abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148585346
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dan had hij de moorden openlijk af moeten keuren.
Nu keurt ie dus alleen het plaatsen van afbeeldingen van de profeet af, en dat 'namens' een heel volk.
Hij keurt de moorden ook af want hij wilde aanvankelijk meelopen.
pi_148585348
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Ik doel op mosllimgekkies die hier in Nederland problemen hebben met 'onze' voor hun kennelijk te moeilijke opvatting over fatsoensnormen. Die zouden toch veel beter op hun plaats zijn in een land/staat/IS-gebied waar de heilige Islam overheerst en de wet uitmaakt?
¨Oil for immigration¨ De eis vanuit de islam om een wereldkalifaat te stichten en je eigen politieke leiders die je zonder wroeging voor de bus gooien. Ze willen niet terug.
pi_148585377
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Ik ben voor vrijheid van meningsuiting tot deze* grens.''

Wat is daar hypocriet aan?
Nou mensen vinden dat alles maar moet kunnen en dat je alles maar moet kunnen zeggen maar als het erop aan komt dan valt dat weer tegen.
Broederliefde.
pi_148585406
quote:

[..]

Nu keurt ie dus alleen het plaatsen van afbeeldingen van de profeet af, en dat 'namens' een heel volk.
ik zal eerlijk zijn, ik kan het me wel voorstellen dat ie niet gaat omdat die afbeeldingen daar gedragen worden. aan de andere kant had het hem goed gestaan als ie daarboven was gaan staan.
pi_148585414
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef SuperFood het volgende:

[..]

nee. een randvoorwaarde. zie wetboek voor strafrecht.
nee een randvoorwaarde zie wetboek voor strafrecht.

Wat bedoel je vriend?
Broederliefde.
pi_148585443
quote:

[..]

waarom? elke keer als er een man een kind verkracht moet jij ook als man het openlijk afkeuren? elke keer als fans van jouw favoriete voetbalclub een rel stichten moet je dat dan ook afkeuren? donder toch op man, hij hoeft niks goed te praten

EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148585451
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

''Ik ben voor vrijheid van meningsuiting tot deze* grens.''

Wat is daar hypocriet aan?
hij is bang voor de haat stukken in de koran denk ik.
pi_148585478
BAM
  zondag 11 januari 2015 @ 21:45:05 #284
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148585489
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:22 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Ja leuk joh! Een thuisbasis voor moslimgekkies die dan vandaaruit aanslagen voorbereiden. Echt fantastisch idee!!
maar jij ben dus voor een kalifaat. Volgensmij zit er toch een een steekje los. Weet je wel niet hoeveel stammen uitgemoord worden door IS. Daarnaast wonen er ook andere religies, die moeten dan maar even verhuizen? :')

Net of alle moslims in dat kalifaat voor IS zijn. Helft van die moslims wordt gewoon onderdrukt.
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:22 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Ja leuk joh! Een thuisbasis voor moslimgekkies die dan vandaaruit aanslagen voorbereiden. Echt fantastisch idee!!
maar jij ben dus voor een kalifaat. Volgensmij zit er toch een een steekje los. Weet je wel niet hoeveel stammen uitgemoord worden door IS. Daarnaast wonen er ook andere religies, die moeten dan maar even verhuizen? :')

Net of alle moslims in dat kalifaat voor IS zijn. Helft van die moslims wordt gewoon onderdrukt.
Ik zie zo'n kalifaat een beetje als 'we hebben een clubje opgericht voor mensen emt een lelijk gezicht'. Dat liedje.. Zelfde idee. Laat ze lekker een landje stichten met de streng Islamitische regels, waar die bekrompen lui zich kunnen vestigen.. enkel en alleen voor hun aanhangers.

Platbombaderen kan alsnog.. maar in een ideale wereld zou dat Kalifaat dan zeg maar een moskee zijn waar iedereen gebroederlijk naast elkaar leeft en vriendjes met elkaar is.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148585495
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Nou mensen vinden dat alles maar moet kunnen en dat je alles maar moet kunnen zeggen maar als het erop aan komt dan valt dat weer tegen.
Als iemand zegt ''Ik ben voor volledige vrijheid van meningsuiting'' en dan begint te miepen over iemand die haat predikt, dan is diegene hypocriet, ja. Maar ik ken daar geen voorbeeld van en volgens mij gaat dat helemaal niet op voor ''mensen''. Genoeg mensen zijn voor ''vrijheid van meningsuiting tot ..''
  zondag 11 januari 2015 @ 21:45:10 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148585496
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Ik doel op mosllimgekkies die hier in Nederland problemen hebben met 'onze' voor hun kennelijk te moeilijke opvatting over fatsoensnormen. Die zouden toch veel beter op hun plaats zijn in een land/staat/IS-gebied waar de heilige Islam overheerst en de wet uitmaakt?
Maar daar zijn geen playstations. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148585542
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

die reden is nergens genoemd, hij loopt niet mee omdat er spotprenten gedragen worden hij zegt niet dat hij tegen het dragen van die prenten is

het is hetzelfde als zeggen dat je niet meeloopt omdat er rode tshirts gedragen worden, betekent niet dat je tegen het dragen van mensen met kleren bent
Deze demonstratie was niet voor het beledigen van Moslims of de profeet, het was voor de vrijheid om dat te kunnen doen als je dat wilt. Dit was dus geen demonstratie voor 'rode shirts', dit was een demonstratie voor het kunnen dragen van welke kleur t-shirt je wilt. Volgens mij haal jij dus zelf dingen door elkaar :)
pi_148585558
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

waarom? elke keer als er een man een kind verkracht moet jij ook als man het openlijk afkeuren? elke keer als fans van jouw favoriete voetbalclub een rel stichten moet je dat dan ook afkeuren? donder toch op man, hij hoeft niks goed te praten

[ afbeelding ]
breivik heeft blanken vermoord, het ging daar om politieke idealen. als ik van dezelfde ideologische beweging lid zou zijn geweest zou ik mezelf ook wel van zijn acties distantieren. dus nee, het is een domme reactie. beter had ie niets gezegd.
pi_148585594
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Deze demonstratie was niet voor het beledigen van Moslims of de profeet, het was voor de vrijheid om dat te kunnen doen als je dat wilt. Dit was dus geen demonstratie voor 'rode shirts', dit was een demonstratie voor het kunnen dragen van welke kleur t-shirt je wilt. Volgens mij haal jij dus zelf dingen door elkaar :)
Deze betoging was tegen terrorisme, niet voor vrijheid van meningsuiting.
pi_148585604
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef SuperFood het volgende:

[..]

breivik heeft blanken vermoord, het ging daar om politieke idealen. als ik van dezelfde ideologische beweging lid zou zijn geweest zou ik mezelf ook wel van zijn acties distantieren. dus nee, het is een domme reactie. beter had ie niets gezegd.
dit ging ook om politieke idealen mijn vriend, je praat troep en dat weet je dondersgoed
BAM
pi_148585606
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar daar zijn geen playstations. :{

:{²
Die verdien jij ook helemaal niet. Voor jou een koran en daarna basta. Als je eindelijk een keer je best gaat doen en wat verdient: Misschien een half uurtje met een geit.
pi_148585614
quote:
beter vooral de oproep om wel je stem te laten horen. ^O^
pi_148585629
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Genoeg mensen zijn voor ''vrijheid van meningsuiting tot ..''
Dat past niet echt bij wat ik over het algemeen hoor. Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen zo.
Broederliefde.
pi_148585642
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

onterecht aangezien het vrijheid van meningsuiting is
Aanzetten tot geweld en haat is gewoon tegen de wet.
Whatever...
pi_148585647
Ik vind het ook belachelijk dat alle moslims zich ineens moeten verantwoorden, alsof die mensen erom hebben gevraagd :') laatst ook al een of ander wijf die een brief aan de plaatselijke moskee schreef wat zij er nou van vonden.
pi_148585664
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

dit ging ook om politieke idealen mijn vriend, je praat troep en dat weet je dondersgoed
Nee hij heeft eigenlijk wel gelijk.
Broederliefde.
  zondag 11 januari 2015 @ 21:48:55 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_148585705
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als iemand zegt ''Ik ben voor volledige vrijheid van meningsuiting'' en dan begint te miepen over iemand die haat predikt, dan is diegene hypocriet, ja. Maar ik ken daar geen voorbeeld van en volgens mij gaat dat helemaal niet op voor ''mensen''. Genoeg mensen zijn voor ''vrijheid van meningsuiting tot ..''
De vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt en is dat ook nooit geweest.

De vrijheid van meningsuiting is ooit in het leven geroepen om het straffeloos oneens te kunnen zijn met de zittende machthebbers (om te voorkomen dat je dan in het cachot gegooid kon worden of erger). Niet om ongebreideld als te mogen roepen wat in je hersens opkomt.
De vrijheid van meningsuiting is dan ook begrensd door het (straf)recht.

En de vrijheid van meningsuiting houdt ook niet in dat je alles maar moet roepen. Je kunt dat ook gewoon laten. Het mag, maar het hoeft niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_148585730
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef SuperFood het volgende:

[..]

oproepen tot haat is volgens mij ook verboden. en terecht.
Dat vind ik altijd een beetje een lastig te definiėren iets. Het oproepen aan alle kranten om spotprenten van Mohammed op de voorpagina te plaatsen kan namelijk ook door sommige moslims aan het oproepen tot haat richting de Islam. Ik denk dat je die 'haat' pas strafbaar moet kunnen stellen als je heel concreet tot iets oproept waarmee je de wet overtreedt. Zoals dus geweld of moord.
pi_148585731
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

dit is uit naam van het geloof gedaan. dat is zoals ik het zie - en zovelen. misschien vergis ik me daarin - maar ik betwijfel het ten sterkste.
pi_148585753
sja
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')