Daar ga je weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is ook heel convenient (fake) denk ik.Misschien is ie ergens anders met 'n aardig warme klimaat en 'n vette pensioen.
Ik bedoel ook puur het schieten. Niet wie of wat, of het hoe en waarom.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb alleen de officiele verhaal van Fortuin gehoord van 't NOS dus.
Misschien is dat ook fake...ik heb niet veel in verdiept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alstu.Is wel een ander wapen, wellicht ook andere hoek, etc. Meer om aan te geven dat er niet altijd een fontein hoeft te zijn. Als die agent deze wond had gehad, had je het never nooit kunnen waarnemen in de video.
als bonus, ook nietecht veel bloed te zien. Zeg maar gerust geen. Ook neergeschoten (weliswaar niet in z'n hoofd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
Had jij gedaan dan? In foetus houding op de grond liggen en heen en weer wiegen tot het voorbij is?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh zoiets als. hé mam er staat een terrorist voor mijn neus.
Sorry meneer even wachten ik ga het even vertellen aan mijn moeder.
Ja oké gaat uw gang meneer terrorist ik ben klaar.
Oh help ik ren nu de achterdeur uit mam, de kogels vliegen om mijn oren.
In een crisis situatie naar je mobieltje gaan lopen turen.
Nog dommer dan appen op de fiets.
Van wat ik heb gelezen en wat ik kan voorstellen....zo'n wapen (AK47) maakt meer 'mess' dan wat we zien op 't filmpje.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
je kan niet zien of die er wel of niet zijn. Zoals je zelf zegt, de beelden zijn niet duidelijk genoeg (ja, je bedoelde daar dat andere mee i know). De camera volgt de schutters, niet het slachtoffer. Wellicht ligt ee bloed en weefsel aan de kant van zn haar, tussen zn haar en het trottoir, buiten het bereik van de camera. Puur op basis van deze ene video zeggen dat het gestaged is is nog goedgeloviger zijn dan de gemiddelde msm-volger.
Waarschijnlijk echte dingen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zijn er volgens jou ook nog dingen in het leven die niet fake zijn?
Heel veel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zijn er volgens jou ook nog dingen in het leven die niet fake zijn?
Ik heb geen goeie uitleg gezien,sorry.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Hoe vaak is dit je nu al uitgelegd? Ga je dan op een gegeven moment niet denken: mmm misschien hebben ze gelijk?
Dan heb je niet goed gelezen. Er is genoeg uitleg geweest de afgelopen dagen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie uitleg gezien,sorry.
Hoe veel fotos van bloederige (of bloedloos) AK47 exit wounds heb jij gezien?
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik bedoel ook puur het schieten. Niet wie of wat, of het hoe en waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alstu.Is wel een ander wapen, wellicht ook andere hoek, etc. Meer om aan te geven dat er niet altijd een fontein hoeft te zijn. Als die agent deze wond had gehad, had je het never nooit kunnen waarnemen in de video.
als bonus, ook nietecht veel bloed te zien. Zeg maar gerust geen. Ook neergeschoten (weliswaar niet in z'n hoofd)Ze ziet wel 'n beetje fake uit,vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je geen andere fotos van onbekenden,echte crime scene fotos,zonder bloed vinden?
Edit: En ik bedoel scenes met 'n AK47 headshot (of nekschot dan)?
[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 12-01-2015 22:53:07 ]In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
It's all about perception really.quote:
Ben jij echt?quote:
Het is wel vreemd toch, als je valt gebruik je je handen om je te beschermen tegen het vallen. In dit geval zou er 1 omlaag gaan denk ik en de ander schuin naar achter oid. Deze gast blijft zijn handen bij elkaar houden en verplaatst ze naar boven.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:39 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Je kunt toch niets duidelijk afleiden hieruit:
[ afbeelding ]
Volgen 't MSM BS is ie eerst geschoten in z'n abdomen dande 'terrorist' ren naar hem toe en de tweede schot in de hoofd of in de nek? Ik weet 't niet precies wat de officiele verhaal is precies want ze blijven dingen veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
Was hij niet in zijn nek geraakt en mistte de headshot?
Dat is iig wat ik een paar dagen geleden heb gelezen, daarom was ie ook niet op slag dood?
Je vergeet even dat die gast net een paar kilo lood heeft gevangen.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel vreemd toch, als je valt gebruik je je handen om je te beschermen tegen het vallen. In dit geval zou er 1 omlaag gaan denk ik en de ander schuin naar achter oid. Deze gast blijft zijn handen bij elkaar houden en verplaatst ze naar boven.
Very much.quote:
Dat zou het kunnen verklaren idd...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je vergeet even dat die gast net een paar kilo lood heeft gevangen.
AK 47's zijn volgens mij sowieso niet gebruikt, wel AK 74's maar deze man had volgens mij een MP-5.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
Hij is dus vermoedelijk geboeid en de ak-47 hangt aan zijn pak, dus ongewapend en ongevaarlijk.
Lijkt me beter om hem dan te laten leven en gevangen te nemen
Er was toch sprake van Kalashnikovs? Dat is toch een 47?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
AK 47's zijn volgens mij sowieso niet gebruikt, wel AK 74's maar deze man had volgens mij een MP-5.
Ook een groot misverstand wat ik veel zie, iedereen denkt bij AK te horen dat het om 47 gaat maar deze heren hadden alleen AK 74 in hun bezit.
Kalashnikov is een breed begrip.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was toch sprake van Kalashnikovs? Dat is toch een 47?
De AK47 en AK74 lijken erg veel op elkaar en kunnen beide gedefinieerd worden als kalashnikov. Grootse verschil is de patroon die er in gaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was toch sprake van Kalashnikovs? Dat is toch een 47?
Coulibary had een Draco machinepistool.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:59 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
AK 47's zijn volgens mij sowieso niet gebruikt, wel AK 74's maar deze man had volgens mij een MP-5.
Ook een groot misverstand wat ik veel zie, iedereen denkt bij AK te horen dat het om 47 gaat maar deze heren hadden alleen AK 74 in hun bezit.
Ik dacht een MP-5 op foto's te herkennen maar die Draco's lijken er ook op, vandaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Coulibary had een Draco machinepistool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |