Het is dan ook geen psychisch probleem, of weet jij het beter dan doktoren?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:50 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nee, maar die behandelen het als psychische problemen. Transgenders willen gezien worden als normaal en niet ziek.
Mensen met psychische problemen worden behandeld en beter gemaakt. Transgender mensen willen meedoen met hun aandoening.
och, een homo denkt ook maar dat hij op jongens valtquote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Een jongen die denkt dat die een meisje is wordt veranderd in een meisje, in plaats van dat hij weer denkt dat hij een jongen is.
Iemand met schizofrenie wordt niet schizofreen gemaakt, die krijgt geen boxjes in zn oren om de stemmen echt te maken
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef emmyemmy het volgende:
Omdat ze gek zijn in de kop en het een aandoening is.
Ik zeg niet dat het niet iets kan zijn wat ook zichtbaar is in de hersenen, ik zeg alleen dat het behandeld moet worden in plaats van mee te doen met de stoornisquote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef Re het volgende:
[..]
och, een homo denkt ook maar dat hij op jongens valt
Je hebt het over iets totaal anders en gebruikt het als vergelijkingquote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
?
Maar mijn punt was: zou je de wens van die persoon respecteren en er gewoon je mond over houden?
nou ja homofielen hebben ook andere hersenen dan heterofielen dus die praten we dan ook maar weer terug naar hetero's, tochquote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet iets kan zijn wat ook zichtbaar is in de hersenen, ik zeg alleen dat het behandeld moet worden in plaats van mee te doen met de stoornis
Dat hele traject om van man vrouw te worden (of andersom) is toch juist de behandeling?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet iets kan zijn wat ook zichtbaar is in de hersenen, ik zeg alleen dat het behandeld moet worden in plaats van mee te doen met de stoornis
Ze behandelen die mensen ook, op de enige manier die mogelijk is, het lichaam aanpassen aan de hersenen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
De 'meeste' groeien dan ook op als man, maar goed het gaat erom dat ze nog steeds geclassificeerd worden als mannen, dat ze zich 'voelen' als een vrouw is iets anders.quote:Op maandag 12 januari 2015 05:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Leg jij maar eens uit wat 'biologisch correct' is. Die biologie heeft meer moeite met een binaire geslachtsverdeling dan je denkt. Er Is bijvoorbeeld Klinefelter (mannen met xxy chromosomen). Er zijn vrouwen die genetisch man zijn, maar ongevoelig voor testosteron. Er worden kinderen geboren met een intersex conditie (dacht 1 op 1000 geboortes). Zo maar een paar voorbeelden. Het is niet voor niets dat het IOC zoveel moeite heeft om vast te stellen of sporters man of vrouw zijn, de biologische en medische definities zijn namelijk niet zo duidelijk.
Klinkt goed we komen er hier nog lang niet uitquote:Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Gewas het volgende:
Ik ga straks sigaretten halen. Mocht dit topic vol raken, zou iemand een deel 2 willen openen?
Ik ben sowieso heel blij dat de discussie nu veel normaler is dan het eerste topic die ik gisteravond opende.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klinkt goed we komen er hier nog lang niet uit![]()
.
Tja, maar dat was dan ook geen discussiequote:Op maandag 12 januari 2015 17:25 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel blij dat de discussie nu veel normaler is dan het eerste topic die ik gisteravond opende.
Homofilie vind ik ook een soort aandoening.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja homofielen hebben ook andere hersenen dan heterofielen dus die praten we dan ook maar weer terug naar hetero's, toch
Dus omdat iemand een aandoening heeft hebben andere mensen het recht om die mensen onmenselijk te behandelen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Homofilie vind ik ook een soort aandoening.
Dat is het ook, maar om ze nou anders te behandelen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:26 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Homofilie vind ik ook een soort aandoening.
Als die mensen eisen dat wij ons aanpassen aan hun, en er boos om worden als er een foutje wordt gemaakt, dan mag je opflikkeren.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een aandoening heeft hebben andere mensen het recht om die mensen onmenselijk te behandelen?
Wtf die foto'squote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Als die mensen eisen dat wij ons aanpassen aan hun, en er boos om worden als er een foutje wordt gemaakt, dan mag je opflikkeren.
En homo's hebben seks met hun eigen geslacht, dat boeit me echt niet, van mij mogen ze, het is niet natuurlijk.
Transgenders gaan hun lichaam mutileren en eisen dat ze met andere voornaamwoorden worden aangesproken.
Wil jij beweren dat dit:
Normaal is? En we dat moeten accepteren? In plaats van een normale vagina?
Hoe moet jij je aanpassen aan transgenders?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Als die mensen eisen dat wij ons aanpassen aan hun, en er boos om worden als er een foutje wordt gemaakt, dan mag je opflikkeren.
En homo's hebben seks met hun eigen geslacht, dat boeit me echt niet, van mij mogen ze, het is niet natuurlijk.
Transgenders gaan hun lichaam mutileren en eisen dat ze met andere voornaamwoorden worden aangesproken.
Wil jij beweren dat dit (NSFW):
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat dit (NSFW):wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is? En we dat moeten accepteren? In plaats van een normale vagina?spoor jij wel helemaal?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat noem ik vaginoplasty gone wrong. Als dat uberhaupt het geval is.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat dit (NSFW):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |