honger! En was wheytaart dus extra eiwitten :+

Zit nu aan het andere stuk als ontbijt :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Huh, dat is meer dan de smaakjes kwark van Topvit. Dacht dat het nog lager zou moeten zitten dan :)
optimel heeft 5.5 per 100g
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:08:47 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148666104
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
mijn lijstje:

O: groente smoothie, half danio bosbessen kwark half magere kwark met schep havermout, goji bessen en lijnzaad, een mandarijntje
T: 3 mandarijnen
L: restje andijviestamppot met spekjes en picallilly
T: 2 mandarijnen, appel, doosje rozijnen
D: weet ik nog niet
S: misschien yoga

Mijn vriend heeft een kist mandarijnen gekocht die opmoeten voor ik op vakantie ga zaterdag :P

Ik heb ook nog niet echt nagedacht in hoeverre ik op mijn eten ga letten op wintersport. We zitten wel in een appartement, dus dat is wel relaxt qua ontbijt en een paar keer zelf koken. En ik zal proberen chocolademelk en frietjes etc. over te slaan. Maar een beetje genieten op de berg hoort er toch ook wel bij :)
Wintersport O+ De fysio gaat zaterdag ook op wintersport. Ik ben jaloers op jullie.
pi_148666176
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wintersport O+ De fysio gaat zaterdag ook op wintersport. Ik ben jaloers op jullie.
Ik twijfel ook nog een beetje of ik mijn hardloopspullen moet meenemen of niet. Geen idee of dat goed te doen is daar, en in hoeverre het skieen ook 'sportief' zal zijn :P Ik ben 5 jaar niet geweest. Dacht er ook nog over om mijn laptop mee te nemen en een yogamatje, maar ik zit alleen met mijn vader in een appartement dus dat is misschien ook weer een beetje gek.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:39:47 #256
65960 sanger
pi_148666705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:37 schreef sanger het volgende:
Lijstje:
O: 2 volkoren; 1x jam 1x hagelslag
T: appel
L: 4 volkoren; 2 runderrookvlees 2 smeerkaas
T: mandarijn3x gekookt eitje
D: macaronischotel
Kmt qua kcal en eiwitten beter uit :)
pi_148668203
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja hallo, honger! En was wheytaart dus extra eiwitten :+

Zit nu aan het andere stuk als ontbijt :')

Wat zijn de kcal per stuk? :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148668690
Ja, ik ben net wakker. :')

Ik slaap echt achterlijk veel de laatste tijd, als ik geen wekker zet.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:31:15 #259
65960 sanger
pi_148669284
Zo, zag net op FB een leuke aanbieiding voorbij komen voor hardlopen schoenen van reebok. Gewoon neutraal kwa pronantie, en erg leuk geprijst :) Leuke beginnersschoen eigenlijk dus :) Maar besteld :)
pi_148670317
Lijstje voor vandaag

O: havermout, banaan, 10 gram extra pure chocolade
L: 3 volkoren boterhammen met filet American, augurk
T: kwark
D: 1 vegetarische burrito, gevulde mini paprika's
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:22:29 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148670676
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat zijn de kcal per stuk? :)
Even snel uitgerekend rond de 350. Gaan 6 stukken uit :9
pi_148674192
Hey jongens. Ik post hier niet zo veel, maar ik wilde ff vermelden dat ik vanmorgen ben gaan hardlopen :') heb vernomen dat je dan het snelst je vet verbrand dus dat ga ik de komende weken proberen. Ben uberhaupt trots op mezelf dat ik om 6:15 aan het hardlopen was :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:12:36 #263
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_148674250
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hey jongens. Ik post hier niet zo veel, maar ik wilde ff vermelden dat ik vanmorgen ben gaan hardlopen :') heb vernomen dat je dan het snelst je vet verbrand dus dat ga ik de komende weken proberen. Ben uberhaupt trots op mezelf dat ik om 6:15 aan het hardlopen was :')
Ik neem wel even aan dat je een beginnerschema gebruikt. Het is namelijk onverstandig als je ineens gaat hardlopen. Zeker als je ineens aan een stuk door loopt.
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_148674375
Het snelst vet verbruikt? Ten opzichte van wat? Bovendien gaat het om hoeveel kcal je verbrandt, niet per se om hoeveel vet je verbruikt. De theorie dat je veel in de vetverbrandingszone (+- 60% van je maximale inspanningsniveau) zou moeten sporten omdat je dan relatief meer vet verbrandt is redelijk achterhaald, omdat je in absolute waarde nog steeds minder verbruikt dan wanneer je intensiever sport. De enige reden die er is om op die intensiteit te lopen is dat je het lang volhoudt en daarmee dus in totaal veel kunt verbranden, maar voor hardlopen geldt juist zoals hierboven vermeld dat je het rustig moet opbouwen en niet ineens een uur moet gaan lopen..
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:24:32 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148674707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Het snelst vet verbruikt? Ten opzichte van wat? Bovendien gaat het om hoeveel kcal je verbrandt, niet per se om hoeveel vet je verbruikt. De theorie dat je veel in de vetverbrandingszone (+- 60% van je maximale inspanningsniveau) zou moeten sporten omdat je dan relatief meer vet verbrandt is redelijk achterhaald, omdat je in absolute waarde nog steeds minder verbruikt dan wanneer je intensiever sport. De enige reden die er is om op die intensiteit te lopen is dat je het lang volhoudt en daarmee dus in totaal veel kunt verbranden, maar voor hardlopen geldt juist zoals hierboven vermeld dat je het rustig moet opbouwen en niet ineens een uur moet gaan lopen..
Het scheelt me zoveel typen met jou O+
pi_148674759
Maar het is natuurlijk wel goed dat je voor 6.15 bent opgestaan om te gaan hardlopen, respect!
pi_148675491
mijn.mosterd.is.scherp. :%
pi_148675512
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:44 schreef Lonaa het volgende:
mijn.mosterd.is.scherp. :%
_O- Die emoticon past daar perfect _O-

Maaruh, mosterd :r
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148675546
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:45 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- Die emoticon past daar perfect _O-

Maaruh, mosterd :r
Mosterd kan op zich best een goede smaakmaker zijn. :Y

Ik heb nu een salade met een puntpaprika, rucolamelange, spinazie en gerookte makreel.
Dressing van yoghurt en mosterd. Maar is andere mosterd die ik normaal heb. Die is namleijk heel zacht. Dit brand je de bek uit. :P
pi_148675572
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mosterd kan op zich best een goede smaakmaker zijn. :Y

Ik heb nu een salade met een puntpaprika, rucolamelange, spinazie en gerookte makreel.
Dressing van yoghurt en mosterd. Maar is andere mosterd die ik normaal heb. Die is namleijk heel zacht. Dit brand je de bek uit. :P
O dat kan vast ergens doorheen misschien beter smaken, maar ik hoef het nergens op als saus. :N

Pittig eten O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148675610
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O dat kan vast ergens doorheen misschien beter smaken, maar ik hoef het nergens op als saus. :N

Pittig eten O+
Ik sta nog redelijk in de kinderschoene wb pittig :P maar ik vind het wel lekker.

Ik wil vrijdag weer eens curry gaan maken. :9
pi_148675628
Ik heb een beetje een dilemma, ik wil vanavond iets lichts en kleins eten, maar mijn vriend gaat roeien dus die wil waarschijnlijk wel pasta of rijst of zo.
pi_148675645
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik sta nog redelijk in de kinderschoene wb pittig :P maar ik vind het wel lekker.

Ik wil vrijdag weer eens curry gaan maken. :9
Hehe. Ach ik kan op dat gebied redelijk wat hebben :Y Curry nooit gehad.

Koken kan ik totaal niet, dat wordt straks feest :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148675652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma, ik wil vanavond iets lichts en kleins eten, maar mijn vriend gaat roeien dus die wil waarschijnlijk wel pasta of rijst of zo.
Maak je een toffe salade, eet je die zelf, geef je je vriend er pasta bij. Opgelost.
pi_148675661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Eet jij wat anders, pasta bewaren voor morgen als lunch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')