SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kort
1 - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2 - vrijdag 9 jan 2015 @ ??:?? - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3 - 9 jan @ ??:?? - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4 - 9 jan @ ??:?? - Moord op politieman Ahmet Merabet (leeftijd?) op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijvenLaatste nieuws (BNW):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Alex denkt dat het echt is. Of niet?
Dit is een foto van de shooting:
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten die een BNW-kant doen vermoeden:
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten" - bronnen?
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen - bronnen?
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was? - bronnen?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden? - bronnen?
• politieke leiders die verbroederd meelopen in de Je Suis Charlie-tocht - GeenStijl
• ... - bronnen?
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 12-01-2015 20:28:43 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Nee dat bedoel ik niet, ik heb het over de FP en met name de berichten over Moslims enquote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zegt dus dat FOK! geen artistieke mensen herbergt?
Afrikanen, migranten enz.
Ik weet heus wel dat er ook artistieke mensen op FOK zijn
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Dat zijn de ouders van die puistenpubertjes van de FP.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Klopt, daarvoor kun je beter de reacties onder artikelen op Telegraaf.nl lezen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Laatst was er nog in Frankrijk een man(naam vergeten) op t.v die iets zei in de trend van ''misschien is het tijd om concentratiekampen op te zetten voor mensen met een Arabisch achtergrond'' en je hoorde mensen dat toejuichen.
Ik kreeg toen ik dat hoorde echt kippenvel, willen mensen zo graag terug naar de nazi periodes. Hoop het niet.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
Ik weet nu wel vrij zeker.
Je ne suis pas Charlie.
Charlie Hebdo fired cartoonist for anti-Semitism in 2009
http://www.worldbulletin.(...)nti-semitism-in-2009bronquote:Maurice Sinet, 86, who works under the pen name Sine in the satirical weekly Charlie Hebdo, faced charges of "inciting racial hatred" for a column he wrote in 2009. The piece sparked a slanging match among the Parisian intelligentsia and ended in his dismissal from the magazine.
-edit: kennelijk gaat het ook om aparte uitgaves.quote:Shoah Hebdo est le recueil de toutes ces illustrations satiriques, d'ores et déjà interdit à la vente dans tout l'univers, contrairement au très diffusé "Charlie Hebdo"
[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 11-01-2015 20:23:55 ]![]()
Als de Gouden Dageraad zou leiden tot een Grexit, steun ik deze strategie naar een Fraxit.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:39 schreef Bredemug het volgende:
Laatst was er nog in Frankrijk een man(naam vergeten) op t.v die iets zei in de trend van ''misschien is het tijd om concentratiekampen op te zetten voor mensen met een Arabisch achtergrond'' en je hoorde mensen dat toejuichen.
Ik kreeg toen ik dat hoorde echt kippenvel, willen mensen zo graag terug naar de nazi periodes. Hoop het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik denk dat je een cynisch stukje uit mijn Fok bericht hebt gelezen wat ik plaatste op 9 januari 07:38 bij deze discussiequote:Op zondag 11 januari 2015 19:39 schreef Bredemug het volgende:
Ik kreeg toen ik dat hoorde echt kippenvel, willen mensen zo graag terug naar de nazi periodes. Hoop het niet.quote:(Maar goed als men zeker wilt weten dat iemand een moslim of moslima is dan heb ik een goed idee, geef ze een halve maan op de borst geef en geef ze eigen kampen hier in Europa met Russisch geleverd Gas (Dan kan je de schuld op Rusland afschuiven als de gaskraan dicht is).Dan hoef je in ieder geval niet meer zo bang te zijn als hersenloos debieltje, dat er aanslagen gepleegd worden.)Hoe stout is Konijntjuh!![]()
Het is een trend om trant met trend te verwarren.Curiosity cultured the cat
Waarom gebruiken ze de catchphrase "Je suis Charlie'?quote:
Vinden zoveel mensen de rotblad grappig of ze zijn eens met de politiek van Hebro?In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Ik blijf onderzoeken en onderzoeken tot ik er bij neer val.. dit hele verhaal klopt gewoon niet!! Ik weet gewoon dat CIA er achter zit maar de puzzel is ingewikkeld... nog maar eens wat berekeningen leggen met de gekozen datums en tijdstippen... Ik heb ook op mijn grote kaart een aantal gebeurtenissen gemarkeerd en nu zit ik te peinzen terwijl ik door mijn kamer ijsbeer.. dit complot ga ik ontmaskeren!![]()
Klinkt als een goed en enthousiast plan. Als je iets goeds vindt, kan het in de OP.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Flammie het volgende:
Ik blijf onderzoeken en onderzoeken tot ik er bij neer val.. dit hele verhaal klopt gewoon niet!! Ik weet gewoon dat CIA er achter zit maar de puzzel is ingewikkeld... nog maar eens wat berekeningen leggen met de gekozen datums en tijdstippen... Ik heb ook op mijn grote kaart een aantal gebeurtenissen gemarkeerd en nu zit ik te peinzen terwijl ik door mijn kamer ijsbeer.. dit complot ga ik ontmaskeren!The only limit is your own imagination
*not sure if seriousquote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef Flammie het volgende:
Ik blijf onderzoeken en onderzoeken tot ik er bij neer val.. dit hele verhaal klopt gewoon niet!! Ik weet gewoon dat CIA er achter zit maar de puzzel is ingewikkeld... nog maar eens wat berekeningen leggen met de gekozen datums en tijdstippen... Ik heb ook op mijn grote kaart een aantal gebeurtenissen gemarkeerd en nu zit ik te peinzen terwijl ik door mijn kamer ijsbeer.. dit complot ga ik ontmaskeren!![]()
het punt is ook niet dat ze het wel of niet eens zijn. het punt is dat iedereen die die catchphrase gebruikt wil zeggen "ook al ben ik het niet met je eens, je moet dit wel mogen kunnen zeggen"quote:Op zondag 11 januari 2015 20:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze de catchphrase "Je suis Charlie'?
Vinden zoveel mensen de rotblad grappig of ze zijn eens met de politiek van Hebro?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Weet niet of hij a langskwam:Off topic, maar voor het beeld:quote:A former White House official says the terrorist attack that killed 12 people on Wednesday in Paris was a false flag operation “designed to shore up France’s vassal status to Washington.”
He noted that “the attack on Charlie Hebdo was an inside job and that people identified by NSA as hostile to the Western wars against Muslims are going to be framed for an inside job designed to pull France firmly back under Washington’s thumb.”
The widely read columnist stated that the US “government tells Americans whatever story the government puts together and sits and laughs at the gullibility of the public.”
GJH/GJH
http://www.presstv.ir/Det(...)Paris-attack-Robertsquote:Dr. Roberts: “At any time the Western house of cards could collapse. It (the financial system) is a house of cards. There are no economic fundamentals that support stock prices — the Dow Jones. There are no economic fundamentals that support the strong dollar….
http://kingworldnews.com/(...)e-west-can-collapse/We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Je suis charlie bevat waarschijnlijk de sleutel naar de oplossing van dit raadsel... laten we eens samen de diepte in duiken;
JE SUIS CHARLIE
10-5
19-21-9-19
3-8-1-18-12-9-5
we gaan eens spelen met deze nummers om zo tot de wolf te geraken. De persoon achter deze false flags:
10-5 = 15 = O
verschil tussen 19-21 = 2 = B
9-19 = 2 negens dus die kunnen we van elkaar wegstrepen is 1 = A
15-2 = 13 = M
en welk getal komt het vaakste voor in 1-13-1? juist ja.. de 1 = A
OBAMA !!! Hij zit hier dus gewoon achter! De schoft! Ik wist het ook wel eigenlijk..![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:18 schreef Flammie het volgende:
Je suis charlie bevat waarschijnlijk de sleutel naar de oplossing van dit raadsel... laten we eens samen de diepte in duiken;
JE SUIS CHARLIE
10-5
19-21-9-19
3-8-1-18-12-9-5
we gaan eens spelen met deze nummers om zo tot de wolf te geraken. De persoon achter deze false flags:
10-5 = 15 = O
verschil tussen 19-21 = 2 = B
9-19 = 2 negens dus die kunnen we van elkaar wegstrepen is 1 = A
15-2 = 13 = M
en welk getal komt het vaakste voor in 1-13-1? juist ja.. de 1 = A
OBAMA !!! Hij zit hier dus gewoon achter! De schoft! Ik wist het ook wel eigenlijk..quote:The only limit is your own imagination
Quite sure not seriousCuriosity cultured the cat
Oh Deli Breach
Hebraic Holed
Hi Cabled Hero
Had Breech Oil
Haled Brioche
Hide Crab Hole
Lab Hired Echo
I Beheld Roach
Hard Bile Echo
Behead Orchil
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2766049/pg1We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.![]()
Why the stupid French are saying that Jesus is Charlie Hebdo???
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2766569/pg1If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
-edit-doe normaal.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 11-01-2015 21:38:39 ]post op meerdere plekken tegelijkertijd![]()
Wat een sukkels.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:
Why the stupid French are saying that Jesus is Charlie Hebdo???
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2766569/pg1
Er staat: Je suis Charlie ... En wat lezen ze: Jesu is Charlie.Curiosity cultured the cat
[quote]Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
mod
/quote]
Dat staat buiten kijf.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lavenderr op 11-01-2015 21:40:09 ]![]()
Mooi, kunnen we weer ontopic verderquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:None of you in this thread has picked up the real ANAGRAM MEANING of Je Suis Charlie.
Yes, I *know* Je Suis Charlie means "I am Charlie." However, it's an ANAGRAM, a hidden but simple re-arrangement of the letters will bring out the other, hidden meaning!
Curiosity cultured the cat
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: