Zelfs mocht hij geboeid zijn, ik zie niet in hoe of waarom, dan kan hij nog steeds schieten hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
Hij is dus vermoedelijk geboeid en de ak-47 hangt aan zijn pak, dus ongewapend en ongevaarlijk.
Lijkt me beter om hem dan te laten leven en gevangen te nemen
Je bedoelt zeker ces illuminés (het gaat immers om meerdere gekken). Eerste omschrijving in Larousse: ´iemand die geen kritische geest heeft en blindelings een bepaalde doctrine aanhangt´. Eerste synoniem: fanatiekeling.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
French president says on national TV that the Illuminati is attacking Paris.
Kleine kanttekening : Het gaat om het word "ces illuminé" wat gek/gestoord/fanatiek zou betekent volgens degene die Frans spreken ( heb op het net gezocht kan dit niet bevestigen )
Niet zo slim van Hollande. Nu ligt de waarheid op straat.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
French president says on national TV that the Illuminati is attacking Paris.
Kleine kanttekening : Het gaat om het word "ces illuminé" wat gek/gestoord/fanatiek zou betekent volgens degene die Frans spreken ( heb op het net gezocht kan dit niet bevestigen )
Google translate zegt dat het these Illuminati betekend
Kan maar lijkt me lastig, zijn wapen hangt te bungelen aan zijn pak.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:44 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Zelfs mocht hij geboeid zijn, ik zie niet in hoe of waarom, dan kan hij nog steeds schieten hoor.
Die lopende benen (vanaf seconde 0:36) bij de kassa's zie je een fractie voordat de flashbang afgaat. Je kunt even niets zien en daarna rent de terrorist vanaf de rechterkant naar de deur.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja blijft moeilijk om zeker te zijn dat ze gebonden zijn.
Ik blijf het vreemd vinden dat het beeld stil staat.
Op liveleak staat een video, daar zie je ze als een dolle naar binnen schieten.
Dan een schaduw in het glas de camera gaat omhoog dan een flits en ineens is hij daar.
http://www.liveleak.com/view?i=869_1420833044
Ik heb zo'n vermoeden dat dit de "pull it" van Parijs zal worden, dus je krijgt heus nog wel eens de kans om het te weerleggen.quote:
Ongewapend en ongevaarlijk en ondertussen een AK-47?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
Hij is dus vermoedelijk geboeid en de ak-47 hangt aan zijn pak, dus ongewapend en ongevaarlijk.
Lijkt me beter om hem dan te laten leven en gevangen te nemen
Vooralsnog blijven de camerabeelden te onduidelijk om te kunnen concluderen of zijn handen al dan niet geboeid zijn. Er is ook nog geen enkele reden aangedragen waarvoor hij überhaupt geboeid zou zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Kan maar lijkt me lastig, zijn wapen hangt te bungelen aan zijn pak.
Dit weet toch iedereen, die het nieuws een beetje heeft gevolgd?quote:En nogmaals dit is niet eens 1 van de 2 terroristen van de CH shooting.
Feit blijft dat veel versies van deze video stil blijven staan, juist op dat moment. In deze video krijg je toch meer inzicht in wat er gebeurd is.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:49 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Vooralsnog blijven de camerabeelden te onduidelijk om te kunnen concluderen of zijn handen al dan niet geboeid zijn. Er is ook nog geen enkele reden aangedragen waarvoor hij überhaupt geboeid zou zijn.
Ja, maar voordat ik weer een vrachtlading van comments over me heen krijg.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:47 schreef Nia het volgende:
[..]
Die lopende benen (vanaf seconde 0:36) bij de kassa's zie je een fractie voordat de flashbang afgaat. Je kunt even niets zien en daarna rent de terrorist vanaf de rechterkant naar de deur.
Ik zie in je post niet één onbegrijpelijke gebeurtenis, wel tunnelvisie.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, maar voordat ik weer een vrachtlading van comments over me heen krijg.
Het lijkt er dus op dat de terrorist van rechts komt, waar de agent vermoedelijk ook zat die al naar binnen was gegaan, de andere agenten staan massaal recht vooruit te schieten, zonder dat je op
de achtergrond ook maar iets ziet bewegen zoals papier of kastjes die aan flarden worden geschoten
Dan gaat de camera omhoog je ziet een verblindende flits.
Ineens komt de dader vanaf rechts naar buiten gesprongen zonder wapen in zijn handen.
Met zijn handen bij elkaar terwijl zijn AK-47 aan zijn pak hangt.
Ook de explosies voorafgaand aan het binnenvallen. 1 op een auto aan de andere kant van de straat.
En het chaotische handelen van de agenten, die als sardientjes op elkaar staan te wurmen.
Verbind er geen conclusie aan maar vindt het maar een warboel van onbegrijpelijke gebeurtenissen.
Thanks ik vond het al iets te opzichtigquote:Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Niet zo slim van Hollande. Nu ligt de waarheid op straat.
Hij zegt 'Ces fanatiques, ces illuminés n'ont rien à voir avec la religion musulmane', wat zoiets betekent als 'deze fanatici, deze dwepers hebben niets te maken met de islam'.
wat wil je hier mee zeggen..?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, maar voordat ik weer een vrachtlading van comments over me heen krijg.
Het lijkt er dus op dat de terrorist van rechts komt, waar de agent vermoedelijk ook zat die al naar binnen was gegaan, de andere agenten staan massaal recht vooruit te schieten, zonder dat je op
de achtergrond ook maar iets ziet bewegen zoals papier of kastjes die aan flarden worden geschoten
Dan gaat de camera omhoog je ziet een verblindende flits.
Ineens komt de dader vanaf rechts naar buiten gesprongen zonder wapen in zijn handen.
Met zijn handen bij elkaar terwijl zijn AK-47 aan zijn pak hangt.
Ook de explosies voorafgaand aan het binnenvallen. 1 op een auto aan de andere kant van de straat.
En het chaotische handelen van de agenten, die als sardientjes op elkaar staan te wurmen.
Verbind er geen conclusie aan maar vindt het maar een warboel van onbegrijpelijke gebeurtenissen.
Dat mag jij vinden. Tunnelvisie noem ik gewoon het verhaal voor waar aannemen en niet verder kijken dan je neus lang is. Maar goed ieder zijn mening.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie in je postvak niet één onbegrijpelijke gebeurtenis, wel tunnelvisie.
Dit was in Parijs, het andere buiten de buurt, en hier ging het net zo goed om de moordenaar van een politieagent.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Tunnelvisie noem ik gewoon het verhaal voor waar aannemen en niet verder kijken dan je neus lang is. Maar goed ieder zijn mening.
Waarom wordt dit breed uitgemeten in de media terwijl deze terrorist niets met de shooting te
maken heeft. De beelden van het overmeesteren van de 2 daders worden amper getoond.
En als je ernaar kijkt is er sowieso niets te zien. Alles van veraf achter bomen gefilmd en
maar een paar agentjes in de buurt.
Hier staan alle camera's opgericht en een peleton van agenten en brandweerwagens zijn aanwezig.
Om dit te beëindigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Lavenderr op 12-01-2015 20:33:17 ]
Handen zijn hier ongeboeid, toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef Nia het volgende:
Hier de dode terrorist met camouflage vest:
[ afbeelding ]
horlogequote:Op maandag 12 januari 2015 20:17 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Handen zijn hier ongeboeid, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |