wat voor nootjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kom ook 900 te kort.
Apennootjes eten!
Is Almhof kwark niet processed dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plus processed fuck food. Ik ben echt kei kieskeurig
Ik heb geen honger, ik zit nu te laag in mijn macro'squote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgens mij kost het ¤3, maar je hebt een punt
Maar als je honger krijgt en je wilt echt wat eten, dan is daar wel wat te krijgenOok gezond, dat was eigenlijk meer mijn punt.
Geen idee, eet ik nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is Almhof kwark niet processed dan?
Welk merk was dan je lievelings?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee, eet ik niet
Maar ik bedoelde meer dat het iig niet iets is wat vers wordt gemaakt daar. En voor buiten de deur eten stel ik best wel hoge eisen
Magere vd lidlquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welk merk was dan je lievelings?
Ja je hebt wel gelijk, je weet buiten de deur nooit wat er precies in is gegaan. Maar ik weet ook niet of ik toe zou willen naar hoe het in veel Amerikaanse restaurants gaat, dat overal bijstaat hoeveel kcal erin zitten en welke ingredienten precies. Een beetje vrijheid voor de chef komt het eten alleen maar ten goede..
Hmm ze hebben ook salades hoor, en gerookte zalm en zo. Gemiddeld vind ik het een stuk gezonder dan veel vergelijbkare restaurants in warenhuizen en zo. Ik ontbijt eigenlijk altijd alleen maar bij de ikea. Voor 1 euro koffie, gekookt eitje, croissantje en broodje met beleg!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magere vd lidl![]()
Nou ja ik vind dat er best een schatting qua kcal mag komen. En kijk, restaurants is wat anders dan de ikea snackbar imho. Dat is opwarmen en klaar. Liep er net doorheen voor spa rood (fucking 1.50) enige gezonde wat ik zo snel zag liggen was een fruitsalade. Dus echt gezond is dat restaurant ook niet...
Die heb ik niet liggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ze hebben ook salades hoor, en gerookte zalm en zo. Gemiddeld vind ik het een stuk gezonder dan veel vergelijbkare restaurants in warenhuizen en zo. Ik ontbijt eigenlijk altijd alleen maar bij de ikea. Voor 1 euro koffie, gekookt eitje, croissantje en broodje met beleg!Maar ik woon ook op loopafstand van de Ikea.
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Myraela het volgende:
Ik combineer magere kwark van de lidl met magere vanille kwark van de lidl. Dan is het perfect.
Pistache.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat voor nootjes?punt is dat als ik thuis ben mijn eetwindow dichf is. Ik eet niet na 21u want dan slaap ik kei kut.
Apenootjes zijn hier pinda'squote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:04 schreef Lonaa het volgende:
Nee, pistache, want die moet je open prutsen als een aapje.
Of als een eekhoorn, maar eekhoornnootjes zijn beukennootjes.
Hij is wel slechter hoor, hij heeft ook een erg sterke smaak. Maar daardoor is die juist zo fijn om te mengen. Dan is de smaak perfect.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9
Ooh ja nee lol, laat dan maarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is wel slechter hoor, hij heeft ook een erg sterke smaak. Maar daardoor is die juist zo fijn om te mengen. Dan is de smaak perfect.![]()
88 kcal en 6.8 gram eiwit. 14 gram suiker, geen wonder dat het zo lekker is.
Die zit qua eitwit weer laag. Maar eigenlijk is de vanille kwark ook voor mijn vriend. Ik vind de magere kwark vooral fijn als ik overdag enorm veel honger heb en dan werkt het niet als het een lekker smaakje heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja nee lol, laat dan maarkun je beter optimel 0% vet nemen
Haha dat denk ik ook wel eens bij sommige lijstjes hier! Ik zou het echt niet vol kunnen houden denk ik.. Maar als het werkt en iemand geen honger heeft, is het mooi meegenomen tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je nooit honger tussendoor dan? Als ik alleen een groentensmoothie eet 's ochtends heb ik om 10 uur al weer knagende honger..
Huh, dat is meer dan de smaakjes kwark van Topvit. Dacht dat het nog lager zou moeten zitten danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eeeeeeeehhh hebben ze magere vanille kwark bij lidl?!?! Hieveel kcal en eiwit per 100g? Gewoon heeft 50 en 8 of 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |